Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

długość "życia" 650ki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:40, 27 Lip 2008    Temat postu: długość "życia" 650ki

czesc czy mozecie wypowiedziec sie nt zywotnosci silnikow 650tek, DLa zamierzam kupic jakos we wrzesniu, ale dochodza mnie sluchy ze silniki wykrecaja 50kkm i oliwe zaczyna pic niczym paliwo, po czym okazuje sie ze cylindry nadaja sie od razu na 3 szlif... o takim dosc drastycznym przypadku slyszalem od mechanika z serwisu suzuki- twierdzil ze małe DL i SVki przejezdzaja 50 do 60 kkm i remont generalny. moze to jest stosunek jakosci do ceny, ale mi osobiscie v strom pasi i dlategoz pytam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hub
A1



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:48, 28 Lip 2008    Temat postu:

witam konra.dzik!! Miałem sv-kę i moje wrazenia są zupełnie odmienne. Kupiłem ją z przebiegiem 30 tyś km, nawinąłem nią 20 tyś i nie było zadnych oznak jakiegokolwiek zuzycia. Kazdy - także mechanik - chwalił sv-kę, silnik, zestrojenie skrzyni, zwrotność i tak było!! Popytaj, poczytaj, i zdecyduj. Nie namawiam cię tylko przekazuje ci to co wiem z własnego doswiadczenia. pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek DL650
A1



Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: "PodBeskidzie"

PostWysłany: Pon 9:06, 28 Lip 2008    Temat postu:

czesc do do trwalosci to na pl.rec motocykle byl watek z 1 takim przypadkiem [link widoczny dla zalogowanych]
choc moze to tylko jednostkowy przypadek .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hub
A1



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:22, 28 Lip 2008    Temat postu:

no to chyba dobrze że mam 1000. hehe walcz konra.dzik o mega rabat w suzuki bo to są jaja jakieś!!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 10:29, 28 Lip 2008    Temat postu:

Może ten mechanik to jakiś bajkopisarz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladzior
A



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 11:04, 28 Lip 2008    Temat postu:

vpawel napisał:
Może ten mechanik to jakiś bajkopisarz ?


Albo po prostu felerny egzemplarz - to się po prostu zdarza.
Moim zdaniem na podstawie jednego przypadku nie można przekreślać całej linii DL650. Na jeden przypadek padu po 50kkm są setki opinii w necie
o przebiegach powyżej 100kkm bez problemów.

Tysiące 650tek z 2004 roku dobija już pewnie 70 - 80 tyś km i jakoś w necie nie pojawiają się lawinowo opinie, że trzeba robić remont.

pzdr,
ladzior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:13, 28 Lip 2008    Temat postu:

ladzior napisał:

Tysiące 650tek z 2004 roku dobija już pewnie 70 - 80 tyś km i jakoś w necie nie pojawiają się lawinowo opinie, że trzeba robić remont

no ja tez nie słyszałem o czyms takim a powiem ze "srom" jak go pieszczotliwie nazywam to chyba jedyny moto co mi wzglednie odpowiada myslałem jeszcze nad bmw f800gs i ktm 950 adv ale glownie latam po miescie a na trase no to raz moze dwa w roku tak po 5kkm a reszta to miasto wiec cos oszczednego i wygodnego chcem:)
a suzi tylko salon tylko krajowka ew komis salonowy np k7
no nic dzieki za info


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 16:13, 28 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
A



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 23:34, 03 Sie 2008    Temat postu:

ja mój kupiłemz przebiegiem 58 000 i robiłem przegląd. Stan był super. Teraz mam 64 000 i kompletnie nic się nie dzieje złego. Mechanik bardzo chwalił ten silnik. Tak że raczej się zbytnio nie martw na zapas. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
denver
A



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW

PostWysłany: Sob 1:04, 30 Sie 2008    Temat postu:

Fakt, pojedyncze egzemplarze sie zdarzają, nie mówiąc o koszach sprzegla w DL1000 sprzed k4, ale chodzą słuchy, potwierdzone nie raz ze 100.000 mil ma przejechać. Jaka sama nazwa mil mówi ze chodzi tu o drogi UK lub USA a tamte drogi są inne a to naprawdę ma wpływ na żywotność silnika wbrew pozorom, nie oszukujmy się .... ale myślę że 100.000 km w Polsce musi przejechać , zresztą ba wszystko zależy jak go eksploatujemy i konserwujemy na zimę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 7:25, 04 Paź 2008    Temat postu:

A jaka roznica jest miedzy 100 000 km w po drogach usa w porownaniu do polskich? Przeciez ten pojazd zostal stworzony do podrozowania wlasnei drogami które nie zawsze sa autostradami. Zjechanie Dlem z asfaltu to przeciez zaden niesamowity wyczyn dla pojazdu który ma takie przeznaczenie? Pytalem w salonie Suzuki o V-Stroma i uslyszalem ze jeszcze nie zdarzylo im sie rozbierac silnika w DL 650. Co innego litr, tam zdarzaja sie wycieki zwlaszcza w pierwszych egzemplarzach
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 15:06, 04 Paź 2008    Temat postu:

tangy napisał:
A jaka roznica jest miedzy 100 000 km w po drogach usa w porownaniu do polskich?
Może chodzi o to, że w Polsce częściej jeździ się krótkie trasy a w Stanach ....? Jak się ktoś wybierze z NY na zachodnie wybrzeże to potem już ma dość i nie jeździ po mieście Wink
Stara prawda generalnie taka, żeby nie kupować auta, które rozwoziło mleko, gazety albo, nie daj Boże, od taksówkarza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Sob 15:22, 04 Paź 2008    Temat postu:

tangy napisał:
Pytalem w salonie Suzuki o V-Stroma i uslyszalem ze jeszcze nie zdarzylo im sie rozbierac silnika w DL 650.


w polandzie jakis miesiac temu byl Wee z zatartym silnikiem po 50kkm (akurat swojego do przegladu oddawalem), chyba nawet cos na forum bylo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arni321
A1



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 21:04, 17 Lis 2008    Temat postu: Re: długość "życia" 650ki

konra.dzik napisał:
czesc czy mozecie wypowiedziec sie nt zywotnosci silnikow 650tek, DLa zamierzam kupic jakos we wrzesniu, ale dochodza mnie sluchy ze silniki wykrecaja 50kkm i oliwe zaczyna pic niczym paliwo, po czym okazuje sie ze cylindry nadaja sie od razu na 3 szlif... o takim dosc drastycznym przypadku slyszalem od mechanika z serwisu suzuki- twierdzil ze małe DL i SVki przejezdzaja 50 do 60 kkm i remont generalny. moze to jest stosunek jakosci do ceny, ale mi osobiscie v strom pasi i dlategoz pytam:)

Możesz spokojnie kupić DL650, ale warunek musi być szanowany. Jeżeli jest dbany i nie zajeżdżany spokojnie zrobić można 150 tyś km. Znam taki przypadek t.j. gość zrobił na 650-ce 160tyś.km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 13:00, 10 Maj 2014    Temat postu:

Wybaczcie, że "odgrzeję kotleta", ale temat mnie interesuje.
Mam możliwość kupna DL 650 K4 w super stanie (widziałem, dotykałem, jeździłem). Serwisowany (jest książka z odpowiednimi wpisami, wszystko udokumentowane) cyklicznie do przebiegu 61kkm,
teraz ma 71kkm.
I tu pytanie do Was, jak z trwałością silnika w DL 650. Warto się pchać w ten motocykl?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 14:12, 10 Maj 2014    Temat postu:

Ja ze swoim się rozstawałem przy 73Kkm i nie było najmniejszych problemów... O ile mi wiadomo nowy właściciel pchnął na liczniku kolejny tausen i też się nic nie dzieje niepokojącego...

Osobiście mam wrażenie że z używanymi motorami jest jak z samochodami... Uczciwy handlarz ma problem, żeby sprzedać samochód powyżej 200Kkm, więc przechodzi na ciemną stronę mocy i kręci licznik... W tym samym czasie potencjalny klient widząc, że większość ogłoszeń ma poniżej 200Kkm nawet nie patrzy na "uczciwe" ogłoszenia, przez co handlarz musi kręcić licznik. I mamy błędne koło....
Najlepsze, że ludzie kupują takie kręcone samochody i potrafią z nich być zadowoleni, bo nic się nie dzieje, mimo, że rzeczywiste przebiegi mogą być naprawdę spore...

Podsumowując jak sprzęt jest ok, to bierz. Przebieg w pewnym sensie może wskazywać na uczciwość sprzedającego. Poza tym, znajdziesz na forum wynalazki, które miały i po 170Kkm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Sob 17:20, 10 Maj 2014    Temat postu:

Ja swojego kupiłem z 30kkm. Teraz mam 65kkm i nic się nie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arni321
A1



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 21:58, 10 Maj 2014    Temat postu:

SoH napisał:
Ja swojego kupiłem z 30kkm. Teraz mam 65kkm i nic się nie dzieje.


DL 650 są motocyklami, którymi mina zrobić bardzo duże przebiegi , pod warunkiem że są serwisowane prawidlowo. Znam gości którzy zrobili ponad 160 000 kilometrow i jeżdżą dalej. Zgłębilem ten wątek i muszę powiedzieć że jestem zaskoczony. Z pewnego źródła wiem że deelem można zrobić bez problemu 250 000 tyś km ?????
To super informacja bo mam zamiar tyle zrobic. Obecnie zrobiłem 41 000 tyś i jest ok. Wszystko mam w idealnym stanie nawet łańcuch i zębatki są nie wiele zużyte. Tarcze hamulcowe nie mają rantow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hermes
Motonita



Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 0:07, 11 Maj 2014    Temat postu:

Dzięki serdeczne za odpowiedzi. Moto regularnie serwisowane, więc tu nie powinno być problemów.
Liczę że w tygodniu pochwalę się nowa sztuką!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucik
A2



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:28, 11 Maj 2014    Temat postu:

Własnie wróciłem z rajdu po Bałkanach i był z nami człowiek z okolic Stargardu Szczecińskiego na małym DLu. Mial przebieg ponad 120tyś km i z tego co mówił z większych napraw to miał za soba wymianę rozrządu. Zrobiliśmy w sumie ponad 5tyś. km i nie mial żadnych problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:49, 11 Maj 2014    Temat postu:

Jako założyciel tematu czuję sie w obowiązku odpowiedziec samemu sobie Smile
Otóż minęło ok pół roku od napisania tego tematu i kupiłem , tak jak pisałem, salonowy komis.
kupiłem w styczniu 2009 z przebiegiem 6kkm, właściciel kupił moto w 2008 w lipcu. w zimie(2008/2009) złamał kręgosłup na nartach.

Teraz mam lekko ponad 60kkm i w zasadzie nic się nie dzieje.
Są drobnostki typu znikający prąd ale to kostki. Oliwy dolewam ze litr ale między wymianami.
Jest ok. Zakupu nie żałuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:14, 11 Maj 2014    Temat postu:

50-70k to normalka dla japońskiego motocykla, przy takim dystansie wręcz nie ma prawa nic się dziać o ile tylko właściciel dbał o sprzęt (niestety wiele osób "oszczędza" na serwisie i myślę że stąd ew. problemy). Ja swój poprzedni DL sprzedałem gdy miał nieco ponad 50 tys., chodził nie gorzej niż dniu zakupu.

Prawdziwym testem są przebiegi 150k i więcej. Znajomy na starej tenere600 zrobił już 350k i moto nadal na chodzie.
Ktoś kiedyś pisał o jakimś dl z przebiegiem 200k, czy znacie jakieś inne przypadki tego typu?

P.s. - znalazłem trochę info na innych forach:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 20:18, 11 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam starszy
A1



Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stargard Szczeciński

PostWysłany: Śro 20:07, 14 Maj 2014    Temat postu:

Mam DL 650 rocznik 2008 i przejechane 119000km.Po 40000km zablokowała się stacyjka(naprawiono w serwisie),po75000km przeróbka wyłącznika rozrusznika i wymiana uszczelniaczy na lagach,po 111000km wymiana łańcuszków rozrządu.Obecne zurzycie oleju niespełna 300ml/1000km.ADAM STARSZY 605400520

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:36, 19 Maj 2014    Temat postu:

W kwestii kondycji nowego DL po większym przebiegu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gość wymienił łańcuch po 66.000km!
Praktycznie zero problemów. Łożyska tylnego koła prawdopodobnie z powodu jeżdżenia po mokrym betonie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin