VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> VSTORM czy TRANSALP
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

VSTORM czy TRANSALP
TRANSALP
17%
 17%  [ 8 ]
VSTORM
82%
 82%  [ 38 ]
Wszystkich Głosów : 46

VSTORM czy TRANSALP
PostWysłany: Czw 17:14, 04 Cze 2015
omek77
A1

 
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Witam
Przymierzam się do zakupu motocykla , mój budżet 10-13 tys
Pod uwagę biorę jedynie V STROM i TRANSALP
Jakie za i przeciw Smile Proszę obiektywne opinie [/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez omek77 dnia Pon 16:29, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:24, 04 Cze 2015
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 967
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





Obiektywnie patrząc to zwykle pierwszy post umieszczamy w Przywitalni. Poza tym co ta ankieta ma wykazać? Popularność marki? Najpierw zdefiniuj do czego Ci motocykl potrzebny, w jakich warunkach będzie użytkowany, czego oczkujesz od motocykla, a potem pytaj. A swoją drogą jakiego oczekujesz wyniku skoro to forum V-Stroma?
Jak chcesz poznać opinie o V-Stromie to przestudiuj wpisy na forum.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Czw 17:26, 04 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:50, 04 Cze 2015
omek77
A1

 
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Ma być to pierwszy motocykl ( miałem maxi skuter 500 ) . Zależy mi aby był wygodny , tani w eksploatacji , dobra dostępność części , bezawaryjny Wink . Głównie do weekendowych wypadów na niewielkie odległości . Raz w roku wypad we dwójkę w dalszą trasę ( 400-500 km )
Wiem że to forum V stroma ale czytając kilka postów zauważyłem, że są również osoby które przesiadły się z transalpa na v strom a jednak rozważają powrót do trampka. Dlatego proszę o obiektywne opinie a nie typu " lepszy v strom bo nim jeżdzę " lub " nie trampek bo to honda "


Ankieta ma wykazać który motocykl będzie dla mnie lepszy biorąc pod uwagę mój budżet i moje oczekiwania ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez omek77 dnia Pon 16:30, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:43, 04 Cze 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Temat już omawiany np.
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-niesluszne-czyli-nie-v-strom,68/v-strom-650-vs-transalp-650,4981.html

A poniżej obszerniejszy test 3 motocykli :[url] http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki-V-Strom-650-Honda-Transalp-i-BMW-F-650-GS,5329,1[/url]

Są zwolennicy i tego i tego.
Jedyne co mogę polecić to wsiądź na jednego i drugiego i przejedź się się odrobinę. Ja po takim teście wiedziałęm że chcę Vstroma Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez antyks dnia Czw 20:44, 04 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:52, 04 Cze 2015
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 132 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





przewaga trampka w terenie nad deelem i deela na szosie nad trampkiem. Co nie oznacza, ze trampkiem nie polatasz po szosie jak rowniez, ze deelem nie polatasz w terenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:09, 07 Cze 2015
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





miałem jednego i drugiego - oba podobne i bardzo różne zarazem - zależy do czego to ma być - na asfalt, z gratami, trasy, z plecaczkiem - V strom i pliz nie pisz vstorm - albo idź na forum trampka i napisz trasnalp...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:51, 07 Cze 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Proponuję C330 skrzynia szóstka :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:39, 08 Cze 2015
alaxa99
A

 
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 160
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zamość





mar111cin napisał:
Proponuję C330 skrzynia szóstka :]

Ale to tylko i wyłącznie w teren!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:38, 08 Cze 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Nie ma takiego motocykla VSTORM... Jest Vstrom...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:46, 08 Cze 2015
omek77
A1

 
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





mar111cin napisał:
Proponuję C330 skrzynia szóstka :]


widzę że tu sporo jajcarzy Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:06, 08 Cze 2015
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Trampek fajny.
Ale ta nazwa...
Trans...coś tam.

Nie, nie...nie polecam.
V-strom! To jest to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:13, 08 Cze 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





no transalp nawet nazywać się nie potrafi Smile

Omek, wchodzisz na forum V-stroma i takie pytanie zadajesz xD
Odwiedź forum alfa romeo i zapytaj alfa czy mercedes - tylko po tym pytaniu nie jedź lepiej na żaden ich zlot, bo ręcznie Ci wytłumaczą swoje racje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:14, 08 Cze 2015
Setniew
A

 
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Trampkiem jeździłem parę lat temu.... w sumie małym DLem też nie ostatnio ale z tego co pamiętam:

v-strom trochę mocniejszy, większy, wygodniejszy, nowszej konstrukcji.

trampek - ciut bardziej enduro, chyba trochę prostszy w prowadzeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:21, 08 Cze 2015
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





A tak na serio.

Szuja i Setniew ujęli temat chyba najlepiej.
Jak pogrzebiesz na forum, to znajdziesz interesujące cię informacje chyba w wielu wątkach.

Jedni i drugie moto fajne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:18, 08 Cze 2015
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Zrób taką samą ankiete na forum Trampkarzy, wyniki takie same bedą tylko na korzyść trampka.
Na forum takim jak nasze zbierają się miłośnicy/posiadacze danego motocykla. Każdy ciągnie do swego, nikt Ci tu nie będzie gorąco polecał transalpa czy zdecydowanie odradzał DLa, to chyba logiczne...

Przymierz się do jednego i drugiego i sam sobie odpowiesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:34, 08 Cze 2015
omek77
A1

 
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Suszny napisał:
Zrób taką samą ankiete na forum Trampkarzy, wyniki takie same bedą tylko na korzyść trampka.
Na forum takim jak nasze zbierają się miłośnicy/posiadacze danego motocykla. Każdy ciągnie do swego, nikt Ci tu nie będzie gorąco polecał transalpa czy zdecydowanie odradzał DLa, to chyba logiczne...

Przymierz się do jednego i drugiego i sam sobie odpowiesz.





Doskonale sobie zdaje z tego sprawę, ale na pewno są osoby co jeździły jednym i drugim . Na takich opiniach mi zależy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:15, 08 Cze 2015
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





W dalszym ciągu taka opinia moim zdaniem nie będzie miarodajna. Jeśli pytasz kogoś kto jeździł oboma motocyklami na naszym forum to oczywiście potwierdzi że lepszy jest v-strom. Jak spytasz kogoś kto jeździł oboma motocyklami na forum TA to odpowie ci, że to właśnie trampek jest lepszy.

Stałem przed takim samym wyborem gdy szukałem motocykla dla siebie, czytałem opinie z wielu źródeł, z każdej strony wyglądało to inaczej. Nawet na tym forum czytając spór miedzy zwolennikami 650 i 1000 człowiek głupiał. Motocykl miał mi służyć do dalszych wyjazdów, a na tym forum kilkukrotnie spotkałem się z opinią, że jak podróżować z kuframi i pasażerem to tylko 1000.
Mój budżet był taki jak twój, czyli był niewystarczający na zakup nowszego transalpa w dobrym stanie, a starszy jest mułowaty. Kupiłem prawie gołego DLa 650 K5 z przebiegiem 50tyś. Uzbroiłem go troche i uważam, że V-strom to bardzo dobry wybór jak dla mnie.
Każdy ma inne oczekiwania, inny gust. Siądź na jednego i drugiego przejedź się i zobaczysz co jest lepsze dla Ciebie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pon 22:16, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:29, 08 Cze 2015
Jurand
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 217
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury





V-strom to mój drugi motocykl. Pierwszym był Trampek xl650. Moje zdanie jest takie, że dla początkującego kierowcy Trampek jest idealny - wybacza wiele błędów i nie zajeździ swojego jeźdźcca. Odkręcenie manetki na maxa wyprostuje lagi ale nie postawi na koło. Z zalet, to:
- bardzo unwersalny - mieszkam na Mazurach i jeżdziłem po szutrach. Jako początkujący kierowiec na stojąco ciśnałem po szutrach wokół jeziora Nidzkiego 60 km/h.
- fajnie się kręci w mieście - wciskałem się w każdą dziure.
- do 5,5 tyś obrotów (110 km/h) mieścił się w 5,5l spalania.
- kultura pracy silnika - V - ka Hondy i wszystko jasne Wink

Z wad:
- powyżej 5,5 tyś orotów musi wziąść swoje min. 7 l/100.
- 53 KM mocy i jednocześnie brak 6go biegu - niestety nie starczają do jazdy po asfaltowej trasie dla dwóh osób. Przy każdym wyprzedzaniu trzeba było się 2x zastanowić czy można.

Z 11 000 km, 10 000 zrobiłem po asfalcie więc podjełem decyzje o zmianie na coś bardziej asfaltowego. Na początku napaliłem się na Varadero 1000 lub V-stroma 1000. Nie ukrywam, ze po rozmowie z forumowym specem Kojot85 w zeszłym roku podjełem decyzję o kupnie 650 - ki. Przemęczyłem się sezon bez moto,dłożyłem troszkę i w tym roku kupiłem K8 wyposażone bo z moją od przyszłej soboty żoną planujemy wypad za granicę. Szczerze powiem, że perwsze jazdy ciężko, przemkneło mi nawet przez głowę, że na koniec sezonu pozbędę się go - najprościej mówiąc męczyłem się, szczególnie w zakrętach - gabaryty robią swoje. Ale jak już się przełamałem Very Happy - będzie u mnie na lata!!! Moje spostrzeżenia.
Zalety, to:
- spalanie - 3 załadowane kufry, pedkości generalnie powyżej 120 km/h i spalanie ok 5 litrów Shocked
- wygoda - po 500 km jeździe czuję się o wiele lepiej niz na Trampku,
- przyśpieszenie - nie zrzuca z motocykla ale na dynamiczną jazdę spokojnie starcza,
- jazda w nocy - lampa spokojnie wystarcza.

Wady:
- na początku ciężki do wyczucia,
- kultura pracy silnika - na początku cały czas słuchałem po jeździe bo miałem wrażenie, że coś stuka,
- w moim odczuciu robi się mało stabilny powyżej 160 km/h,
- powyżej 120 km/h licznik znacznie zawyża prędkość (w sumie lepiej niż miałby zaniżać Twisted Evil ) mierzyłem dwoma nawigacjami. Niby nie istotne ale jakoś denerwuje...

Generalnie, to tak jak Suszny napisał powyżej - musisz jasno sobie odpowiedzieć do czego Ci moto. Jeśli chcesz sprowadzić to do najprostszej formy, to napiszę tak:
90 - 100% asfalt - V-strom
50% - 60% asfalt - Transalp

To takie moje pare słów, co mogę powiedzieć gwoli porównania o które prosiłeś. Zaznaczam, iż jest to moje subiektywne porównanie. Jeśli komuś wyda się niezbyt rzeczowe, to od razu mówię, ze raczej nie specjalizuje się w tego typu publikacjach. Jeśli ktoś nie zgadza się z tym, co napisałem to również chętnie poczytam uwagi...
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jurand dnia Pon 22:35, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:56, 08 Cze 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Mam wrażenie, że w założonym budżecie kupi się Transalpa 650 w lepszym stanie niż DL650, ale osobiście skreśliłem Transalpa bo... ma dętki. W mojej ocenie to wada przy turystycznym korzystaniu z motocykla. Jest różnica gdzieś w nocy na drodze zakołkować przebitą oponę czy wręcz zalać specyfikiem do uszczelniania w porównaniu z demontażem koła. A to się zdarza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:25, 08 Cze 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Opony z dętkami są lepszym rozwiązaniem, jeśli planuje się więcej jeździć poza asfaltem. Jak na jakichś kamieniach zegniesz felgę, to nie jest to problem, bo dętka odpowiada za powietrze w kole. W takim wypadku DL leży i kwiczy Smile i wówczas jedynym rozwiązaniem jest właśnie zastosowanie dętki.

Tak czy inaczej, cały ten temat i ankieta są do doopy, bo ich autor nie zadał sobie trudu, żeby lepiej opisać swoje potrzeby i oczekiwania wobec motocykla - być może, nawet się nad tym nie zastanowił i uznał, że my zrobimy za niego robotę... Nawet nie potrafi poprawnie napisać nazwy DL-a... Rolling Eyes

A potrzeby typu "Zależy mi aby był wygodny , tani w eksploatacji , dobra dostępność części , bezawaryjny . Głównie do weekendowych wypadów na niewielkie odległości . Raz w roku wypad we dwójkę w dalszą trasę ( 400-500 km )" zaspokoi jakiś pierdopęd o pojemności 250-400 ccm lub ... skuter... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:32, 08 Cze 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





"Wypad we dwójkę 400-500km w dalszą trasę" - tu widzę przewagę bezdętkowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:40, 08 Cze 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Miałem XL600. Bardzo go dobrze wspominam. Mój był z 1991 r. A wiadomo, grubsze grzebanie przy silniku i mamy połowę wartości motka. Dlatego sprzedałem. Nawinięte miał 98 kKm. I nic się nie działo. Problemem były rozwarstwiające się obręcze kół - cóż wiek robi swoje. Nowa obręcz piekielnie droga. Kultura pracy V-ki hondy....no to nie ma co porównywać. Na deelu mam wrażenie do dziś, że silnik się zaraz rozpadnie. Większość tras jeździłem po asfalcie. Tu rzeczywiście był problem. Mało mocy i pięć biegów. Był za to kranik rezerwy i nie było wskaźnika poziomu paliwa.
Ogólnie bardzo dobry motocykl. Jakby robili ze skrzynią 6 biegową i dawali ze 20-30 koni więcej pewnie kupiłbym drugiego zamiast deela.
Acha, zapomniałe dodać. W TA są fatalne hamulce. Ja miałem bęben z tyłu i jedną tarczę z przodu. Ale w nowszych z tarczą z tyłu i dwoma z przodu wcale nie było lepiej. W deelu jest znacznie lepiej. A ja mam założone zaciski od gixera, więc nie ma co nawet porównywać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Boren dnia Pon 23:44, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:34, 09 Cze 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Jeszcze przypomniałem sobie o jednej zalecie transalpa 650 (takiego miałem): nie wiem dlaczego, ale przy moim wzroście 181cm było na nim mniej turbulencji niż za szybą w deelu. Bez względu na rodzaj szyby - w trampku miałem dwie hondowskie: oryginał i akcesoryjną wyższą, w deelu jak na razie trzy i...szukam dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:00, 09 Cze 2015
mario2007
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 82
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





mój brat ma XL600V 1998 w idealnym stanie /nie chce sprzedać.../ ja mam 650 AL2 . różnica jak między rowerem i motorowerem - jedno stoi drugie jedzie . ekonomika i ekonomia skłania ku dl-owi /młodszy , przeważnie mniej zuzyty , mniej palący itp / , poza tym transalp 700 w ładnym stanie kosztuje więcej od ładnego dl-a z porównywalnych roczników . to kultowy motek , silnik to kowadło /w każdej wersji/ hamulce są lepsze w dl-u aczkolwiek obu dobrze robią przewody w oplocie /transalp brata ma , mój dl bedzie miał.../ . ogólnie ja wolę mój , mój brat woli trampka czyli muszę na niego czekać na trasie bo 120-130 trampka męczy ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:27, 09 Cze 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Nie bardzo chce mi się wierzyć że w przedziale 10-13 tys. zł kupi się deela w lepszym stanie od trampka (niekoniecznie musi to być przecież 700). To trochę mało na zadbanego deela, ale chyba w zupełności wystarczy na zadbaną hondę 650ccm.
I wg mnie transalp 650ccm spokojnie mógł utrzymać podróżne 120-130km/h (sprawdzone chociażby w podróży do Francji).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Wto 14:29, 09 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:45, 09 Cze 2015
mario2007
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 82
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





nasz kolega kojot miewa takie dl-e nawet dość często .

http://www.vstromclub.fora.pl/sprzedam-motocykle,71/dl-650-model-k4-73-522-km-przebiegu,19740.html

trampek wytrzyma 120-130 bez problemu , w odróżnieniu od jego właściciela - wibracje i zużycie paliwa miałem na myśli . dl jest przy 120-130 komfortowy i oszczędny , trampek już nie jest - wychodzą braki mocy i szóstego biegu .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario2007 dnia Wto 14:47, 09 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:33, 09 Cze 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





W dwie osoby i trzy kufry przy tych prędkościach odczuwalnej różnicy w spalaniu pomiędzy tymi motocyklami nie zauważyłem, wygodne są obydwa, wibracji nie pamiętam więc pewnie nie były aż tak dokuczliwe. Ale ja cały czas piszę o 650ccm.
A kwestia wygody - mi w deelu przeszkadzają turbulencje, natomiast samo zawieszenie uważam za perfekcyjne, wygodniejszy motocykl wg mojej oceny od varadero 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:58, 09 Cze 2015
mario2007
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 82
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





nie wiem jak 650ccm , 600ccm to przepaść . pod każdym wzgledem /poza wygodą kanapy , jest podobnie/. mi na mieście pokazuje 5.0-5.2 , bratu pali tyle samo ale on pyrka a ja jadę . z turbulencjami jest jak piszesz , na szczęście moje 170 cm + szyba turystyczna z deflektorem pozwalaja na normalna jazdę . na chwile obnizyłem o jedną dziurkę i było fatalnie . przy 190-195 cm to juz chyba nie ma szyby która to ogarnie . zawsze można rupić r1150rt i muzyki słuchac ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:18, 09 Cze 2015
omek77
A1

 
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





A potrzeby typu "Zależy mi aby był wygodny , tani w eksploatacji , dobra dostępność części , bezawaryjny . Głównie do weekendowych wypadów na niewielkie odległości . Raz w roku wypad we dwójkę w dalszą trasę ( 400-500 km )" zaspokoi jakiś pierdopęd o pojemności 250-400 ccm lub ... skuter... Twisted Evil[/quote]



Skuter już był Very Happy też ma swoje plusy, ale jednak to nie motocykl .... a 250-400 chodzą jak kosiarki Laughing więc musi być coś wygodnego dla prawie emeryta Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez omek77 dnia Wto 19:24, 09 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:35, 09 Cze 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Miałem skuter. Motocykl to jednak inna liga.
Oprócz TA i DL teraz pojawił się jeszcze MT-09 Tracer. Poważnie zastanawiam się nad zakupem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:42, 10 Cze 2015
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





omek77 napisał:
mój budżet 10-13 tys
Pod uwagę biorę jedynie V STROM i TRANSALP


Boren - to może w innym temacie się pozastanawiaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 6:23, 10 Cze 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





wcześniej było o skuterze i nie zwracałeś uwagi Tato!
A tak poważnie. Biorąc wszystkie za i przeciw, to jakbym miał znowu kupować i wybierać pomiędzy TA a DL to chyba jednak TA.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:14, 10 Cze 2015
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1904
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Boren napisał:
wcześniej było o skuterze i nie zwracałeś uwagi Tato!
A tak poważnie. Biorąc wszystkie za i przeciw, to jakbym miał znowu kupować i wybierać pomiędzy TA a DL to chyba jednak TA.

... i nic nie szkodzi na przeszkodzie sprzedaje się jeden kupuje się drugi!
Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:29, 10 Cze 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





GryzliGT napisał:
i nic nie szkodzi na przeszkodzie sprzedaje się jeden kupuje się drugi!Razz


Niby proste ale ile pierniczenia. Do tego nie tak łatwo sprzedać jak i kupić coś sensownego i do tego, żeby się nie najeździć przy tym.

Dobra koniec tego off.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:45, 12 Cze 2015
CZARO
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białytsok xt660z tenere





jak asfalt(asfalt,słaby asfalt,bardzo słaby asfalt,szutry w sumie każde) to oczywiście v-strom, jak bardziej off to xt660z tenere Smile oczywiście budżet nie ten więc niestety albo stety trampek .... ostatnio byłem na enduro kosianka ...wpiszesz w yt to obadasz jak w terenie w pełnym tego znaczeniu ganiały trampki... pozdro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZARO dnia Pią 17:47, 12 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
VSTORM czy TRANSALP
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin