Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Powercommander+wydech+filtr i reszta Polsky-Sztorm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:25, 01 Cze 2010    Temat postu:

ice napisał:
tak no właśnie przyciski ... Razz a ja bym chciał awtomaten Smile
A zadam pytanie takie trochę dziwne :
Czy idzie teraz z gazu na koło ? ;>

Ja nie mam PC a i tak idzie, ale na jedynce, więc na zjazd z krawężnika, bez dobijania przodu wystarczy, na dwójce tylko strzał ze sprzęgła Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:07, 13 Cze 2010    Temat postu:

polsky napisał:

Tomek sam stroil moje moto i na nowym (znow dosztukowanym w Moto-wydech) tlumiku wynik troszke ponad 70KM i 60Nm.


Dzisiaj miałem okazje zhamować swojego DL'a. Mam założoną końcówkę BOS'a ( trochu skrócona w stosunku do seryjnego wydechu ale nie za głośny). Wynik: 74,9 KM i 61 Nm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 15:11, 13 Cze 2010    Temat postu:

Kurde, ładny wynik jak na "małego" DL-a, jestem pod wrażeniem!
Młody, jak to zrobiłeś tzn. co było zmienione względem stanu fabrycznego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 15:14, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:22, 13 Cze 2010    Temat postu:

Odcięta oryginalna końcówka i zamontowany przelotowy BOS Wink Jak nie umrę podczas tej sesji to zaktualizuję fotki i dane dot. mojego DL'a bo jest kilka modyfikacji o które pytały także inne osoby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 16:20, 13 Cze 2010    Temat postu:

Mlody napisał:
Dzisiaj miałem okazje zhamować swojego DL'a. Mam założoną końcówkę BOS'a (trochu skrócona w stosunku do seryjnego wydechu ale nie za głośny). Wynik: 74,9 KM i 61 Nm


Zmienione mapy? PC? Czy tylko sama wymiana wydechu?

Czy w ogóle 650-tki idą wam na koło z gazu, robią tzw. power wheelie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 16:38, 13 Cze 2010    Temat postu:

Moja, k4 71 koni, szła ale z pustym zbiornikiem, głową do tyłu i szarpnięciem za kierownicę. A jak się strzeliło ze sprzęgła przy 4tys. obr. pięęęknie szła kołem w niebo Very Happy
Młody, samą końcówką wydechu wyciągnąłeś ponad 5 koni?? Coś mi się nie chce wierzyć...
Straciłeś też chyba na momencie obrotowym...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 16:51, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 17:27, 13 Cze 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
Straciłeś też chyba na momencie obrotowym...


"Horse Power @ RPM: 67 hp @ 8,800 rpm
Torque @ RPM: 60 Nm at 6,400 rpm"

Tak gdzieś znalazłem dla 650, na Wikipedii też piszą, że 650 ma 60 Nm, więc Młody ma +1 Nm.

Ja tu wyżej wkleiłem wykres dla DL1000 ze starymi tłumikami Two Brothers, tam jest całkiem fajna różnica jeśli chodzi o moment obrotowy w średnim zakresie Smile

EDIT: I jeszcze - jeśli Młody uzyskał 75KM, to po tych modyfikacjach ma w sumie +8KM i moim zdaniem tutaj zapłon musiał zostać zmieniony. 12%-owy wzrost mocy jest uzyskiwany w 1000'cu z Leo Vince po wgraniu odpowiedniej mapy. A procentowo Młody ma właśnie 12% więcej, co na samym tłumiku (nawet nie układzie wydechowym) w 650 wydaje się nieosiągalne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 17:31, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 17:31, 13 Cze 2010    Temat postu:

Aaaa, to sorry, myślałem że 65Nm powinno być...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:49, 13 Cze 2010    Temat postu:

61Nm @ 9tys. ale od niecałych 4tys jest ok 56-57Nm.
Mapy zapłonu nie zmieniałem, założona jest tylko końcówka. Bardziej jednak załamał mnie wynik pomiaru głośności przy odcięciu: 120 dB i 100dB przy 5,5tys obrotów. Trzeba będzie pomyśleć o dB-killer.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Śro 19:40, 15 Wrz 2010    Temat postu:

Mlody super wynik, ja pod wzgledem halasu mam akurat optymalnie i nie za glosno ale tez cicho nie jest. Natomiast jesli bede mial w przyszlosci dokupowac glosniejszy tlumik wolal bym dolozyc i kupic cos konkretnego a nie wyrob rzemieslniczy jaki mam teraz ale nie jest zle, dzwiek mam taki jaki chcialem Wink ale wyciagnijcie lekcje z tego mego ''tuningu'' Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:39, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Mlody ma naklejki mocy, daja +5 hp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Czw 9:53, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Wlasnie wchodze w temat PCIII, trafiłem po taniości od SV1000 i licze na to ze bedzie pasował, mapy mam juz sciagniete oczywiście Wink Polsky, moze dał bys kilka instrukcji na temat obsługi PC, co tam ciekawego Ci kędzior powiedział? (niestety nic poza użądzeniem nie posiadam) Może sie orientujesz jakiej wartosci jest ten opornik od sondy, ewentualnie jak w najkorzystniejszy sposob stac sie jego posiadaczem? Niestety go nie mam, a z tego co wyczytałem w wątku lepiej go mieć. Jak bys podał jeszcze jakies rady wogole co do uzytkowania i obsługi tego cudeńka to było by świetnie. Oczywiscie wiem ze nic nie zastąpi strojenia na hamowni, ale dobrze wiedziec z czym ma sie doczynienia i jak to obsłużyć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Czw 22:28, 16 Wrz 2010    Temat postu:

PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp

Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.

Jak mi sie cos przypomni to napisze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 7:38, 17 Wrz 2010    Temat postu:

bibop napisał:
Mlody ma naklejki mocy, daja +5 hp



taa, zapomniales dodac, ze wzrasta niesmiertelnosc i otrzymujesz bonusowa mape do przejechania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Pią 10:07, 17 Wrz 2010    Temat postu:

A to jeszcze sie zapytam czy aby wgrac mape do PC urządzenie musi byc wpięte w moto? Pytam bo własnie lezy sobie na biorku podpiete pod kompa tylko i jak chce dokonac jakiej kolwiek operacji typu wysyłanie ściaganie mapy/tabeli to wywala komunikat błąd wysyłania naprzykład i nie wiem o co cho.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 10:21, 17 Wrz 2010    Temat postu:

polsky napisał:
PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp

Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.

Jak mi sie cos przypomni to napisze Wink



Ja mogę wziąć miernik, ale wolałbym żebyś go wziął autem. Obawiam się że w kufrze nie będę miał miejsca, chyba że suszarka albo żelazko zostaną Twisted Evil Ale to już z Martą trzeba dyskutyować Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 10:22, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pią 11:29, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Basmanek z tego co mi wiadomo to PC musi byc wpiete w moto, instrukcja jest na stronie PC i dobrze opisana zdjeciami, ja sam to zrobilem,tylko w 650 zalecaja sciagniecie airboxa a w rzeczywistosci poprostu MUSISZ go sciagnac i nie sugerowalbym sie tym, ze mooooozna wpiac kostki majac male raczki.. bzdura.

Roadrunner jak dasz rade to wez ten miernik bo ja z elektronika mam tyle wspolnego co z gotowaniem Very Happy ewentualnie mozesz mi go wyslac do Wro i po imprezie Ci go odesle do domu jak jakis wielki gabaryt, ja dlatego biore auto ( zelazko, prostownica do wlosow, suszarka do wlosow, moje 4 telefony.. podreczny zestaw terrorysty itd. ) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 13:48, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Nieee, no do Wrocka nie będę wysyłał, kompletnie bezsęsu... Dorze że bierzesz zestaw młodego terrorysty Very Happy;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 11:52, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Pytanie nr 2 we wiązce kabli oprocz kostek i kabla do masy mam jeszcze taki jeden cienki szary kabelek z powiedzmy czerwona końcowką, Polsky czy Ty też masz cos takiego, co zacz? Gdzie to wetknąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Wto 19:59, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Jak mniemam to tę czerwona koncowke trzeba ''zacisnac'' na danym kabelku a na ktorym to juz szukaj na zdjeciach na stronie PC usa. [link widoczny dla zalogowanych]

Ta czerwona koncowka powinna byc zaciskowa, ze poprzez naciecie izolacji na kabelku wepniesz sie pod niego nie ucinajac go. Maslo maslane mi wychodzi z tym opisem... szukaj zdjec. Jak nie kminisz nic anjelskiego to Ci to moge pozniej znalezc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 15:07, 16 Paź 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
polsky napisał:
PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp

Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.

Jak mi sie cos przypomni to napisze Wink



Ja mogę wziąć miernik, ale wolałbym żebyś go wziął autem. Obawiam się że w kufrze nie będę miał miejsca, chyba że suszarka albo żelazko zostaną Twisted Evil Ale to już z Martą trzeba dyskutyować Laughing Laughing Laughing


Wartość rezystora w "zaślepce" sondy lambda to 325 ohm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hebi
A1



Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice rzeszowa

PostWysłany: Nie 18:31, 24 Paź 2010    Temat postu:

Panowie, mam prosbe - czy moglby ktos popatrzec na zlaczke w PC tą od baterii zasilajacej PC podczas podpiecia do kompa i namierzyc w ktorym styku jest + a w którym " -" , mam PC niestety bez dolaczonych z nim kabelkow ( kupiłem moto z zainstalowanym PC ) a chcialbym coś "poszturac" przy tym .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hebi
A1



Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice rzeszowa

PostWysłany: Sob 20:48, 13 Lis 2010    Temat postu:

Hej Panowie , no znajdzie sie ktoś , kto zagladnie do tej złaczki w PC ? , niedługo zima przyjdzie, motóry w garazach pochowacie a wtedy napewno sie nie bedzie nikomu chcialo tam grzebac Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin