Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda Deauville NT700

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirecki
A



Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań/Zamość

PostWysłany: Nie 0:45, 18 Sty 2015    Temat postu: Honda Deauville NT700

Czy koś z szanownych forumowiczów miał okazję jeździć wspomnianą Hondą? Taka sytuacja... że po moim V-Stromie tylko wspomnienia zostały. Kupując motocyckl brałem pod uwagę NT700 i V-stroma, trafił się V-strom, na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Wróciłem do punktu wyjścia bogatszy o doświadczenia na V-stromie. Proszę nie odsyłać mnie do forum Deauville, bo tam zaglądałem i teoretycznie co nieco wiem, a praktyka może zweryfikować teorię. Dlatego będę wdzięczy jak odezwie się ktoś, kto jeździł Hondą i w miarę obiektywnie coś napisze.
Z góry dziękuję!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 2:38, 18 Sty 2015    Temat postu:

Tez sie przymierzalem do Deauvill-ki Smile Skonczylo sie na jezdzie probnej. Ale nie dlatego ze jest zla.
Na strone V-Stroma przewazylo (wedlug mnie) troche bardziej sportowe zaciecie i troche wieksze mozliwosci w terenie. Natomiast Honda jest idealna do podrozy, przede wszystkim dzieki oslonie przed wiatrem ( takze kolana )
Plus walu troche neutralizuje olejarka dzieki ktorej do prawie 50 tys nie myslalem o napedzie.
Niestety hamulcow Hondy Suzuki juz nie jest w stanie dogonic.
Do V Stroma przyczepisz dowolne kufry, Honda ma tylko 2 mozliwosci ale majac obydwie pokrywy ( duze i male ) jestes w sumie zaopatrzony i na miasto i w trase. Chociaz na 2 osoby moze byc ciasno.

Ale kazdy ma inne odczucia i oczekiwania. Mysle ze sam musisz sie przejechac i porownac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3285
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:25, 18 Sty 2015    Temat postu:

Ja jeździłem jej poprzedniczką 650-tką. Była bardzo fajna. Tyle że miała oryginalne pokrywy kufrów, które były trochę za małe. Chyba trzeba od razu kupować te powiększone. Poza tym wał kardana swoje robi. Motocykl ma super reakcję na gaz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 10:31, 18 Sty 2015    Temat postu:

Kufrów nie odepniesz i nie poniesiesz tak jak walizek na nocleg. To duży minus.
NT to taki bardzo stateczny motor ktoś go określił jako "dziadkowy". Silnik bez szału ale na właśnie "dziadkowe" jeżdżenie wystarczy. Określenie mały Gold Wing to lekka przesada ale tak go niektórzy określają. Masywniejszy od V stroma.
Tak jak jotes jeździłem nim na próbę i dałem spokój. Trochę za nudny. Ale ochrona przed wiatrem dość dobra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 14:47, 18 Sty 2015    Temat postu:

przed zakupem pierwszego DL rozważałem też deauville 650. Motocykl spokojny, stonowany, tylko do turystyki asfaltowej, bogato wyposażony już w standardzie, jak mało który w tej cenie ma kardan.
Nt700 to ta sama konstrukcja, tylko ładniejsza i nowocześniejsza. Moim zdaniem jeśli ktoś jeździ tylko po asfalcie to całkiem fajny motorek.
DL jet mocniejszy i bardziej uniwersalny, ale do turystyki trzeba go ubrać od podstaw.
Z ciekawych rozwiązań w NT można zamontować owiewki stóp, które chronią przed deszczem i zimnem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek
A



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Nie 18:49, 18 Sty 2015    Temat postu:

Miałem Deauvilla przez dwa lata - super motocykl :

jego plusy:
- wygoda kierowcy i pasażera
- ochrona przed wiatrem
- kufry w standardzie
- bezobsługowy wał kardana

jego minusy(moim zdaniem)
- mała moc
- waga

Podsumowując , jestem super zadowolony z V-stroma , ale gdybym szukał spokojniejszego mototo pewnie znowu kupiłbym Deauvilla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtascom
Motocyklista



Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:10, 20 Sty 2015    Temat postu:

Przed zakupem DLa również rozpatrywałem zakup Hondy D... nie chce sobie języka połamać.
hamulce z C-ABS Super!
Kardan napewno również super.
Silnik słaby taki troszke dziadzia jak ta deska rozdzielcza z auta opla corsy Smile
Ogólnie kufry oryginalne OK, można kupic torby i kufrów nie trzeba nosić.
Pozycja pasażera nie wygodna uważam zbyt bardzo ręce pracują i czuć szczególnie w mieście zmęczenie. Może powodem są bardzo dobre hamulce.
Na DLu tego nie odczułem...

Generalnie jazda później DLem spowodowała że Honde sobie odpuściłem.
Ale jak DL o tylko z ABS twierdze i polecam wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aro61
A



Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Janowice

PostWysłany: Sob 18:51, 07 Lut 2015    Temat postu:

Dopiero teraz wszedłem do tego działu i chętnie podzielę się moimi uwagami . Motorek jest stworzony do bezstresowej dalekiej turystyki jak również na dojazdy do pracy. Jest bardzo przyjaznym pojazdem choć trochę przyciężkim ale nie przesadnie ciężkim , praktycznie poza serwisami bezobsługowy. Wygodny zarówno dla kierowcy jak i dla plecaczka do tego stopnia że żona kiedyś w czasie długiego przelotu autostradą zasneła . Silnik oszczędny i długowieczny . Jeździłem tym motorkiem dwa lata i patrze na niego z sentymentem ale już bym go nie kupił . Od czasu kiedy zamieniłem ją na DL-a jeżdżę już drugim . Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:47, 29 Lip 2015    Temat postu:

Rozwazalem zakup nt700 ale nie bylo nic w okolicy godnego uwagi. O wyborze zadecydowalo kpl kufrow bocznych i wal kardana w cenie. W koncu kupilem Dla, ubralem w kufry i nie zaluje wyboru. Dewilka po rumunskich szutrach gorzej by sie manewrowalo szukajac noclegu w krzakach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riki
Motocyklista



Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Czw 6:25, 30 Lip 2015    Temat postu:

Witaj ja podobnie jak koledzy także latałem NT650V Deauville, powiem tylko to, V Strom jest o mega lepszy. Wysokość siedziska bardzo zbliżona jednak pi dłuższej wyprawie cofnięte podnóżki Hondy źle wpływają na kondycję przynajmniej moich nóg, no i ta pozycja trochę pochylona do przodu, dla mnie suzi jest wygodniejsza, lepiej hamuje silnikiem, mniej waży, no i najważniejsze Honda nie nadaje się na nie utwardzone drogi przejechać nią przez las masakra. Jak masz taką możliwość polataj trochę Hondą i porównaj.
Wybór należy do Ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 15:48, 28 Wrz 2018    Temat postu:

podłączam się pod temat, szczególnie jakby ktoś zdecydował się zrobić szersze porównanie nt700 do DL650.

Na podstawie tego co czytałem wydaje mi się że Honda ma lepsze hamulce, cichszy silnik (a skoro to samo co w transalpie to również bardzięj miękki i przyjemniej brzmiący) i lepszą osłonę od wiatru, szczególnie nóg. Bardzo ciekawi mnie na ile skuteczne są akcesoryjne owiewki butów do devili, starszy model też chyba to miał w opcji.

nt650 daje wprawdzie jakieś pojęcie o tej serii ale to jednak nieco inny model. W jednej z opinii użytkowników obu tych modeli znalazłem takie stwierdzenie odnośnie mocy silnika i osłony przed wiatrem: "Przesiadłem się ze starszej Deauvillki 650 na 700 i różnica jest kolosalna."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 15:57, 28 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 18:02, 28 Wrz 2018    Temat postu:

Aro61 napisał:
Wygodny zarówno dla kierowcy jak i dla plecaczka do tego stopnia że żona kiedyś w czasie długiego przelotu autostradą zasneła. Pozdrawiam

Witajcie!
Nie mogę ocenić jazdy Hondy Ddeauville 650, ponieważ nigdy jej nie dosiadałem...
ale mogę tu napisać, że podczas powrotu z wiosennego zlotu VS-tromowców z południa Polski w 2015r. mój "plecaczek" czyli Pani Monia zasnęła co najmniej dwa razy na trasie Wrocław-Gdańsk!!!
Tak, dokładnie tak było na DL 1000, a wiedziałem, że tak się stało bo co najmniej dwa razy poczułem walnięcie w tył kasku, po prostu zasnęła i bęc Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin