Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprytne koło zapasowe

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 11:46, 06 Sty 2010    Temat postu: Sprytne koło zapasowe

Kupiłem taki kompresorek z uszczelniaczem [link widoczny dla zalogowanych]
Jako wulkanizator nie wierzyłem w takie różne płyny ale przekonałem się sam na własne oczy jak dostawca który mi zaproponował dętki rowerowe juz wypełnione fabrycznie tym preparatem.Przebił koło rowerowe gwoździem ustawił koło gwoździem na dół i wyciągnął gwóźdź. W ciągu dosłownie jednej sekundy było zaklejone na oponie została tylko taka mała zielona kropka.
Myślę że można śmiało zainwestować w taki zestaw. są dwa takie zestawy jeden jest z płynem w komplecie a drugi to sam kompresorek jednak bardziej opłaca się kupić z tym płynem.
Widziałem aukcje na Allegro i taki zestaw był wystawiony za 180zł + przesyłka.
Rozmawiałem z dostawcą czy gdyby było więcej chętnych to zrobiłby lepszą cenę wstepnie dogadaliśmy na 150zł za zestaw z fakturą VAT.

To jest moja propozycja jeżeli będą chętni to możemy coś zorganizować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:10, 06 Sty 2010    Temat postu:

a bez faktury jaka cena? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 12:21, 06 Sty 2010    Temat postu:

Nie było opcji zakupu bez faktury. Przypuszczam że gośc bez faktury nie sprzeda ale mogę zapytać. Jak mi wystawi fakturę to ja też muszę to sprzedać z fakturą lub paragonem.

Zobacz na stronie slima w sklepie ten zestaw jest za niecałe 180 zeta.

Rozmawiałem z właścicielem firmy i sprawa wygląda tak
Jeżeli znajdę 10 chętnych cena 140zł brutto a przy 20 chętnych 135zł.
Też mi powiedział że nie ma większej możlowości upustu.

Chodzi o łączną ilość osób z forum Vstroma, BS i Rebeliantów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 12:47, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Śro 12:52, 06 Sty 2010    Temat postu:

Letko mam pytanie czy Ty naprawiasz też opony motocyklowe bezdętkowe Question
Kiedyś złapałem gwóźdź w nową oponę z przebiegiem 500km Sad... myśle sobie 5stów psu w d..ę, bo słyszałem, że opon bezdętkowych do moto się nie powinno naprawiać Confused ale pojechałem do serwisu znanego polskiego zawodnika w Stolicy Arrow oczywiście odmówili mi naprawy uzasadniają, że naprawa tak oslabia opone, że przy dużej prędkości może pęknać a wtedy wiadomo: ręka, noga, mózg na drodze Evil or Very Mad
Jakoś się z tym nie mogłem pogodzić wiec pojechałem do innego serwisu samochodowo-motocyklowego- tam też nie za bardzo chcieli mi naprawić ale w końcu się zgodzili krecąc nosem "na moja odpowiedzialność " i zalecili nie przekraczać 100...a poza tym jakby co to oni tego nie naprawiali...
Jak się ma to do tego patentu za 150zł skoro zwykły spray za 20zł pozwoli uszczelnić oponę i dojechać do serwisu na wymianę Question ...gdybyśmy mieli dętkę to może co innego

EDIT: oczywiście nie "dędka" tylko "dętka" Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Biały dnia Śro 13:57, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 13:09, 06 Sty 2010    Temat postu:

Faktycznie jest takie przekonanie że opon motocyklowych nie powinno się kleić. ALE w Warszawie serwisy wiedzą że jak klient ma kasę na moto to jak go postraszą to szybciej kupi nową (a może zostawi w warsztacie starą i ją później sprzedaja Smile ) W mniejszych miastach ludzie żyją oszczędniej i szybciej się decyduja na naprawę. Jeżeli masz gumę z indeksem prędkości H - 210 km/h lub cześciej z indeksem V - 240 km/h (są to prędkości które opona musi wytrzymać przy stałej jeździe z tą szybkością i z pelnym dopuszczalnym obciążeniem pojazdu z kompletem pasażerów). Jeżeli więc ktoś pożadnie zaklei (my kołkujemy zakład prowadze 30 lat) oponę to ile Ty km pokonujesz z max prędkosciami i z pełnym obciążeniem?
Większe niebezpieczeństwo stwarzają ostre przedmioty na jezdni gdzie najechanie na coś takiego powoduje błyskawiczną utratę ciśnieninia ( to dopiero jest hardkor)

Co do tego płynu Slim to jest to w butelce (bez ciśnienia - to nie jest spraj) i można stosować zarówno w kołach dętkowych jak i bezdętkowych).
Jednorazowe napełnienie dętki w kole rowerowym pozwala na naprawę (uszczelnienie) 40 przebić-tak twierdził gość który mi zaprezentował jak to działa na kole rowerowym. w bezdętkowych zasada działania jest taka sama.
Ja byłem i jestem sceptycznie nastawiony do tych wynalazków ale jak zobaczyłem jak to zadziałało to szczęka mi opadła. Dlatego zdecydowałem się kupić ten komplet.
Pianka w spraju też mi kiedyś pomogła dojechać do domu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 13:18, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:11, 06 Sty 2010    Temat postu:

pewnie tak samo jak pianka w sprayu tylko, ze tu placisz tez za kompresor nieduzych rozmiarow. pianka motula kosztuje ze 40 zl wiec 100 kompresor.
zadna pianka czy kolkowana opona nie zapewni takich samych wlasciosci jak nowa "fabryczna" opona... ma to tylko dopomoc w dotarciu do cywilizacji i wymianie kapcia na nowy.

ja mam pianke na male dziurki, a jak nie da rady to na wszelki wypadek zestaw do kolkowania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 13:33, 06 Sty 2010    Temat postu:

bibop z całym szcunkiem ale na pewno bardziej niebezpieczna dla Ciebie była jazda na zachód na łysych kapciach i prawdopodobnie już lekko sparciałych ( moje po 17tys km są tak popękane między bieżnikiem że się przeraziłem) niż jazda na nowej dobrze zaklejonej oponie za 500 zł Very Happy

Ale to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać.

Ja miałem kompresorek kupiony w Makro za 25zł i też raz mi tyłek ratował, ale od wstrzasów w kufrze rozpadła się obudowa i uległ uszkodzeniu manometr. Wywaliłem na śmietnik bo już się nie nadawał do niczego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 13:56, 06 Sty 2010    Temat postu:

Ja w zadne spraye nie wierze,bo rzadko kiedy pomoga.. problem poprostu w tym,zeby nam pomogla pianka to dziurka musi byc ladna nieduza po jakims gwozdziku a co jak wylapiemy jakas srube?

Widzialem jak gosc mial wlany ten zielony plyn w GSX 1400 i zlapal srubke,o tyle mu to pomoglo,ze dojechal do knajpy,moto caly zabryzgane na zielono od plynu i powietrze powoli i tak uchodzilo.


Ze wzgledu na wlasne doswiadczenia polecam zestaw na naboje i kolki,to naprawde daje rade.U mnie to kosztuje okolo 20f


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:42, 06 Sty 2010    Temat postu:

letko, kapcie lyse nie byly... troche panikowalem przed wyjazdem bo nie wiedzialem czego sie spodziewac Smile sparciale tez nie byly... przy 26kkm jak wymienialem to z tylu bylo jeszcze troche bieznika w zapasie, a z przodu na znacznikach... i przeglad tez przeszedl tylko gosc powiedzial, ze trzeba wymienic...

Jak zlapie kapcia (odpukac) to opone wymieniam, a stara Ci wysle to moze ktos zaoszczedzi pare zlotych... swoja droga to dziwne bo wszyscy mowia, ze na zyciu nie oszczedzaja, a kupuja dziurawe opony... jak patrze na te opony i ich budowe to nie wierze, ze gumowy (czy z czego on jest zrobiony) kolek polaczy kilka roznych warstw materialu. To ze testowane sa na predkosciach do 240km/h z pelnym obciazeniem itd. to raczej ma zastosowanie do autostrady albo toru, na naszych dziurawych drogach, gdzie opona nie toczy sie tylko po ladnym, rownym asfalcie to nie jest chyba to samo?... walisz 120 po torach/skrzyzowaniu (z poprzecznymi koleinami) to jak ta opona dostaje w dupe? zawieszenie zawieszeniem, ale na opone tez sie cos przenosi... jest sens ryzykowac za 500zl (biorac pod uwage, ze nie lapiesz kapcia raz w miesiacu)?

polsky, teorie na temat sprayow sa rozne... jednym eksploduja w kufrach Very Happy innym nie pomagaja nawet na dziurke po pinezce, a jeszcze innym lataja wszystko jak leci Razz
ja mam na wszelki wypadek pianke (bo dostalem w prezencie), zestaw do kolkowania i Assistance Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Śro 15:08, 06 Sty 2010    Temat postu:

Ja na tej naprawionej oponie zrobiłem jeszcze ok. 2tys. z początku z lekkim stresem powyżej 100/h a potem coraz śmielej i dała radę, potem moto sprzedałem uprzedzajac gościa, że była naprawiana więc nie wiem...
polsky mozesz podesłac jakich super naboi używasz Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Śro 16:12, 06 Sty 2010    Temat postu:

Jak by sie faktycznie kilka osob zebrało to ja bym sie chetnie na ten zestaw skusił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccal
Motocyklista



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce

PostWysłany: Śro 16:34, 06 Sty 2010    Temat postu:

tutaj cena raczej sztywna, jesli dobrze zrozumiałem, wiec jesli czujesz taka potrzebe kupuj,,
swego czasu użytkowałem opone tylnYą (ponoć przednia jest kategoryczne WYKLUCZONA) naprawianą, miała kilkanaście tygodni, widziałem uszkodzenie, a naprawiona była gdy była zdjęta z fegi czymś lepszym aniżeli zestaw do kołkowania,,jakiś lepszy badziewnik Smile
dałą radę
mnie to usrosjtwo nie przekonuje osobiście


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaro
A2



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:15, 06 Sty 2010    Temat postu:

Letko, czy ten kompresorek ma jakiś manometr do sprawdzenia ciśnienia i czy da radę nim dopompować koła, gdyby była taka potrzeba ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:44, 06 Sty 2010    Temat postu:

wystarczy przeczytac na stronie podanej przez letko
Cytat:
Znajdujący się w zestawie mini-komporesor można stosować wielokrotnie nie tylko do pompowania kół ale również do materacy, piłek, dmuchanych zabawek itp..


a manometr ma w postaci cisnieniomierza olowkowego (kliknij w obrazek 3 chyba).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 19:47, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 19:58, 06 Sty 2010    Temat postu:

miccal moja propozycja nie ma nic wspólnego z zestawem do kołkowania , ani nikomu nie proponuję sprzedaży opony klejonej. Zupełnie nie mogę zrozumieć Twojego postu.
Ja odpowiedziałem tylko na pytanie Białego,a ten temat dotyczy zupełnie czego innego.

Moja propozycja dotyczy głównie kompresorka, którego bardziej opłaca się kupić w komplecie z tym płynem niż bez tego płynu (masz przynajmniej troszkę większą walizeczkę do której zamiast płynu mozesz zapakować inne rzeczy).
Przypuszczam że jakbyś złapał w nocy w lesie gumę to wpompowałbyś własną (grzecznie mówiąc) kupę żeby tylko jechać dalej.
Dyskusja na temat tego czy jest to jest drogo czy nie mija się z celem. Nie chcesz nie kupuj i nie dyskutuj.
Ja chciałem załatwić moim zdaniem kompresorek w przyzwoitej cenie i dużo lepszy niż te które oferują nasze hipermarkety dla osób których moja propozycja zainteresuje.

Z osłoną pod silnik było podobnie. Dużo kolegów obiecywało że pogadają ,że coś załatwią, a osłony jak nie było tak nie było. Jak ja załatwiłem to były ochy i achy a teraz czytam że kawałek blachy powyginany w kilku miejscach i kosztuje 400 stówy i nikt się nie targuje.
Dziękuję.

Dyskusja zaczyna wyglądać tak jak dyskusja na temat motooilera i sam się dziwę że ten człowiek ma tyle poczucia humoru że zniósł niektóre obelżywe opinie na temat jego postępowania.

Proponuję zakończyć dyskusję na temat kompresorka, a osoby zainteresowane proszę na PW.

jaro w skład zestawu wchodzi kompresorek, komplet kabli do podłączenia do zapalniczki oraz do podłączenia bezpośrednio pod akumulator,przedłużacz do kabla zasilającego, ciśnieniomierz ołowkowy, płyn uszczelniający i końcówka do dozowania płynu do koła.

Pozdrawiam letko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin