VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Demontaż plastików i zbiornika
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Demontaż plastików i zbiornika
PostWysłany: Sob 10:43, 16 Maj 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Witam,
chcę zdjąć przednie plastiki i ew. zbiornik. W manualu niby jest ale czy możecie mi to wyłożyć krok po kroku? Aha, mam gmole Kappa. Muszę demontować gmole? Jeśli tak, to czy jak zdejmę np. lewy gmol to silnik mi nie wypadnie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:10, 16 Maj 2009
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Do demontazu zbiornika wystarczy odkręcić te czarne plastiki, a resztę plastików poluzować wokół zbornika. Wydaje mi się, że dasz radę zdjąc plastiki bez odkręcania gmoli.
Uwazaj na czarne zatrzaski. Żeby je odpiść najpierw wciskasz delkatnie kołeczek w środku do środka. Potem wyjmujesz zatrzask. Zakładanie odwrotne. Wysuwasz kołek środkowy na zewnątrz zatrzasku, zatrzask w otwór i dociskasz kołek do równego - gotowe.
Musisz poluzować wszystko dookoła zbiornika, a najważniejsze odpiąć klapkę na dwóch zatrzaskach od przodu i odchylić ją lub zdjąć. Ja mam tam gniazda i switch do odcięcia zasilania gps, wiec tylko odchylałem. Zdejmujesz siodło i odkręcasz śrubę z przodu.Zbiornik od strony kierownicy jest na zawiasie. Odkręcasz śrubę sworznia. wyciągasz sworzeńna bok i gotowe. Wcześniej odpinasz przewody paliwowe i rozpinasz kostkę elektryczną, która wchodzi pod zbiornik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:57, 16 Maj 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wojtala napisał:
... a najważniejsze odpiąć klapkę na dwóch zatrzaskach od przodu i odchylić ją lub zdjąć. Ja mam tam gniazda i switch do odcięcia zasilania gps, wiec tylko odchylałem. Zdejmujesz siodło i odkręcasz śrubę z przodu.Zbiornik od strony kierownicy jest na zawiasie. Odkręcasz śrubę sworznia. wyciągasz sworzeńna bok i gotowe. Wcześniej odpinasz przewody paliwowe i rozpinasz kostkę elektryczną, która wchodzi pod zbiornik

Ok, dzięki.
Chodzi o tę klapkę na wysokości główki ramy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:08, 16 Maj 2009
Gość

 





Co chcesz konkretnie zrobić, bo przy demontażu do czyszczenia filtra powietrza czy wymiany świec jest znaczna różnica
PostWysłany: Nie 12:12, 17 Maj 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Chcę przeciągnąć do przodu przewody elektryczne i ładnie je schować. Mam wątpliwości, czy bez demontażu bocznych plastików alebo zbiornika uda mi się to zrobić estetycznie (żeby nie było widać) i bezpiecznie (żeby się nie przetarły i nie zrobiło się zwarcie). Przewody będą do grzanych manetek, gniazda zapalniczki (sprawa do przemyślenia) i do wyświetlacza biegów (namówiliście mnie Wink ). Właściwie, to chcę przeciągnąć tylko zasilanie przekaźnika i przewody od wyświetlacza. Zasilanie manetek i gniazda będzie za przekaźnikiem już z przodu.
Jeśli znacie jakiś patent, pozwalający to zrobić bez rozbierania plastików, to chętnie poczytam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:38, 17 Maj 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Da się to zrobić wkładając ręce w miejsca gdzie teoretycznie nie mają prawa się one zmieścić, ale wygodniej Ci będzie jeżeli zdejmiesz chociaż jeden boczny (prawy) plasik. Przekaźnik, jeżeli ma być on koniecznie z przodu, proponuję schować za chłodnicą. Po prawej stronie u góry, albo tam gdzie jest orginalna złączka manetek, ale wtedy musisz rozgrzebać pół motocykla z airbox-em włącznie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:56, 17 Maj 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzięki Roadrunner.
W innym wątku dotyczącym montażu manetek doczytałem, że prosiłeś kogoś o oryginalną instrukcję. Jeśli ją masz, to czy mógłbyś mi ją wysłać na ratt1@tlen.pl ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:08, 17 Maj 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





tu masz mój patent opisany:
http://www.vstromclub.fora.pl/dl-technika,16/moto-rozgaleziacz-elektryczny,756.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:51, 17 Maj 2009
Oliwnik
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzięki Olo. Roadrunner przysłał mi instrukcję montażu oryginalnych manetek. Zrobię jak radzicie. Powinno się powieść. Ale to dopiero pod koniec tygodnia. Czekam na wyświetlacz biegów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Demontaż plastików i zbiornika
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin