VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Automatyczne smarowanie kalibracja.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Automatyczne smarowanie kalibracja.
PostWysłany: Pią 15:14, 07 Maj 2010
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Witam

Zostałem posiadaczem "Scottoilera" własnej konstrukcji.
Teraz padało więc ustawiłem swoje smarowanie co 1 minutę i zastanawiam się czy to nie za rzadko poniewać wydawał mi się suchy.
Jeśli ktoś posiada takowe urządzonko to dajcie znać jak się dawkuje najlepiej ile ktopel w suchych warunkach ile w mokrych co ile minut.

Pozdrowionka Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:27, 07 Maj 2010
kaszub
A2

 
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Jak za suchy to za rzadko Smile
Jak własna konstrukcja to wszystko kwestia wyczucia. Zrób 40s i sprawdź efekty. Nie wiem jaki masz zakres i skok ustawienia. Wprowadź działania korygujące Smile
Ja ustawiam na scottoilerze na poz 2. Na 1 mam posmarowane tylko z jednej strony wiec za mało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:36, 07 Maj 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kwestia najważniejsza jeszcze to czas "kapania".
Kaszub chodzi ci o motooiler?
Ja mam motooiler od mateusza i "suche" ustawienie to pozycja 1 czyli interwał ok 70sec i gałeczka na pół gwizdka czyli ok 1,5 sec.
"Mokre" to pozycja 2 czyli około 40sec i gałeczka na pół gwizdka.
Jeśli chodzi o ilość kropel to nie da sie tego tak łatwo określić- jest za dużo zmiennych począwszy od gęstości cieczy przez średnice przewodu, średnicę dyszy...
Ustwaienie tej maszynerii musi się odbywać metodą prób i błędów.
Ja ustawiłem na maxa a potem zmniejszałem.
Co do smarowania jednej strony to nie przejmujcie się bo to nie blaszka ma być nasmarowana tylko o-ringi. Olej jest tak penetrujacy że napewno wszystko jest dobrze nasmarowane no i łańcuch sie rozgrzewa mimo wszystko co zwiększa płynność oliwy.
Ja mam tak: jak rolki się świecą to za słabo smaruje, jak są tłusto brudne i nie leje się z łańcucha to jest git.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:54, 08 Maj 2010
kaszub
A2

 
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ja mam scotta.
Dopiero zaczynam przygodę z tym ustrojstwem - wcześniej używałem smary w spreyu. Jak łańcuch się błyszczał to znaczyło że trza posmarować bo błyszczeć nie może. Wiec taki sam wyznacznik mam przy smarowaniu scootoilerem Smile
Może się mylę - nie wiem. Ale jak z jednej strony jest posmarowane a z drugiej tego nie widać to wole dolać aby było z dwóch stron.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:40, 08 Maj 2010
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Stosujecie Hipol do smarowania czy kupujecie oryginalny olej zalecany przez producenta??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:24, 08 Maj 2010
Tom
Motocyklista

 
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Czechowice-Dziedzice





hipol półsyntetyk 80W90


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:46, 09 Maj 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





hipol do motooilera a TRAWOL do scoota Smile kumpel taki leje do scootoilera i hula dobrze, a kosztuje tyle co hipol


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:44, 09 Maj 2010
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Pytałem bo również stosuję hipol i z tego co czytałem po innych forach to większość jeździ na Hipolu Cool

Cena czyni cuda w dodatku i tak wszystko leci na aswalt a tak samo smaruje jak każdy inny olej. zastanawia mnie tylko jaką ma lepkość oryginalny olej "Scota" Czy hipol ma podobne czy ma większą lub mniejszą lepkość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Automatyczne smarowanie kalibracja.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin