Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BMW R 1200R

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 15:56, 18 Wrz 2017    Temat postu: BMW R 1200R

Zainteresowały mnie dość dobre opinie w sieci na temat nowego modelu R 1200R i zamierzam odbyć jazdę testową.

Link do strony BMW:

[link widoczny dla zalogowanych]

A ponieważ poszukuję motocykla niższego od V Stroma ale z nie gorszym zawieszeniem mogę takie BMW rozważać nawet chociaż to naked.
Jeżeli ktoś ma doświadczenie z tym modelem proszę o opinię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Wto 6:44, 19 Wrz 2017    Temat postu:

Ostrzegam, istnieje ryzyko że jak się przejedziesz to nie spojrzysz już w stronę suzuki:)

A tak na poważnie to polecam, szczególnie zawieszenie wybierz do jazdy testowej z systemem esa i po testuj sobie wszystko. Nie mam co prawda akurat tej wersji motocykla ale jeździłem na RT, sam mam K12GT i myślę że powinieneś być pozytywnie zaskoczony. Tylko do charakterystyki boxera musisz się przyzwyczaić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 8:58, 19 Wrz 2017    Temat postu:

Mam r1200r ale poprzednią wersję - tzn. jeszcze olejak - zależało mi na bardziej klasycznym wyglądzie i wygodzie pasażerki a ten nowszy jest taki jakiś "mniejszy".
Silnik na plus w stosunku do vstroma, zawieszenie też, prowadzenie i hamulce też, na minus ochrona przed wiatrem (a zdążyłem już zakupić 5 szyb i żadna nie jest ok) i do turystyki zauważalnie mniejsze oryginalne kufry.
Pojutrze wyjeżdżam na wycieczkę na południe Europy, po powrocie napiszę Ci czy to dobry pomysł na dłuższe jednodniowe przeloty.
pzdr Staszek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 10:15, 19 Wrz 2017    Temat postu:

Staszek napisał:

Silnik na plus w stosunku do vstroma,
..szczególnie, że porównywałeś WaćPan do 650-tki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Wto 11:46, 19 Wrz 2017    Temat postu:

Jeździłem przed zakupem swojej aktualnej maszyny Vstomem 1000 i szczerze to nie ma szału. Wiadomo charakterystyka V'ki jest super ale jeśli chodzi o moc to brakuje mu trochę kucyków szczególnie jeśli we dwoje i z bagażem chce się jeździć. Podobno w najnowszej odsłonie tysiączki poprawili nieco charakterystykę, ale tą akurat nie miałem okazji jeździć.

Wracając do R12r to jak chcesz kupić nówkę to postaraj się o jazdę próbną wersją z pełnym wyposażeniem. Będziesz mógł przetestować sobie oprócz aktywnego zawieszenia to tempomat i może jakiś fajny wydech na akrapie. Widziałem taką maszynę na dniach otwartych w Gliwicach fajny sprzęt. Dźwięk mega warto dopłacić do konkretnego komina,.

Warto też pokłonić się ku nowemu R12RS super maszyna a niedoceniana. Widziałem ją całą opakowaną przygotowaną do dalekiej turystyki. Bardzo fajny sprzęt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MarioSWD dnia Wto 11:48, 19 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 12:49, 19 Wrz 2017    Temat postu:

Tak, nie zwróciłem uwagi że kolega ma 1000DL, tu nie porównam bo 1000 nie znam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 14:49, 19 Wrz 2017    Temat postu:

To fakt że bardziej podoba mi się R 1200 RS i pewnie ochrona przed wiatrem lepsza ale niestety inaczej już jest ukształtowana sylwetka kierowcy - bardziej sportowo tj. bardziej nachylona. A to mi nie odpowiada Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Wto 19:11, 19 Wrz 2017    Temat postu:

Przymierz się i porównaj. Mi też mówili że w K12GT jest bardziej sportowa sylwetka niż w R12RT a jest to nieprawdą. Akurat miałem swego czasu oba w garażu i dokładnie to porównałem i nawet opisałem. Czasami pozory płatają figle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pon 21:54, 02 Paź 2017    Temat postu:

Właśnie wróciłem, dzisiaj przejechałem odcinek z Alp do Gdańska.
Wygodny jest również na długich odcinkach, jak trzeba wystarczająco dynamiczny, wracając po autostradzie trzymałem licznikowe 160km/h i nie czułem dyskomfortu że silnik się męczy (gdyby nie ta szybka mógłbym trzymać większą przelotową), spokojnie można przyspieszyć jeszcze przy wyprzedzaniu, nieźle sprawuje się na krętych alpejskich serpentynach, potrzeba jednak wstrzelić się w dobrą szybkę (założona MRA z deflektorem kompletnie nie sprawdziła się, turbulencje od deflektora skutecznie psuły komfort podróżowania). Naprawdę super sprawdza się na bocznych, krętych drogach, zawieszenie doskonale radzi sobie z nierównościami.
Jak dopasuję w końcu jakąś szybę pod siebie uznam zakup za w 100% trafiony, jeżeli nie znajdę - poszukam jednak innego motocykla do dalszej turystyki...
Aha, załadowany na maksa jest oszczędniejszy od 650dl przy wyższych prędkościach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pon 15:16, 02 Paź 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafput
Motocyklista



Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / łódzkie

PostWysłany: Wto 17:28, 03 Paź 2017    Temat postu:

Z powodów o których piszesz ludzie przesiadają się z R na GS Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 17:56, 03 Paź 2017    Temat postu:

GS odpadł, dla mnie z pasażerką i kompletem bagażu jest zdecydowanie mniej poręczny w manewrach od eRki, poza tym pewniej czuję się na szutrach na niewysokie eRce.
Miałem varadero, miałem deela, nie chcę już podróżnego enduro...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Wto 22:35, 03 Paź 2017    Temat postu:

rafput napisał:
Z powodów o których piszesz ludzie przesiadają się z R na GS Wink


Raczej chyba na RT a nie GS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Śro 7:01, 04 Paź 2017    Temat postu:

Oj tak, zwłaszcza jadąc autostradami w tamtą stronę w upiornym wietrze marzyłem o RT. Ale jak wjechałem w ostre, strome serpentyny to mi przeszło. Z powodów jak wyżej.

P.S. Jedzie do mnie kolejna szyba, tym razem Ztechnik (National Cycle). Mam nadzieję że ta mi podpasuje, bo powoli kończą mi się pomysły (i kasa) Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Śro 7:04, 04 Paź 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 7:49, 04 Paź 2017    Temat postu:

To podsunę nowy, niestety kosztowny jednak na 100% załatwi temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ich szybę w małym dl'u i jest super, wysokość możesz dobrać pod siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Śro 11:39, 04 Paź 2017    Temat postu:

Staszek napisał:
Ale jak wjechałem w ostre, strome serpentyny to mi przeszło. Sad


A co jest nie takiego w RT na ostrych serpentynach...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 11:40, 04 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 15:59, 04 Paź 2017    Temat postu:

Miałem okazję pojeździć nową R1200R. Moto zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie. Oczywiście dużo niższy od DL i może dlatego. U mnie to ważne bo nie powoduje stresu przez słabe podparcie. Zmiana biegów o niebo lepsza niż w DL 1000. Zwinność, a testowałem w Warszawie której nie znam zbyt dobrze, dużo lepsza od DL 1000 (przepychanie w korkach, szybkie nawroty, itp). Przyspieszenie lepsze niż w DL 1000 ale to nie ma dużego znaczenia bo wystarcza to z DL 1000.
Jedynie jakie mam obiekcje to; ochrona przed wiatrem ale mam nadzieję, że dobra szyba pomoże chociaż tak jak w DL to chyba już nie będzie dobrze i druga sprawa to musiałbym przybliżyć kierownicę do kierowcy, gdyż jednak dobrze wyprostowana sylwetka w DL jest dla mnie wygodniejsza a na R1200R już jest lekko pochylona. Myślę, że to są sprawy do opanowania. Grubo się zastanawiam nad zmianą. Motocykl pozostawił bardzo dobre wrażenie jednak zastanawia mnie dlaczego nie jest bardziej popularny. Być może niewielka dopłata do GS 1200 powoduje wybór tego drugiego legendarnego już motocykla. Bo faktycznie nie jest tani jak na nakeda który tak naprawdę nie daje wyjątkowości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inspektor dnia Śro 16:01, 04 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Śro 17:03, 04 Paź 2017    Temat postu:

Top Gun napisał:
Staszek napisał:
Ale jak wjechałem w ostre, strome serpentyny to mi przeszło. Sad


A co jest nie takiego w RT na ostrych serpentynach...


No własnie?, proponuję przejechać się takim z ESA i włączonym trybem sport. Na pewno nie pożałowałbyś;d Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Śro 17:08, 04 Paź 2017    Temat postu:

Powody te same które zdecydowały że nie kupiłem GS - ogólna wielkość i masa. Naprawdę czuję różnicę a miałem okazje do porównań.
Tryb ESA sport przetestowałem w moim nakedzie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin