Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dl 650A 2018 r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seiandin
A1



Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GWE

PostWysłany: Śro 19:01, 20 Cze 2018    Temat postu: Dl 650A 2018 r.

Witajcie. Jestem od niedawna użytkownikiem tego modelu i chciałbym się rozeznać jak w miarę eksploatacji będzie się sprawował mój motocykl. Także stąd pytanie, przy jakim przebiegu coś wymienialiście, czy i kiedy coś Wam się zepsuło itp?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 22:51, 20 Cze 2018    Temat postu:

Chłopie, masz przed sobą tysiące kilometrów bezproblemowej jazdy! V-Strom, to sprawdzony szwajcarski scyzoryk i nie masz co spodziewać się jakichś awarii - to nie Tiger lub inny GS... Twisted Evil

Zużywać się będą typowe części eksploatacyjne - olej + filtr, klocki, z czasem napęd - ale to wszystko będziesz zapewne kontrolował i wymieniał w trakcie okresowych przeglądów co kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. O resztę nie masz co się teraz martwić... Smile

P.S. A tak w ogóle, to gratuluję zakupu Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seiandin
A1



Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GWE

PostWysłany: Śro 23:46, 20 Cze 2018    Temat postu:

Serio, i to tyle? Dziękuję.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 7:11, 21 Cze 2018    Temat postu:

Chyba, że wyskoczy jakaś akcja serwisowa, czego nie życzę.
Motocykl jest od niedawna na rynku i coś może wyjść z czasem.
Naprawiają to za darmo, więc nie ma zmartwienia wielkiego.
Było tak na przykład z AL2 650, alternator jest wadliwy i wymieniali.
Ja nie wymieniłem i nic się nie stało, jak do dzisiaj.
Tfu, tfu...
W BMW akcja serwisowa jest raz w miesiącu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 7:20, 21 Cze 2018    Temat postu:

Irku, tylko od razu dodaj, że ta akcja była pierwszą od wielu, wielu lat... Smile


P.S. Nieskorzystanie przez Ciebie z akcji serwisowej jest moim zdaniem co najmniej nieroztropnością... Przecież kiedyś będziesz chciał sprzedać ten motocykl, no i potencjalny nabywca może o to zapytać... Więc skoro dają, to lepiej brać Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 7:24, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 8:01, 21 Cze 2018    Temat postu:

Do tego, jak pisałem, usterka musiała być nie u wszystkich.
Ja nie wymieniałem i kolega z tego co wiem tez nie i nic się nie stało z alternatorem.
Może kilka przypadków zdecydowało o wymianie u wszystkich z danego wypustu.
To tylko dobrze świadczy o firmie.
BMW tez porządna firma, bo co miesiąc coś poprawiają i wymieniają Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mkor
A1



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 8:27, 21 Cze 2018    Temat postu:

co jakieś 18 tys km = opony
24-26 tys km = napęd
około 34 tyś = klocki z tyłu
Poza tym olej, filtry, świece mniej więcej co 12 tyś....
jeżdzić.... Smile

Nie oczerniajcie BMW - król jest jeden, niestety....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mkor dnia Czw 8:28, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 8:48, 21 Cze 2018    Temat postu:

mkor napisał:
co jakieś 18 tys km = opony
24-26 tys km = napęd
około 34 tyś = klocki z tyłu


Te przebiegi, szczególnie klocków z tyłu, mogą się znacząco różnić. Wszystko zależy od techniki jazdy...

mkor napisał:

Nie oczerniajcie BMW - król jest jeden, niestety....


A czy ktoś napisał nieprawdę...? Wink
No i nie ma to, jak od rana nawrzucać królowi Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 8:48, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 8:53, 21 Cze 2018    Temat postu:

Klocki z tyłu ?
Ja tylnego hamulca prawie wcale nie używam.
Tylko w sytuacjach awaryjnych.
Będą mi służyć jeszcze sporo czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 10:07, 21 Cze 2018    Temat postu:

A ja używam bardzo często. Jak sprzedawalem swojego V-Stroma z przebiegiem ok. 55 tys. km, to jeździł na trzecim komplecie klocków z tyłu.
Oprócz techniki istotne też jest, czy jeździsz sam, czy z plecakiem oraz, czy wypuszczasz się gdzieś dalej z napakowanymi kuframi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seiandin
A1



Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GWE

PostWysłany: Czw 18:13, 21 Cze 2018    Temat postu:

A przy okazji podpytam, kojarzycie jak ustawić wysokość świateł mijania? Trzebo coś rozkręcać, czy jest łatwy dostęp? Zaczynam inwestować we wszystkie kuferki i już widzę, że za wysoko świecę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 18:41, 21 Cze 2018    Temat postu:

biblo napisał:
A ja używam bardzo często. Jak sprzedawalem swojego V-Stroma z przebiegiem ok. 55 tys. km, to jeździł na trzecim komplecie klocków z tyłu.
Oprócz techniki istotne też jest, czy jeździsz sam, czy z plecakiem oraz, czy wypuszczasz się gdzieś dalej z napakowanymi kuframi.

Witajcie!
Tak jak przedmówca napisał, technika jazdy z hamowaniem na obydwa koła jest bardzo istotna i pomaga w wielu nie typowych sytuacjach.
Od momentu jak się tego nauczyłem wiele lat temu, to już tak mam na kolejnym motocyklu. I nie ważne czy jadę sam czy zapakowany wraz z "plecaczkiem", w skrajnych sytuacjach nie raz wyszedłem z ulicznej opresji dzięki właśnie hamowaniu na dwa koła!
A po zatem przy jeździe w korku manewrując między samochodami często używam tylko tylnego hamulca, bardzo ułatwia jazdę i jest pomocny!
Bezpieczeństwo po pierwsze... Reszta to ciul&
Pzdr Żółwik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 19:44, 21 Cze 2018    Temat postu:

biblo napisał:
mkor napisał:
co jakieś 18 tys km = opony
24-26 tys km = napęd
około 34 tyś = klocki z tyłu


Te przebiegi, szczególnie klocków z tyłu, mogą się znacząco różnić. Wszystko zależy od techniki jazdy...
:


dokladnie tak jest.
u mie opony to 10 gora 12 tys a naped w malym V Stromie zmienialem przy prawie 50 tys ( olejarka )
Generalnie to nie mialem motocykla bardziej prostego w ekspolatacji jak V-Strom

edit. co do tylnego to wszystko zalezy od szkoly jazdy.
kiedys nauczylem sie tylnym stabilizowac motocykl i do teraz go czesto uzywam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 19:51, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin