Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tył oryginał bridgestone, przód anakee 2, co sądzicie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Śro 14:51, 10 Lut 2016    Temat postu: tył oryginał bridgestone, przód anakee 2, co sądzicie

Witam wszystkich, mam prośbę o pomoc z racji małego doświadczenia, kupiłem dl650 2 lata temu (3-latka z przebiegiem 13.000km) i od razu wymieniłem tylną oponę na oryginał bridgestona bo była kwadratowa, w tej chwili przymierzam się do zakupu przodu, źle oceniacie oryginalne opony, dlatego poczytałem trochę o oponach i skłaniał bym się do zakupu na przód michelin anakee 2, proszę napiszcie mi czy to dobre rozwiązanie, jeżdżę praktycznie tylko po asfalcie i mam małe doświadczenie ( na dl-u zrobiłem narazie 5000km.)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piter_ok1 dnia Śro 15:09, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HERMAN
Motonita



Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 17:25, 10 Lut 2016    Temat postu:

Idąc tym tropem,to ciągle będziesz zmieniał jedną gumę.Oryginalne opony w D-lu są bardzo słabej jakości i cokolwiek innego założysz będzie dużo lepsze.Oprócz oszczędności nie widzę sensu takiej konfiguracji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Gość






PostWysłany: Śro 17:26, 10 Lut 2016    Temat postu:

Uważam, że to zły pomysł. Wyrzuciłbym tego bridgestone'a (i jeśli rzeczywiście jest "świeży", to próbował sprzedać i odzyskać część funduszy) i kupił komplet Michelina.

Ostatnio zmieniony przez KSD dnia Śro 17:26, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 17:54, 10 Lut 2016    Temat postu:

Myślę, że mając małe doświadczenie to tym bardziej lepiej kupić lepsze opony. Sam nie czekam na minimalny bieżnik w oponach, i wymieniam wcześniej, Posiadając jeszcze mniejsze doświadczenie wolę mieć pewne kapcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Seba71 dnia Śro 17:54, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Śro 17:58, 10 Lut 2016    Temat postu:

Na tej tylniej mam 3000 zrobione, troche mi jej szkoda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 18:52, 10 Lut 2016    Temat postu: Re: tył oryginał bridgestone, przód anakee 2, co sądzicie

piter_ok1 napisał:
kupiłem dl650 2 lata temu (3-latka z przebiegiem 13.000km) i od razu wymieniłem tylną oponę ( na dl-u zrobiłem narazie 5000km.)


piter_ok1 napisał:

Na tej tylniej mam 3000 zrobione, troche mi jej szkoda.


cos nie pasuje, ale o 2 tys nie bedziemy dyskutowac Wink

uwazam ze sa lepsze opony niz Brigestony , szczegolnie w niskich temperaturach, ale da sie tez i na nich jezdzic. Nie bedziesz jedyny Wink

Mozesz sprobowac wrzucic ogloszenie, Byc moze ktos szuka tylu i dostaniesz jakis zadawaljacy Cie % ceny nowej aby pomniejszyc strate.
Ja bym tak zrobil.

Mozesz tez kupic tylko przod i po prostu wlaczac dodatkowy " safe mode" na zimnym i mokrym bo latem dalo sie na tym normalnie jezdzic.
Tylko jezeli tak malo jezdzisz to moze sie zdazyc ze za pare lat ( Brihestony z racji ze twarde dlugo trzynaja ) nie dostaniesz juz Anaakee 2 na tyl. I znowu zonk.
Przy ewwntualnej wczesniejszej sprzedazy tez bedzie to powod do zbicia Ci ceny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 19:07, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Śro 19:19, 10 Lut 2016    Temat postu:

No to zakładając, że mnie jednak przekonaliście, anakee 2 to dobry wybór dla mnie? 99% asfaltu i bardzo zależy mi na dobrym prowadzeniu na mokrym i w niezbyt wysokich temperaturach. Bo czym więcej czytam to mniej wiem Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 19:40, 10 Lut 2016    Temat postu:

Anakkee 2 sa dobre ale jezeli jezdzisz tylko po asfalcie to moze ktorys z Pilotow ? slyszalem o 3kach bardzo dobre opinie wlasnie na mokrym.
biblo zjechal chyba na ktorys z nich w deszczu Norwegie i tez byl zadowolony.

edit: z oponami juz tak jest ze ile uzytkownikow to tyle opini Wink
Dlatego musisz sam przerobic kilku produktow i wyrobic sobie zdanie co Tobie pasuje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 19:44, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Śro 19:48, 10 Lut 2016    Temat postu:

No to znowu czeka mnie nocka na czytaniu opini, bo tych w ogóle nie brałem pod uwagę, bo co jak na trasie wycieczki trafi się jakaś polna droga?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Śro 20:22, 10 Lut 2016    Temat postu:

Anakee 2 to chyba klasyka wśród opon do motocykli z tej półki. Nie słyszałem złej opinii na ich temat. Również jeżdżę na nich i polecam każdemu. Te opony są dobre w każdych warunkach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 20:26, 10 Lut 2016    Temat postu:

piter_ok1 napisał:
No to znowu czeka mnie nocka na czytaniu opini, bo tych w ogóle nie brałem pod uwagę, bo co jak na trasie wycieczki trafi się jakaś polna droga?


tez dadza rade Wink
naprawde nie jeden jezdzi na typowo szosowych oponach po polnych drogach.
Pewnie ze w blocie i kopnym piasku maja swoje granice ale po twardej sciezce czy szuterku przejedziesz.

Ewentualnie Dunlopy TR 91. mocne na mokrym i maja troche wiekszy negatywny bieznik. Mialem i tez zjechalem Norwegie w deszczu i 1 cyferkowych temperaturach.
minusem jest ( dla mnie ) ze robione sa z jednej mieszanki i na dojazdowkach cierpial srodek opony. Ale na krajowkach z zakretami moze nie bedzie to tak widoczne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 20:27, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 20:46, 10 Lut 2016    Temat postu:

Michelin Anakee2



Michelin Pilot Road 4 Trial



Chyba od razu widać, które sobie lepiej poradzą jak zjedziesz z asfaltu Smile Poza tym, Anakee2 są zdecydowanie tańsze od Pilotów...

Jak chcesz zaoszczędzić, to kup Anakee2, ale dwie - na przód i tył - a będziesz Pan zadowolony. I na asfalcie, i na mokrym, i na tym jednym procencie offroadu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 21:32, 10 Lut 2016    Temat postu:

Ale tez widac ktore beda na mokrym lepiej trzymaly Smile
Anakke 2 Jest popularna bo jest tania, robi dlugie przebiegi i mozna nia pojechac na Balkany.
Sa uniwersalne, to sie zgadza, ale sa lepsze opony do 99 % jazdy po asfalcie.
chociazby Conti obijetnie czy RA czy TA


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 21:33, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 8:38, 11 Lut 2016    Temat postu:

piter_ok1 napisał:
(...) 99% asfaltu i bardzo zależy mi na dobrym prowadzeniu na mokrym i w niezbyt wysokich temperaturach. (...)


to dorzuce swoje, tak, zeby Ci nie bylo za latwo - jesli przewidujesz tyle asfaltu to proponuje anakee3, one sa przeznaczone w 80 - 90 % na asfalt i duzo lepiej niz na anakee2 po nim sie jezdzi. Moto po prostu jest przyklejone do drogi. Wczesniej latalem na anakee2 i tyl ma tendencje do lekkiego uciekania/plywania (opisywane rowniez w fachowej prasie), do ktorego trzeba niestety sie przyzwyczaic. Dwojki nie dadza max frajdy ani na asfalcie ani w terenie - mimo, ze i tu i tu jakos sobie poradza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Czw 8:48, 11 Lut 2016    Temat postu:

Mam podobną sytuację. Z tyłu mam dobrą oponę Metzeller Tourance EXP, a z przodu złożę Dunlop TR91. Jak się skończą, to przechodzę na Scouty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Czw 9:58, 11 Lut 2016    Temat postu:

Naczytałem się o tych anakee 3 że są bardzo głośne na asfalcie, to jak to z tym jest? W zasadzie to mam prawie nową tylnYą opone i na przedniej 3,5mm, denerwuje mnie jednak bo jest troche wyschodkowana i buczy w zakresie predkości 75-85, to jedyny powód jak narazie że myślę o wymianie i denerwuje mnie troche ślizganie się tych bridgestonów jak są zimne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piter_ok1 dnia Czw 10:05, 11 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 11:05, 11 Lut 2016    Temat postu:

tez czytalem, ze sa glosne, natomiast w praktyce w porownaniu do anakee2 niestety nie ma wyczuwalnej roznicy w emisji halasu. Nie uzywam stoperow ani nie slucham muzy podczas jazdy, na glowie kask i glowa u gory a nie przy asfalcie, dbam o wlasciwe cisnienie powietrza w oponach (przy skokach temp moze sie zmieniac), wiec juz nie wiem jak to jest z ta glosnoscia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Czw 11:21, 11 Lut 2016    Temat postu:

Naprawde sądzicie , że dokupienie bridgestona nowego do kompletu z tyłem będzie złym pomysłem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Czw 11:29, 11 Lut 2016    Temat postu:

Szuja napisał:
tez czytalem, ze sa glosne, natomiast w praktyce w porownaniu do anakee2 niestety nie ma wyczuwalnej roznicy w emisji halasu.


Przejechałem na anakee 3 33tyś km. Nie zauważyłem żeby te opony hałasowały... Mam porównanie tylko do anakee 2 i zgadzam sie z tym co napisał Szuja. Patrząc na bieżnik oryginalnych opon myślę, że również nie usłyszysz różnicy.

Anakee 3 również mogę śmiało polecić. Jeśli chodzi o możliwości poza asfaltem to na szutry i ubite polne\leśne ścieżki są ok. Problem zaczyna się w piachu, błocie, mokrej ziemi czy trawie. Jednak jeśli głównie będziesz jeździł po czarnym to myślę że jak najbardziej możesz je zakładać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 17:18, 11 Lut 2016    Temat postu:

piter_ok1 napisał:
Naprawde sądzicie , że dokupienie bridgestona nowego do kompletu z tyłem będzie złym pomysłem ?



Nie zlym, ale skoro pytales to dostales podpowiedzi lepszej opcji.
Czesc forumowiczow zjezdzila te Brigestony do przebiegow nasto-tysiecznych i jakos dala rade. Ty tez piszesz ze przejechales 3 ? , 5 tys ? wiec wiesz jak Ci sie jezdzilo.

Jezeli jak pisales zalezy ci na dobrym prowadzeniu na mokrym i w zimnych warunkach to sa inne i lepsze i ja bym te ok. 200-pare zl ( roznica po sprzedaniu Twojej tylnej ) zainwestowal.
Ale jak jezdzisz defensyfnie to i na Brigstonach dasz rade.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subi1991
A2



Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Czw 19:31, 11 Lut 2016    Temat postu:

proszę o usuniecie mojego posta (zapytanie przeniosłem do innego tematu)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez subi1991 dnia Sob 15:14, 13 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piter_ok1
A



Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Pon 16:19, 15 Lut 2016    Temat postu:

Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, jednak ostatecznie zamówione road polot 4, mam nadzieję, że będę zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stasiek
Motonita



Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pon 20:06, 15 Lut 2016    Temat postu:

kurde ja na ori Bridgestonach przejchalem 15 tys w pierwszym sezonie posiadania - na mokrym przy startowaniu (ulewa) troche buksowałem ale nie zauważyłem zeby były jakies przesadnie kiepskie. Nie mam co prawda zadnego doswiadczenia z innymi lepszymi oponami ale nie moge na nie narzekac bo w łukach w Bieszczadach łądnie kleiły i schodziłem niziutko bez lęku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Wto 14:08, 16 Lut 2016    Temat postu:

Zrobiłem w ubiegłym sezonie 10kkm na fabrycznych. Jeździło mi się bardzo dobrze i nie miałem żadnych problemów, a nie jeżdżę emerycko. Dlatego po wszystkich Waszych postach, mówiących o różnicy klas na korzyść dowolnych niefabrycznych, aż nie mogę się doczekać, żeby poczuć tę różnicę. Smile Mam tylko nadzieję, że nie będę żałował braku zmiany od razu po zakupie moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ArtB
A2



Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 13:14, 21 Lut 2016    Temat postu:

No cóż. Ja również jeżdżę na oryginalnych oponach Bridgeston. O ile na suchym jest spoko i myśle że faktycznie dają rade, to już na mokrym asfalcie kompletnie nie mam zaufania. Dwukrotnie miałem mocne uślizgi. Opony choć mają 12 tysi myśle że zrobią spokojnie drugie tyle a przednia pewno jeszcze więcej. Może ktoś będzie zainteresowany to je chętnie opędzluje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin