Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaśnięcie na jałowym biegu - DL1000/K6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drozdos
A2



Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łąck

PostWysłany: Pon 8:41, 22 Cze 2015    Temat postu: Gaśnięcie na jałowym biegu - DL1000/K6

Witam,
już na zlocie w Łężycach miałem problem, który jak sądziłem po wymianie świec i synchronizacji wróci do normy a tu d...pa.

Maszyna po zjechaniu (najczęściej z autostrady, ale nie tylko) po odjęciu gazu potrafi poparskać trochę, stuknąć w silniku aby potem zgasnąć. Ponowne odpalenie jest utrudnione, lub niemożliwe.

Do 4 tyś. obrotów silnik pracuje nierówno, tak jakby palił na jednym garze. Po odczekaniu jakichś poł h, przestudzeniu leci dalej. Dodam, że zwykle dzieje się to w trasie po zjechaniu z autostrady (objaw wówczas utrzymuje się dość długo), więc aby sobie poradzić podkręcam obroty jałowego do 2tyś. i jedzie dalej.

Przez ten czas udało mi się poczynić kilka ustaleń:
-----------------------------------
1. sporadycznie zdarza się to na zimnym silniku, po ~300 metrach,
2. najczęściej towarzyszy temu metaliczne stuknięcie z silnika,
3. objaw powtarzalny jest po minimum godzinnej jeździe z prędkościami 180-200km/h autostradą (oczywiście niemiecką Wink )
4. zazwyczaj mam wówczas rezerwę paliwa zaświeconą,
5. przy częstszym dotankowywaniu na autostradzie objaw też występuje, ale rzadziej, a ustępuje szybciej,
6. jak latam do 1600km/ nawet 4h ciągle - jest ok.
7. paliwo / rodzaj / marka nie ma znaczenia

Proszę o powstrzymanie się od uwag typu: jeździj wolniej, a proszę o jakieś konstruktywne podpowiedzi. W lipcu ruszam do w góry Rumunii, nie chcę dowiedzieć się po trasie, że przy niższych prędkościach też się spie...y.

Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drozdos dnia Pon 8:41, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 575
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 19:34, 23 Cze 2015    Temat postu:

Pomysłów jest dużo i dużo o tym też na forum . Mnie na tą chwilę ( już dosyć długą ) pomogła regulacja zaworów w połączeniu z czyszczeniem zaworków PAIR . Problem zniknął i przez 2 tys jak do tej pory nie wrócił .

Koledzy pisali ,że pomagała też kwestia zajrzenia do AIRBOXA i wymiany sparciałych gumowych rurek - mnie to akurat nie pomogło Sad .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hasajacy
A2



Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa, Gocław

PostWysłany: Śro 6:31, 24 Cze 2015    Temat postu:

A mamy w naszych motkach coś takiego jak odpowietrzenie zbiornika paliwa? Może się zatkało?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hasajacy dnia Śro 6:31, 24 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin