VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne -> Power Commander w DL1000 / KLV
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Power Commander w DL1000 / KLV
PostWysłany: Śro 21:53, 30 Sty 2008
Gość

 





Witam forumowiczów. To mój pierwszy post tutaj i odrazu z grubej rury (a raczej dwurury) ... właśnie zamowilem Power Commander do swojego KLV ...wiadomo o co chodzi silnik w zakresie 2500-4000 obr nie zachwyca... a przy tym trzęsie się jak galareta i przenosi drgania na kierownika ... generalnie kupa... PC ma być lekarstwem na to i mam takie pytanie do zorientowanych... czy muszę odłączać sondę lambda przy instalacji PC ewentualnie jak to zrobić, bo wiem że po odłączeniu samej lambdy na wyświetlaczu pojawi się kod błędu... na pewno można to ominąć.. pytanie tylko jak... W sumie mocy i momentu powyżej 4 tys nie brakuje i silnik powyżej tej wartości zachowuje się przyzwoicie, ale poniżej 4 tys to kicha... Najprawdopodobniej mieszanka w dolnym zakresie obrotów jest za uboga i trzeba ją poprostu w tym zakresie wzbogacić.... nie chodzi mi o rasowanie i uzyskanie miliona koni bo jednak chciałbym zachować jakiś kompromis między osiągami i kulturą pracy w dole a racjonalnym spalaniem. No i jeśli ktoś z Was ma PC w swoim DLu i robił customową mapę na hamowni, to czy może się ją podzielić ??? Na pewno synchro podciśnienia w gardzielach też zrobię... Zamówiłem też progresywne sprężyny do widelca Hyper Pro ... może poprawi to fatalną pracę przodu na nierównych nawierzchniach, bo oryginalnemu widelcowi daleko do ideału... Poza tym motorek całkiem wporzo... no gdyby jeszcze nie ten mały skok zawieszeń i nikczemny prześwit.
Pozdro Dlowcom I KLVowcom.
PostWysłany: Śro 22:13, 30 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





witaj,

nie gniewaj sie nasuwa mi sie tylko pytanie po co kupiles DLke koro to taki crap?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:27, 30 Sty 2008
Gość

 





A w którym miejscu ja napisałem że to crap ??? Ten motocykla ma kilka zasadniczych wad ..jak każdy inny motocykl ... na szczęście są to wady do wyeliminowania, więc tylko pytam i proszę o porady, wskazówki pomocne mi w wyeliminowaniu tych wad.
PostWysłany: Czw 9:26, 31 Sty 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





zapytaj Michała, tylko tyle, że on pc ma wgranego pod akropovic-a, ja poradziłem sobie bez pc, poprostu zmusiłem susuki do wgrania innej mapy zapłonów i ....opłacało się, chociaż przeszedlem trudna drogę, szczegóły mogę zadradzić nie na forum


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:42, 31 Sty 2008
Gość

 





Na forum zdaje sie amerykańskim wyczytałem, że była możliwość wymiany modułów z innymi mapami i wielu ludzi skorzystało ... warunek był taki że motocykl musiał być kupiony w sieci dealerskiej i mieć zdaje się gwarancję... wiem że wymieniali też wadliwe kosze sprzęgłowe... no ale to Ameryka... Poza tym roczniki 2007 i chyba 2006 moją już inne, lepsze mapy...dla starszych roczników kupionych poza siecią dealerską z prywatnego importu pozostaje zainstalowanie PC ... Swoją drogą dziwna polityka Suzuki... DL ma potencjał ale ludzie w fabryce chyba nie czytają prasy motocyklowej i for (forów ?) motocyklowych..., w 2004 roku fabryka zrobiła drobne poprawki, ale nie wyeliminowała zasadniczych wad dzięki którym motocykl przegrywał testy porównawcze ze wszystkimi konkurentami (może oprócz Aprilii Capo Nord) a mianowicie fatalnie zestrojony widelec i tak samo fatalne oddawanie mocy w zakresie 2500 4000 tys obr. ..Chyba nie jest to dla fabryki aż tak poważny problem zrobić dobrze działający widelec i mapę wtrysku... no ale skoro fabryka tego nie zrobiła no to trzeba zrobić to samemu.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 13:58, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
PostWysłany: Pią 8:58, 01 Lut 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





i tu masz racje ja wymieniłem moduł na gwarancji ale za "drobna opłatą" możesz dokonać redulacji już istniejącego i powinno sie poprawić, dzisiaj mam dwa z róznymi ustawieniami i w obu jest dobrze chociaż na poszczególnych jezdzi się diametralnie róznie. o widelcu pisał nie będę bo mam wrazenie, że księgowi suzi nie czytają forów bo ci którzy je robą i projekyują to by się wstydzili wypuszczać takie barachło - ja leję twardszy olej zobaczymy jakie bedą efekty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:11, 01 Lut 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Buber dl 1000 napisał:
ja leję twardszy olej zobaczymy jakie bedą efekty


jaki lejesz i ile powinno wejsc na jedna lage?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:57, 01 Lut 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





Według serwisówki do 1000 na jedna goleń wchodzi 505 mll oleju ja u siebie zalewam motul 15 W medium\heavy czyli średnio twardy zobaczę jaki będzie efekt


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:57, 01 Lut 2008
Gość

 





No nie wiem czy sam olej poprawi wydatnie tłumienie ... najlepiej było by wymienić całe bebechy... olej, cartrige (zaworki) i sprężyny... albo zapodać cały widelec jakiejś dobrej firmy np. WP ..albo dopasować od innego motocykla...na advrider.com widziałem fotkę małego Stroma z przednim widelem od Hondy XR od CR (up side down) a jeden kolo to wziął oryginalny widelec ..wywalił górną lagę i zastąpił ją górną lagą od DR650 plus oczywiście sprężyna i cartrige...motocykl zyskał 3cale prześwitu więcej i skok zawiasu zwiekszył się o 1,5 cala... no ale to już zabawa dla desperatów ze zbędną gotówką...aczkolwiek po takich modyfikacjach Strom przeistacza się z imitacji enduro jakim jest w konkretne podróżne enduro .
PostWysłany: Pią 21:48, 01 Lut 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





@ Peter dzieki za info czyli literek powinien wystarczyc Wink

@ cabaniero - mysle, ze w gruncie rzeczy to masz duzo racji z tymi modami, jak juz robic to porzadnie tylko trzeba uwazac, zeby nie przegiac z kosztami a efekty moga byc proporcjonalnie mizerne

ps no i sie nie gniewaj na mnie.... kazdy ma slabszy dzien ;-(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:06, 02 Lut 2008
Gość

 





Spoko Coliniak wziąłem relanium i już się nie gniewam Wink (a tak serio to wcale do łba mi nie przyszło żeby się gniewać) ... jutro odbieram sprężyny progresywne Hyper Pro z olejem 10W ... zapakuje do KLV i się zobaczy ... koszt sprężyn z olejem 130 euro z tego co ludzie pisali na rapid forum to pomaga...niestety na cartrige już nie mam siana... mam nadzieję że wymiana sprężyn i oleju spowoduje jakąś zauważalną poprawę...tutaj kilka fotek długonogicj Stromów co do zmiany map wtrysku są też dostępne tańsze od PC układziki do wzbogacania mieszanki...i też na rapid forum bardzo chwalone... Teka, YoshBox, Techlusion TFI... niestety w POlsce nie dostępne...Teke można kupić w POlsce, ale chcą jakieś duże pieniądze ..do warsztatu owszem warto... bo jednym urządzeniem można przemapować dowolną ilość motocykli Suzuki z wtryskiem...chcąc zaoszczędzić amerykańce na forum zrobili zrzutę i zakupili jedno urządzenie Teka i każdy po przemapowaniu mapy oddawał sprzęt następnemu... i dzięki temu koszt zmiany mapy wtrysku zamknął się w śmiesznych pieniądzach a wszyscy chwalili na forum liniowe oddawanie mocy od 2 tys aż do odcinki... żadnego telepania w zakresie do 4 tys. jak to ma miejsce w stockowym motocyklu...
PostWysłany: Sob 20:10, 02 Lut 2008
Gość

 





W mordę ..ten "gość" wyżej to ja ..wysłałem posta nie zalogowawszy się ...stupid
linki do kilku długonogich Stromów http://www.bikepics.com/members/piorekc/p1/


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 20:38, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Nie 23:07, 03 Lut 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





a jak ja mam juz zainstalowany Power Commander i to powinienm sprawdzić oprogramowanie?? takie jakies rzeczy opisujecie, że nie do końca wiem o co chodzi!!!
a może pojade po prostu na hamownie i bede wiedział jak ciągnie z modułe i jak bez!!! i bedzie wszynio jasne?? normalnie juz sam nie wiem.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:08, 04 Lut 2008
Gość

 





Bratek DL1000 napisał:
a jak ja mam juz zainstalowany Power Commander i to powinienm sprawdzić oprogramowanie?? takie jakies rzeczy opisujecie, że nie do końca wiem o co chodzi!!!
a może pojade po prostu na hamownie i bede wiedział jak ciągnie z modułe i jak bez!!! i bedzie wszynio jasne?? normalnie juz sam nie wiem.....


Jeśli masz PC do DLa 1000 to sam PC bez dobrej mapy jest nic nie wart... wyjścia są takie... najlepiej jechać na hamownię , tam za około 250 zł zrobią Ci mapę od podstaw specjalnie dla Twojego motocykla... to jest najlepsza opcja... druga, to PC jest dostarczany z kilkoma mapami do wgrania..w zależności od tego co masz w motocyklu (jakie wydechy, jaki filtr) , ale podobno te mapy nie sprawdzają się najlepiej, inna możliwość to zajrzeć na forum http://11109.rapidforum.com/ ... tam ludzie wymieniają się mapami customowymi (robionymi indywidualnie dla ich motocykli) (ściągasz na kompa i poem za pomocą kabla USB i oprogramowania dostarczonego z PC wgrywasz do Power Commandera) ...można sobie według specyfikacji motocykla dobrać sobie jakąś... po prostu wgrywać sobie po kolei i wybrać tą na której motocykl zachowuje się najlepiej... Ja właśnie tak zamierzam najpierw zrobić ... mam wydechy Remus i oryginalny filtr powietrza... no i trzeba szukać mapy pod taki zestaw... możliwe że czyjaś sprawdzi się w naszym motocyklu i będzie cacy...a mozliwe że ostatecznie i tak trzeba bęzie pojechać na hamownię i zrobić mapę od początku do swojego moto.

Sprężyny progresywne Hyperpro już odebrałem ..zamawiałem w Grandys Duo...czekałem prawie miesiąc ...ale już je mam koszt wraz z olejem 500zł. Na dniach zakładam do moto.

Dopisane. 06.02.08

Sprężyny już założone... i powiem Wam że warto było... widelec działa zdecydowanie lepiej ...lepiej wybiera nierówności nie przenosi tyle drgań na kierownika i precyzja prowadzenia na nierównych nawierzchniach zdecydowanie się poprawiła. Polecam.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:16, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Sob 14:21, 01 Mar 2008
Tomek
A1

 
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





Cześc pomózcie koledzy gdzie kupić PC i za ile i te mapy gdzie wgrać.
i zawieszenie przód gdzie zamowić i za ile ?
Wyczytałem że kolega Cabaniero zamówił sobie Hyperpro ,gdzie jeżeli można wiedzieć ?
Pozdrawiam Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:18, 01 Mar 2008
Gość

 





Czołem... Ja zamówiłem sprężyny Hyperpro u dealera tej firmy na POlskę, czyli w Grandys Duo w Łodzi... po 3 tygodniach miałem sprężyny ...Grandysy to raczej sprawdzona firma, więc można walić jak w dym... no ale kumpel do swojego Transalpa kupił sprężyny Wirth na niemieckim ebayu i czekał chyba 2 tygodnie i zapłacił coś około 350 zł. czyli też dobre źródło... Power Commander ma mi znajomy kupić i wysłać ze Stanów... ale coś się kolo ociąga... link do map podałem we wcześniejszym poście, albo można wejść na stronę Power Commander i stamtąd ściągnąć, ale jakoś ludzie mówią że kiepskie te mapy i najlepiej robić customową na hamowni.
PostWysłany: Nie 22:14, 02 Mar 2008
Tomek
A1

 
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





To ciekawe że nikt z Waszej grupy posiadaczy nie wpadł na to żeby zakupić takie urządzonko i ( power comander)i nie wypożycza za kasę tylko to oprogramowanie ?.
może jest gdzieś jakaś firma która ma takie w Polsce?.
Może ktos z was wie gdzie najbliżej mnie mają hamownie gdzie będą poterafili wgrać poprawny program dp PC . Jestem ze Słupska(POMORSKIE).tAK Tak na marginesie to region Pomorza to wielka pustynia tu nic nie ma szukając motocykla to można od razu wykreślić ten rejon ,poprostu tragedja!!!!!!!!!!!!!!!!.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:30, 02 Mar 2008
Gość

 





Najlepszy efekt daje zrobienie mapy wtrysku pod konkretny egzemplarz motocykla... mapa pożyczona od kolegi nie koniecznie będzie dobrze sprawowała się w Twoim motocyklu... Największe doświadczenie w opracowywaniu map wtrysku do Power Commandera ma PolAnd Position z Warszawy... koszt około 250 zł.
PostWysłany: Wto 21:42, 04 Mar 2008
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Wszyscy macie rację.oczytwiście PC niewątpliwie rozwiąże problem,ale wiąże się to z nakładami finansowymi.Wgranie innych map do orginalnego modułu to tylko w suzuki,czyli znów kasa i spalanie wzrosnie.
Cały problem z dziurą mocy w DL-ach wystąpił po zmianach w elektronice od modelu 2004.Wcześniej nie było tych problemów.W moim 1000-cu ten problem wystrąpił dopiero po przebiegu 20000 km-ów.Wczesniej tego nie było.Nie chciałem z tym walczyć na gwarancji bo zależało mi b ardziej na niskim spalaniu.I jeszcze jedna ciekawostka !
Postawiłem swojego 1000-ca na rolkach,umocowałem odpowiednio(wszystko na stacji diagnostycznej) i zacząłem testować,azima była bardzo owocna.
WYNIKI
Do obciążenia motocykla wagą 65kilo problem szarpania nie występuje potem zaczyna powoli narastać.
Jak władowałem 300kg to na 4 przy 3800 do 4000 była straszna dziura.Silnik miał duże wibracje.
Teraz mam 44000 najechane za 4000 regulacja zaworów.Ustawię parametry fabryczne i zobaczę.
Jeszcze raz powtarzam.U mnie ten problem wystąpił po 20000kmów.Wcześniej tego nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:30, 04 Mar 2008
Gość

 





Oczywiście że kosztuje nic za darmo... ale moim zdaniem warto zainwestować trochę i mieć motocykl dający frajdę z jazdy... a póki co to mnie trochę denerwują te drgawki do 4 tys. Co kto lubi jednym to nie przeszkadza, ale ja jestem już na tym punkcie mocno skrzywiony i lubię jak coś działa dobrze...a zwłaszcza mój motocykl... i PC + większa zębatka z tyłu powinny załatwić sprawę... nawet kosztem większego spalania... chociaż nie powinien to być jakoś znaczący wzrost... Z braku czasu i tak raczej nie robię jakichś zawrotnych wartości przebiegu w ciągu sezonu to raczej aż tak bardzo nie odczuję większego spalania ....a przyjemność wysokiego momentu i liniowości i gładkości w oddawaniu mocy na pewno poprawi mi samopoczucie... Niebawem w Białymstoku w warsztacie motocyklowym mojego znajomego ma być hamownia... na pewno zrobię pomiary przed i po planowanych zmianach... to wrzucę wydruki. Z tego co wyczytałem na rapid forum, to większość użytkowników dużych Stromów narzekała na wibracje w przedziale do 4 tys obr. aż do roczników 2007 które wyposażono w poprawione mapy... i większość z nich przemapowała komputer po czym większość zgodnie twierdzi że to bardzo zmieniło motocykl na plus.
PostWysłany: Śro 13:39, 05 Mar 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





normalnie czytam i się martwie, bo po Africe nie chciałem mieć wibracji... a tam niestety dawały się odczuć Sad co prawda mój DL to rocznik 2004 i mam Power Commandera, ale już sam nie wiem co o tym myśleć...
nie pozostaje mi jak poczekać kilka dni i wyjechać na droge, chociaż pamiętam jak wsiadłem na Africe, to poziom ekstazy był tak duży, że nie odczuwałem nic, buhahaha
obawiam się, że i w tym przypadku może być podobnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:01, 05 Mar 2008
Gość

 





Bratek DL1000 napisał:
normalnie czytam i się martwie, bo po Africe nie chciałem mieć wibracji... a tam niestety dawały się odczuć Sad co prawda mój DL to rocznik 2004 i mam Power Commandera, ale już sam nie wiem co o tym myśleć...
nie pozostaje mi jak poczekać kilka dni i wyjechać na droge, chociaż pamiętam jak wsiadłem na Africe, to poziom ekstazy był tak duży, że nie odczuwałem nic, buhahaha
obawiam się, że i w tym przypadku może być podobnie Smile


Skoro kupiłeś moto już z PC to możliwe że poprzedni właściciel zadbał już o wgranie dobrej mapy i powinno być ok. Jak silnik gładko bez wibracji wkręca się od samego dołu... to znaczy że wszystko jest ok i lać wachę i nawijać kilometry...A jeszcze jeśli moto np jest ze Stanów to nie ma sondy lambda i strojenie jest jeszcze prostrze niż w europejczykach, a ponadto jest zdławione tylko na dwóch ostatnich biegach ..wersje europejskie dodatkowo na 2 i 3 biegu. Owe wibracje w do 4 tys w sumie nie są aż tak bardzo dokuczliwe... zmiana nawet tylko tylnej zębatki o jeden ząb większą już poprawi zachowanie w dolnych obrotach... ostatecznie można po prostu wyżej kręcić i nie schodzić poniżej 4 tys. obr i silnik pracuje gładko i bezwibracyjnie... ale jak już pisałem .. ja jestem skrzywiony i pobawię się z PC... Najważniejszą modyfikację już zrobiłem (sprężyny Hyperpro) i teraz moto jest naprawdę fajne... no ale PC napewno nie zaszkodzi Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 18:03, 05 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Czw 17:27, 03 Lip 2008
kaliw
A1

 
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: szczecin





witam
czy moglibyście się podzielic info na temat PC,czy faktycznie jest to odczywalne?
nie chodzi mi o portfel haha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:04, 22 Wrz 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Czas trochę odświeżyć wątek Smile

Wczoraj przyszła paczka, a w niej PCIIIusb. Do urządzenia powinienem jeszcze dostać kabel usb do połączenia z komputerem i jakąś płytkę z oprogramowaniem. Oczywiście brakuje ich w zestawie. Kabel to nie problem, już się jakiś znalazł, ale zastanawia mnie oprogramowanie. Czy wystarczy to, co jest do pobrania na stronie power commandera?
http://www.powercommander.com/powercommander/Downloads/powercommander_downloads.aspx?ProdType=PCIIIUSB
Czy może na płycie oryginalnie dołączanej do urządzenia jest coś więcej? Wiem, że wielu z Was ma urządzenie w swoich motocyklach, liczę na pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:16, 06 Lut 2012
maro
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE





Odświeżam ponownie. mam pytanie czy PCIII to musi być jakiś specjalny do DL'a czy po prostu PC a mapy do DL'a. na Allegro widziałem nawet po 700 zł tyle że do GSXR 1000. Czy jak zakupie taki i wgram mapy do 1000 to będzie to hulać ?.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 2:35, 06 Lut 2012
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Nie będzie hulać. Też tak kombinowałem... Jak ściągniesz sobie ze strony PC instrukcje podłączenia w PDF, to zobaczysz, że do każdego motocykla jest inne podłączenie. Nawet w przypadku DL1000/SV1000/TL1000, które teoretycznie mają identyczne silniki - w każdym z nich PC podłącza się w inny sposób, pod inną wiązkę. Niestety, urządzenie musi być dedykowane konkretnie pod V-stroma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:43, 06 Lut 2012
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





Dokładnie, jak wyzej. PCIII musi byc do DL. Swego czasu chciałem zastosować PC od SV 1000 . Nie pasował.
Miał jakis dodatkowy kabel... a piece przezcie bliźniacze niemal. Nie idź tą drogą. Jak sie wykażesz cierpliwościa to za 450 zł da sie kupic to cacko Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:13, 06 Lut 2012
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





Ostatnio pytałem ludzi z PTM Nieporęt i do DL pasuje też PCV nie tylko do tych z roczników 2009 wzwyż, do starszych również podejdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:50, 22 Kwi 2013
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





Odświeżę temat bo nie znalazłem w nim odpowiedzi na podstawowe pytanie zawarte w pierwszym poście.

Czy montując PC III USB do dl1000 k4 (wersja po lifcie) należy odłączyć sondę lambda?

Nie znalazłem na ten temat żadnej informacji w instrukcji PC a myślę, że pozostawienie sondy z podłączonym PC może niewiele zmieniać w stosunku do oryginału (sonda będzie chyba kastrowała większe dawki paliwa serwowane przez PC).

Myślę, że należałoby odłączyć sondę ale co wstawić w jej miejsce, żeby nie pojawiał się błąd? Są gdzieś dostępne eliminatory sondy do DL?

Dajcie znać jak macie to rozwiązane w swoich maszynach.

i druga sprawa, ma ktoś z Was mapę pod wydechy Leo?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:18, 22 Kwi 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





rodman napisał:
i druga sprawa, ma ktoś z Was mapę pod wydechy Leo?


http://www.powercommander.com/powercommander/MapLookUp/powercommander_map_lookup.aspx?mkid=21&mkname=Suzuki&mdlid=175&mdlname=DL+1000+%28V-Strom%29&yrid=2004

Twoja mapa to 311-008. Jeśli na LV jeździsz bez wkładek.

Są jeszcze dwie mapy do Two Brothers, dwie do Sebringa, dwie do Staintune i jedna do Remusa - gdyby ktoś potrzebował.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:33, 22 Kwi 2013
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





dzięki za link, te mapy widziałem już wcześniej i na pewno sprawdzę je w swoim moto ale gdyby ktoś miał robione mapki pod swój motocykl to dajcie znać, chętnie sprawdziłbym jakby te Wasze mapy u mnie śmigały.

a jak temat z sondą?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:54, 22 Kwi 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





rodman, poleciłbym poszperać na międzynarodowych forach - wiem, że tam ludzie udostępniają swoje mapy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:54, 22 Kwi 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





rodman napisał:

Myślę, że należałoby odłączyć sondę ale co wstawić w jej miejsce, żeby nie pojawiał się błąd? Są gdzieś dostępne eliminatory sondy do DL?


http://www.ebay.pl/itm/NITRO-X-O2-OXYGEN-LAMBDA-SENSOR-ELIMINATOR-DL-650-V-STROM-VSTROM-BURGMAN-650-/370563572845?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item56474f646d#ht_8123wt_1037

Ew. gdzieś podawałem wartość rezystora który należy podłączyć zamiast sondy między przewody biało-zielony i czarno brązowy, poszukaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:45, 23 Kwi 2013
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





znalazłem jeszcze cosik takiego:

http://www.ebay.pl/itm/606069-Dynojet-O2-Sensor-SUZUKI-DL-650-V-Strom-07-08-/260973550308?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cc33c5ae4

tylko czy wtyczka sondy lambda w dl650 i dl1000 jest taka sama?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:06, 23 Kwi 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





rodman napisał:


tylko czy wtyczka sondy lambda w dl650 i dl1000 jest taka sama?


No właśnie niestety nie... W DL1000 jest 3pinowa wtyczka + jedna 1pinowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:19, 23 Kwi 2013
rodman
A

 
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno





roadrunner napisał:


Ew. gdzieś podawałem wartość rezystora który należy podłączyć zamiast sondy między przewody biało-zielony i czarno brązowy, poszukaj.


chyba znalazłem tą informację
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/powercommander-wydech-filtr-i-reszta-polsky-sztorm,2920-25.html

325 ohm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:53, 23 Kwi 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





rodman napisał:
roadrunner napisał:


Ew. gdzieś podawałem wartość rezystora który należy podłączyć zamiast sondy między przewody biało-zielony i czarno brązowy, poszukaj.


chyba znalazłem tą informację
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/powercommander-wydech-filtr-i-reszta-polsky-sztorm,2920-25.html

325 ohm


Dokładnie! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:40, 23 Kwi 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Ooo, ja na 15ego maja mam strojenie PC Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Power Commander w DL1000 / KLV
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin