Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL1000 i latanie na kole. Jakie skutki uboczne?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:16, 30 Lip 2008    Temat postu: DL1000 i latanie na kole. Jakie skutki uboczne?

Witam.
Jak w temacie, czy ktoś słyszał o jakichś ekstremalnych skutkach ubocznych stawiania na koło dużego DLa ? Wiem, że w SV650 99-03 padały panewki a to silnik podobny, czy ktoś spotkał się z czymś takim w DLu? Pozdr
krzychuu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Śro 16:22, 30 Lip 2008    Temat postu:

panewki nie siadały u mnie pytanie jak długo na tej gumie jedziesz , pada sprzęgło i napęd dość szybko dają znać o sobie łożyska główki ramy zależy jak go stawiasz z 1 czy z 2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:26, 30 Lip 2008    Temat postu:

stawiam z 1, czasem ze zmiana na 2, z 2 jakos go nie moge podnieść. Łożyska główki ramy to normalne, napęd też raczej nic dziwnego (rozumiem łańcuch+ zębatki).
A długo na kole nie śmigam, góra 100m


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 21:26, 30 Lip 2008    Temat postu:

krzychu_ktm to są dwa różne silniki.
1000 ma silnik od TL.

A roczniki które opisujesz to nie jest silnik w nowym SV a co za tym idzie w małym DLu.

Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 15:47, 31 Lip 2008    Temat postu:

ale budowa podobna, też V90

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pią 12:56, 01 Sie 2008    Temat postu:

w sumie to pytanie chyba z cyklu podstaw budowy motocykla bardziej...

nie sadze, zeby panewki mialy sie bardziej zuzywac od samego stawiania na kole
jak Peter napisal i trudno sie z tym nie zgodzic: ogolnie przyspieszone zuzycie elementow ukladu napedowego i przeniesienia napedu, zwiekszone obciazenia na rame itp... jak na zimnym bedziesz stawial to jeszcze silnik bedzie bardziej dostawal

BTW
ogolnie rzecz ujmujac to nie chcialbym motocykla "po Tobie" kupic, szczegolnie, ze pewno w opisie bedzie w superstanie Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuu_ktm
A1



Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 13:08, 01 Sie 2008    Temat postu:

spoko, nie jest tak źle Smile tak bardzo nie jest katowany jakby się wydawało, nie jeżdżę przecież na kole przy każdym starcie, tylko sporadycznie, a pytam właśnie z ciekawości i też żeby się zrazić i tego oduczyć bo szkoda silnika !
Pozdr Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:26, 01 Sie 2008    Temat postu:

krzychuu_ktm napisał:
... i też żeby się zrazić i tego oduczyć ...


to wystarczy zdać sobie sprawę z tego, że jeden raz nieudany może się skończyć uszkodzeniem motocykla, uszkodzeniem siebie, uszkodzeniem Kogoś ...










... nie miało być tak smutno Smile ale skoro chcesz się zrazić to chyba taki sposób jest najmniej ... kosztowny, pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin