Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ciężarki kierownicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskva1972
A1



Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Wto 22:17, 26 Lut 2013    Temat postu: ciężarki kierownicy

Szanowni koledzy.Mam problem z zdemontowaniem lewego ciężarka kierownicy-kręcę śrubą i nic Sad kręci się ale nie da rady tego ustrojstwa wyciągnąć

Ma ktoś patent jak to wyciągnąć?Będę bardzo wdzięczny bo chcę pomalować ciężarek a nie chcę robić tego na moto...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sabaton
A1



Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 23:29, 26 Lut 2013    Temat postu:

nie wiem czy pomogę ale kiedyś po szlifie CBR miałem troche wygiętą śrube mocującą ciężarek i też nie szło wykręcić ustrojstwa.. troche postukałem, wyprostowałem i poszło bez problemu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Wto 23:31, 26 Lut 2013    Temat postu:

Spróbuj kręcić śrubą jednocześnie ciągnąć ją za łeb jeśli masz taką możliwość.
Możliwe, że nakrętka się wysunęła z plastikowego rozprężnika dlatego się obraca razem ze śrubą. Gorzej będzie jeśli nakrętka się zastała na gwincie to wtedy będzie naprawdę ciężko ją wyrwać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:51, 26 Lut 2013    Temat postu:

Miałem podobnie, pomogło bardzo mocne ciągnięcie jednocześnie z odkręcaniem.
Gdy tylko kręciłem tulejka się obracała ale nie odkręcała.
Miałem pokrzywioną śrubę po glebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robimal
A1



Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 10:25, 27 Lut 2013    Temat postu:

Podczepię się pod temat kolegi. Moje ciężarki znów nie są mocno i pasownie zamontowane. Śruba jest wkręcona na max a i tak ciężarek jest luźny. Element rozprężny jest gumowy ale jak to odpowiednio zmontować bo teraz chwytając za ciężarek mogę go wyciągnąć z tym wkładem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Śro 11:19, 27 Lut 2013    Temat postu:

Wygląda na to że te gumowe roprężniki się zużyły, na pewno pomoże ich wymiana. Ja mam u siebie z plastiku i trzymają jak wściekłe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskva1972
A1



Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nysa

PostWysłany: Pią 19:11, 01 Mar 2013    Temat postu:

dzięki kolegom za światłe rady Smile ciężarek z zawartością wyciągnięty...niestety trzeba było użyć siły i guma trochę się potargała :-/

kolega Maro...wspominałeś że masz plastikowe rozprężniki...gdzie takie nabyłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu_74
A1



Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wałcz

PostWysłany: Śro 22:44, 13 Mar 2013    Temat postu:

Temat ciężarków przerabiałem gdy zakładałem grzane manetki w ubiegłym sezonie... Polecam wywalić gumową kupę ( rozprężniki jak koledzy to nazwali) i wspawać nakrętki.
Konieczne jest wyjęcie kierownicy, ale w/g mnie warto. U mnie śruby były zardzewiałe i musiałem kręcić, pryskać WD i ciągnąc na przysłowiowego chama aby zdjąć ciężarki ( sruba się kreciła a nie luzowała ,,rozprężnika". Jak obejrzałem sposób mocowania tj. te ,, gumowe rozprężniki" to wyjąłem kierownicę i poszedłem do spawacza. Zabrałem ze sobą ciężarki, podkładki i śruby imbusowe z nakrętkami które kupiłem w sklepie metalowym. Pokazałem kiere spawaczowi, ciężarki i jak to ma wszystko wyglądać. Śruby imbusowe dobrałem tak że chowają się w ciężarkach jak oryginalne-( spawacz delikatnie rozwiercił otwór w ciężarku żeby schował sie łeb śruby imbusowej, bo oryginalna śruba mach stożkowy łeb. )
Całość wygląda rewelacyjnie - a dokładnie mówiąc w ogóle nie widać modyfikacji. Oryginalne handbary które były przy moto, pasują idealnie- nic się nie zmieniło.
Na pewno jak zechcę odkręcić ciężarki za rok czy dwa- nie będę się męczył z tą metalowo-gumową kupą ktora kreci sie w kierownicy, ale nie odkręca ciężarków. Uważam że w tym wypadku warto ,,poprawić " żółtych z Hamamatsu.
O ile dobrze pamiętam, za cała operację zapłaciłem spawaczowi nie więcej jak 20zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin