VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Triumph Tiger Explorer 2016
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Triumph Tiger Explorer 2016
PostWysłany: Czw 17:40, 22 Sty 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Pojawiły się pierwsze szpiegowskie Smile zdjęcia nowego dużego Tigera





Więcej tutaj: http://www.motoblog.it/galleria/triumph-tiger-explorer-2016-prima-foto-spia/1

I tutaj: http://motovoyager.net/2015/01/zmiazdzyc-bmw-r1200gs-triumph-testuje-nowego-tigera-explorera/

P.S. Fajnie, że ma symetryczną lampę i jednocześnie świecą oba reflektory Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 17:42, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:43, 22 Sty 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





motovoyager dalej prowadzi wojne z BMW ... Trzeba ZMIAZDZYC !
Nie mozna byc zwykla konkurencja Wink

A wracajac do tematu to wedlug prasy niemieckojezycznej, co tez potwierdzaly wypowiedzi przesiadajacych sie z V Stroma, Triumph Tiger sprawial spore problemy.
Choroby wieku dzieciecego trwaly takzy w mlodosci Wink
Mam nadzieje ze nastepca bedzie solidniejszy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 21:44, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:56, 22 Sty 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





jotes napisał:

A wracajac do tematu to wedlug prasy niemieckojezycznej, co tez potwierdzaly wypowiedzi przesiadajacych sie z V Stroma, Triumph Tiger sprawial spore problemy.
Choroby wieku dzieciecego trwaly takzy w mlodosci Wink
Mam nadzieje ze nastepca bedzie solidniejszy.


Niemieckiego nie znam Smile i dlatego szukałem jakiś czas temu opinii na temat Tigera na polskich stronach, ale praktycznie nic złego nie znalazłem... Raz ktoś opisywał problemy z długim czasem oczekiwania na części do motocykla po jakimś szlifie lub upadku. Jest to zapewne skutkiem tego, iż sprzedażą tej marki w naszym kraju nie zajmuje się bezpośrednio producent, lecz firma trzecia, która ma swoją politykę handlową...

Tym niemniej, zapowiadane zmiany w Tigerze (więcej elektroniki, aktywne zawieszenie) mogą potencjalnie być źródłem problemów, przynajmniej w początkowym okresie (czego doświadczyło również BMW z ostatnim dużym GS-em) i wówczas bardzo istotna jest jakość działania i opieki ze strony producenta.

jotes napisał:
motovoyager dalej prowadzi wojne z BMW ... Trzeba ZMIAZDZYC !
Nie mozna byc zwykla konkurencja Wink


Przeginają i to nie pierwszy raz... Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:15, 22 Sty 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





trudno to określić jako "Nowy" Tiger, samo motocykl nie zmieni się bardzo. Raczej lifting. Fajnie, że coraz więcej marek wprowadza u siebie regulowane szyby.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:20, 22 Sty 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Jak poszukasz w necie znajdziesz tez po angielsku. Niestety moj konczy sie na turystycznej konwersacji,
Glownie to problemy z zaworami ( prowadnice ) skrzynia biegow ( wyskakujaca 2ka ) ,przesuwajace sie siedzenie, stopka boczna (sruba )
podobno przycisniety producent przejmuje czesto 80 % naprawy ale czas i nerwy zostaja u klienta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:38, 22 Sty 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





mały tygrysek budzi apetyt, ale nie wiem, czy dałbym radę z rezygnacji z zalet V2 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:40, 22 Sty 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





tdm napisał:
trudno to określić jako "Nowy" Tiger, samo motocykl nie zmieni się bardzo. Raczej lifting. Fajnie, że coraz więcej marek wprowadza u siebie regulowane szyby.


Według domysłów może pojawić się na wyposażeniu aktywne, elektronicznie regulowane zawieszenie i różne mapy zapłonu, a to chyba trochę więcej niż lifting...

Regulowaną szybę ma obecny duży Tiger, ale żeby zmienić jej położenie trzeba się zatrzymać, odkręcić dwie "gałki", ręcznie ją przestawić i ponownie zakręcić gałki. W dużym GS-ie służy do tego jedna gałka, której obrót bezpośrednio zmienia położenie szyby i można to robić w czasie jazdy.

jotes napisał:
Jak poszukasz w necie znajdziesz tez po angielsku. Niestety moj konczy sie na turystycznej konwersacji,
Glownie to problemy z zaworami ( prowadnice ) skrzynia biegow ( wyskakujaca 2ka ) ,przesuwajace sie siedzenie, stopka boczna (sruba )
podobno przycisniety producent przejmuje czesto 80 % naprawy ale czas i nerwy zostaja u klienta.


Dzięki, spróbuję poszukać Smile

Najbardziej obawiam się tego: podobno przycisniety producent przejmuje czesto 80 % naprawy. U nas nie ma producenta, a sieć ASO to raptem z 5 serwisów prowadzonych przez chyba 3 firmy... Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 22:44, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:35, 27 Sty 2015
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Panowie - ja mam dużego Tygrysa i jak na razie na moto nie narzekam - w przeciwieństwie do usług serwisu, a że kupując moto kupujemy też serwis... tu jest totalna porażka... mógłbym długo pisać co i ile trwało po szlifie... czekanie na plastiki, nie poprawienie ustawienia na półkach - co powinno się robić standardowo... szkoda słów... próbowali przepraszać ale ... wielobrendowy sklep i serwis oznacza tyle, że znają się na wszystkim a tak na prawdę... samo moto nadal kocham, jego gabaryty, przyspieszenie, moc, komfort podróży itd. fajnie byłoby mieć te wszystkie pierdoły zatytułowane Esa itd. ale trzeba mieć świadomość, że to wszystko po prostu kosztuje. Za nie całe 50 tys. bo tyle zapłaciłem za nowego - nie dostanę wypasionej BMkki czy nawet super tenery z aktywnym zawieszeniem... każdy coś wybiera a w następnym sezonie i tak pojawię się coś innego, lepszego itd. nie ma spinki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:01, 27 Sty 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Mnie właśnie odstrasza ten jeden, jedyny autoryzowany serwis w tej części... Polski Smile a kolejne ASO jest w Łodzi i to ta sama wielobrandowa firma...

plus:: a ile przejechałeś na tym moto? I czy robiłeś już przegląd z regulacją zaworów (który w Liberty kosztuje podobno 2800 zł!!!!)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:56, 29 Sty 2015
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja mam minimalny przebieg 6200 - niestety w Rumunii kierowca autobusu postanowił jechać moim pasem i przeciągnął mnie po sobie. Moto mało ucierpiało - dwa plastiki i szyba porysowane - ale serwisowi wymiana zajęła ponad 3 miesiące... masakra - ja za to wymieniłem obojczyk na metalowy - na razie doświadczyłem serwisu w trakcie stania moto w serwisie ,.. za jakieś 500 ... nawet mi nie mów, że miałbym zapłacić prawie 3 tysia... nigdy u nich... jak skończy mi się gwarancja skończy się obowiązek...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:47, 07 Kwi 2015
WieRcik
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Co do Tygrysów to service w Bielsku Białej działa coraz prężniej i lepiej , nawet podjeżdżają do klienta po motocykl , co do rezygnacji z zalet V2 nie występują takie symptomy wręcz przeciwnie 3 garnuszki to mix V i Boxera , zapraszam na www tigerforum kropka pl jest kilku kolegów którzy przesiedli się z bawarek na Tigery i jakoś nie chcą słyszeć o powrocie , a motocykl jak motocykl jak dbasz tak masz , jeżdżę Triumphami od 7 lat i póki co nie odnotowałem żadnych usterek których nie mógłbym rozwiązać we własnym zakresie , części eksploatacyjne na bieżąco praktycznie od ręki w Imtermotors , filtry , łożyska , klocki , uszczelniacze , nawet do tych z lat 90.Jeżeli motocykl nie jest na gwarancji to spokojnie można zamawiać przez stronę Triumpha czas realizacji to jakiś tydzień , jeżeli jest problem z elementami plastikowymi to tutaj przychodzi z pomocą Ebay , problem z wysyłką do Polski już praktycznie nie występuje , a jeżeli już to można to załatwić przez giełdę transportową jakieś 100-200zł zależy od gabarytów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:09, 07 Kwi 2015
elux
A2

 
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KOS





WieRcik napisał:
Co do Tygrysów to service w Bielsku Białej działa coraz prężniej i lepiej


ale moto to oni nie chcą sprzedawać.....już tydzień czekam na ofertę od nich i ani telefonu, ani maila...

porównując to np. do Suzuki czy Yamahy to oni żyją chyba w tamtym systemie jeżeli chodzi o podejście do klienta....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:07, 08 Kwi 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1264
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Jak byłem chwilę już temu w Krakowie w salonie Triumph'a to pan wyjaśnił, że serwisu w Krakowie nie mają (ale sprzedają tylko) a są oddziałem Bielskim i tam na lawetach wożą motocykle na przeglądy i naprawy. Jeżeli nadal tak jest to trochę to nie naturalne (lekko mówiąc). Dla mnie to wyklucza kupno. Nic dobrego nie wynika z niepotrzebnego wożenia moto na lawecie moim zdaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:00, 08 Kwi 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Inspektor napisał:
. Nic dobrego nie wynika z niepotrzebnego wożenia moto na lawecie moim zdaniem.


Przebieg nie rośnie. Wink

Co do pytań o Tygrysy to kierujcie się do Avente lub Kioska, bo swoje już na niech przejechali i doświadczenie też już mają spore.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:50, 08 Kwi 2015
Kamil.Olkusz
Motonita

 
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 113 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Topinka napisał:
Inspektor napisał:
. Nic dobrego nie wynika z niepotrzebnego wożenia moto na lawecie moim zdaniem.


Przebieg nie rośnie. Wink

Co do pytań o Tygrysy to kierujcie się do Avente lub Kioska, bo swoje już na niech przejechali i doświadczenie też już mają spore.


Kioska to może lepiej nie denerwować Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:00, 22 Kwi 2015
tommi
A2

 
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 66
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tak w kwestii formalnej...
Serwisowanie pojazdu poza ASO nie jest obowiązkowe.
Konieczne jest zachowanie procedury serwisowej producenta.
Krótko mówiąc: serwisować można się w dowolnym warsztacie. Jeśli warsztat zachowuje procedurę serwisową producenta pojazdu to nie ma podstaw do pozbawienia właściciela praw wynikających z gwarancji.

Pzdr,
t.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:36, 22 Kwi 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





tommi napisał:
Tak w kwestii formalnej...
Serwisowanie pojazdu poza ASO nie jest obowiązkowe.


Chyba miałeś na myśli "serwisowanie pojazdu w ASO nie jest obowiązkowe" Smile

tommi napisał:
Konieczne jest zachowanie procedury serwisowej producenta.
Krótko mówiąc: serwisować można się w dowolnym warsztacie. Jeśli warsztat zachowuje procedurę serwisową producenta pojazdu to nie ma podstaw do pozbawienia właściciela praw wynikających z gwarancji. t.


Teoretycznie jest jak piszesz, tylko kto ma potwierdzić, że "zewnętrzny" serwis zachowuje procedury serwisowe producenta??? Wszystko jest dobrze, jak jest dobrze Smile a jak pojawiają się problemy w czasie trwania gwarancji, to wówczas zaczynają się schody...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:00, 21 Lis 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





No i wszytko (prawie) jest już jasne! Jest nowy duży Tygrys, wręcz całe stado Smile

http://motovoyager.net/2015/11/rok-tygrysa-triumph-odslania-szesc-tigerow-i-przeswietnego-speed-triple-eicma/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 17:01, 21 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:12, 21 Lis 2015
patryk
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów





bardzo ładna bestia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:23, 22 Lis 2015
Neno
Motonita

 
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 652
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów





Śliczny! Choć ja bardziej ślinię się do mniejszego brata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:13, 01 Gru 2015
szuwarek
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 299
Przeczytał: 47 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Znajoma z mojej miejscówki ma "małego" Tigera Explorera. Bardzo ładny motek, swoisty dźwięk silnika (mnie się podoba) no i odstawia mnie bez problemu, bo mocy tam więcej niż w małym DL-u. Niestety, narzeka na usterkę w postaci gaśnięcia silnika na wolnych, niskich obrotach, z którymi serwis nie daje sobie rady. Zasadniczo utyskuje na serwis, co biorąc pod uwagę wpisy pozwala twierdzić, że coś jest na rzeczy. Ale te motory i tak bardzo mi się podobają. Myślę jednak, że nasze Dl-e są łatwiejsze do ogarnięcia biorąc pod uwagę zarówno liczbę serwisów, jak i cenę części.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 2:14, 06 Gru 2015
WieRcik
A1

 
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Eeeeeeeee tam , odrobina chęci i nie ma żadnego problemu ani z częściami ani obsługą , nawet do pierwszych modeli Tigera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Triumph Tiger Explorer 2016
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin