VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Nowa Honda Cross Tourer
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowa Honda Cross Tourer
PostWysłany: Sob 12:44, 11 Lut 2012
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





A więc kto pierwszy kupuje? Cena w sumie przystępna a V4 i 126Nm mnie bardzo kusi. Póki co jestem zaciekawiony nową konstrukcją. Zwłaszcza, że jeździłem VFR 1200 i to potężny piec.
Ten motocykl spełnia moje kryteria Smile
Na razie oczywiście w strefie marzeń ale jak sie człek uprze to dąży do celu Smile
Kusi mnie po prostu jakość Hondy, wiem, że waga tego motocykla z pewnością jest nie zauważalna podczas jazdy. Honda potrafi po mistrzowsku rozłożyć masę.
Do testów w salonach będzie najwcześniej w okolicach marca.

A tu ciekawy artykuł, porównanie niektórych detali do VFR1200:
http://www.mcnews.com.au/2012_Bikes/Honda/CrossTourer/Honda_CrossTourer_Intro.htm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:08, 11 Lut 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Jakoś mnie tak w ogóle to sprzęcicho nie zaciekawiło, znana jest może jakaś orientacyjna cena ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:00, 11 Lut 2012
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





No to jest właśnie ciekawe 59.800zł manual (źródło: http://honda.pl/pl/motocykle/modele/adventure/crosstourer/cennik.html)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:23, 11 Lut 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





O jak już dawno nie było widać Twojej sympatycznej gęby! Wink A co do hondy, to cena raczej w normie niż ciekawa. Ale sprzęt mi osobiście się bardzo podoba i chętnie ją porównam z moją Teresą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:29, 11 Lut 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





cena 60tys. to w sumie tyle samo jak 1200gs, Super Tenere i inne motocykle tego segmentu. Fajnie że ma wał, ale waga 275kg (+30 kg na kufry i osprzęt) raczej dyskwalifikuje do jazdy w terenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:35, 11 Lut 2012
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Hehehe, Panowie nie rozmawiajmy o jeździe w ''terenie'' tym sprzętem Wink
Są różne ''tereny'' i różne ludzie mają standardy. Dla mnie w tej Hondzie jazda w ''terenie'' raczej oznacza zjazd z krawężnika w mieście Very Happy
To kloc do turystyki z fajnym piecem i pozycją Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:43, 13 Lut 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Liczyłem na jazdy testowe Crosstourerem na zDLocie, ale chyba temat sie chłopakom z Hondą trochę spalił. Koncepcja turystyka z piecem V4 z nowej VFR-y mi się podoba, wizualnie też jest OK... Za 2-3 lata będzie już można kupić używkę w rozsądnej cenie, będzie to dla mnie konkurencja dla Super Tenery...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Nowa Honda Cross Tourer
PostWysłany: Pon 11:37, 13 Lut 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





polsky napisał:
...Honda potrafi po mistrzowsku rozłożyć masę.


Z tym rozłożeniem masy w przypadku Varadero to im się bardzo średnio udało. Duża masa własna, wysoki środek ciężkości, płaski kąt główki ramy i 25l paliwa przelewających się na wierzchu ramy, to bardzo słabe połączenie...

Jego następca czyli VFR1200X mimo że waży tyle samo, podobno nie jest już takim klocem. Zdecydowanie na uwagę zasługuje skrzynia DCT, zwłaszcza że może pracować w kilku trybach. Jako manualna sekwencyjna, pełny automat lub pół automat. W VFR działa to rewelacyjnie, moto aż zachęca do "odwijania"...! Cool

Niestety 65200 za wersję z DTC to trochę sporo...
A ceny wyposażenia dodatkowego są iście rodem z BMW czyli powalają na kolana; i tak:
Zestaw kufrów bocznych (prawy 35 dm³, lewy 39 dm³): 5 265,17 zł
Orurowanie boczne (tzw. gmole, w tym przypadku niezbędne również do montażu oryginalnych świateł p/mg): 1 296,17 zł
Podstawka centralna: 835,42 zł
Kufer górny (regulowana pojemność 32↔39 dm³) z zestawem montażowym: 3 149,66 zł
Torba wewnętrzna do kufrów bocznych lub kufra górnego: 231,10 zł / szt.
Dodatkowy deflektor owiewek bocznych (do wygaszenia turbulencji): 416,76 zł
Podwyższona szyba: 630,29 zł
Podgrzewane manetki z wiązką przyłączeniową i zestawem montażowym: 1 422,82 zł
Przednie światła przeciwmgielne LED z zestawem montażowym (wiązka przyłączeniowa + wspornik, potrzebny również do zamontowania alarmu): 3 004,30 zł
Alarm ze wspornikiem (występującym również w przypadku świateł p/mg): 2 027,68 zł
Tank pad: 218,72 zł
Dodatkowe gniazdo zasilania z wiązką przyłączeniową: 493,26 zł
Dodatkowa wiązka przyłączeniowa potrzebna do podłączenia gniazda zasilania i/lub podgrzewanych manetek i/lub świateł p/mg: 96,60 zł
Optimizer akumulatorowy Optimate 5: 314,01 zł
Blokada U-Lock 123/217: 420,93 zł
Pokrowiec motocykla obejmujący kufry: 510,46 zł
Suma-sumarum +21tys.zł na wyposażenie dodatkowe... Rolling Eyes

Poza tym sprzęt ma zintegrowany system hamulcowy C-ABS i nie ma możliwości kupienia go bez niego. Działa on jednak rewelacyjnie i można wyłączyć jego działanie całkowicie lub tylko na tylne koło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 11:39, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:16, 13 Lut 2012
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





A no kazdy producent juz wie. ze z dodatkow jest niezly bonus... A co do "wiadra" to troche czuc mase ale np. Goldas. Pan E. Trampki zwlaszcza starsze modele maja dobrze rozlozona mase.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:18, 04 Mar 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





ceny wyposażenia dodatkowego iście z kosmosu, kufer centralny ponad 3 tysiące a boczne ponad 5? gmole i manetki 1300?
chyba jakieś pozłacane.

Byłem właśnie na targach moto i siedziałem na tym sprzęcie, według mnie poza fajnym kardanem - żadna rewelacja. Z pozycji jeźdźca bardzo przypomina Yamahe TDM z której zrezygnowałem na rzecz DL-a (i bynajmniej nie żałuję).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:45, 04 Mar 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





MaG napisał:
Liczyłem na jazdy testowe Crosstourerem na zDLocie, ale chyba temat sie chłopakom z Hondą trochę spalił.


Honda od samego początku była na nie.
Wprost odpowiedzieli,ze nie są w ogóle zainteresowani jakimkolwiek udziałem w złocie, nawet wtedy gdy był razem z TA.
A my z Jarsonem swoje,ze Suzuki, wiele chętnych i ciekawych ich nowości etc.
Ostatecznie otrzymaliśmy informacje: "Dziękujemy,ale nie jesteśmy zainteresowani". I koniec gadania z centrala i lokalnym dealerem.
No cóż-ich biznes.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:46, 04 Mar 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





tdm napisał:
ceny wyposażenia dodatkowego iście z kosmosu, kufer centralny ponad 3 tysiące a boczne ponad 5? gmole i manetki 1300?
chyba jakieś pozłacane.

Byłem właśnie na targach moto i siedziałem na tym sprzęcie, według mnie poza fajnym kardanem - żadna rewelacja. Z pozycji jeźdźca bardzo przypomina Yamahe TDM z której zrezygnowałem na rzecz DL-a (i bynajmniej nie żałuję).


Poza tym żeby założyć manetki, trzeba jeszcze to i to i tamto...

Ja też mam bardzo podobne odczucia... Jestem oczywiście ciekawy jak jeździ ten sprzęt, co mam nadzieję już niedługo sprawdzić, ale jestem trochę zawiedziony... Spodziewałem się sprzęta co najmniej wielkości Varadero, jeżeli nie większego. Tymczasem jest on, jak już kolega wspomniał, wielkości Multistrady czy właśnie TDM 900, tylko 60kg cięższy, a pozycja też b. podobna. Na razie w moim "zestwieniu", w dalszym ciągu wygrywa Multistrada, a zaraz za nią jest Super Tenere...
Multistrada przy tej samej wielkości i pozycji, jest sporo lżejsza i mocniejsza, a dodatkowo ma elektronicznie regulowane zawieszenie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 20:53, 04 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:58, 04 Mar 2012
hobby
A1

 
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tak, cena niczym nie zaskakuje, w końcu DL 1000 ma kosztować w salonie 57k. A tu moc większa, moment większy i to Honda nimo wszystko. Szczerze mówiąc jaka ona nie jest... mi ten wynalazek optycznie się nie podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:58, 04 Mar 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dober napisał:
MaG napisał:
Liczyłem na jazdy testowe Crosstourerem na zDLocie, ale chyba temat sie chłopakom z Hondą trochę spalił.


Honda od samego początku była na nie.
Wprost odpowiedzieli,ze nie są w ogóle zainteresowani jakimkolwiek udziałem w złocie, nawet wtedy gdy był razem z TA.
A my z Jarsonem swoje,ze Suzuki, wiele chętnych i ciekawych ich nowości etc.
Ostatecznie otrzymaliśmy informacje: "Dziękujemy,ale nie jesteśmy zainteresowani". I koniec gadania z centrala i lokalnym dealerem.
No cóż-ich biznes.


Tak jak KTM do Borman-a i McGregor-a...
Ich problem, ich strata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:02, 04 Mar 2012
ognistypodmuch
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





hobby a skąd takie informacje o nowym v-stromie 1000 ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:19, 04 Mar 2012
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Cytat:
Tak jak KTM do Borman-a i McGregor-a...


Ciekawe ktory z nas to Ewan, a ktory Charles Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:26, 04 Mar 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dober napisał:
Cytat:
Tak jak KTM do Borman-a i McGregor-a...


Ciekawe ktory z nas to Ewan, a ktory Charles Wink



Hehehehehehe...!
To zależy "który ładniejszy" Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:23, 05 Mar 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





hobby napisał:
DL 1000 ma kosztować w salonie 57k.


nie wróże powodzenia DL-owi z taką ceną... to już taniej chyba wyjdzie kupić Super Tenere, Triumpha albo gs800. Nie rozumiem skąd aż takie różnice cenowe - dl650 - 36k a DL1000 - o identycznej budowie aż o 60% więcej. za 350cm3 więcej silnika i nic poza tym?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:44, 05 Mar 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





tdm napisał:
hobby napisał:
DL 1000 ma kosztować w salonie 57k.


nie wróże powodzenia DL-owi z taką ceną... to już taniej chyba wyjdzie kupić Super Tenere, Triumpha albo gs800. Nie rozumiem skąd aż takie różnice cenowe - dl650 - 36k a DL1000 - o identycznej budowie aż o 60% więcej. za 350cm3 więcej silnika i nic poza tym?

Gadanie o cenie motocykla, którego jeszcze nikt nie wyprodukował to według mnie lekkie nieporozumienie. Niech go najpierw zrobią. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:00, 05 Mar 2012
hobby
A1

 
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Rozmawiałem w salonie Suzuki w Piasecznie ze sprzedawcami. Powiedzieli że w 10-tym tygodniu b.r. mają dostać DL 1000 do sprzedaży w cenie 57k. 10-ty tydzień roku właśnie się zacząl. Sądzę, że wiedzieli o czym mówią.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:33, 05 Mar 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





roadrunner napisał:
a dodatkowo ma elektronicznie regulowane zawieszenie...

Czyli dodatkowa szansa na awarię. Wink Do sprzętu turystycznego muszę mieć zaufanie a jakoś większe miałbym do Hondy.
A co do ceny nowego Dla, to pierwsza cena zawsze jest dla napalonych a potem schodzi do rynkowej. Smile
Więc tylko spokojnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:50, 05 Mar 2012
Gebels
A

 
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





Nowe Varadero to wielki kloc i tyle. Nie podoba mi się wcale. Oczywiście wszystko rzecz gustu...
Co do ceny, to tak jak podstawowa jest jeszcze w normie, tak wyposażenie dodatkowe to chyba już jakaś kpina!
Ale na szczęście całe, to tylko lepiej dla nas! Dzięki takim cenom nasi koledzy mają szansę na rozkręcenie lepszego biznesu, bo zakładam, że 80% będzie kupować kufry itp u naszych tzw. manufakturzystów i to BARDZO DOBRZE! Tym bardziej, że jakością i co najważniejsze trwałością często przewyższają wielkie fabryki.

Skoro już poruszyliśmy ten temat, to nie uważacie, że generalnie ceny części do motocykli są chore?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:33, 05 Mar 2012
cilip
A

 
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Są chore ,znajomymu rozciekł sie tylny amor w yamasze diversion z 92r. i serwis życzy sobie ponad 1500zł. za nowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:49, 05 Mar 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





hobby napisał:
Rozmawiałem w salonie Suzuki w Piasecznie ze sprzedawcami. Powiedzieli że w 10-tym tygodniu b.r. mają dostać DL 1000 do sprzedaży w cenie 57k. 10-ty tydzień roku właśnie się zacząl. Sądzę, że wiedzieli o czym mówią.

Nie obraź się ale jeżeli byłaby to prawda to już dawno byś sobie mógł pooglądać go w internecie. Ja mniej więcej od 5 lat słyszałem od ludzi, którzy mieli znajomych w honda, że już w następnym roku wypuszczą africatwin. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:04, 05 Mar 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





hobby napisał:
Rozmawiałem w salonie Suzuki w Piasecznie ze sprzedawcami. Powiedzieli że w 10-tym tygodniu b.r. mają dostać DL 1000 do sprzedaży w cenie 57k. 10-ty tydzień roku właśnie się zacząl. Sądzę, że wiedzieli o czym mówią.


Ja myślę że ściemniali Wink
Gość mi dzisiaj w piasecznie powiedział że owszem ma być ale najwcześniej w połowie przyszłego roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:25, 05 Mar 2012
hobby
A1

 
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No to nie wiem, wydawało mi się, że wiedzą o czym mówią. Wychodzi na to że sa bardzo kompetentni. najbardziej przekonany o słuszności swojej był taki niewielki chudy i łysiejący, na oko 40+...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:30, 05 Mar 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





taa w japoni jeszcze ni slychu ni dychu a nasi juz wiarygodne terminy podaja.... no comments Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:24, 05 Mar 2012
przemo99
A1

 
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: skierniewice/warszawa





Powiedzcie mi czy każdy tutaj marzy żeby przesiąść sie na jakiegoś mastodonta w rodzaju gs czy superterene? Przecież tym sie bardzo cięzko w mieście bedzie jeździć. To są motocykle budowane do jazdy po pustyni jak humvee a nie do codziennej eksploatacj. Za szanse pojechana na pustynie codziennie bedziecie przeklinać ten sprzet stojąc w korku. Multistrada to co innego lekka poreczna ale crosstourer? Wielka kupa nieładnego żelastwa. (wsadziłem kij w mrowisko?)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:42, 05 Mar 2012
Haart
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 353
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Jeśli ktoś szuka litra model 2012 to proszę ;-P :
http://www.delandmotorsports.com/detail-2012-suzuki-dl1000-new-8184215.html

Swoją drogą cena atrakcyjna, jeszcze gdyby dolar był znów po 2 złote... Nic tylko brać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:57, 05 Mar 2012
przemo99
A1

 
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 31 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: skierniewice/warszawa





Niecheć suzuki do zrobienia nowego litra jest az niewiarygodna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:30, 05 Mar 2012
ognistypodmuch
A1

 
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





To fakt skończyli litra robić parę lat temu i dalej nic....ale 650 to piekny dopracowany motocykl w dobrej cenie, jak dopracują tak samo litra i będzie można go dostac za rozsądną kasę to bedzie strzal w 10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:52, 06 Mar 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





przemo99 napisał:
Powiedzcie mi czy każdy tutaj marzy żeby przesiąść sie na jakiegoś mastodonta w rodzaju gs czy superterene? Przecież tym sie bardzo cięzko w mieście bedzie jeździć. To są motocykle budowane do jazdy po pustyni jak humvee a nie do codziennej eksploatacj. Za szanse pojechana na pustynie codziennie bedziecie przeklinać ten sprzet stojąc w korku. Multistrada to co innego lekka poreczna ale crosstourer? Wielka kupa nieładnego żelastwa. (wsadziłem kij w mrowisko?)


IMO do jazdy po mieście to i od "mastodontów" i "mastodontków" w rodzaju małego DL-a lepsze będzie jakieś zgrabne Super Moto, albo lekki naked typu Hornet, a nie "turystyczne enduro" jakie by ono nie było "zgrabne". Dla mnie frajda z motocykla to przede wszystkim podróże, do tego w dwie osoby i z kupą bagażu. A to wymaga ładowności, wielkości (komfort pasażera) i mocy silnika. Myślę, że wielu z nas po paru latach mocy i ładowności w Dl-u przestaje wystarczać stąd taki a nie inny kierunek zmian.
Wracając do tematu - co jest warta nowa Honda dowiemy się jak pojawią się maszyny testowe i samemu będzie można ocenić. Siedzi się na niej faktycznie mniej wygodnie niż np. na Super Tenerze czy nowym Triumphie Explorerze. Silnik V4 z VFR1200 jest jednak sporym argumentem na + dla Hondy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:43, 06 Mar 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





przemo99 napisał:
Powiedzcie mi czy każdy tutaj marzy żeby przesiąść sie na jakiegoś mastodonta w rodzaju gs czy superterene?

Jeździłeś takim mastodontem?
Akurat mały DL nie jestem jakimś super poręcznym motocyklem. Różnica w masie też nie jest jakaś kosmiczna.
przemo99 napisał:

Przecież tym sie bardzo cięzko w mieście bedzie jeździć.

Dlaczego? Ciężko to by mi było na jakimś ścigaczu wiecznie zgarbiony.
przemo99 napisał:

To są motocykle budowane do jazdy po pustyni jak humvee a nie do codziennej eksploatacj.

Z pustynią to te motocykle mają tyle wspólnego co nic. To są odpowiedniki samochodów SUV. Można nimi pojeździć po twardych szutrach i tyle. Do terenu są inne motocykle dużo lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:11, 06 Mar 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





nieprosty napisał:
przemo99 napisał:
Powiedzcie mi czy każdy tutaj marzy żeby przesiąść sie na jakiegoś mastodonta w rodzaju gs czy superterene?

Jeździłeś takim mastodontem?
Akurat mały DL nie jestem jakimś super poręcznym motocyklem. Różnica w masie też nie jest jakaś kosmiczna.
przemo99 napisał:

Przecież tym sie bardzo cięzko w mieście bedzie jeździć.

Dlaczego? Ciężko to by mi było na jakimś ścigaczu wiecznie zgarbiony.
przemo99 napisał:

To są motocykle budowane do jazdy po pustyni jak humvee a nie do codziennej eksploatacj.

Z pustynią to te motocykle mają tyle wspólnego co nic. To są odpowiedniki samochodów SUV. Można nimi pojeździć po twardych szutrach i tyle. Do terenu są inne motocykle dużo lepsze.


Dodam jeszcze z własnego doświadczenia, że Tenerą lepiej mi się śmiga po mieście, bo jak już kiedyś tu pisałem nie tylko o samą szerokość tu chodzi a na trasie jest wygodniejsza i mocniejsza, a do tego właśnie są te motocylke. Choć DL też sobie dobrze radzi i ma inne zalety, których nie ma żaden z tych nowych "mastodontów" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:20, 06 Mar 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dobra dobra, "peace"Smile
Byłem dzisiaj w Motoriście i się dowiedziałem, że w połowie kwietnie będzie Honda organizowała taki event na torze kartingowym w Radomiu, że można będzie pojeździć 3 nowymi modelami Hondy (??), m.in. CrossTourerem. Niestety nie za darmoszkę - wjazdowe to 200 PLN, które Ci zwrócą jak... kupisz motocykl. Nie płaci się za to za tor i paliwo.
Dla mnie dość dziwny sposób promowania turystycznego motocykla na torze kartingowym, w Radomiu sobie można najwyżej 3-jkę wrzucić i to na chwilę...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:49, 07 Mar 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Trzeba będzie zorganizować wycieczkę do Niemiec tam pewnie w każdej wsi jest motocykl testowy. W sprzedaży motocykli, to jesteśmy 100 lat za ……(nie wiem, co napisać żeby się nie obrazili Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:20, 20 Wrz 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Ostatnio temat testów cieszy się sporą popularnością Wink i to mnie nakłoniło do opisania w kilku zdaniach mojej prywatnej opinii na temat wrażeń z jazdy nową Hondą. I nie musiałem wyjechać z kraju, motocykl testowałem kilka tygodni temu w Tychach. Pierwsze wrażenie jakie Honda na mnie zrobiła to maszyna wykonana bardzo solidnie, ale bez fajerwerków i bez tego czegoś! Twisted Evil Moim zdaniem w wyglądzie brakuje jej trochę pazura jest za delikatna, ale to tylko mój gust a o tym to wiecie.. . Nie podobał mi się też kokpit, który do tego jest mało czytelny.
Ale teraz najważniejsze czyli jazda Honda zaskoczyła mnie tym, że nie czuć jej wagi jest tak wyważona że już przy przepychaniu byłem zaskoczony a w czasie jazdy prowadzi się naprawdę łatwo i lekko. A teraz co mi się nie podobało. Pierwsza sprawa to pozycja. Podnóżki przesunięte są dość mocno do przodu i umieszczone dość wysoko poprawiają pewnie trochę prześwit w złożeniu i wsparcie przy ostrym hamowaniu. W efekcie tego jednak kolana wędrują dość wysoka a do tego w miejsce gdzie bak jest bardzo szeroki do tego kierownica wymusza lekkie pochylenie do przodu i efekt jest taki że po godzinie jazdy stwierdziłem, że ta pozycja dla mnie jest dość niewygodna. Trudno jest też dobrze objąć i wyczuć sprzęta kolanami. Bardzo kiepsko wypada również ochrona przed wiatrem. Jeśli to dla kogoś jest bardzo ważne to zachwytu nie będzie. Kolejny minus i to znacznie większy to zawieszenie. Miałem je ustawione dość miękko a i tak jego praca była dość twarda. Motorek podskakiwał na nierównościach dość nerwowo jak piłeczka. W zakręty składał się z taką sobie ochotą a już lekkie przyhamowanie w zakręcie bywało dość stresujące. Honda w momencie stawała do pionu. O offie nie piszę i to nie dlatego, że go nie było, tylko dlatego, że jak zjechałem nim na wertepy to miałem wrażenie, że jadę sportem z dziwnie umieszczoną kierownicą. Ten sprzęt do tego nie jest. Ale wielu kierownikom pewnie to nie będzie przeszkadzało.
A teraz przejdźmy do tego co dobre. Pierwsza sprawa to hamulce. Działają naprawdę dobrze a nawet lepiej. Nie wiem jak ABS na mokrym bo nie miałem okazji. No i najważniejsze to silnik dla mnie ta Vka jest REWELACYJNA pięknie i równo ciągnie od samego dołu do samej góry. Kopa ma niesamowitego i fajną elastyczność. Nie szarpie nawet na samym dole. Nawet przy prędkości bliskiej 200 odkręcenie manetki dalej daje kopa. Ja bym go chętnie przeszczepił do mojego, ale reszta mnie osobiście nie przekonała do końca. Dopisze jeszcze, że dzień później ten sam sprzęt testował Avente i jego ocena była bardzo podobna do mojej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:28, 30 Wrz 2012
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Wybrałem się ostatnio z paroma znajomymi na zlot Wiaderek na Roztocze. Dzięki uprzejmości jednego z dealerów dali nam sprzęt (DCT) do testów prosto od importera – Honda Polska.
Golas niestety prezentuje się trochę słabo, brak przysłowiowo pazura, wygląda trochę za bardzo plastikowo mimo fajnych żywcem ściągniętych z GS-a bezdętkowych szprychowych kółek, mało czytelny kokpit, zegarowy obrotomierz ewidentnie by się przydał, no i fajniej „ułożony” wydech. Natomiast ubrany sprzęt już jest w miarę. Była jedna prywatna już ubrana sztuka: gmole, dodatkowe światła, kufry, wyższa szyba i coś tam jeszcze, prezentowała się dużo lepiej. Moim zdaniem charakter wyglądu jest podobny to FJR – mocny szosowy turystyk.
Sprzęt zaskoczył mnie rozłożeniem środka ciężkości bardzo pozytywnie, podczas postoju i jazdy wydawał się niemalże jak DL (na postoju przechylałem ją na bok tak jak DL-a) i moje odczucie co do wagi było prawie takie same choć była to najcięższa wersja bo z automatem. Podczas jazdy sprzęt sprawiał wrażenie lekkiego miejskiego motocykla, poręczny, zwinny, lekki, bardzo zwrotny.
Na temat samouczącego automatu nie będę nic pisał, trochę za krótko nią jeździłem, po prostu jest inaczej i tyle, chyba wolę tradycyjną skrzynię, choć można dokupić akcesoryjny set i biegi zmieniać nogą, oczywiście bez sprzęgła bo klamki nie dokładają Smile
Pozycja na moto (oczywiście moim zdaniem) jest OK., no może troszkę obniżył bym podnóżki, a jest to pewnie możliwe bo sprzęt ma spory prześwit, w/g Hondy 18 cm.
Zawieszenie było chyba trochę za twardo ustawione, na wyboistej drodze przy 160 km/h miałem wrażenie że lecę, natomiast na dobrej nawierzchni 200 i było całkiem fajnie. Pewnie kwestia zestrojenia pod siebie.
No ale jeśli chodzi o hamulce w tym ABS, kontrolę trakcji, silnik, to Honda naprawdę odrobiła lekcję, po prostu rewelacja !! Trzeba tylko uważać przy ruszaniu, specjalnie stanąłem na piachu i pyta, przygotowany na to co się może zacząć dziać dałem sobie radę (z zasady nie dowierzam elektronicznym systemom, muszą mieć pewne opóźnienie), nieźle mnie porzucało zanim kontrola zadziałała, po około 4 może 5 obrotach koła system wyrównał prędkość obrotową tyłu do przodu zmniejszając moc silnika, podczas jazdy działa to lepiej, nie sprawdzałem na ful bo wódeczka czekała Smile a ja chciałem wrócić bez kłopotów Smile w tym egzemplarzu guzik wyłączający kontrolę nie działał, jak znam życie to z wiadomych powodów, nie chcieli mieć rozbitego moto i jakiegoś „charta” na sumieniu Smile
Gość który sprzęt przyprowadził twierdził że spalanie przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 6l, natomiast jak go dopadło paru testerów to momentalnie komp zaczął pokazywać 8,9 l Smile Nie mam powodu żeby nie wierzyć, (moim zdaniem poważnemu człowiekowi) gość twierdził że jechał nią 240 choć Honda podaje max. 209 dla tego modelu. Ogólnie mam pozytywne wrażenia. Na dzień dzisiejszy za 59800 (pewnie dadzą jeszcze niezły rabat) można mieć ją z kuframi (boczne) i akcesoryjną szybą, parę rzeczy trzeba dokupić i pewnie za jakieś 63 tyś. będzie miała to co sobie właściciel wymarzy, oczywiście wersję z tradycyjnym sprzęgłem Smile Jest to naprawdę fajny sprzęt. Jak wszystkie ma coś za i coś przeciw Smile Jakby kosztował tak 40 tyś. Smile Smile Smile

GS to przy niej spokojny pierdzący sprzęt, ale wyglądu czy wygodnej pozycji (jak dla mnie) nikt i nic na razie mu nie odbierze, proszę z tym nie polemizować, to jest moja osobista opinia Smile



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Nie 1:39, 30 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Nowa Honda Cross Tourer
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin