VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Jaki następny motocykl po DL 650 ? Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 17:03, 26 Paź 2015
odyniec
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 213
Przeczytał: 70 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





Spolski napisał:
Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:46, 26 Paź 2015
snakes50
A

 
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 143
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





[quote="miotacztruskawek"][quote="Spolski"]Byłem w tym roku DL w Rosji, za kołem podbiegunowym. Przed wyjazdem założyłem Karoo3. Po powrocie tył nadawał się do wymiany, a to tylko 6kkm. Fakt, ze 90% po asfalcie.[/quote]
Toś szybko zajechał. Ja zrobiłem jak na razie na nich 8Kkm i jakaś resztka jeszcze została na przedwiośnie. No chyba, że leciałeś ostrymi skandynawskimi asfaltami...[/quote]

ja na swoich mietkach zrobiłem około 8 tys i jeszcze zrobie 2,3 tysie spoko.
Chociaż jak ostatnio czytałem specjalistów z hameryki to ci proponują na przód mietki karoo 3 a na tył, co ciekawe np michelin anakee 2 , ciekawa kombinacja, a uzasadnienie takie że przód powinien starczyc na 10 tysi a tył trochę wiecej. Dla mnie mietki superrr tylko na śliskim trzeba uważac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez snakes50 dnia Pon 18:47, 26 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:10, 26 Paź 2015
silkuark
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 211
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury





odyniec napisał:
Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja!


Popieram Smile Zdjęcia rewelacja! Tak z ciekawości, jakie to rejony?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:49, 26 Paź 2015
Mair
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 82
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kosakowo / Gdynia





j23j23j23 napisał:
Hej Mair. A jak Kawą GTR wygląda filtrowanie korka? Lepiej - gorzej? Można Cie prosić o odczucia w porównaniu do DL'a?


Jest szerszy z kuframi, ale kiera wydaje sie taka sama. jezdzw normalnie do roboty po 3 miescie i nie zauwazylem wielkiej roznicy. Wiadomo - masa inna i gabaryt, ale kazde moto ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:57, 29 Paź 2015
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





silkuark napisał:
odyniec napisał:
Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja!


Popieram Smile Zdjęcia rewelacja! Tak z ciekawości, jakie to rejony?


No właśnie najfajniesze jest to, że to bardzo bliskie, a nie doceniane tereny - Słowenia. Dojazd w jeden dzień, nawet z nad morza.

Tu więcej fotek https://www.facebook.com/Trzy-facety-bez-lawety-1666622466916787/?fref=ts


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:25, 07 Gru 2015
kregiel500
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Odgrzeję temat troszeczkę. Czy ktoś miał okazję zaznajomić się z Kawasaki Versys 650 (2015r) ? Na papierze - moto dość duże, trochę twardsze od DLa, mniejsze koło z przodu... liczę się z tym, że to już moto 101% asfalt, ale jak miałby być dużo "lżejszy i zwinniejszy"(ahh ta mt 07 ;p) to w zasadzie i tak 90% czasu spędzam na motocyklu jężdząc po bocznych wiejskich drogach - asfaltowych lub po mieście. Ktoś, coś ? Smile

P.S.

Foty z wyprawy faktycznie super ! Gratuluję Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:43, 08 Gru 2015
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Zobacz ten Test Versysa 650 z bloga jednego z forowiczów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Wto 11:43, 29 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:14, 23 Gru 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





To mój test. Kolego - zamień starego Dl-a na nowego i będziesz szczęsliwy. Troche się tu pogubiłem w wątku bo kolega się pytał o to co "po" Dl-u a widzę że watek sie zrobil pt. "mój KTM" oraz o oponach.

Wracając do pytania - co po starym DLu? Czy warto zmieniąc na nowego bo masz dylemat że to ten sam motocykl. Nie. Tak nie jest. Proponuje poczytaj: http://jarekspychala.com/39-V-strom_650_ABS_2012 to lub: http://jarekspychala.com/59-Porownanie_wszystkich_modeli_rodziny_Suzuki_V-strom
To są wersje nie okrojone pisane na potrzeby mediów.

V-strom jest tak bardzo uniwersalny że żaden z obecnie produkowanych motocykli (choć w jednostkowych tych czy innych parametrach inne są górą) nie daje rady. Mimo starego silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Śro 17:15, 23 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:37, 02 Kwi 2016
kregiel500
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Witam.
Odgrzewam temat powtórnie Smile > Jeszcze nie nabyłem nic nowego, ale w dniu wczorajszym odbyłem jazdę testową MT 09 Tracer. Może teraz ja będę miał okazję komuś pomóc, czy rozjaśnić pewne sprawy z wyborem Smile
Ostrzegany byłem przez znajomych, że nie wrócę żywy, że taki mocny, że na koło leci sam i w ogóle, i w ogóle. Prawda natomiast byłą następująca:
Siadam na motocykl - siedzenie twardawe, ale dość wygodne ( przynajmniej przez te 35km jazdy próbnej )... podnóżki ustawione w sposób "bardziej sportowy" > mam tu na myśli to, że na DLu siedzi się jak na tronie, natomiast tu, po ulokowaniu się, podeszwy butów nie patrzą na bezpośrednio na ziemię ( jak to ma miejsce na DLu ) tylko raczej w stronę tylnego koła - przez pierwsze parę minut dziwnie zmieniało się biegi - ale potem spoko Smile
Kierownica - super szeroka ! Można porządnie "złapać" motocykl i przytrzymać go dodatkowo nogami > bak dobrze q temu procederowi dobrze wyprofilowany.
Sama jazda Smile > do dyspozycji 3 tryby jazdy > nastraszony przez wszystkich, że to taki potwór > zacząłem od najsłabszego B. Motocykl mega osowiały na starcie... potem dostrzał mocy... jakoś nie podobało mi się to wszystko - nie będę się na ten temat rozwodził, wszystko co złe kończy się po przejściu do mapy STRD !! Motocykl SUPER żwawy, reaguje na najmnijesze dodanie gazu ! od dołu qpa mocy ! W zakrętach... lepiej niż MT 07 !! Najzwinniejszy motocykl na jakim jeździłem. Same plusy ! Nawet dźwięk oryginalnego wydechy całkiem fajny Smile
Bez najmniejszego wysiłku w zakresie 1/3 obrotomierza przyspiesza lepiej niż DL przy czerwonym polu ! Między samochodami jak rowerem. TYPOWY MIEJSKI ROZRABIAKA Smile
Jak to w życiu, nie może być za pięknie Wink teraz trochę o minusach...
Ochrona przed wiatrem - 0 ! ( porównuje do DL u mnie oryg szyba + deflektor i 120 z otwartym wizjerem bez problemu). Tu powyżej 80km/h to już jak na Naked'zie. Wieje po klacie, ramionach, o kasku nie wspominając. Próbowałem się pochylać, chować za szybę... nic to za bardzo nie dało... Następną rzeczą jaką zauważyłem - jadąc 130km/h boczne podmuchy wiatru powodowały problem z utrzymaniem się na swoim pasie ruchu !!! Fakt jest taki, że dzień był wietrzny, ale potem natychmiast tą samą trasę zrobiłem swoim moto i tylko dyskretnie mnie przechylało bez żadnych nerwowych zdarzeń... Tu olbrzymi - !
Średnie spalanie z jazdy testowej to 7,0 na kompie. DL przy podobnej jeździe pali 4,5-5l.
Epikryza: JEŻELI KTOŚ SZUKA MOTOCYKLA TEGO RODZAJU DO MIASTA - EXTRA WYBÓR !!!
Jeśli ktoś planuje szeroko zakrojoną turystykę, to tylko się umęczy...
W przyszłym tygodniu przejadę się Versysem


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:52, 03 Kwi 2016
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Jedyną logiczną opcją na "po DL-u" jest KTM, a w szczególności BMW GS Smile.

I po co tu się rozpisywać.
Są tezy nie wymagające rozbudowanej argumentacji na poparcie. Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:39, 03 Kwi 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





E tam, najbardziej logicznym następstwem dl650 jest nowy dl1000...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:20, 03 Kwi 2016
MaciejW
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 594
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Nowy DL 1000 jest taki sobie. Próbowałem. Nie powala niczym. Naprawdę mogli się bardziej postarać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:38, 03 Kwi 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 89 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





A czym powala Dl 650 Smile
Dl'e właśnie takie są i takie mają być.
I właśnie za to je kochamy Smile
Nie powalać niczym a być najlepszym to jest właśnie sztuka....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:43, 03 Kwi 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





A co myślicie o nowej Hondzie VFR 800 Crossrunner? Wygląda fajnie Smile Choć na razie jestem bardzo zadowolony z mojego DL'a Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:04, 04 Kwi 2016
Spolski
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 391
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Wygląda ciekawie ale jak dla mnie odpada z dwóch powodów. Masa większa niż w BMW R1200GS i koło 17" z przodu. To powoduje, że jest to motocykl typowo na asfalt. Z kolei na sam asfalt są motocykle, lepsze są i tańsze.
Dla mnie motocykl podróżniczy czyli niemiejski, powinien znakomicie radzić sobie na czarnym ale jednocześnie bez problemu pokonać jakieś odcinki dróg gruntowych czy też lekkiego offroadu. Ta sztuka prawie udała się DL-owi ale przydałby się ciut większy prześwit.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:56, 04 Kwi 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Spolski napisał:
Wygląda ciekawie ale jak dla mnie odpada z dwóch powodów. Masa większa niż w BMW R1200GS i koło 17" z przodu. To powoduje, że jest to motocykl typowo na asfalt. Z kolei na sam asfalt są motocykle, lepsze są i tańsze.
Dla mnie motocykl podróżniczy czyli niemiejski, powinien znakomicie radzić sobie na czarnym ale jednocześnie bez problemu pokonać jakieś odcinki dróg gruntowych czy też lekkiego offroadu. Ta sztuka prawie udała się DL-owi ale przydałby się ciut większy prześwit.


GSy są bardzo fajne, ale są drogie i bardzo często kradzione Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:16, 04 Kwi 2016
kregiel500
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





DL 1000 ... powiadacie Smile
Jak tu wyglada sprawa takiej..." zwinnosci " - lekkosci prowadzenia, porownujac np do malego DLa. Jezdze teraz K4 i po jezdzcie tracerem przejzalem na oczy jak moze jezdzic motocykl... :p ( mam tu wlasnie na mysli taka niesamowita " porecznosc " ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:29, 04 Kwi 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:50, 04 Kwi 2016
U-boot
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 257
Przeczytał: 68 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja miałem trzy "armatury" Drag Stara 650, Road Stara 1700 i Royal Stara 1300. Teraz jestem zauroczony V-stromem 650 i jego przyjaznym charakterem. W rodzinie mam jeszcze Bandita 1250 S, którym szaleje moja Pani. Może jeśli namówię ją do sprzedania bandziora, kupimy GSX 1250 FA i będę miał jakąś odmianę Laughing Ale DL to teraz podstawowy mój motocykl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:42, 04 Kwi 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





MaG napisał:
Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie.


Porównywałeś z nowym DL 650 czy starym? Nowy jest ponoć sporo zwinniejszy. Piszę "ponoć" bo starym nie jeździłem. Nie jeździłem też nowym 1000. Może na zlocie będzie okazja Smile
p.s. ogonki chwalą pliszki Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 22:29, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:51, 04 Kwi 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 96 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Smile miała być pliszka:) Porównuję ze "starym" DL650, nowym jeździłem tylko na testach, wielkiej różnicy nie odczułem, ale też w korkach nim nie jeździłem. Tak czy inaczej - nowy 1000 jest bardzo zwinny.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:34, 04 Kwi 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





MaG napisał:
Smile miała być pliszka:) Porównuję ze "starym" DL650, nowym jeździłem tylko na testach, wielkiej różnicy nie odczułem, ale też w korkach nim nie jeździłem. Tak czy inaczej - nowy 1000 jest bardzo zwinny.Smile


Pewnie jest tak jak z małym, optymalny stosunek jakości do ceny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:40, 04 Maj 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





kregiel500 napisał:
Witam.
Odgrzewam temat powtórnie Smile > Jeszcze nie nabyłem nic nowego, ale w dniu wczorajszym odbyłem jazdę testową MT 09 Tracer. Może teraz ja będę miał okazję komuś pomóc, czy rozjaśnić pewne sprawy z wyborem Smile
Ostrzegany byłem przez znajomych, że nie wrócę żywy, że taki mocny, że na koło leci sam i w ogóle, i w ogóle. Prawda natomiast byłą następująca:
Siadam na motocykl - siedzenie twardawe, ale dość wygodne ( przynajmniej przez te 35km jazdy próbnej )... podnóżki ustawione w sposób "bardziej sportowy" > mam tu na myśli to, że na DLu siedzi się jak na tronie, natomiast tu, po ulokowaniu się, podeszwy butów nie patrzą na bezpośrednio na ziemię ( jak to ma miejsce na DLu ) tylko raczej w stronę tylnego koła - przez pierwsze parę minut dziwnie zmieniało się biegi - ale potem spoko Smile
Kierownica - super szeroka ! Można porządnie "złapać" motocykl i przytrzymać go dodatkowo nogami > bak dobrze q temu procederowi dobrze wyprofilowany.
Sama jazda Smile > do dyspozycji 3 tryby jazdy > nastraszony przez wszystkich, że to taki potwór > zacząłem od najsłabszego B. Motocykl mega osowiały na starcie... potem dostrzał mocy... jakoś nie podobało mi się to wszystko - nie będę się na ten temat rozwodził, wszystko co złe kończy się po przejściu do mapy STRD !! Motocykl SUPER żwawy, reaguje na najmnijesze dodanie gazu ! od dołu qpa mocy ! W zakrętach... lepiej niż MT 07 !! Najzwinniejszy motocykl na jakim jeździłem. Same plusy ! Nawet dźwięk oryginalnego wydechy całkiem fajny Smile
Bez najmniejszego wysiłku w zakresie 1/3 obrotomierza przyspiesza lepiej niż DL przy czerwonym polu ! Między samochodami jak rowerem. TYPOWY MIEJSKI ROZRABIAKA Smile
Jak to w życiu, nie może być za pięknie Wink teraz trochę o minusach...
Ochrona przed wiatrem - 0 ! ( porównuje do DL u mnie oryg szyba + deflektor i 120 z otwartym wizjerem bez problemu). Tu powyżej 80km/h to już jak na Naked'zie. Wieje po klacie, ramionach, o kasku nie wspominając. Próbowałem się pochylać, chować za szybę... nic to za bardzo nie dało... Następną rzeczą jaką zauważyłem - jadąc 130km/h boczne podmuchy wiatru powodowały problem z utrzymaniem się na swoim pasie ruchu !!! Fakt jest taki, że dzień był wietrzny, ale potem natychmiast tą samą trasę zrobiłem swoim moto i tylko dyskretnie mnie przechylało bez żadnych nerwowych zdarzeń... Tu olbrzymi - !
Średnie spalanie z jazdy testowej to 7,0 na kompie. DL przy podobnej jeździe pali 4,5-5l.
Epikryza: JEŻELI KTOŚ SZUKA MOTOCYKLA TEGO RODZAJU DO MIASTA - EXTRA WYBÓR !!!
Jeśli ktoś planuje szeroko zakrojoną turystykę, to tylko się umęczy...
W przyszłym tygodniu przejadę się Versysem


I jak udało się przejechać Versysem? Jakie wrażenia? Rozumiem, że mówimy o nowym 1000? Pytam, bo też zastanawiam się nad czymś większym do miasta i turystyki. Siedziałem na Tracerze i jak na mnie trochę mały (przynajmniej takie sprawił wrażenie).
Jako kolejne moto rozważam: Dużego DLa, Versysa, może nową "Afrykę". Do tej pory myślałem też o Tracerze, ale przy moich 190cm wzrostu wydał mi się jakiś "ciasny" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:06, 04 Maj 2016
bzik74
A

 
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





MaG napisał:
Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie.
podpisuje się obiema rekami pod tym co napisał MaG


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:46, 04 Maj 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





A jeździł ktoś nowy Versysem 1000?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:24, 14 Maj 2016
kregiel500
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Udało się przejechać tyle, że małym Smile
Opinie na temat Versysa 650 wyrazili już bardziej zorientowani w temacie, zatem moja będzie dużo bardziej amatorska, i mocno subiektywna... może komuś się przyda - to na zdrowie.
Po ulokowaniu się za sterami trochę mało miejsca... ( mniej niż na DLu ). Jakoś cały motocykl krótszy, mniejszy. Pozycja taka trochę DLowa - czyli bardzo wygodnie - plecy proste itd Smile
Po przejechaniu pierwszych metrów przeciskanie się między samochodami, czy zawracanie na raz ( bez podparcia ) na wąskiej drodze - bez najmniejszych problemów - tam gdzie na DLu byłoby 'nerwowo' tu jeszcze dodawałem gazu Smile) Właśnie... co z tym gazem. Mam wrażenie ( może to tylko wrażenie ), że jest wyraźnie słabszy od DLa. W dolnym zakresie obrotów nie dzieje się nic. Połowa obrotomierza jest to zakres gdzie motocykl faktycznie zaczyna trochę jechać - w sumie do samego końca - daje to jednak wrażenie krótkich biegów.. byłem nieco zawiedziony.
Hamulce - porównywalne w MT 09. Mocne ! dozowalne ! GENIALNE !!! Klamka do końca - motocykl nurkuje dość mocno, ale w zasadzie nie przeszkadza to w niczym, koło troszkę popiskuje i stomiy chwileczkę po tym. W DLu mogę jedynie pomarzyć o czymś choćby w połowie na takim poziomie.
Ochrona przed wiatrem na pewno lepsza niż w MT 09 ale do mojego DLa ( orig szyba + deflektor ) jeszcze daaaleka droga Smile. Podczas jazdy próbnej była ustawiona oczywiście najwyżej jak się dało.
Przejechałem się kawałek po szutrowej, dziurawej drodze i muszę przyznać, że byłem zaskoczony. Super wybiera nierówności, przez progi zwalniające ( te niższe Razz ) można przejeżdżać ze szklanką wypełnioną płynem do menisku wypukłego bez obawy o uronienie kropli Wink Wielki + .
Ogólnie - motocykl fajny. Przed wiatrem chroni nienagannie. Hamulce moich marzeń. Na mnie trochę za mały i za słaby.
RACZEJ GO NIE WYBIORĘ Smile
Pozostało mi przejechać się małym i dużym DLem i postanowić coś ostatecznie... Smile
Tyle, że w Łodzi nie mają jazdy testowej ;/// do PZN trzeba będzie się spróbować wybrać... ehh

Swoją drogą duży DL i MT 09 to identyczna cena ( 42tys ) ... ciężka będzie decyja ;p
Chyba, że będę rozsądny i przesiądę się na nowy model motocykla z którego jestem przecież zadowolony i nie będę kombinował... Ot takie moje weekendowe dywagacje ;P
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:16, 25 Cze 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Jestem po serii jazd testowych. Jeździłem Tracerem 900, Dużym DLem, Triumphem Tigerem 800, Versysem i Africą Twin.

Jako, że chyba najlepszym dla mnie moto będzie coś czym mogę jeździć po mieście (sprawnie w korkach) czasem zjechać z asfaltu i raz, dwa razy w roku wyjechać gdzieś dalej, jak na razie najlepsze wrażenie zrobiła Africa. Myślę, że to będzie moje następne moto Smile Gdyby nie problem z dostępnością może kupiłbym już w tym sezonie Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:46, 30 Cze 2016
Seba71
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 386
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Oj to może być to, zawsze podobały mi się KTM i ma być KTM800 Adventure http://motovoyager.net/2016/06/ktm-800-adventure-szef-ktm-zapowiada-pogromce-hondy-africa-twin/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:45, 05 Lip 2016
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Ja już podjąłem decyzję, że sprzedaję swojego drugiego DL'a. Choć XT ma dopiero 9 tys i ubrałem go już w co można i nadal uważam, że to genialna maszyna. Ale...ja potrzebuję czegoś, na czym nie będę się wieszał na silniku. Może Afryka, ale ponad 6 L/100 i zbiornik 18.8L to lipa, w sierpniu będę testował przez tydzień, podrzucę linka. Drugi typ, w zasadzie już się nastawiłem na to najbardziej to GS800ADV, lada moment wejdzie wersja z rolgazem bez linki, nie wiem czy to dobrze czy źle. I już bym wystawiał Vstroma na aukcje, ale...mam przeczucie, że KTM namiesza z ADV 800 i jeszcze poczekam. Jeśli już oficjalnie szefostwo KTM o nim wspomina, to myślę, że ujawnią go na jesieni. Czekam do końca września, jak będzie cisza to biorę BMW. No chyba, że nowa Tenera na bazie MT...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:28, 05 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Nie zabraknie Ci moby w BMW? Ma chyba tylko 75km, czyli w zasadzie tyle co mały DL.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:40, 06 Lip 2016
kregiel500
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Vorenus, możesz porównać jazdę DL1000 do Africy Twin i Tracera ? Jeździłem tą hondą ( ze skrzynią DTC Sad ) i jeździło się w sumie fajnie, po bocznych drogach bajka Smile po łukach " podmiejskich " też super Smile Strasznie nurkuje przy hamowaniu, ale przy takim skoku zawieszenia to chyba nieuniknione. Jednak wjeżdżając w korki i ścisłe centrum troszkę czułem te 21' z przodu. Nie ma co tu porównywać do zwinności np. tracera 800.
Jeździłem już poszukując następcy mojego małego DLa w zasadzie większością motocykli na których się mieszczę ( 190cm ) > BMW gs 800, gs 800 adv, gs 1200 Tracer 800, Versys 650, Africa Twin. Niestety w LDZ nie ma dużego DLa do jazdy, a brak czasu nie pozwala mi w tygodniu jechać do Wa-wy w godzinach otwarcia salonu...
Chodzi mi przede wszystkim o wrażenia z lekkości jazdy, hebli, ( o moc się nie obawiam ;p ) i czy faktycznie możliwości "szutrowo - terenowe " są 0 w porównaniu do starego modelu ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:15, 07 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





@ kregiel500

Tracera w ogóle trudno porównywać do tych motocykli. Moim zdaniem to typowo miejskie moto z szeroką kierownicą (co nie ułatwia jazdy po mieście) Smile Jestem Twojego wzrostu i szczerze mówiąc średnio się na nim czułem. Duży plus za dynamikę, z której tak na prawdę trudno korzystać bo ochrona przed wiatrem praktycznie nie istnieje.
Na DLu siedzi się trochę wygodniej niż na Afryce, ale nie wiem dlaczego nie miałem jakichś super wrażeń z jady. Chyba bardziej odpowiada mi kultura pracy rzędowego silnika w Afryce, który równiej oddaje moc. W DL mamy odczuwalny bardzo duży moment obrotowy w dolnej partii obrotów. Obydwoma motocyklami jeździło się dobrze w ruchu miejskim. Hamulce w Afryce biją na głowę te w DLu. Na szutrach lepiej jeździło mi się Afryką, która moim zdaniem sprawia wrażenie dużo lżejszego motocykla niż w rzeczywistości. Wynika to zapewne z bardzo niskiego środka ciężkości.

Jest jeszcze jeden motocykl który zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. To Triumph Tiger 800 (jeździłem wersją XCx).

Emocja z jazd ostygły i już wiem że zmieniając moto będę wybierał właśnie pomiędzy Tigerem a Afryką. No chyba, że w twz. międzyczasie coś się jeszcze pojawi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:22, 10 Lip 2016
kregiel500
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Dzięki bardzo za odpowiedź. Teraz w takim razie MUSZĘ się przejechać DL100, bo szczerze mówiąc pokładam w nim duże nadzieje ;p Żeby jeszcze zamącić w mojej "wyborowej" sytuacji pojawiła się wizja kupienia od dobrego kumpla Bandita 1200 S ;P jeździłem cały weekend i muszę przyznać, że zupełnie inny TYP motocykli, ale bawiłem się świetnie. A'propos kultury jazdy, oddawania mocy, elastyczności - POLECAM. Od 60km/h zmiana biegów nie jest konieczna - i tak wyrywa ręce...
Najlepiej byłoby mieć kilka motocykli.... Smile)))
Pozdawiam wszytkich Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:28, 10 Lip 2016
U-boot
Motocyklista

 
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 257
Przeczytał: 68 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak kiedyś sprzedam mojego małego DL-a, to pewnie przeskoczę na dużego DL-a. Parcia na moc jakoś nie mam, bo w garażu stoi jeszcze bandyta 1250s i zawsze mogę się zabawić. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:09, 10 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





U mnie w grę wchodzi tylko jedno moto, więc muszę mieć coś co nadaje się do miasta, w trasę i do polatania w lekkim terenie Smile Też nie mam wielkiego parcia na moc, stąd zainteresowanie właśnie wyżej wymienionymi motocyklami.
p.s. do czasu odbycia jazd testowych również myślałem, że po małym DLu będzie duży DL. Ekonomicznie jest to na pewno najlepsze rozwiązanie. Co tu dużo gadać, DL jest najtańszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:06, 10 Lip 2016
kregiel500
A1

 
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Najtanszy i - przynajmniej w papierze - nie odstaje znacznie od konkurencji... Pojezdzimy zobaczymy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:30, 25 Lip 2016
Predator
A

 
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy





Zawsze wiedziałem, że po małym Dl-u może być tylko jeden i ten właśnie stoi w garażu. TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200XC Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:41, 25 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 108 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





No to pięknie! Gratuluję i zapraszam też tutaj http://www.tigerforum.pl/index.php Smile

Wstaw jakąś fotkę swojego TExa!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:58, 25 Lip 2016
Predator
A

 
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy





Jeszcze niedawno było tak

a teraz Tygrys został już sam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Pon 17:01, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:26, 25 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Panowie, czy duży Tiger nadaje się też do miasta, czy jest to moto głównie wyprawowe? Pytam bo podoba mi się ten motocykl, ale jeżeli 70% czasu to miasto, to zastanawiam się czy nie lepiej kupić 800xcx. Na dalsze wyjazdy też jeżdżę bez plecaczka i to się raczej nie zmieni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:39, 25 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 108 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Ja się już oswoiłem z gabarytami i wagą swojego Tigera, a dodatkowo trochę go dopasowałem do swego niezbyt wysokiego wzrostu, poprawiając jednocześnie ergonomię (obniżając siedzenie, podwyższając kierownicę) i nie mam problemów z jazdą po mieście. Wydaje mi się, że wjeżdżam w takie miejsca (w tym między samochody w korkach), w jakie wjeżdżałem DL-em...

Ale nic Ci nie zastąpi jazdy testowej Smile

Niedługo pojawi się w Warszawie nowy salon i serwis Triumpha, prowadzony przez obecnego dystrybutora, tzn. firmę Almot, co może oznaczać pojawienie się ciekawej oferty na otwarciu. Z kolei pod koniec roku może Liberty zrobi jakąś wyprzedaż, bo podobno rozstają się z tą marką...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:52, 25 Lip 2016
Predator
A

 
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy





Ja z kolei przesiadając się z małego Dl-a miałem problem z nisko położoną kierownicą, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów przyzwyczajenie do V-Stroma zniknęło. W korkach też nie mam problemu. Przy obniżonym siedzeniu mam wrażenie, że siedzę niżej niż na DL. A wzrostu mam 177cm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Pon 17:53, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:56, 25 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Dzięki za opinie, miałem jazdę testową 800 i bardzo mi się podobało. Pewnym minusem był dźwięk silnika. Ile realnie duży pali Wam w mieście przy normalnej (bez przegięć w żadną ze stron) jeździe?

edit: Biblo, nie wiesz kiedy rusza nowy salon i gdzie będzie się mieścił?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 21:58, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:19, 26 Lip 2016
Predator
A

 
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy





Ciężko powiedzieć bo nie miałem okazji testować go tylko w mieście, ale około 6l spali tak mi się wydaje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:27, 26 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 108 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Vorenus napisał:
edit: Biblo, nie wiesz kiedy rusza nowy salon i gdzie będzie się mieścił?


Z tego co słyszałem powinien ruszyć na przełomie sierpnia i września, ewentualnie we wrześniu. A gdzie, to niestety nie wiem...

Ja też nie jeżdżę tylko po mieście, tak więc ciężko mi powiedzieć ile pali w takich warunkach. Oczywiście dużo też zależy od "dynamiki" jazdy - w mieście, a szczególnie w W-wie też są wielopasmowe drogi zachęcające do odkręcenia manetki... Smile

Więcej wiem na temat jazdy poza miastem - przy prędkości do 100 km/h pali poniżej 5 l, w zakresie 100-130 km/h około 5,5 l, 130-150 km/h - 6-6,5 l, a jak jeszcze szybciej, to pojawia się wir w baku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:27, 26 Lip 2016
Predator
A

 
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy





Potwierdzam spalanie biblo
na autostradzie jak odwiniesz manetkę to robi się strasznie ŻARŁOCZNY Shocked ale to normalne bo DL też potrafi łyknąć powyżej 160km/h


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Wto 14:28, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:36, 11 Paź 2016
bzyku
Motonita

 
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 648
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola





Predator a gdzie kupiłeś Tygrysa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:58, 11 Paź 2016
Hermes
Motonita

 
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 620
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





A do mnie leci nowy KTM 1050 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jaki następny motocykl po DL 650 ?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin