VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> DL650 przebiegi
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL650 przebiegi
PostWysłany: Pią 12:03, 15 Maj 2009
Gość

 





Witam ponownie
z Ciekawością przeglądam tematy na naszym forum i nie zauważyłem żeby był temat przebiegów.
Jestem Ciekaw jak wasze DL-ki sprawują się przy większych przebiegach.
Liczę i czekam raczej na krytyczne podejście czyli jakie problemy pojawiają się przy jakim przebiegu.
Ponieważ jestem świeży to proponuję podzielić to na grupy
10000
20000
30000
40000
50000
i więcej jeżeli ma ktoś tak długie doświadczenia z DL
Myślę że to może być ciekawa lektura dla wszystkich.
PostWysłany: Pią 12:15, 15 Maj 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 89 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





14300 km i nie mam o czym pisać na razie... Mam go od przebiegu 9500 km i nic poza standardowym serwisem i doposażaniem nie robiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:31, 15 Maj 2009
driv
A2

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie





35000 i nic wszystko ok nawet jeszcze oryginalny łańcuch ale czy to dobrze to sam nie wiem:)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:33, 15 Maj 2009
Tomo
A

 
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Przebieg ok 8 tys km mam go od nowości. Jedynie co to złamałem dźwignie zmiany biegów przewracając się na piachu, powinni robić ją składaną. To wszytko co mogę napisać krytycznego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:48, 15 Maj 2009
wujekbongos
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żyrardów





Troche was zaskocze...
Stan z dnia dzisiejszego 73 200 km. Pewnie powiecie że to dużo ale motorek zachowuje sie perfekcyjnie. Oleju nic nie bierze nic nie stuka nie puka po prostu leje i śmigam. Oczywiście nie zapominam o regularnym serwisowaniu. Trzeba pamiętać o zasadzie "Jak zadbasz o motor to motor zadba o ciebie"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:52, 15 Maj 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





13100 wszystko ok, pomijajac moje niedbalstwo o filtr powietrza ktory nie przepuszczal juz i chyba dlatego zjadl mi troche oliwy:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:16, 15 Maj 2009
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





wujekbongos napisał:
Stan z dnia dzisiejszego 73 200 km.


respect

u mnie 31kkm i już wymienione łożysko główki ramy 2kkm temu, następny będzie łańcuch. reszta to standard według manuala (nie wymieniałem przewodów chociaż manual każe żeby je po 2 latach wymienić)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:00, 15 Maj 2009
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 617
Przeczytał: 98 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





13 tysia od nowego i ni chuchu nic go nie boli...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:15, 15 Maj 2009
MARIO GRE
A1

 
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ateny grecja





15000 w 9 miesiecy i nic jak zegarek paliwko serwis i lata jak zloto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:37, 15 Maj 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





w moim tysiacu mam 12100 km przejechałem 5tyś od października i... cieknie lekko jeden zimmering na przedniej ladze, pozatym perfekto!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:33, 16 Maj 2009
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Ja mam 48000 z czego 20 tyś moje. Bezawaryjnie!
Pamiętajcie tylko o regularnej kontroli lub wymianie filtra powietrza. Wczoraj zdziwiłem się bardzo mocno. Filtr nie wyglądał na bardzo silnie zabrudzony. Trochę owadów i białe lekko przyszarzone. Po wymianie wróciłem do serwisu, czy aby dobrze go założyli. Smile Silnik zaczął gadać bardziej basowo, a o zwiększeniu mocy już nie wspomnę! Wymiana była książkowa po 18 tyś, a w połowie był czyszczony sprężarką. Tak jak piszą w manualu. Jeżeli jeździsz w terenie wymieniaj go częściej. Można to spokojnie zrobić samodzielnie. Ja nie miałem wyboru, bo Larsson zawalił sprawę i ściągali go przez tydzień. Podziękowałem i wymieniłem w serwisie Suzuki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:59, 16 Maj 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





25500 kkm i nic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:36, 16 Maj 2009
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





A ja 27000 i...
Problemy z nierównomierną pracą silnika, synhronizacja wtrysku pomogła na chwilkę. Była mowa o zaworach, sondzie Lambda, nadmiernej "przepusowości" filtra K&N i bóg wie czym jeszcze.
Nawalił wskaźnik poziomu paliwa i pryszczy się lakier na felgach, silniku i innych elmentach, ale to pewnie zasługa jeżdżenia zimą po soli. Łożysko główki ramy się skończyło, ale tą akurat część powinno się wymienić w tym motocyklu zaraz po wyprowadzeniu go z salonu.
Poza tym kpl. opon, klocki hamulcowe, zestaw napędowy, 2 akumulatory czyli normalne sprawy eksploatacyjne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:34, 20 Maj 2009
Jarek
A1

 
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki





Ja mam 40000 i jakieś 7000 wcześniej , wymiana napędu. Sprawdzałem przy przeglądzie luzy zaworów i nic. Tylko bieżące przeglądy i wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:17, 13 Lis 2009
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Ja mam 8 tyś i poza serwisem, olejem co sezon to nic, mało jeździłem przez pierwsze 2 sezony po 2 tyś w tym 4 tyś no ale w przyszłym to już nie odpuszczę, a mam go od nowości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:03, 18 Lis 2009
MK
A2

 
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Witam,DL 650,2004r, 24000km, w tym 20000km własne. Typowy serwis, doposażanie, 2 "parkingowe" gleby więc średnio co 10000km wymiana lusterka, klamki hamulca lub sprzęgła, odpowiedniego kierunku w zależności na którą stronę poleciał. Brzmi bardziej basowo ale ciągnie jak za młodu.Myślałem o zmianie ale serwisant mówi żebym sie poważnie zastanowił, chyba się polubili.Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:46, 18 Lis 2009
jawa
A

 
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mój DL 650 K4 ma na liczniku prawie 31k km (w tym moje 8000). Przy 24k km był na przeglądzie - wymienione olej, filtry, zawory w normie. Oprócz wymiany łożyska w tylnym kole i linki sprzęgła nic złego się nie dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:07, 24 Lis 2009
seba
A

 
Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





u mnie 66 000. była wymiana napędu, a poza tym nie ma problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:52, 04 Sty 2010
MJ
A2

 
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





roadrunner napisał:
A ja 27000 i...
Problemy z nierównomierną pracą silnika, synhronizacja wtrysku pomogła na chwilkę. Była mowa o zaworach, sondzie Lambda, nadmiernej "przepusowości" filtra K&N i bóg wie czym jeszcze.
Nawalił wskaźnik poziomu paliwa i pryszczy się lakier na felgach, silniku i innych elmentach, ale to pewnie zasługa jeżdżenia zimą po soli. Łożysko główki ramy się skończyło, ale tą akurat część powinno się wymienić w tym motocyklu zaraz po wyprowadzeniu go z salonu.
Poza tym kpl. opon, klocki hamulcowe, zestaw napędowy, 2 akumulatory czyli normalne sprawy eksploatacyjne.

Roadrunner
możesz coś bliżej z tym łożyskiem główki ramy?
PS. Jak tam postępy z likwidacją szkody?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:28, 04 Sty 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





65000.Mam go od nowości.Teraz wymiana turbiny i regulacja dopalacza spalin.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:34, 14 Sty 2010
michu9998
A1

 
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Mój dl 650 ma przejechane 6tysiaków dwa przeglądy za sobą , raz wziął olej i to dużo nie wiem, może przez to, że trochę mu wkładałem jak wracałem z nad morza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:23, 14 Sty 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





MJ napisał:

Roadrunner
możesz coś bliżej z tym łożyskiem główki ramy?
PS. Jak tam postępy z likwidacją szkody?



Łożysko w główce ramy to zwyke łożysko kulkowe a dokładniej wianuszek z kulkami i dwie bieżnie do tego, innymi słowy łożysko jak w rowerze. Moim skromnym zdaniem należało by to łożysko wymienić od razu, nie spodziewałem się takiego lożyska znależć we współczesnym japońskim motocyklu a zwłaszcza w główce ramy!!
Ale jak się niedawno okazało prawie takie samo łożysko jest w Varadero które jest przecież sporo cięższe...
Sprawa likwidacji szkody wyglądała tak, że musiałem prawie 4 miesiące czekać na orzeczenie prokuratury o mojej niewinności a winie sprawcy Evil or Very Mad
Spraca "ściemnił" na chwilową niepoczytalność i okazało się że faktycznie gościo ma żółte papiery. Tyklo jakim códem on miał prawo jazdy!!! Shocked
Z racji tego że jest niepoczytalny nie można go sądzić więc i ja go nie mogę pozwać...
TU wypłaciło mi 8tys. za motocykl i coś tam na otarcie łez za zdrowie.
Nie ma mowy o jakimkolwiek odszkodowaniu za kask, ciuchy, kufer, gmole itp. bo nie miałem za nie żadnych faktur, czytaj "nie było ich w ogóle" Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 15:22, 14 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:26, 14 Sty 2010
PiotrusPan
A2

 
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





42000 w DL1000/KLV1000 rok 2004, tylko zalecane czynności serwisowe. Niezawodny, nie ma na co narzekać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:37, 14 Sty 2010
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





roadrunner napisał:
Nie ma mowy o jakimkolwiek odszkodowaniu za kask, ciuchy, kufer, gmole itp. bo nie miałem za nie żadnych faktur, czytaj "nie było ich w ogóle" Evil or Very Mad
Znaczy bez kasku jechałeś. Co za kraj, co za przepisy.... Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:24, 14 Sty 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Dokładnie... HDI wstrzymywało wypłatę bo "okoliczności zajścia wypadku są niejasne..."
Kolejny fajny cytat odnośnie wyposażenia i ciuchów: "...brak jest przesłanek potwierdzających fakt uszkodzenia na wskutek wypadku wymienionego wyposażenia dodatkowego i osobistego..."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:15, 15 Sty 2010
Jaca
Motonita

 
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





roadrunner napisał:
"...brak jest przesłanek potwierdzających fakt uszkodzenia na wskutek wypadku wymienionego wyposażenia dodatkowego i osobistego..."
Idąc tym tropem jeśli komuś w wypadku urwie nogę, złamie rękę lub stanie się cokolwiek innego to również "może wystąpić brak przesłanek potwierdzających fakt....", bo przecież mógł już bez tej nogi/ręki jechać Confused Jasna cholera... Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:50, 15 Sty 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ale zrobiliśmy OT! Zaraz Ogloc będzie dymił....!
No i cóż... Wyobraź sobie że ja tak mam z nimi do tej pory...
Rzeczoznawca który przyjechał na oględziny motocykla powiedział:
To się sklei, to się pomaluje, to się naprostuje, to się wymieni a takie mocowanie to można z blachy dorobić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:57, 16 Sty 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Roadrunner przykre to co piszesz...
WRACAM do tematu.
Mam nakręcone 27 kkm i robie teraz duży przegląd, do wymiany poszły:
napęd, płyny, filtry, opony, klocki, świece, łożysko główki ramy. Regulacje standardowe przy tym przebiegu czyli zawory, przepustnice, linki.
dokładam: V-OILA, GPSa, stopke centralną, przewody w oplocie, kufry (nie wiem jeszcze jakie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:25, 17 Lut 2010
Cezar_LBN
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Jarek napisał:
Ja mam 40000 i jakieś 7000 wcześniej , wymiana napędu. Sprawdzałem przy przeglądzie luzy zaworów i nic. Tylko bieżące przeglądy i wymiany.


rozumiem że po 30 tys. km na przeglądzie, powinno się wymienić napęd? tzn. łańcuch + zębatki przód tył?
ja mam 25 tys. km i dopiero ten sezon zaczynam jeździć, także myślę, że wymiana przy przeglądzie za rok. Bo chyba wcześniej nie ma co na siłę wymieniać jeśli wszystko jest OK.
Prosiłbym o krótką odpowiedź Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:29, 17 Lut 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nie ma reguly po ilu wymienia sie naped. jeden bez smarowania i konserwacji wymieni po 15kkm, a inny z oilerem i dbaniem o niego przy 30kkm.
powiem Ci tylko, ze ja ostatnie naciagi robilem co tankowanie, tak sie skubany rozciagal szybko.
jezeli masz zrobione 25kkm na jednym napedzie to stawiam 100zl, ze nie przejedziesz calego sezonu na nim (chyba, ze zrobisz 5000km po autostradzie i nie bedziesz jezdzil w ruchu miejskim).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:00, 17 Lut 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





Mam 14 tys. i jeszcze ani razu nie naciagany ale smaruje go moze aż za bardzo- "zwis" nadal jest w normie;
Niestety jak juz się zacznie naciagac to trzeba to robić coraz częściej i cześciej...skrajnie tak jak u bibop'a i wtedy czeka rychła wymiana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:51, 17 Lut 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Cezar_LBN napisał:
ja mam 25 tys. km ...



Ja wymieniłem po 25kkmi był makabrycznie zużyty. Sprawdzałem naciąg co wymianę oleju a naciągałem chyba ze 3 razy. Nie bez wpływu na żywotność zestawu było pewnie moje zamiłowanie do "odwijania"...
Po 25kkm proponowałbym wymienić bo jak ktoś już pisał pewnie nie przejedziesz 1 sezonu a w sezonie zestawy napędowe i serwisy będą droższe...
Zresztą najlepiej poproś kogoś obeznanego w temacie, jeżeli sam nie wiesz jak, żeby sprawdził w jakiej kondycji masz łańcuch.
Jak przejedziesz 2 tys. w sezonie a stary jeszcze się trochę nadaje to nie ma pośpiechu Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 12:57, 17 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:44, 26 Mar 2010
powerarmor
A1

 
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mam 12.000 km, motorek od nowości.. Wymieniam tylko olej, raz przy 1500 byłem na serwisie Laughing .. W zeszłym sezonie zmieniłem AKU. Tak, nic się nie dzieje, motorek jak z bajki Smile .. W niedługim czasie muszę się wybrać na drugi serwis- czas wymienić świece i płyny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:29, 27 Mar 2010
Cezar_LBN
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Sprawdziłem i łańcuch i napęd, zgodnie z instrukcją i wszystko jest OK, łańcuch trochę naciągnąłem z mechanikiem, do wymiany jeszcze długo z tego co widzieliśmy (mowa o napędzie). Myślę, że na ten sezon wystarczy. A co do łańcucha do porządnie go wyczyściłem w nafcie, nasmarowałem olejem wg instrukcji, ale szczerze słabo się to sprawdziło w Dlu, w Marauderze OK :/ także pojechałem go sprayem smarującym i nic nie szumi, ani nie szarpie po naciągnięciu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:59, 29 Mar 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





teraz juz 29000km, po drodze wymiana swiec, filtra pow., płytek zaworowych, olejów kilka razy, po za tym ok! kończy sie napęd i amortyzator zębatki nie trzyma już nadzwyczajnie i przednia opona oryginalna!! i tylna (juz raz wymieniona) są do wymiany, akumulator żelowy od Hondy CBR600 trzyma równo.
2 razy zmieniłek klocki z tyłu, przednie nissiny trzymają ciagle i nie chcą sie zjechac, tarcze bez najmniejszych progów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pon 10:02, 29 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:40, 10 Cze 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 89 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





30 000 (no 29 700 - serwis wymuszony prognozą przebiegu przez najblizszy tydzień...):
- teraz tylko zmiana oliwy i filtra;
Do tej pory (w moich rękach od przebiegu 9500 km):
- klocki przód - przy 18 000 km
- świece przy 18 000 km;
- płyn hamulcowy przy 18 000 (akurat mijały dwa lata od pierwszej rejestracji to zmieniłem chociaż wyglądał OK)
- zmiana oleju w lagach na 15W - przy 24000 km;
- to wszystko... Smile
Teraz przed wrześniową Rumunią planuję większy serwis ze zmianą napędu, klocków, regulacją luzów, wymianą świec - pewnie będzie to przy przebiegu plus minus 36 000...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Czw 15:43, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:10, 11 Cze 2010
KD
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 297
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska





Cześć,
DL 650 K7, 18 tys w moich rękach od nowości. Standardowe przeglądy co 6 tys (z tym że filtr oleju i powietrza wymieniam co 12 a nie 18 tys.). Poza tym nic się nie dzieje. Oryginalne opony skończą się pewnie w tym sezonie. Napęd naciągałem może 3-4 razy ale jeszcze mu trochę życia zostało. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:38, 11 Cze 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





to ze w instrukcji jest napisane ze filtr oleju wymieniac co 18000 to jakiś absurd, rzecz która kosztuje 25zł, zawsze wymieniam olej z filtrem, zreszta nawet każdy mechanik popuka sie w głowe jak mu powiesz ze filtr co 18tys, oczywiscie mechanik ale nie z ASO, bo tam robia tylko to co musza, przeciez w filtrze masz z 200ml starego oleju


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:02, 11 Cze 2010
mradom
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków





a nie chodzi o wymiane filtra powietrza co 18 tys km?
Instrukcja mowi, ze filtr oleju wymianiac co 2 wymiane oleju
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:42, 11 Cze 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 89 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ja podobnie jak jakubdl1000 filtr oleju zmieniam przy każdej zmianie oleju, koszt niewielki, a spokój sumienia bezcenny...
Filtra powietrza nie wymieniam bo K&N, więc tylko co drugi przegląd jest czyszczony tym specjalnym szuwaksem K&N, na szczęście kumpel serwisuje kilka enduraków jeżdżących też na K&N-ach więc nie muszę kupować tego dżynksu na swoje skromne potrzeby...

EDIT: instrukcja np. do Peugeota HDI przewiduje wizytę w serwisie co 20 000 km, a ja i tak zmienia w nim olej i filtr co 10 000 i nawet w ASO przyznają, że to najlepsza metoda niezależnie od tego co w instrukcji napisali.
Z drugiej strony w instrukcji dl-a każą wymieniać świece co 12 000 - u siebie po 18 000 wymieniłem dla świętego spokoju, bo śladów nadmiernego zużycia na nich nie było. Czyli najpierw rozsądek, potem instrukcja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pią 10:45, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:43, 11 Cze 2010
KD
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 297
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska





W instrukcji masz wymianę:
- filtra powietrza co 18 tys, inspekcja co 6 tys
- filtra oleju co 18 tys

Co do wymiany filtra razem z olejem jest to rzeczywiście ogólnie przyjęta praktyka, niemniej jednak moim zdaniem ktoś miał jakiś zamysł pisząc że co 18 tysia wystarczy. Motory są coraz lepszej jakości (mam na myśli materiały i jakość wykonania), oleje mają coraz lepsze parametry (katamarany mają przeglądy co 30 tys). W sumie wymiana oleju co 6 tys również pozwala wypłukać układ z zanieczyszczeń. Ja uznałem że co 2 wymiana mi w zupełności wystarczy bo zawsze biorę poprawkę na instrukcję.
Oczywiście wymiana filtra przy każdej zmianie oleju jest ideałem ale moim zdaniem nie wpłynie to znacząco na trwałość jednostki napędowej. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:04, 11 Cze 2010
spike
A1

 
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pionki





Ja mam na liczniku 50 000 ale mam go dopiero przez 2000 Smile a poza tym to mój pierwszy motocykl więc jeszcze nie mam doświadczenia. Pracuje ładnie i równo, oleju nie bierze, spalanie na poziomie 5.5 l/100 km... Jak na moje niedoświadczone oko wszystko chyba ładnie:)
Co nie działa... opona tylna przebita i zakołkowana... przez jeżdzenie po warszawskim poboczu, no i rozbity prawy przedni kierunek - położony na światłach przy 0 km\h... ciężki się okazałWink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:28, 11 Cze 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





KD, wiekszosc mechanikow powie Ci, ze wymieniac filtr oleju przy kazdej wymianie oleju. Nawet kierownik serwisu Honda Motorista na stronie scigacz.pl mowi, ze nie warto oszczedzac i wymieniac przy kazdej wymianie bo koszt zaden.

swiece wymieniam co 12kkm dla swietego spokoju... jak ktos chce to mam juz ze 12 szt. "zuzytych" to moge oddac
mam tez bardzo duzo oleju zuzytego to jak ktos chce to tez moge oddac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL650 przebiegi
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin