Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki następny motocykl po DL 650 ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
odyniec
Motonita



Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 16:03, 26 Paź 2015    Temat postu:

Spolski napisał:
Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snakes50
A



Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:46, 26 Paź 2015    Temat postu:

[quote="miotacztruskawek"][quote="Spolski"]Byłem w tym roku DL w Rosji, za kołem podbiegunowym. Przed wyjazdem założyłem Karoo3. Po powrocie tył nadawał się do wymiany, a to tylko 6kkm. Fakt, ze 90% po asfalcie.[/quote]
Toś szybko zajechał. Ja zrobiłem jak na razie na nich 8Kkm i jakaś resztka jeszcze została na przedwiośnie. No chyba, że leciałeś ostrymi skandynawskimi asfaltami...[/quote]

ja na swoich mietkach zrobiłem około 8 tys i jeszcze zrobie 2,3 tysie spoko.
Chociaż jak ostatnio czytałem specjalistów z hameryki to ci proponują na przód mietki karoo 3 a na tył, co ciekawe np michelin anakee 2 , ciekawa kombinacja, a uzasadnienie takie że przód powinien starczyc na 10 tysi a tył trochę wiecej. Dla mnie mietki superrr tylko na śliskim trzeba uważac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez snakes50 dnia Pon 17:47, 26 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
silkuark
Motocyklista



Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury

PostWysłany: Pon 18:10, 26 Paź 2015    Temat postu:

odyniec napisał:
Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja!


Popieram Smile Zdjęcia rewelacja! Tak z ciekawości, jakie to rejony?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mair
A



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 102
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kosakowo / Gdynia

PostWysłany: Pon 21:49, 26 Paź 2015    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
Hej Mair. A jak Kawą GTR wygląda filtrowanie korka? Lepiej - gorzej? Można Cie prosić o odczucia w porównaniu do DL'a?


Jest szerszy z kuframi, ale kiera wydaje sie taka sama. jezdzw normalnie do roboty po 3 miescie i nie zauwazylem wielkiej roznicy. Wiadomo - masa inna i gabaryt, ale kazde moto ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 10:57, 29 Paź 2015    Temat postu:

silkuark napisał:
odyniec napisał:
Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja!


Popieram Smile Zdjęcia rewelacja! Tak z ciekawości, jakie to rejony?


No właśnie najfajniesze jest to, że to bardzo bliskie, a nie doceniane tereny - Słowenia. Dojazd w jeden dzień, nawet z nad morza.

Tu więcej fotek [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kregiel500
A1



Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:25, 07 Gru 2015    Temat postu:

Odgrzeję temat troszeczkę. Czy ktoś miał okazję zaznajomić się z Kawasaki Versys 650 (2015r) ? Na papierze - moto dość duże, trochę twardsze od DLa, mniejsze koło z przodu... liczę się z tym, że to już moto 101% asfalt, ale jak miałby być dużo "lżejszy i zwinniejszy"(ahh ta mt 07 ;p) to w zasadzie i tak 90% czasu spędzam na motocyklu jężdząc po bocznych wiejskich drogach - asfaltowych lub po mieście. Ktoś, coś ? Smile

P.S.

Foty z wyprawy faktycznie super ! Gratuluję Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Wto 13:43, 08 Gru 2015    Temat postu:

Zobacz ten [link widoczny dla zalogowanych] z bloga jednego z forowiczów.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Wto 10:43, 29 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Śro 16:14, 23 Gru 2015    Temat postu:

To mój test. Kolego - zamień starego Dl-a na nowego i będziesz szczęsliwy. Troche się tu pogubiłem w wątku bo kolega się pytał o to co "po" Dl-u a widzę że watek sie zrobil pt. "mój KTM" oraz o oponach.

Wracając do pytania - co po starym DLu? Czy warto zmieniąc na nowego bo masz dylemat że to ten sam motocykl. Nie. Tak nie jest. Proponuje poczytaj: [link widoczny dla zalogowanych] to lub: [link widoczny dla zalogowanych]
To są wersje nie okrojone pisane na potrzeby mediów.

V-strom jest tak bardzo uniwersalny że żaden z obecnie produkowanych motocykli (choć w jednostkowych tych czy innych parametrach inne są górą) nie daje rady. Mimo starego silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Śro 16:15, 23 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kregiel500
A1



Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:37, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Witam.
Odgrzewam temat powtórnie Smile > Jeszcze nie nabyłem nic nowego, ale w dniu wczorajszym odbyłem jazdę testową MT 09 Tracer. Może teraz ja będę miał okazję komuś pomóc, czy rozjaśnić pewne sprawy z wyborem Smile
Ostrzegany byłem przez znajomych, że nie wrócę żywy, że taki mocny, że na koło leci sam i w ogóle, i w ogóle. Prawda natomiast byłą następująca:
Siadam na motocykl - siedzenie twardawe, ale dość wygodne ( przynajmniej przez te 35km jazdy próbnej )... podnóżki ustawione w sposób "bardziej sportowy" > mam tu na myśli to, że na DLu siedzi się jak na tronie, natomiast tu, po ulokowaniu się, podeszwy butów nie patrzą na bezpośrednio na ziemię ( jak to ma miejsce na DLu ) tylko raczej w stronę tylnego koła - przez pierwsze parę minut dziwnie zmieniało się biegi - ale potem spoko Smile
Kierownica - super szeroka ! Można porządnie "złapać" motocykl i przytrzymać go dodatkowo nogami > bak dobrze q temu procederowi dobrze wyprofilowany.
Sama jazda Smile > do dyspozycji 3 tryby jazdy > nastraszony przez wszystkich, że to taki potwór > zacząłem od najsłabszego B. Motocykl mega osowiały na starcie... potem dostrzał mocy... jakoś nie podobało mi się to wszystko - nie będę się na ten temat rozwodził, wszystko co złe kończy się po przejściu do mapy STRD !! Motocykl SUPER żwawy, reaguje na najmnijesze dodanie gazu ! od dołu qpa mocy ! W zakrętach... lepiej niż MT 07 !! Najzwinniejszy motocykl na jakim jeździłem. Same plusy ! Nawet dźwięk oryginalnego wydechy całkiem fajny Smile
Bez najmniejszego wysiłku w zakresie 1/3 obrotomierza przyspiesza lepiej niż DL przy czerwonym polu ! Między samochodami jak rowerem. TYPOWY MIEJSKI ROZRABIAKA Smile
Jak to w życiu, nie może być za pięknie Wink teraz trochę o minusach...
Ochrona przed wiatrem - 0 ! ( porównuje do DL u mnie oryg szyba + deflektor i 120 z otwartym wizjerem bez problemu). Tu powyżej 80km/h to już jak na Naked'zie. Wieje po klacie, ramionach, o kasku nie wspominając. Próbowałem się pochylać, chować za szybę... nic to za bardzo nie dało... Następną rzeczą jaką zauważyłem - jadąc 130km/h boczne podmuchy wiatru powodowały problem z utrzymaniem się na swoim pasie ruchu !!! Fakt jest taki, że dzień był wietrzny, ale potem natychmiast tą samą trasę zrobiłem swoim moto i tylko dyskretnie mnie przechylało bez żadnych nerwowych zdarzeń... Tu olbrzymi - !
Średnie spalanie z jazdy testowej to 7,0 na kompie. DL przy podobnej jeździe pali 4,5-5l.
Epikryza: JEŻELI KTOŚ SZUKA MOTOCYKLA TEGO RODZAJU DO MIASTA - EXTRA WYBÓR !!!
Jeśli ktoś planuje szeroko zakrojoną turystykę, to tylko się umęczy...
W przyszłym tygodniu przejadę się Versysem


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Nie 9:52, 03 Kwi 2016    Temat postu:

Jedyną logiczną opcją na "po DL-u" jest KTM, a w szczególności BMW GS Smile.

I po co tu się rozpisywać.
Są tezy nie wymagające rozbudowanej argumentacji na poparcie. Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 19:39, 03 Kwi 2016    Temat postu:

E tam, najbardziej logicznym następstwem dl650 jest nowy dl1000...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Nie 21:20, 03 Kwi 2016    Temat postu:

Nowy DL 1000 jest taki sobie. Próbowałem. Nie powala niczym. Naprawdę mogli się bardziej postarać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 22:38, 03 Kwi 2016    Temat postu:

A czym powala Dl 650 Smile
Dl'e właśnie takie są i takie mają być.
I właśnie za to je kochamy Smile
Nie powalać niczym a być najlepszym to jest właśnie sztuka....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Nie 22:43, 03 Kwi 2016    Temat postu:

A co myślicie o nowej Hondzie VFR 800 Crossrunner? Wygląda fajnie Smile Choć na razie jestem bardzo zadowolony z mojego DL'a Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 8:04, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Wygląda ciekawie ale jak dla mnie odpada z dwóch powodów. Masa większa niż w BMW R1200GS i koło 17" z przodu. To powoduje, że jest to motocykl typowo na asfalt. Z kolei na sam asfalt są motocykle, lepsze są i tańsze.
Dla mnie motocykl podróżniczy czyli niemiejski, powinien znakomicie radzić sobie na czarnym ale jednocześnie bez problemu pokonać jakieś odcinki dróg gruntowych czy też lekkiego offroadu. Ta sztuka prawie udała się DL-owi ale przydałby się ciut większy prześwit.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 12:56, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Spolski napisał:
Wygląda ciekawie ale jak dla mnie odpada z dwóch powodów. Masa większa niż w BMW R1200GS i koło 17" z przodu. To powoduje, że jest to motocykl typowo na asfalt. Z kolei na sam asfalt są motocykle, lepsze są i tańsze.
Dla mnie motocykl podróżniczy czyli niemiejski, powinien znakomicie radzić sobie na czarnym ale jednocześnie bez problemu pokonać jakieś odcinki dróg gruntowych czy też lekkiego offroadu. Ta sztuka prawie udała się DL-owi ale przydałby się ciut większy prześwit.


GSy są bardzo fajne, ale są drogie i bardzo często kradzione Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kregiel500
A1



Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:16, 04 Kwi 2016    Temat postu:

DL 1000 ... powiadacie Smile
Jak tu wyglada sprawa takiej..." zwinnosci " - lekkosci prowadzenia, porownujac np do malego DLa. Jezdze teraz K4 i po jezdzcie tracerem przejzalem na oczy jak moze jezdzic motocykl... :p ( mam tu wlasnie na mysli taka niesamowita " porecznosc " ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 16:29, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
U-boot
Motocyklista



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:50, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Ja miałem trzy "armatury" Drag Stara 650, Road Stara 1700 i Royal Stara 1300. Teraz jestem zauroczony V-stromem 650 i jego przyjaznym charakterem. W rodzinie mam jeszcze Bandita 1250 S, którym szaleje moja Pani. Może jeśli namówię ją do sprzedania bandziora, kupimy GSX 1250 FA i będę miał jakąś odmianę Laughing Ale DL to teraz podstawowy mój motocykl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 17:42, 04 Kwi 2016    Temat postu:

MaG napisał:
Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie.


Porównywałeś z nowym DL 650 czy starym? Nowy jest ponoć sporo zwinniejszy. Piszę "ponoć" bo starym nie jeździłem. Nie jeździłem też nowym 1000. Może na zlocie będzie okazja Smile
p.s. ogonki chwalą pliszki Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 21:29, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 20:51, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Smile miała być pliszka:) Porównuję ze "starym" DL650, nowym jeździłem tylko na testach, wielkiej różnicy nie odczułem, ale też w korkach nim nie jeździłem. Tak czy inaczej - nowy 1000 jest bardzo zwinny.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 21:34, 04 Kwi 2016    Temat postu:

MaG napisał:
Smile miała być pliszka:) Porównuję ze "starym" DL650, nowym jeździłem tylko na testach, wielkiej różnicy nie odczułem, ale też w korkach nim nie jeździłem. Tak czy inaczej - nowy 1000 jest bardzo zwinny.Smile


Pewnie jest tak jak z małym, optymalny stosunek jakości do ceny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Śro 17:40, 04 Maj 2016    Temat postu:

kregiel500 napisał:
Witam.
Odgrzewam temat powtórnie Smile > Jeszcze nie nabyłem nic nowego, ale w dniu wczorajszym odbyłem jazdę testową MT 09 Tracer. Może teraz ja będę miał okazję komuś pomóc, czy rozjaśnić pewne sprawy z wyborem Smile
Ostrzegany byłem przez znajomych, że nie wrócę żywy, że taki mocny, że na koło leci sam i w ogóle, i w ogóle. Prawda natomiast byłą następująca:
Siadam na motocykl - siedzenie twardawe, ale dość wygodne ( przynajmniej przez te 35km jazdy próbnej )... podnóżki ustawione w sposób "bardziej sportowy" > mam tu na myśli to, że na DLu siedzi się jak na tronie, natomiast tu, po ulokowaniu się, podeszwy butów nie patrzą na bezpośrednio na ziemię ( jak to ma miejsce na DLu ) tylko raczej w stronę tylnego koła - przez pierwsze parę minut dziwnie zmieniało się biegi - ale potem spoko Smile
Kierownica - super szeroka ! Można porządnie "złapać" motocykl i przytrzymać go dodatkowo nogami > bak dobrze q temu procederowi dobrze wyprofilowany.
Sama jazda Smile > do dyspozycji 3 tryby jazdy > nastraszony przez wszystkich, że to taki potwór > zacząłem od najsłabszego B. Motocykl mega osowiały na starcie... potem dostrzał mocy... jakoś nie podobało mi się to wszystko - nie będę się na ten temat rozwodził, wszystko co złe kończy się po przejściu do mapy STRD !! Motocykl SUPER żwawy, reaguje na najmnijesze dodanie gazu ! od dołu qpa mocy ! W zakrętach... lepiej niż MT 07 !! Najzwinniejszy motocykl na jakim jeździłem. Same plusy ! Nawet dźwięk oryginalnego wydechy całkiem fajny Smile
Bez najmniejszego wysiłku w zakresie 1/3 obrotomierza przyspiesza lepiej niż DL przy czerwonym polu ! Między samochodami jak rowerem. TYPOWY MIEJSKI ROZRABIAKA Smile
Jak to w życiu, nie może być za pięknie Wink teraz trochę o minusach...
Ochrona przed wiatrem - 0 ! ( porównuje do DL u mnie oryg szyba + deflektor i 120 z otwartym wizjerem bez problemu). Tu powyżej 80km/h to już jak na Naked'zie. Wieje po klacie, ramionach, o kasku nie wspominając. Próbowałem się pochylać, chować za szybę... nic to za bardzo nie dało... Następną rzeczą jaką zauważyłem - jadąc 130km/h boczne podmuchy wiatru powodowały problem z utrzymaniem się na swoim pasie ruchu !!! Fakt jest taki, że dzień był wietrzny, ale potem natychmiast tą samą trasę zrobiłem swoim moto i tylko dyskretnie mnie przechylało bez żadnych nerwowych zdarzeń... Tu olbrzymi - !
Średnie spalanie z jazdy testowej to 7,0 na kompie. DL przy podobnej jeździe pali 4,5-5l.
Epikryza: JEŻELI KTOŚ SZUKA MOTOCYKLA TEGO RODZAJU DO MIASTA - EXTRA WYBÓR !!!
Jeśli ktoś planuje szeroko zakrojoną turystykę, to tylko się umęczy...
W przyszłym tygodniu przejadę się Versysem


I jak udało się przejechać Versysem? Jakie wrażenia? Rozumiem, że mówimy o nowym 1000? Pytam, bo też zastanawiam się nad czymś większym do miasta i turystyki. Siedziałem na Tracerze i jak na mnie trochę mały (przynajmniej takie sprawił wrażenie).
Jako kolejne moto rozważam: Dużego DLa, Versysa, może nową "Afrykę". Do tej pory myślałem też o Tracerze, ale przy moich 190cm wzrostu wydał mi się jakiś "ciasny" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzik74
A



Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 20:06, 04 Maj 2016    Temat postu:

MaG napisał:
Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie.
podpisuje się obiema rekami pod tym co napisał MaG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Śro 20:46, 04 Maj 2016    Temat postu:

A jeździł ktoś nowy Versysem 1000?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kregiel500
A1



Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 7:24, 14 Maj 2016    Temat postu:

Udało się przejechać tyle, że małym Smile
Opinie na temat Versysa 650 wyrazili już bardziej zorientowani w temacie, zatem moja będzie dużo bardziej amatorska, i mocno subiektywna... może komuś się przyda - to na zdrowie.
Po ulokowaniu się za sterami trochę mało miejsca... ( mniej niż na DLu ). Jakoś cały motocykl krótszy, mniejszy. Pozycja taka trochę DLowa - czyli bardzo wygodnie - plecy proste itd Smile
Po przejechaniu pierwszych metrów przeciskanie się między samochodami, czy zawracanie na raz ( bez podparcia ) na wąskiej drodze - bez najmniejszych problemów - tam gdzie na DLu byłoby 'nerwowo' tu jeszcze dodawałem gazu Smile) Właśnie... co z tym gazem. Mam wrażenie ( może to tylko wrażenie ), że jest wyraźnie słabszy od DLa. W dolnym zakresie obrotów nie dzieje się nic. Połowa obrotomierza jest to zakres gdzie motocykl faktycznie zaczyna trochę jechać - w sumie do samego końca - daje to jednak wrażenie krótkich biegów.. byłem nieco zawiedziony.
Hamulce - porównywalne w MT 09. Mocne ! dozowalne ! GENIALNE !!! Klamka do końca - motocykl nurkuje dość mocno, ale w zasadzie nie przeszkadza to w niczym, koło troszkę popiskuje i stomiy chwileczkę po tym. W DLu mogę jedynie pomarzyć o czymś choćby w połowie na takim poziomie.
Ochrona przed wiatrem na pewno lepsza niż w MT 09 ale do mojego DLa ( orig szyba + deflektor ) jeszcze daaaleka droga Smile. Podczas jazdy próbnej była ustawiona oczywiście najwyżej jak się dało.
Przejechałem się kawałek po szutrowej, dziurawej drodze i muszę przyznać, że byłem zaskoczony. Super wybiera nierówności, przez progi zwalniające ( te niższe Razz ) można przejeżdżać ze szklanką wypełnioną płynem do menisku wypukłego bez obawy o uronienie kropli Wink Wielki + .
Ogólnie - motocykl fajny. Przed wiatrem chroni nienagannie. Hamulce moich marzeń. Na mnie trochę za mały i za słaby.
RACZEJ GO NIE WYBIORĘ Smile
Pozostało mi przejechać się małym i dużym DLem i postanowić coś ostatecznie... Smile
Tyle, że w Łodzi nie mają jazdy testowej ;/// do PZN trzeba będzie się spróbować wybrać... ehh

Swoją drogą duży DL i MT 09 to identyczna cena ( 42tys ) ... ciężka będzie decyja ;p
Chyba, że będę rozsądny i przesiądę się na nowy model motocykla z którego jestem przecież zadowolony i nie będę kombinował... Ot takie moje weekendowe dywagacje ;P
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Sob 20:16, 25 Cze 2016    Temat postu:

Jestem po serii jazd testowych. Jeździłem Tracerem 900, Dużym DLem, Triumphem Tigerem 800, Versysem i Africą Twin.

Jako, że chyba najlepszym dla mnie moto będzie coś czym mogę jeździć po mieście (sprawnie w korkach) czasem zjechać z asfaltu i raz, dwa razy w roku wyjechać gdzieś dalej, jak na razie najlepsze wrażenie zrobiła Africa. Myślę, że to będzie moje następne moto Smile Gdyby nie problem z dostępnością może kupiłbym już w tym sezonie Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 13:46, 30 Cze 2016    Temat postu:

Oj to może być to, zawsze podobały mi się KTM i ma być KTM800 Adventure [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Wto 14:45, 05 Lip 2016    Temat postu:

Ja już podjąłem decyzję, że sprzedaję swojego drugiego DL'a. Choć XT ma dopiero 9 tys i ubrałem go już w co można i nadal uważam, że to genialna maszyna. Ale...ja potrzebuję czegoś, na czym nie będę się wieszał na silniku. Może Afryka, ale ponad 6 L/100 i zbiornik 18.8L to lipa, w sierpniu będę testował przez tydzień, podrzucę linka. Drugi typ, w zasadzie już się nastawiłem na to najbardziej to GS800ADV, lada moment wejdzie wersja z rolgazem bez linki, nie wiem czy to dobrze czy źle. I już bym wystawiał Vstroma na aukcje, ale...mam przeczucie, że KTM namiesza z ADV 800 i jeszcze poczekam. Jeśli już oficjalnie szefostwo KTM o nim wspomina, to myślę, że ujawnią go na jesieni. Czekam do końca września, jak będzie cisza to biorę BMW. No chyba, że nowa Tenera na bazie MT...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 16:28, 05 Lip 2016    Temat postu:

Nie zabraknie Ci moby w BMW? Ma chyba tylko 75km, czyli w zasadzie tyle co mały DL.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kregiel500
A1



Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:40, 06 Lip 2016    Temat postu:

Vorenus, możesz porównać jazdę DL1000 do Africy Twin i Tracera ? Jeździłem tą hondą ( ze skrzynią DTC Sad ) i jeździło się w sumie fajnie, po bocznych drogach bajka Smile po łukach " podmiejskich " też super Smile Strasznie nurkuje przy hamowaniu, ale przy takim skoku zawieszenia to chyba nieuniknione. Jednak wjeżdżając w korki i ścisłe centrum troszkę czułem te 21' z przodu. Nie ma co tu porównywać do zwinności np. tracera 800.
Jeździłem już poszukując następcy mojego małego DLa w zasadzie większością motocykli na których się mieszczę ( 190cm ) > BMW gs 800, gs 800 adv, gs 1200 Tracer 800, Versys 650, Africa Twin. Niestety w LDZ nie ma dużego DLa do jazdy, a brak czasu nie pozwala mi w tygodniu jechać do Wa-wy w godzinach otwarcia salonu...
Chodzi mi przede wszystkim o wrażenia z lekkości jazdy, hebli, ( o moc się nie obawiam ;p ) i czy faktycznie możliwości "szutrowo - terenowe " są 0 w porównaniu do starego modelu ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Czw 19:15, 07 Lip 2016    Temat postu:

@ kregiel500

Tracera w ogóle trudno porównywać do tych motocykli. Moim zdaniem to typowo miejskie moto z szeroką kierownicą (co nie ułatwia jazdy po mieście) Smile Jestem Twojego wzrostu i szczerze mówiąc średnio się na nim czułem. Duży plus za dynamikę, z której tak na prawdę trudno korzystać bo ochrona przed wiatrem praktycznie nie istnieje.
Na DLu siedzi się trochę wygodniej niż na Afryce, ale nie wiem dlaczego nie miałem jakichś super wrażeń z jady. Chyba bardziej odpowiada mi kultura pracy rzędowego silnika w Afryce, który równiej oddaje moc. W DL mamy odczuwalny bardzo duży moment obrotowy w dolnej partii obrotów. Obydwoma motocyklami jeździło się dobrze w ruchu miejskim. Hamulce w Afryce biją na głowę te w DLu. Na szutrach lepiej jeździło mi się Afryką, która moim zdaniem sprawia wrażenie dużo lżejszego motocykla niż w rzeczywistości. Wynika to zapewne z bardzo niskiego środka ciężkości.

Jest jeszcze jeden motocykl który zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. To Triumph Tiger 800 (jeździłem wersją XCx).

Emocja z jazd ostygły i już wiem że zmieniając moto będę wybierał właśnie pomiędzy Tigerem a Afryką. No chyba, że w twz. międzyczasie coś się jeszcze pojawi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kregiel500
A1



Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 0:22, 10 Lip 2016    Temat postu:

Dzięki bardzo za odpowiedź. Teraz w takim razie MUSZĘ się przejechać DL100, bo szczerze mówiąc pokładam w nim duże nadzieje ;p Żeby jeszcze zamącić w mojej "wyborowej" sytuacji pojawiła się wizja kupienia od dobrego kumpla Bandita 1200 S ;P jeździłem cały weekend i muszę przyznać, że zupełnie inny TYP motocykli, ale bawiłem się świetnie. A'propos kultury jazdy, oddawania mocy, elastyczności - POLECAM. Od 60km/h zmiana biegów nie jest konieczna - i tak wyrywa ręce...
Najlepiej byłoby mieć kilka motocykli.... Smile)))
Pozdawiam wszytkich Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
U-boot
Motocyklista



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 8:28, 10 Lip 2016    Temat postu:

Jak kiedyś sprzedam mojego małego DL-a, to pewnie przeskoczę na dużego DL-a. Parcia na moc jakoś nie mam, bo w garażu stoi jeszcze bandyta 1250s i zawsze mogę się zabawić. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Nie 10:09, 10 Lip 2016    Temat postu:

U mnie w grę wchodzi tylko jedno moto, więc muszę mieć coś co nadaje się do miasta, w trasę i do polatania w lekkim terenie Smile Też nie mam wielkiego parcia na moc, stąd zainteresowanie właśnie wyżej wymienionymi motocyklami.
p.s. do czasu odbycia jazd testowych również myślałem, że po małym DLu będzie duży DL. Ekonomicznie jest to na pewno najlepsze rozwiązanie. Co tu dużo gadać, DL jest najtańszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kregiel500
A1



Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:06, 10 Lip 2016    Temat postu:

Najtanszy i - przynajmniej w papierze - nie odstaje znacznie od konkurencji... Pojezdzimy zobaczymy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Pon 15:30, 25 Lip 2016    Temat postu:

Zawsze wiedziałem, że po małym Dl-u może być tylko jeden i ten właśnie stoi w garażu. TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200XC Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 15:41, 25 Lip 2016    Temat postu:

No to pięknie! Gratuluję i zapraszam też tutaj [link widoczny dla zalogowanych] Smile

Wstaw jakąś fotkę swojego TExa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Pon 15:58, 25 Lip 2016    Temat postu:

Jeszcze niedawno było tak

a teraz Tygrys został już sam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Pon 16:01, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 16:26, 25 Lip 2016    Temat postu:

Panowie, czy duży Tiger nadaje się też do miasta, czy jest to moto głównie wyprawowe? Pytam bo podoba mi się ten motocykl, ale jeżeli 70% czasu to miasto, to zastanawiam się czy nie lepiej kupić 800xcx. Na dalsze wyjazdy też jeżdżę bez plecaczka i to się raczej nie zmieni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 16:39, 25 Lip 2016    Temat postu:

Ja się już oswoiłem z gabarytami i wagą swojego Tigera, a dodatkowo trochę go dopasowałem do swego niezbyt wysokiego wzrostu, poprawiając jednocześnie ergonomię (obniżając siedzenie, podwyższając kierownicę) i nie mam problemów z jazdą po mieście. Wydaje mi się, że wjeżdżam w takie miejsca (w tym między samochody w korkach), w jakie wjeżdżałem DL-em...

Ale nic Ci nie zastąpi jazdy testowej Smile

Niedługo pojawi się w Warszawie nowy salon i serwis Triumpha, prowadzony przez obecnego dystrybutora, tzn. firmę Almot, co może oznaczać pojawienie się ciekawej oferty na otwarciu. Z kolei pod koniec roku może Liberty zrobi jakąś wyprzedaż, bo podobno rozstają się z tą marką...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Pon 16:52, 25 Lip 2016    Temat postu:

Ja z kolei przesiadając się z małego Dl-a miałem problem z nisko położoną kierownicą, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów przyzwyczajenie do V-Stroma zniknęło. W korkach też nie mam problemu. Przy obniżonym siedzeniu mam wrażenie, że siedzę niżej niż na DL. A wzrostu mam 177cm

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Pon 16:53, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 20:56, 25 Lip 2016    Temat postu:

Dzięki za opinie, miałem jazdę testową 800 i bardzo mi się podobało. Pewnym minusem był dźwięk silnika. Ile realnie duży pali Wam w mieście przy normalnej (bez przegięć w żadną ze stron) jeździe?

edit: Biblo, nie wiesz kiedy rusza nowy salon i gdzie będzie się mieścił?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 20:58, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Wto 10:19, 26 Lip 2016    Temat postu:

Ciężko powiedzieć bo nie miałem okazji testować go tylko w mieście, ale około 6l spali tak mi się wydaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 10:27, 26 Lip 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
edit: Biblo, nie wiesz kiedy rusza nowy salon i gdzie będzie się mieścił?


Z tego co słyszałem powinien ruszyć na przełomie sierpnia i września, ewentualnie we wrześniu. A gdzie, to niestety nie wiem...

Ja też nie jeżdżę tylko po mieście, tak więc ciężko mi powiedzieć ile pali w takich warunkach. Oczywiście dużo też zależy od "dynamiki" jazdy - w mieście, a szczególnie w W-wie też są wielopasmowe drogi zachęcające do odkręcenia manetki... Smile

Więcej wiem na temat jazdy poza miastem - przy prędkości do 100 km/h pali poniżej 5 l, w zakresie 100-130 km/h około 5,5 l, 130-150 km/h - 6-6,5 l, a jak jeszcze szybciej, to pojawia się wir w baku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Predator
A



Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska/Pniewy

PostWysłany: Wto 13:27, 26 Lip 2016    Temat postu:

Potwierdzam spalanie biblo
na autostradzie jak odwiniesz manetkę to robi się strasznie ŻARŁOCZNY Shocked ale to normalne bo DL też potrafi łyknąć powyżej 160km/h


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Wto 13:28, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Wto 12:36, 11 Paź 2016    Temat postu:

Predator a gdzie kupiłeś Tygrysa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:58, 11 Paź 2016    Temat postu:

A do mnie leci nowy KTM 1050 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin