Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Śruba do gmoli GIVI - poszukuję
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 7:26, 09 Cze 2011    Temat postu: Śruba do gmoli GIVI - poszukuję

Witajcie, wczoraj cały dzień przeszkadzał mi dziwny rezonans w który "coś" mi w Vstromie wpadało. Dopiero wieczorem w garażu znalazłem - odkręciła mi się i zgubiła jedna śruba od gmoli GIVI - jak jest taki trójkąt mocujący gmola U GÓRY do ramy to zniknęła mi śruba łącząca ten trójkąt z rurą gmola (taka wkręcana niejako "od środka", od strony motocykla...).

Pewnie coś tam dobiorę podobnego (jakby ktoś miał pod ręką info jaka to śruba (fi i gwint) to poproszę), ale docelowo chciałbym mieć tak samą jak oryginalna.

Pytanie mam - przede wszystkim do nieszczęśliwców którzy dopiero co zgruzowali sprzęta - jeśli nie zamierzacie naprawiać / prostować prawego gmola to dajcie znać na PW, podjechałbym i wykręcił sobie tą jedną śrubę. Daję jakiegoś dobrego Ciechana czy co tam kto lubi...

To już chyba 3 śruba w motku którą zgubiłem, ach te cholerne wibracje naszej V-ki... Kocham je!Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nelson_20
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice

PostWysłany: Czw 8:31, 09 Cze 2011    Temat postu:

Co ile mniej więcej gubisz te śruby? Razz pytam się bo chyba sam zacznę się przyglądać swoim Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Czw 9:03, 09 Cze 2011    Temat postu:

ja dopiero co wymienilem gmole, po slizgu Very Happy wiec dwie sztuki mam, tylko chyba mialbys problem podjechac Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KD
Motocyklista



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 10:38, 09 Cze 2011    Temat postu:

Te śruby powinny być na klej wkręcane i wówczas nie mają prawa się zgubić. Ja wklejałem na Loctita i ponad 20 tkm bez zgubionej jednej śruby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 10:45, 09 Cze 2011    Temat postu: Re: Śruba do gmoli GIVI - poszukuję

MaG napisał:
Pewnie coś tam dobiorę podobnego (jakby ktoś miał pod ręką info jaka to śruba (fi i gwint) to poproszę), ale docelowo chciałbym mieć tak samą jak oryginalna.


W [link widoczny dla zalogowanych] napisano: Śruba M8x35
Łeb walcowy, gniazdo klucza: imbus 6.
Castoramie powinny być na śrubach. Koszt ok 1-2 PLN
Przy okazji kup sobie klej do śrub typu Loctite 243 (niebieski, średnio mocny), może być np. K2 Prolock za kilka PLN


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 10:47, 09 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:50, 09 Cze 2011    Temat postu:

Jeżeli od wewnątrz to łeb stożkowy z gniazdem ampulowym a nie walcowy Wink Z papierów givi wynika żę to będzie M6/30 lub M8/30 - niestety w opisie śruby są obydwa wymiary. Da się wkręcić też 35 długości gdyby nie było 30mm. Ocynkowane do kupienia w dowolnym markecie budowlanym a czernione to raczej jakiś sklep np asmet.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 14:42, 09 Cze 2011    Temat postu:

skalar napisał:
Jeżeli od wewnątrz to łeb stożkowy z gniazdem ampulowym a nie walcowy Wink Z papierów givi wynika żę to będzie M6/30 lub M8/30 - niestety w opisie śruby są obydwa wymiary. Da się wkręcić też 35 długości gdyby nie było 30mm.


Sluszna uwaga.
Jakoś przeoczyłem, że chodzi o te wewnetrzne.
Tak czy inaczej market budowlany bo to standardowa śruba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 15:10, 09 Cze 2011    Temat postu:

skalar napisał:
czernione to raczej jakiś sklep np asmet.


Czernione najczesciej nie sa cynkowane.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Czw 15:51, 09 Cze 2011    Temat postu:

mradom napisał:
Czernione najczesciej nie sa cynkowane.




W OBI mają nierdzewki.[/code]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 15:53, 09 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikmac
A



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:35, 09 Cze 2011    Temat postu:

ostatnio ja wymienialem... ale nie zgubila sie tylka ja urwalem Smile
Wyladowalem w polu i zakopalem moto, szarpalem go za gmola i centralnie lapa urwalem srube... sic!
Sruba M8 o normalnym europejskim gwincie, najlepiej z lbem stozkowym. Wejdzie i 100-tka jak trzeba, ale nie ma takiej potrzeby. M8x30 idealna, tylko koniecznie na loctite. Polecam na imbus gdyz to potem jest jedyna opcja mocnego dociagniecia, a ciezko ustawic kat przed dokreceniem gmola.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 9:13, 10 Cze 2011    Temat postu:

Dzięki za odzew. Chodzi o tą wewnętrzną. M8X30 pewnie znajdę w swoim pudełku garażowym, ale raczej nie będzie czarna jak oryginał...Smile Czyli jakby komuś została czarna ze zgruzowanego gmola tyo chętnie (Ciebie Floydoo nie liczę chyba, że wybierasz się do W-wy...Smile )
Śruby mam skręcane zazwyczaj z klejem do śrub - akurat nie Locite tylko taki zielony serwisowy z grupy VW. Mimo to czasem się coś odkręci:)
Ta śruba wibrowała już od dłuższego czasu - wkurzało mnie to, że nie mogłem namierzyć, sprawdzałem ze 3 x newralgiczne śruby, te od gmoli też, ale akurat tych 2 wewnętrznych nie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 21:51, 10 Cze 2011    Temat postu:

skalar dobrze pisze - stożek, imbus, asmet,
a jak ja dobrze pamiętam to ta oryginalna śruba jest nawet krótsza niż te 20 mm

[link widoczny dla zalogowanych]
na Jerozlimskich są na stanie (1 piętro), najlepiej weź drugą na wzór (jest na niej symbol twardości), a najlepiej kup dwie nowe Smile

... a dwie nowe dlatego że: w moim się zerwała, nie była wkręcona na klej i się poluzowała i zerwała pewnie od drgań, reszta gwintu była wykręcana wykrętakiem i wiertło weszło jak w masło a nie jak w śrubę o twardości jak jest napisane łbie - włoszczyzna/chińszczyzna...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DLuk dnia Pią 21:52, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 8:51, 13 Cze 2011    Temat postu:

DLuk napisał:
....
... a dwie nowe dlatego że: w moim się zerwała, nie była wkręcona na klej i się poluzowała i zerwała pewnie od drgań, reszta gwintu była wykręcana wykrętakiem i wiertło weszło jak w masło a nie jak w śrubę o twardości jak jest napisane łbie - włoszczyzna/chińszczyzna...


Prorok jaki czy co? Po odkręceniu gmola u ElViajero okazało się, że niestety moja też się zerwała, więc dzisiaj czeka mnie najpierw robota ślusarska, a dopiero potem dopasowanie i wkręcenie śruby (mam nadzieję, że obejdzie się bez rozwiercania otworu i gwintowania na nowy wymiar...).
Ta strona Asmet mi się nie otwiera... Jaki to adres tego sklepu ze śrubami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spyder
Motonita



Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy

PostWysłany: Pon 9:32, 13 Cze 2011    Temat postu:

Ja kupiłem w Castoramie i na niej drugi sezon śmigam Smile

Weż jedną na wzór napewno coś spasujesz co do twardości to te oryginały GIVI są miękkie a i ta w Casto... też jest miękka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:24, 13 Cze 2011    Temat postu:

ASMET - Reguły k/Warszawy, Al. Jerozolimskie 280 tel: (22) 723-63-26
Sklep jest otwarty od 8 czy od 7 a o której zamykają to już zupełnie nie pamiętam, pracują też w soboty.
Tylko w środku się nie zgub, większego sklepu ze śrubkami nie widziałem Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 10:37, 13 Cze 2011    Temat postu:

Dziękuwa, to jakieś 15 minut ode mnie z roboty, więc jak u ślusarza nie dopasuję czegoś od razu to podjadę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:07, 13 Cze 2011    Temat postu:

MaG napisał:
DLuk napisał:
....
... a dwie nowe dlatego że: w moim się zerwała, nie była wkręcona na klej i się poluzowała i zerwała pewnie od drgań, reszta gwintu była wykręcana wykrętakiem i wiertło weszło jak w masło a nie jak w śrubę o twardości jak jest napisane łbie - włoszczyzna/chińszczyzna...


...Prorok jaki czy co?... Po odkręceniu gmola u ElViajero okazało się, że niestety moja też się zerwała, więc dzisiaj czeka mnie najpierw robota ślusarska, a dopiero potem dopasowanie i wkręcenie śruby (mam nadzieję, że obejdzie się bez rozwiercania otworu i gwintowania na nowy wymiar...).
Ta strona Asmet mi się nie otwiera... Jaki to adres tego sklepu ze śrubami?


Zły Prorok, Dobry Prorok - śruba urwana ale obędzie się bez rozwiercania i gwintowania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 9:30, 14 Cze 2011    Temat postu:

Znowu trafiłeś, śruba wyciągnięta, teraz tylko po nową do sklepu i jutro zamontuję na motka. Strasznie dziwnie wygląda Vstrom bez gmoli i osłony silnika - tak jakby... bez majtek:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leciutki1
Motocyklista



Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legnica i okolice

PostWysłany: Sob 17:12, 08 Paź 2011    Temat postu:

Witam, jeśli chodzi o śruby to polecam firmę Fabory (kupuję u nich śruby od 5 lat) mają swoją stronę i sieć sklepów, do motonga proponuje śruby w klasie minimum 8.8 lub 10.9 albo 12.9 (lepszych nie ma), te sprzedawane w Castoramie to klasa 5.8 nadają się do skrecania drewnianych listewek.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blunio
Gość






PostWysłany: Nie 2:58, 27 Lis 2011    Temat postu:

Podłączę się do tematu Cool
Mam zamiar zamontować gmole mocowane taką długą (ok. 40 cm) śrubą przechodzącą w poprzek motocykla. Czy przy wyjmowaniu oryginału, który trzeba zastąpić śrubą akcesoryjną wchodzącą w skłąd kpl. gmoli, trzeba na coś specjalnie uważać ? Na przykład żeby silnik nie wypadł na podłogę cycóś w tym rodzaju ... Very Happy
I jeszcze sprawa tego kleju do śrub. Czy gwint śruby trzeba cały utytłać, czy wystarczy tylko maznąć delikatnie po gwincie. Pytam, bo kiedyś może trzeba będzie te śruby odkręcać Idea


Ostatnio zmieniony przez Blunio dnia Nie 3:03, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Nie 14:19, 27 Lis 2011    Temat postu:

mozesz dla bezpieczenstwa sobie silnik podbudowac samochodowa "zaba" ale nic sie nie powinno stac jak zrobisz najpierw jedna strone potem druga. Co do kleju, jak sruby sa dobrej jakosci to je spokojnie potem wykrecisz,,,

powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 21:12, 27 Lis 2011    Temat postu:

Panowie, ja tą śrubkę wykręcałem kilka razy. Jak się ją wyjmie to... nic się nie stanie. Śrubka wychodzi i wchodzi w miarę luźno ( przynajmniej u mnie ) co sugeruje że jest tylko jedną ze śrub podtrzymujących silnik. Przy wyjęciu nic się nie powinno stać.
Dla bezpieczeństwa pierwszy raz wypychałem śrubę ( tą za długą z gmoli sw-motecha) tą właściwą (oryginalną). Za drugim razem po prostu wyjąłem jedną i założyłem drugą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 13:43, 28 Lis 2011    Temat postu:

Nie ma potrzeby podpierania, jeśli nie zamierzasz wyjąć wszystkich śrub na raz:)
Spokojnie po kolei sobie wymieniasz dokręcając gmole i nic nie ma prawa się stać. Klejem można "maznąć gwint wzdłuż od góry - dokręcając śrubę i tak go rozprowadzisz po obwodzie gwintu. Tylko dobry klej weź - te słabszy, który da się "zerwać" bez grzania śruby palnikiem...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JUROP
A



Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Wto 22:55, 20 Gru 2011    Temat postu:

Podepne sie pod temat.
Mam pytanie : Czy zmieniając gmole suzi na givi trzeba wymienic główna śrube od gmoli suzi na krótszą ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 0:26, 21 Gru 2011    Temat postu:

Znaczy się którą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 7:44, 21 Gru 2011    Temat postu:

Jako swojego czasu sprawca sporego zamieszania dotyczącego gmoli, "kiedy pytają mnie..." odpowiadam: Przy wymianie gmoli na Givi MOŻNA wymienić śrubę ( tą przechodzącą przez blok silnika) na krótszą. Można co prawda jeździć z dłuższą skręconą ze wszystkimi dystansami które są przewidziane do gmoli SW-Motecha, ale nie wygląda to fajnie. Jeśli wygląd nie jest priorytetem to długa śruba w niczym nie przeszkadza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JUROP
A



Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Śro 19:46, 21 Gru 2011    Temat postu:

Tak też myślałem . Dzięki za podpowiedz. A orginalne śruby to pewnie tylko serwis?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 20:30, 21 Gru 2011    Temat postu:

albo z rozbiórki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 20:40, 21 Gru 2011    Temat postu:

A po co Ci orginalne śruby? Tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] kupisz sobie śruby jakie tylko chcesz na wagę i wcale nie będą gorsze niż orginalne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JUROP
A



Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Śro 21:22, 21 Gru 2011    Temat postu:

Też tak myśle roadrunner tylko się tak zastanawiłem o parametrach tych śrub w końcu to jedne ze śrub nośnych itd...... ale chyba troche przesadzam....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 23:00, 21 Gru 2011    Temat postu:

Normalnie stosuje się śruby o klasie twardości 10.9, a czasami w szczególnych przypadkach 12.9 (np. śruby głowicy), sa to śruby z hartowanej stali narzędziowej, twardszych się nie produkuję. Śruba o której mowa, to śruba M10/1.25/10.9, czyli 10mm, skok gwinu 1.25, klasa twardości 10.9, czyli normalna z drobnym gwintem. K-woli ścisłości to jest to też śruba z łbem bezpodkładkowym, ale to szczegół...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 23:03, 21 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 23:13, 21 Gru 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:
Normalnie stosuje się śruby o klasie twardości 10.9


Dokładnie to klasie _wytrzymałości_
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 23:17, 21 Gru 2011    Temat postu:

Dokładnie, twardości-wytrzymałości jeden karabin, tyle że w szeroko pojętej motoryzacji stosuje się 3 przeze mnie wymienione...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JUROP
A



Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Śro 23:58, 21 Gru 2011    Temat postu:

Sklep pełna profeska Very Happy super oferta i jej przedstawienie.
Napewno coś dobiore.
Dzięki za pomoc!!!!
Pozdrawiam!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JUROP dnia Czw 0:04, 22 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 23:57, 05 Mar 2016    Temat postu:

Koledzy,

Odświeżając temat, gdzie można dostać długą śrubę (i tuleje) mocującą silnik i oryginalne gmole?
Kupiłem tanio oryginalne gmole ale niestety bez śruby.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 8:46, 06 Mar 2016    Temat postu:

Wystaw swoje ogłoszenie na ten temat w dziale Kupię, to może ktoś się znajdzie, kto ma na zbyciu... Choć prędzej dostaniesz ofertę na gmole ze śrubą i tulejami. Na forum takie komplety można było trafić za 100-150 zł... Sam za tyle sprzedałem Smile
A może przy okazji znajdziesz klienta na swoją, krótszą śrubę, która jest potrzebna przy zmianie gmoli oryginalnych na akcesoryjne (są przykręcane w innych miejscach). Ona wiele nie kosztuje, no ale zawsze jest to parę złotych...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Nie 8:50, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 21:20, 06 Mar 2016    Temat postu:

Powiedz proszę co jest takiego negatywnego w gmolach Suzuki, że tylu użytkowników zmienia je na akcesoryjne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 21:27, 06 Mar 2016    Temat postu:

Są po prostu za niskie i "leżą" zbyt blisko motocykla. Nawet przy zwykłej parkingówce lecą przednie kierunki, klamki i łatwo zniszczyć boczną obudowę/osłonę zbiornika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Nie 21:28, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 21:29, 06 Mar 2016    Temat postu:

Książe napisał:
Powiedz proszę co jest takiego negatywnego w gmolach Suzuki, że tylu użytkowników zmienia je na akcesoryjne?


Są za niskie i nie chronią motocykla w razie upadku. Zwróć uwagę na gmole akcesoryjne. Givi np. wystają poza zewnętrzny obrys baku - przy upadku motocykla Ziemia zatrzymuje się na gmolach, a nie na baku. Przy oryginalnych nie masz takiego komfortu - upadek skutkuje "jazdą" baku po asfalcie (albo po czym tam akurat się jedzie).

Edit::
Ooooo, Jacek mnie ubiegł Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Nie 21:30, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 22:03, 06 Mar 2016    Temat postu:

Dzięki wielkie Smile
A jakie zdanie macie o gmolach Heed?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:37, 07 Mar 2016    Temat postu:

Obalil sie kilka razy na postoju i szkod nie bylo. W trakcie jazdy jeszcze nie testowalem ti nie pomoge Very Happy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 15:46, 07 Mar 2016    Temat postu:

Dzięki Smile
Właśnie o parkingowe przypadki mi chodzi, już raz na śliskiej nawierzchni położyłem, bo noga się omsknęła i oczywiście kierunek wyskoczył...
W czasie jazdy nie polecam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 19:08, 07 Mar 2016    Temat postu:

Książe napisał:
Dzięki Smile
Właśnie o parkingowe przypadki mi chodzi, już raz na śliskiej nawierzchni położyłem, bo noga się omsknęła i oczywiście kierunek wyskoczył...
W czasie jazdy nie polecam Wink


No to od razu podaruj sobie gmole seryjne. Lepiej poszukać, nawet używanych, akcesoryjnych. Ja mogę polecić Givi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:49, 07 Mar 2016    Temat postu:

W takim razie sprzedam nie założone oryginalne Wink i zdecyduję się na Heed - cenowo dobrze wychodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:58, 09 Mar 2016    Temat postu:

Ksiaze i fajnie wygladaja na moto. Nie pozalujesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 14:50, 10 Mar 2016    Temat postu:

Mati! napisał:
Ksiaze i fajnie wygladaja na moto. Nie pozalujesz Smile



Kupione i zamontowane, wyglądają bardzo dobrze, dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kizashi
Motocyklista



Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury

PostWysłany: Czw 13:49, 12 Maj 2016    Temat postu:

Jak by ktoś potrzebował, to właśnie nabyłem w sklepie z częściami do maszyn rolniczych 8 śrub ocynkowanych, imbusowych do gmoli za całe 3 zł (za wszystkie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz
A2



Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:58, 12 Maj 2016    Temat postu:

@swoop: ja jestem zainteresowany - śruba ma identyczny wymiar jak ta w DL-650 bez gmoli? Montowałeś już u siebie?

W weekend zmieniałam gmole na Givi i póki co jeżdżę z "długą".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kizashi
Motocyklista



Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury

PostWysłany: Czw 17:10, 12 Maj 2016    Temat postu:

lukasz napisał:
@swoop: ja jestem zainteresowany - śruba ma identyczny wymiar jak ta w DL-650 bez gmoli? Montowałeś już u siebie?

W weekend zmieniałam gmole na Givi i póki co jeżdżę z "długą".


Niestety nie wiem czy ma identyczny wymiar, bo ja kupiłem już z gmolami i na takie właśnie śruby były przykręcone. Kolory z tego co wiem mają czarne i właśnie ocynk, które ja kupiłem. Śruby zostały w garażu choć od razu jedną przykręciłem i pasuje idealnie.

Wyglądają tak, zdjęcie poglądowe (wymiarami proszę się nie sugerować), jak ktoś potrzebuje jutro wrzucę oryginał



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kizashi dnia Czw 17:11, 12 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz
A2



Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:21, 12 Maj 2016    Temat postu:

@swoop: aaaa Ty mówisz o normalnych M8x35, potrzeba ich 8 do obu gmoli? One są stosunkowo łatwo dostępne.

Ten temat dotyczy raczej jednej, długiej/krótszej szpilki która idzie przez całą szerokość motocykla, tego typu:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin