Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Grzane manetki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 14:32, 20 Maj 2009    Temat postu: Grzane manetki

Mam grzane manetki sailto ktore mi sie przekrecaja na rollgazie i na lewej manetce też, ciągle musze je poprawiać.
Macie jakiś pomysł zeby temu zapobiec ale tak ze by kiedyś je móc zdjąc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Śro 16:28, 20 Maj 2009    Temat postu:

Hej

Spróbuj nawinąć jedną warstwę taśmy izolacyjnej na metalową rurkę, jeśli będzie za ciasno to bezbarwna (albo szara ) taśma klejąca taka do pakowania. Powinno pomóc. W moim moto denerwował mnie luz na rol gazie (pomiędzy gumową rączką a tą metalową rurką) więc nawinąłem dwie warstwy bezbarwnej taśmy (czarna izolacyjna była troszkę za gruba) do tego trochę rzadkiego smaru i luzu brak Smile oczywiście rol gaz pracuję bez żadnego oporu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 20:06, 20 Maj 2009    Temat postu:

manetki się przykleja. najlepiej butapremem. (fabryczne tez sa przyklejone)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:02, 30 Wrz 2013    Temat postu:

Właśnie zastanawiam się nad zakupem takich:

[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś je zna lub ma?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Pon 11:03, 30 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brono
A2



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Pon 11:21, 30 Wrz 2013    Temat postu:

cynek napisał:
Właśnie zastanawiam się nad zakupem takich:

[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś je zna lub ma?



Takich nie znam. Natomiast polecam Daytony. Poprzednio miałem Oxforda i spalił sie sterownik po kilku jazdach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:28, 30 Wrz 2013    Temat postu:

brono napisał:
cynek napisał:
Właśnie zastanawiam się nad zakupem takich:

[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś je zna lub ma?



Takich nie znam. Natomiast polecam Daytony. Poprzednio miałem Oxforda i spalił sie sterownik po kilku jazdach.


A jakiś konkretny model tych Dajton możesz mi podać? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brono
A2



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Pon 11:55, 30 Wrz 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ja kupiłem je w motobagaz.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Pon 12:00, 30 Wrz 2013    Temat postu:

[quote="brono"]
cynek napisał:
(...) Poprzednio miałem Oxforda i spalił sie sterownik po kilku jazdach.


Ja mam takie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Przeżyły nie jedną ulewę, ale przycisku na sterowniku bardzo często miewają swoje humoru. Raz działają, raz nie. Raz się nie da zwiększyć grzania, innym razem nie da się go zmniejszyć... takie dziwne historie. Raczej odradzam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brono
A2



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Pon 12:07, 30 Wrz 2013    Temat postu:

[quote="SoH"]
brono napisał:
cynek napisał:
(...) Poprzednio miałem Oxforda i spalił sie sterownik po kilku jazdach.


Ja mam takie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Przeżyły nie jedną ulewę, ale przycisku na sterowniku bardzo często miewają swoje humoru. Raz działają, raz nie. Raz się nie da zwiększyć grzania, innym razem nie da się go zmniejszyć... takie dziwne historie. Raczej odradzam.


Miałem takie same. Po kilku jazdach migały tylko na niebiesko i sie nie włączały, aż w końcu przestały nawet migać Smile

No i małe przyciski prawie uniemożliwiają sterowanie w rękawicach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pon 12:32, 30 Wrz 2013    Temat postu:

Ja mam te Oxfordy.
- wszystko działa i działało w deszczu, nic się nie spaliło - przebieg 10.000km
- mocno nagrzewa, lepiej niż Saito czy Daytony (100% nie miałem okazji sprawdzić ,mieszam zawsze pomiędzy 40% a 70%.
- faktycznie sterownik trudno obsługiwać w rękawicach, zwłaszcza 'zimowych". Przyciski beznadziejne, miałem wcześniej oryginalne do hondy, miałem Saito i Daytony, przełącznik w Oxfordach jest najmniej użyteczny z pozostałych
- kolejna wada to bardzo słabe podświetlenie przełącznikowych diód, za dnia trzeba się domyślać co właściwie jest włączone i na jakim stopniu.

Reasumując: jak poprawią przełącznik, będę 100% polecał, na razie mam mieszane odczucia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4258
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 12:43, 30 Wrz 2013    Temat postu:

brono napisał:
http://www.motorus.pl/nadwozie/manetki/podgrzewane/daytona-manetki-podgrzewane-calowe-4-stopnie-grzania_p_2729.html

Ja kupiłem je w motobagaz.pl


A ja ich nie polecam... jak jest jasno, to słabo widoczne są diody wskazujące stopień grzania. Polecam manetki z bardziej "prymitywnym" sterowaniem, tzn. jakąś gałeczką...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luto
A



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WWY

PostWysłany: Pon 12:48, 30 Wrz 2013    Temat postu:

thekamil napisał:
manetki się przykleja. najlepiej butapremem. (fabryczne tez sa przyklejone)


A miałeś okazję takie przeklejone ściągać? (np przy zmianie kierownicy??)

ja to przechodziłem w grubasie jak chciałem właśnie zrobić podmianę manetek na grzane.....

myślałem, że mnie q.wica weźmie :-/

skończyło się tym, że stare potraktowałem kozikiem :-/ ,a nowe założyłem nawijając wcześniej warstwę izolacji.
Grało bez zarzutu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neno
Motonita



Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów

PostWysłany: Pon 10:50, 21 Paź 2013    Temat postu:

Ja polecam nowe Oxfordy. W stosunku do starych, pewnie i do konkurencji na PLUS:
- 5 stopniowa regulacja mocy
- po ok 3-4 minutach same się wyłączają, oczywiście po zgaszeniu silnika. Działa i jest to genialna sprawa.
- w zestawie klej do montażu
- kilka wersji do wyboru ( różna długość przewodów, manetek różna guma - do wyboru, do koloru)
Oby tylko awaryjność poprawili bo stare sterowniki padały po 2-3 latach a nawet i szybciej ( u mnie dokładnie po 3 latach).
Na razie 11kkm i jest ciepło!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Neno dnia Pon 10:52, 21 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
A



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:05, 10 Lis 2013    Temat postu:

Cześć,

Możecie polecić konkretny klej, który po podgrzeniu manetek nie powodowałby ich ślizgania sie?

PS. mam Oxfordy, ogólnie są OK, ale jak ktoś już napisał - przyciski podgrzewania czasem nie reagują na. Trzeba też niestety obowiązkowo podpiąć manetki przez przekaźnik. Wbudowane zabezpieczenie przeciw rozładowaniu akumulatora g... daje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 18:32, 10 Lis 2013    Temat postu:

jawa napisał:
Cześć,

Możecie polecić konkretny klej, który po podgrzeniu manetek nie powodowałby ich ślizgania sie?

PS. mam Oxfordy, ogólnie są OK, ale jak ktoś już napisał - przyciski podgrzewania czasem nie reagują na. Trzeba też niestety obowiązkowo podpiąć manetki przez przekaźnik. Wbudowane zabezpieczenie przeciw rozładowaniu akumulatora g... daje.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
A



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:57, 11 Lis 2013    Temat postu:

Wiesz może jaka jest temperatura pracy tego kleju? Nie mogę znaleźć nic w guglach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 16:12, 11 Lis 2013    Temat postu:

Nie wiem, ale u mnie wszystko działa jak należy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapi
A1



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 11:29, 12 Lis 2013    Temat postu:

brono napisał:
http://www.motorus.pl/nadwozie/manetki/podgrzewane/daytona-manetki-podgrzewane-calowe-4-stopnie-grzania_p_2729.html

Ja kupiłem je w motobagaz.pl


Miałem daytony , ale po roku podczas jazdy odpadło mi pokrętło od włącznika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brono
A2



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Wto 14:46, 12 Lis 2013    Temat postu:

Lapi napisał:
brono napisał:
http://www.motorus.pl/nadwozie/manetki/podgrzewane/daytona-manetki-podgrzewane-calowe-4-stopnie-grzania_p_2729.html

Ja kupiłem je w motobagaz.pl


Miałem daytony , ale po roku podczas jazdy odpadło mi pokrętło od włącznika.


Zauważ, że w moich Daytonach nie ma pokrętła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punol
Motocyklista



Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 14:47, 14 Lis 2013    Temat postu:

Jak by kogoś to interesowało:
Lokalizacja złącza grzanych manetek i złącza aux w nowym DLu
[link widoczny dla zalogowanych]

Żeby nie ciąć instalacji można zastosować:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 17:34, 24 Cze 2014    Temat postu:

Podbiję temat. Chcę kupić grzane manetki Oxforda v8. Na allegro są Adventure, Touring, Premium...

Które macie w swoich sprzętach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Whisper
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Spod Warszawy

PostWysłany: Wto 19:42, 24 Cze 2014    Temat postu:

Mam v8 Touring. Tak naprawdę to nie sądzę żebym w rękawicach wyczuł różnicę w fakturze manetki (bo na tym polegają różnice w rodzajach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Wto 20:25, 24 Cze 2014    Temat postu:

Premium.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:30, 24 Cze 2014    Temat postu:

Znalazłem już różnicę między nimi. Chyba Premium Touring będzie odpowiedni

Tu porównanie trzech modeli: [link widoczny dla zalogowanych]

Kupiłem: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Wto 20:56, 24 Cze 2014, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Viking
A1



Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 11:28, 08 Lis 2014    Temat postu:

Tak sobie pomyślałem założę podgrzewane manetki wyczytałem że te nowe OXFORD są niezłe ale nagle zdałem sobie sprawę że jest ich ful odmian
OXFORD PREMIUM ADVENTURE
OXFORD HotGrips Premium Sports
OXFORD PREMIUM TOURING
i teraz pytanko czy ktoś już zakładała jakieś i które zdają egzamin w DL 1000 2008r. lepiej pytać niż ciąć i kombinować.
Jeśli to możliwe jakaś podpowiedz gdzie mocujecie sterownik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viking dnia Sob 11:32, 08 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Sob 12:13, 08 Lis 2014    Temat postu:

premium touring pasuja idealnie, od strony uzytkowej jak i montazowej do polecenia. Istotne zmiany w porownaniu do starszej wersji tych manetek - na plus,

pzdr, Szu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lawka
Motocyklista



Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 342
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 12:47, 08 Lis 2014    Temat postu:

premium touring beda pasowac tez do DL 650 K8 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Sob 15:44, 08 Lis 2014    Temat postu:

tu w ofercie masz podane wymiary - jesli masz standardowa kierownice to beda ok

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 18:16, 09 Lis 2014    Temat postu:

Viking napisał:

i teraz pytanko czy ktoś już zakładała jakieś i które zdają egzamin w DL 1000 2008r. lepiej pytać niż ciąć i kombinować.
Jeśli to możliwe jakaś podpowiedz gdzie mocujecie sterownik.


Touring albo Adventure.
Sterownik mocowany na załączonych śrubach do uchwytu lewego lusterka.
Znajdziesz na zdjeciu w wątku Czarna Zuzanna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Motonita



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1196
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 21:23, 09 Lis 2014    Temat postu:

Moje pierwsze Oxfordy wysiadły po deszczu. Ale one jeszcze miały taki sterownik z membraną. Mam wrażenie, że się odkleiła i wilgoć załatwiła sprawę.
Wymienili bez problemu i dopłaty na nowszy model. Teraz działają ok. Dobrze grzeją. Dobra cena. Działają od 16 000 km.
Wadą faktycznie jest bardzo słaba widoczność stopnia podgrzewania.
Kontrolek nie widać w dzień, nie mówiąc już o ostrym słońcu.
Denerwuje mnie jeszcze działanie funkcji chroniącej akumulator przed rozładowaniem. Przy spadku obrotów silnika, wyłącza się podgrzewanie. Po po wzroście obrotów zaczynają znów grzać, ale niestety od najniższego stopnia, a nie ostatnio ustawionego.
Trzeba grzebać przy nich od nowa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 21:25, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 11:12, 10 Lis 2014    Temat postu:

chmarnik napisał:
Moje pierwsze Oxfordy wysiadły po deszczu. Ale one jeszcze miały taki sterownik z membraną. Mam wrażenie, że się odkleiła i wilgoć załatwiła sprawę.
Wymienili bez problemu i dopłaty na nowszy model. Teraz działają ok. Dobrze grzeją. Dobra cena. Działają od 16 000 km.
Wadą faktycznie jest bardzo słaba widoczność stopnia podgrzewania.
Kontrolek nie widać w dzień, nie mówiąc już o ostrym słońcu.
Denerwuje mnie jeszcze działanie funkcji chroniącej akumulator przed rozładowaniem. Przy spadku obrotów silnika, wyłącza się podgrzewanie. Po po wzroście obrotów zaczynają znów grzać, ale niestety od najniższego stopnia, a nie ostatnio ustawionego.
Trzeba grzebać przy nich od nowa.


A jaką wersję masz?

U mnie założyłem manetki ze sterownikiem w wersji 7 (napisane obok przycisków) i nic takiego się nie dzieje. Ani nie przemokło ani nie przestają działać.
Diody na sterowniku przy dużym słońcu faktycznie trochę słabo widać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4258
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 13:50, 10 Lis 2014    Temat postu:

Ja mam manetki innej firmy (Daytona) również z przyciskiem i diodami i uważam, że takie rozwiązanie jest do kitu. Przyciski i diodki są może dobre w samochodzie lub pralce Smile ale nie na motocyklu. Obsługa w rękawicach nie jest wygodna, a żeby diody były widoczne powinny być skierowane na wprost oczu, a to nie zawsze jest możliwe. No i w słońcu ich praktycznie nie widać...

Wg mnie najlepsze jest najprostsze rozwiązanie - z gałką, którą płynnie lub skokowo można zmieniać stopień grzania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 17:07, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Primo
A



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:09, 10 Lis 2014    Temat postu:

biblo napisał:
No i w słońcu ich praktycznie nie widać...

Wg mnie najlepsze jest najprostsze rozwiązanie - z gałką, którą płynnie lub skokowo można zmieniać stopień grzania.


I tu muszę się zgodzić z przedmówcą, proste rozwiązanie z gałą jest najlepsze chodź ja narzekałem zupełnie odwrotnie - diody w nocy lub wieczorem świeciły bardzo jasno co rozprasza przy jeździe. Jasne można nakleić folie przyciemniającą ale co w dzień widać ?
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:08, 10 Lis 2014    Temat postu:

W nowym sterowniku v8 nie zauważyłem problemów o których piszecie. W porównaniu do v7 przyciski są większe a diody świecą tak jak powinny. Inna sprawa, że nie nie zastanawiam się zbyt wiele nad tematem jasności czy wygody włączania - mają grzać i grzeją. Natomiast samo zestopniowanie mocy grzania jest lepiej dobrane niż w wersji v7.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Motonita



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1196
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 8:33, 11 Lis 2014    Temat postu:

express napisał:
chmarnik napisał:
Moje pierwsze Oxfordy wysiadły po deszczu. Ale one jeszcze miały taki sterownik z membraną. Mam wrażenie, że się odkleiła i wilgoć załatwiła sprawę.
Wymienili bez problemu i dopłaty na nowszy model. Teraz działają ok. Dobrze grzeją. Dobra cena. Działają od 16 000 km.
Wadą faktycznie jest bardzo słaba widoczność stopnia podgrzewania.
Kontrolek nie widać w dzień, nie mówiąc już o ostrym słońcu.
Denerwuje mnie jeszcze działanie funkcji chroniącej akumulator przed rozładowaniem. Przy spadku obrotów silnika, wyłącza się podgrzewanie. Po po wzroście obrotów zaczynają znów grzać, ale niestety od najniższego stopnia, a nie ostatnio ustawionego.
Trzeba grzebać przy nich od nowa.


A jaką wersję masz?

U mnie założyłem manetki ze sterownikiem w wersji 7 (napisane obok przycisków) i nic takiego się nie dzieje. Ani nie przemokło ani nie przestają działać.
Diody na sterowniku przy dużym słońcu faktycznie trochę słabo widać.


Również 7. Zastanawiam się nad prawidłowością podłączenia, a może akumulator mam kiepski? Manetki podłączał serwis.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 18:28, 11 Lis 2014    Temat postu:

chmarnik napisał:

Również 7. Zastanawiam się nad prawidłowością podłączenia, a może akumulator mam kiepski? Manetki podłączał serwis.


Jak się wyłączają to może być, że kiepski akumulator albo problemy z napięciem ładowania.

A jak serwis podłączał to już w generalnie może być słabo Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:36, 11 Lis 2014    Temat postu:

Dlatego najlepiej podłączać przez przekaźnik bo pod aku nie chciałbym ryzykować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Motonita



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1196
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 18:41, 11 Lis 2014    Temat postu:

Ładowanie jest ok. Sprawdzałem. Na wiosnę dostanie nowy aku i zobaczymy.
Co prawda mnie nie zawiódł, ale spadek napięcia podczas rozruchu silnika - tak na dwoje babka wróżyła.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Wto 18:50, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 18:41, 11 Lis 2014    Temat postu:

Ja zrobiłem magistralę grubym przewodem z akumulatora na przód moto (zestaw złącz po lewym boczkiem) - tam mam podłączone manetki i dodatkowe lampy oraz nawigację.
Całość załączana przekaźnikiem sterowanym z napięciem podawanym z oryginalnego gniazda manetek (tego za chłodnicą) - załączanego po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Można do tego dołączyć ewentualnie moduł "automatycznego włączania świateł" (ASW-1 czy jakoś tak) i będzie startowało dopiero po odpaleniu silnika.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Motonita



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1196
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 18:47, 11 Lis 2014    Temat postu:

Bardzo przydatna podpowiedź. Dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Wto 21:00, 02 Gru 2014    Temat postu:

Kupiłem dziś manetki oxford adventure. Są trochę długie więc trzeba przyciąć. Ale nie w tym problem. Manetka prawa(rolgaz) nie jest prosta tylko z pierścieniami zabezpieczającymi przed zsunięciem się oryginalnej gumy. Czy ścinaliście je przed założeniem grzańca? Czy może jest na to jakiś inny sposób?

Jeśli chodzi wyłączanie się manetek to wystarczy "wyłączyć" tą opcję, przytrzymać "+" i "-" przez 5 s. i po sprawie. (wyczytane w instrukcji Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bzyku dnia Śro 20:43, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 5:16, 03 Gru 2014    Temat postu:

Musisz ściąć plastikowy pierścień z rolgazu.Inaczej nie założysz nowych manetek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 7:32, 03 Gru 2014    Temat postu:

Ja spiłowałem pilnikiem na gładko. Później tylko superglut bo na butaprenie po całej nocy dalej się kręciła na rollgazie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 20:39, 03 Gru 2014    Temat postu:

Dzięki. Tam myślałem ale wole zapytać lub pomyśleć dwa razy i raz a dobrze zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Viking
A1



Dołączył: 13 Lip 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 11:33, 05 Gru 2014    Temat postu:

Manetki założone przy okazji jak się zabrałem za niego wymieniłem olej w lagach a był fatalny [link widoczny dla zalogowanych] klocki w zaciskach, cały napęd czekam na gumy zabieraka żarówki tylne led postojowe led, wyczyściłem filtr powietrza jeszcze takiego w życiu syfu nie widziałem, świece oraz płyny. Czeka mnie jeszcze podmiana siedzenia i kupiłem okazyjnie kufer ale brak płyt jak usłyszałem cenę za płytę pod kufer to mnie cofnęło 495 więc sam ja wykonam oraz daje kufry boczne do malowania i czeka mnie wymiana filtra z olejem w silniku.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viking dnia Pią 11:35, 05 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lawka
Motocyklista



Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 342
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 16:16, 12 Gru 2014    Temat postu:

Otzi napisał:
Ja spiłowałem pilnikiem na gładko. Później tylko superglut bo na butaprenie po całej nocy dalej się kręciła na rollgazie.


Otzi spiłowałeś tez ten kołnierz przy przełącznikach??
Bo z lewej ładnie wchodzą do końca, a z prawej brakuje mi z 0,5cm właśnie przez ten kołnierz....



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 17:06, 12 Gru 2014    Temat postu:

Ja nie piłowałem i zostawiłem go jak był.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:45, 12 Gru 2014    Temat postu:

Tego nie piłowałem bo w sumie chyba go już nie miałem. Manetki wymieniałem po poprzedniku gdyż nie działały, możliwe że już ktoś za mnie to spiłował. Chociaż jak sobie teraz przypominam w poprzednim DL-u też nie piłowałem tego kołnierza i zostawiłem tak jak jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lawka
Motocyklista



Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 342
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 19:33, 12 Gru 2014    Temat postu:

ok dzięki za info.

pytam bo jak dokręciłem ciężarek to manetka płynie nie odbijała.... kurde nie wiem czy nie przyciąć manetki w takim razie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 19:36, 12 Gru 2014    Temat postu:

Ja też zostawiłem i trochę wystają. W zestawie z manetkami masz 2 podkładki, założyłem je na śrubę która jest do mocowania ciężarków i jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin