VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Honda Deauville NT700
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Honda Deauville NT700
PostWysłany: Nie 1:45, 18 Sty 2015
mirecki
A

 
Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 122
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Zamość





Czy koś z szanownych forumowiczów miał okazję jeździć wspomnianą Hondą? Taka sytuacja... że po moim V-Stromie tylko wspomnienia zostały. Kupując motocyckl brałem pod uwagę NT700 i V-stroma, trafił się V-strom, na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Wróciłem do punktu wyjścia bogatszy o doświadczenia na V-stromie. Proszę nie odsyłać mnie do forum Deauville, bo tam zaglądałem i teoretycznie co nieco wiem, a praktyka może zweryfikować teorię. Dlatego będę wdzięczy jak odezwie się ktoś, kto jeździł Hondą i w miarę obiektywnie coś napisze.
Z góry dziękuję!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 3:38, 18 Sty 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Tez sie przymierzalem do Deauvill-ki Smile Skonczylo sie na jezdzie probnej. Ale nie dlatego ze jest zla.
Na strone V-Stroma przewazylo (wedlug mnie) troche bardziej sportowe zaciecie i troche wieksze mozliwosci w terenie. Natomiast Honda jest idealna do podrozy, przede wszystkim dzieki oslonie przed wiatrem ( takze kolana )
Plus walu troche neutralizuje olejarka dzieki ktorej do prawie 50 tys nie myslalem o napedzie.
Niestety hamulcow Hondy Suzuki juz nie jest w stanie dogonic.
Do V Stroma przyczepisz dowolne kufry, Honda ma tylko 2 mozliwosci ale majac obydwie pokrywy ( duze i male ) jestes w sumie zaopatrzony i na miasto i w trase. Chociaz na 2 osoby moze byc ciasno.

Ale kazdy ma inne odczucia i oczekiwania. Mysle ze sam musisz sie przejechac i porownac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:25, 18 Sty 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja jeździłem jej poprzedniczką 650-tką. Była bardzo fajna. Tyle że miała oryginalne pokrywy kufrów, które były trochę za małe. Chyba trzeba od razu kupować te powiększone. Poza tym wał kardana swoje robi. Motocykl ma super reakcję na gaz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:31, 18 Sty 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1264
Przeczytał: 83 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Kufrów nie odepniesz i nie poniesiesz tak jak walizek na nocleg. To duży minus.
NT to taki bardzo stateczny motor ktoś go określił jako "dziadkowy". Silnik bez szału ale na właśnie "dziadkowe" jeżdżenie wystarczy. Określenie mały Gold Wing to lekka przesada ale tak go niektórzy określają. Masywniejszy od V stroma.
Tak jak jotes jeździłem nim na próbę i dałem spokój. Trochę za nudny. Ale ochrona przed wiatrem dość dobra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:47, 18 Sty 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





przed zakupem pierwszego DL rozważałem też deauville 650. Motocykl spokojny, stonowany, tylko do turystyki asfaltowej, bogato wyposażony już w standardzie, jak mało który w tej cenie ma kardan.
Nt700 to ta sama konstrukcja, tylko ładniejsza i nowocześniejsza. Moim zdaniem jeśli ktoś jeździ tylko po asfalcie to całkiem fajny motorek.
DL jet mocniejszy i bardziej uniwersalny, ale do turystyki trzeba go ubrać od podstaw.
Z ciekawych rozwiązań w NT można zamontować owiewki stóp, które chronią przed deszczem i zimnem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:49, 18 Sty 2015
Misiek
A

 
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 124
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





Miałem Deauvilla przez dwa lata - super motocykl :

jego plusy:
- wygoda kierowcy i pasażera
- ochrona przed wiatrem
- kufry w standardzie
- bezobsługowy wał kardana

jego minusy(moim zdaniem)
- mała moc
- waga

Podsumowując , jestem super zadowolony z V-stroma , ale gdybym szukał spokojniejszego mototo pewnie znowu kupiłbym Deauvilla


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:10, 20 Sty 2015
Wojtascom
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 258
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Przed zakupem DLa również rozpatrywałem zakup Hondy D... nie chce sobie języka połamać.
hamulce z C-ABS Super!
Kardan napewno również super.
Silnik słaby taki troszke dziadzia jak ta deska rozdzielcza z auta opla corsy Smile
Ogólnie kufry oryginalne OK, można kupic torby i kufrów nie trzeba nosić.
Pozycja pasażera nie wygodna uważam zbyt bardzo ręce pracują i czuć szczególnie w mieście zmęczenie. Może powodem są bardzo dobre hamulce.
Na DLu tego nie odczułem...

Generalnie jazda później DLem spowodowała że Honde sobie odpuściłem.
Ale jak DL o tylko z ABS twierdze i polecam wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:51, 07 Lut 2015
Aro61
A

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 104
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Janowice





Dopiero teraz wszedłem do tego działu i chętnie podzielę się moimi uwagami . Motorek jest stworzony do bezstresowej dalekiej turystyki jak również na dojazdy do pracy. Jest bardzo przyjaznym pojazdem choć trochę przyciężkim ale nie przesadnie ciężkim , praktycznie poza serwisami bezobsługowy. Wygodny zarówno dla kierowcy jak i dla plecaczka do tego stopnia że żona kiedyś w czasie długiego przelotu autostradą zasneła . Silnik oszczędny i długowieczny . Jeździłem tym motorkiem dwa lata i patrze na niego z sentymentem ale już bym go nie kupił . Od czasu kiedy zamieniłem ją na DL-a jeżdżę już drugim . Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:47, 29 Lip 2015
Mati!
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 335
Przeczytał: 115 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Rozwazalem zakup nt700 ale nie bylo nic w okolicy godnego uwagi. O wyborze zadecydowalo kpl kufrow bocznych i wal kardana w cenie. W koncu kupilem Dla, ubralem w kufry i nie zaluje wyboru. Dewilka po rumunskich szutrach gorzej by sie manewrowalo szukajac noclegu w krzakach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:25, 30 Lip 2015
riki
A

 
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 145
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witaj ja podobnie jak koledzy także latałem NT650V Deauville, powiem tylko to, V Strom jest o mega lepszy. Wysokość siedziska bardzo zbliżona jednak pi dłuższej wyprawie cofnięte podnóżki Hondy źle wpływają na kondycję przynajmniej moich nóg, no i ta pozycja trochę pochylona do przodu, dla mnie suzi jest wygodniejsza, lepiej hamuje silnikiem, mniej waży, no i najważniejsze Honda nie nadaje się na nie utwardzone drogi przejechać nią przez las masakra. Jak masz taką możliwość polataj trochę Hondą i porównaj.
Wybór należy do Ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Honda Deauville NT700
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin