|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:25, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ice napisał: | tak no właśnie przyciski ... a ja bym chciał awtomaten
A zadam pytanie takie trochę dziwne :
Czy idzie teraz z gazu na koło ? ;> |
Ja nie mam PC a i tak idzie, ale na jedynce, więc na zjazd z krawężnika, bez dobijania przodu wystarczy, na dwójce tylko strzał ze sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:07, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: |
Tomek sam stroil moje moto i na nowym (znow dosztukowanym w Moto-wydech) tlumiku wynik troszke ponad 70KM i 60Nm. |
Dzisiaj miałem okazje zhamować swojego DL'a. Mam założoną końcówkę BOS'a ( trochu skrócona w stosunku do seryjnego wydechu ale nie za głośny). Wynik: 74,9 KM i 61 Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:11, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kurde, ładny wynik jak na "małego" DL-a, jestem pod wrażeniem!
Młody, jak to zrobiłeś tzn. co było zmienione względem stanu fabrycznego?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 15:14, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:22, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Odcięta oryginalna końcówka i zamontowany przelotowy BOS Jak nie umrę podczas tej sesji to zaktualizuję fotki i dane dot. mojego DL'a bo jest kilka modyfikacji o które pytały także inne osoby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 16:20, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mlody napisał: | Dzisiaj miałem okazje zhamować swojego DL'a. Mam założoną końcówkę BOS'a (trochu skrócona w stosunku do seryjnego wydechu ale nie za głośny). Wynik: 74,9 KM i 61 Nm |
Zmienione mapy? PC? Czy tylko sama wymiana wydechu?
Czy w ogóle 650-tki idą wam na koło z gazu, robią tzw. power wheelie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:38, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moja, k4 71 koni, szła ale z pustym zbiornikiem, głową do tyłu i szarpnięciem za kierownicę. A jak się strzeliło ze sprzęgła przy 4tys. obr. pięęęknie szła kołem w niebo
Młody, samą końcówką wydechu wyciągnąłeś ponad 5 koni?? Coś mi się nie chce wierzyć...
Straciłeś też chyba na momencie obrotowym...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 16:51, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:27, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Straciłeś też chyba na momencie obrotowym... |
"Horse Power @ RPM: 67 hp @ 8,800 rpm
Torque @ RPM: 60 Nm at 6,400 rpm"
Tak gdzieś znalazłem dla 650, na Wikipedii też piszą, że 650 ma 60 Nm, więc Młody ma +1 Nm.
Ja tu wyżej wkleiłem wykres dla DL1000 ze starymi tłumikami Two Brothers, tam jest całkiem fajna różnica jeśli chodzi o moment obrotowy w średnim zakresie
EDIT: I jeszcze - jeśli Młody uzyskał 75KM, to po tych modyfikacjach ma w sumie +8KM i moim zdaniem tutaj zapłon musiał zostać zmieniony. 12%-owy wzrost mocy jest uzyskiwany w 1000'cu z Leo Vince po wgraniu odpowiedniej mapy. A procentowo Młody ma właśnie 12% więcej, co na samym tłumiku (nawet nie układzie wydechowym) w 650 wydaje się nieosiągalne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 17:31, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:31, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Aaaa, to sorry, myślałem że 65Nm powinno być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:49, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
61Nm @ 9tys. ale od niecałych 4tys jest ok 56-57Nm.
Mapy zapłonu nie zmieniałem, założona jest tylko końcówka. Bardziej jednak załamał mnie wynik pomiaru głośności przy odcięciu: 120 dB i 100dB przy 5,5tys obrotów. Trzeba będzie pomyśleć o dB-killer.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:40, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mlody super wynik, ja pod wzgledem halasu mam akurat optymalnie i nie za glosno ale tez cicho nie jest. Natomiast jesli bede mial w przyszlosci dokupowac glosniejszy tlumik wolal bym dolozyc i kupic cos konkretnego a nie wyrob rzemieslniczy jaki mam teraz ale nie jest zle, dzwiek mam taki jaki chcialem ale wyciagnijcie lekcje z tego mego ''tuningu''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:39, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mlody ma naklejki mocy, daja +5 hp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Czw 9:53, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wlasnie wchodze w temat PCIII, trafiłem po taniości od SV1000 i licze na to ze bedzie pasował, mapy mam juz sciagniete oczywiście Polsky, moze dał bys kilka instrukcji na temat obsługi PC, co tam ciekawego Ci kędzior powiedział? (niestety nic poza użądzeniem nie posiadam) Może sie orientujesz jakiej wartosci jest ten opornik od sondy, ewentualnie jak w najkorzystniejszy sposob stac sie jego posiadaczem? Niestety go nie mam, a z tego co wyczytałem w wątku lepiej go mieć. Jak bys podał jeszcze jakies rady wogole co do uzytkowania i obsługi tego cudeńka to było by świetnie. Oczywiscie wiem ze nic nie zastąpi strojenia na hamowni, ale dobrze wiedziec z czym ma sie doczynienia i jak to obsłużyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:28, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp
Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.
Jak mi sie cos przypomni to napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 7:38, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | Mlody ma naklejki mocy, daja +5 hp |
taa, zapomniales dodac, ze wzrasta niesmiertelnosc i otrzymujesz bonusowa mape do przejechania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Pią 10:07, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A to jeszcze sie zapytam czy aby wgrac mape do PC urządzenie musi byc wpięte w moto? Pytam bo własnie lezy sobie na biorku podpiete pod kompa tylko i jak chce dokonac jakiej kolwiek operacji typu wysyłanie ściaganie mapy/tabeli to wywala komunikat błąd wysyłania naprzykład i nie wiem o co cho.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:21, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp
Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.
Jak mi sie cos przypomni to napisze |
Ja mogę wziąć miernik, ale wolałbym żebyś go wziął autem. Obawiam się że w kufrze nie będę miał miejsca, chyba że suszarka albo żelazko zostaną Ale to już z Martą trzeba dyskutyować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 10:22, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Pią 11:29, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Basmanek z tego co mi wiadomo to PC musi byc wpiete w moto, instrukcja jest na stronie PC i dobrze opisana zdjeciami, ja sam to zrobilem,tylko w 650 zalecaja sciagniecie airboxa a w rzeczywistosci poprostu MUSISZ go sciagnac i nie sugerowalbym sie tym, ze mooooozna wpiac kostki majac male raczki.. bzdura.
Roadrunner jak dasz rade to wez ten miernik bo ja z elektronika mam tyle wspolnego co z gotowaniem ewentualnie mozesz mi go wyslac do Wro i po imprezie Ci go odesle do domu jak jakis wielki gabaryt, ja dlatego biore auto ( zelazko, prostownica do wlosow, suszarka do wlosow, moje 4 telefony.. podreczny zestaw terrorysty itd. )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:48, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nieee, no do Wrocka nie będę wysyłał, kompletnie bezsęsu... Dorze że bierzesz zestaw młodego terrorysty ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Wto 11:52, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pytanie nr 2 we wiązce kabli oprocz kostek i kabla do masy mam jeszcze taki jeden cienki szary kabelek z powiedzmy czerwona końcowką, Polsky czy Ty też masz cos takiego, co zacz? Gdzie to wetknąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:59, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak mniemam to tę czerwona koncowke trzeba ''zacisnac'' na danym kabelku a na ktorym to juz szukaj na zdjeciach na stronie PC usa. [link widoczny dla zalogowanych]
Ta czerwona koncowka powinna byc zaciskowa, ze poprzez naciecie izolacji na kabelku wepniesz sie pod niego nie ucinajac go. Maslo maslane mi wychodzi z tym opisem... szukaj zdjec. Jak nie kminisz nic anjelskiego to Ci to moge pozniej znalezc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:07, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | polsky napisał: | PC trzeba stroic na hamowni bo samemu nie zestroisz tak jak powinno byc, nawet te sciagniete mapy moga byc nie podchodzace, czyli moto moze sie dusic itp
Zaslepke sondy kupilem w jakims sklepie tuningowym pod Londynem i nie mam najmniejszego pojecia jaki tam jest opornik.. jak bedziesz na zlocie to Ci pokaze lub jak ktos bedzie z miernikiem to moze zmiezyc i bedzie dla wszystkich wiadomo.
Jak mi sie cos przypomni to napisze |
Ja mogę wziąć miernik, ale wolałbym żebyś go wziął autem. Obawiam się że w kufrze nie będę miał miejsca, chyba że suszarka albo żelazko zostaną Ale to już z Martą trzeba dyskutyować |
Wartość rezystora w "zaślepce" sondy lambda to 325 ohm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hebi
A1
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice rzeszowa
|
Wysłany: Nie 18:31, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie, mam prosbe - czy moglby ktos popatrzec na zlaczke w PC tą od baterii zasilajacej PC podczas podpiecia do kompa i namierzyc w ktorym styku jest + a w którym " -" , mam PC niestety bez dolaczonych z nim kabelkow ( kupiłem moto z zainstalowanym PC ) a chcialbym coś "poszturac" przy tym .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hebi
A1
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice rzeszowa
|
Wysłany: Sob 20:48, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Hej Panowie , no znajdzie sie ktoś , kto zagladnie do tej złaczki w PC ? , niedługo zima przyjdzie, motóry w garazach pochowacie a wtedy napewno sie nie bedzie nikomu chcialo tam grzebac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|