VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Ile do setki...odwieczne, kontrowersyjne pytanie.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ile do setki...odwieczne, kontrowersyjne pytanie.
PostWysłany: Nie 22:06, 22 Mar 2015
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Wiem, że V-Strom nie służy do bicia rekordów i zupełnie nie po to kupuje się ten sprzęt, ale bardzo mnie ciekawi jakie osiągi ma ten motocykl. Może ktoś kiedyś sprawdzał ze stoperem w dłoni? Smile Ile do setki może mieć to moto pod dobrym kierownikiem o załóżmy ciężarze właściwym 90 kg plus kubraczek ? Smile
Chodzi mi w zasadzie o 650 2011+, ale stary i 1000 też mnie interesują Smile
Ktoś, coś ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:32, 22 Mar 2015
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Ja do setki mam 68 lat jeszcze, z czego 36 lat muszę spędzić w kołchozach Razz


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:48, 22 Mar 2015
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





V-told robil pomiary, poszukaj, wyniki powinny Cie zadowolic.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:23, 22 Mar 2015
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Przykładowy filmik https://www.youtube.com/watch?v=Hbisjl2l9oE


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez bartek666 dnia Nie 23:24, 22 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:45, 23 Mar 2015
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Litości... Nie bez powodu mówi się o Vstromie osiołek - szału nie ma ale wszędzie wlezie i się nie skarży. Naprawdę pytałbyś osła o prędkość w Padrubickiej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:57, 23 Mar 2015
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





j23j23j23 napisał:
Litości... Nie bez powodu mówi się o Vstromie osiołek - szału nie ma ale wszędzie wlezie i się nie skarży. Naprawdę pytałbyś osła o prędkość w Padrubickiej?


I po co to "litości"? :-/ Naprawdę zawsze i wszystkiego trzeba się czepić? Sad W pierwszym poście wyjaśniłem, że mnie to po prostu ciekawi, a sam nie mam ani umiejętności, ani potrzeby sprawdzać. I wiem do czego jest osiołek. W tym celu go kupiłem Smile A z drugiej strony, 4 sekundy do setki - dla mnie to akurat jest bardzo szybko Smile Dzięki koledzy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:15, 23 Mar 2015
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Oj tam, oj tam kasin... nie bocz się tak Wink
Ja osobiście mam po dziurki w nosie pytań "Ile poleci?" i "Ile do setki"? nawet jak Cię policja zatrzyma. Nikt się nie spyta "jak się prowadzi" albo "jak się jeździ"... Może stąd to poirytowanie z mojej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:36, 23 Mar 2015
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Tyle że ja wiem, jak się jeździ - genialnie Smile Chociaż w sumie masz rację Smile Mnie się też nikt nie pytał jeszcze, jak się jeździ i pewnie też z czasem zacznie mnie to irytować, tak jak Ciebie. Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:47, 23 Mar 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





A mnie bardzo często pytają jak się prowadzi...ile pali...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:22, 23 Mar 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mój robi setkę w 2,3 sekundy. Do 200 potrzebuje około 8-miu sekund. A do 300 około pół minuty... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:52, 23 Mar 2015
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Kiedyś zrobiłem 500 w 5 minut, ale potem robiłem przewroty w przód przez ognisko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:40, 23 Mar 2015
Boren
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Mój do setki ma tyle ile ja chcę. Tak samo jest ze spalaniem. W ogóle to bardzo grzeczny motocykl. Słucha się pana Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:45, 23 Mar 2015
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





cynek napisał:
Mój robi setkę w 2,3 sekundy. Do 200 potrzebuje około 8-miu sekund. A do 300 około pół minuty... Very Happy

i tak wykładniczo do 400 a potem się budzę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:02, 26 Mar 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Nie wiem ile do setki, ale jak przechodziłem barierę dźwięku to było to ok. 0,5 sekundy. Ale do tego trza dopiąć do DL-a ruską rakięte typu Grad 3000. Smile

Cudowny temat Smile)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:56, 26 Mar 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Jarrson napisał:
Nie wiem ile do setki, ale jak przechodziłem barierę dźwięku to było to ok. 0,5 sekundy. Ale do tego trza dopiąć do DL-a ruską rakięte typu Grad 3000. Smile

Cudowny temat Smile)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Kurcze, wiesz, przy moim nie było mocowania do gradu. Pół godziny już się męczę i nie pasuje. Akcesoryjne to jakieś masz? Za ile? Zresztą nie ważne, i tak osiągi z tego co piszesz nie powalają. Tyle to ja mam z firmowym migiem21 kupionym ze scottoilerem

Miałem pytać , tobie też przy 3G tak szarpie przednim kołem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez antyks dnia Czw 23:58, 26 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:10, 27 Mar 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





To się dowiedziałeś... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:46, 27 Mar 2015
kasin
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 273
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo





Szarpanie kołem przy 3G? To pewnie jeździsz w lesie i masz słaby zasięg Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:13, 27 Mar 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





kasin napisał:
Szarpanie kołem przy 3G? To pewnie jeździsz w lesie i masz słaby zasięg Razz


Piszę o przeciążeniu 3G przy przyśpieszaniu. Czyli 3x 29.4m/s2 Smile

Bo z zasięgiem nie masz racji - od kiedy do kufra zamocowałem czaszę antenową z satelity wszystkie problemy się skończyły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:10, 27 Mar 2015
misiek76
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 432
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy





Wg katalogów "Motocykla" mały dl osiąga 100 km/h po 3,9 sek. A duży po 3,4 sek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:12, 27 Mar 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





No wiec mi przy 3G faktycznie wchodzi w drgania na przedzie, ale jak mu zdjąłem szybę to przestało.
Co prawda wtedy trzymam się tylko kierownicy a nogi mam w powietrzu ale to znacząco poprawia aerodynamikę. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:23, 06 Kwi 2015
Franek
A2

 
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wtrącę swoje trzy grosze, jeśli temat dalej jest traktowany poważnie Wink
Otóż problemem w przypadku małego Dl nie jest te kilka sekund, kiedy mamy 100km/h. Schody zaczynają się, kiedy trzeba z tej prędkości wyhamować, i to szybko. Z gumowymi przewodami hamulcowymi na pokładzie trzeba się modlić, ze stalowymi jeszcze nie wiem, ale znam różnicę z poprzednich motongów. Druga sprawa- osiągnięcie kolejnej setki. Jeśli w przypadku pierwszej Sztormiak nie odstaje za bardzo od innych motocykli, to rozpędzenie go w okolice 180km/h jest zabawą dla wytrwałych i cierpliwych. Dodatkowo głuchych na błagalne wołania silnika o łaskę. Powyżej 120 km/h zaczyna się mozolna wspinaczka obrotów, która nie ma nic z przyjemności jazdy motocyklem. Porównuję tu np. do ZX11 Ninja, którego miałem okazję użytkować jakiś czas. Porównanie specjalnie jest z d...y, żeby powiedzieć jasno i wyraźnie: DL 650 nie służy do szybkiej jazdy. 6 tysięcy obrotów to dla niego max, dla naszych uszu też. Wszystko poniżej to bajka i tego się trzymajmy. Omijajmy autostrady, podziwiajmy widoki i olewajmy dyskusje na temat prędkości- to są zalecenia, które zacząłem stosować jako użytkownik Sztormiaka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:48, 06 Kwi 2015
Zolw_Danziger
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Danzig-Bressen





Ja do setki potrzebuję zagrychę i czymś zapić... Potem to już leci...2 setka, 3 setka, no i oczywiście rozmowa w domciu z żoncią Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:46, 27 Kwi 2015
LUQ-u
A2

 
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Tu masz filmik mojego autorstwa Smile

https://www.youtube.com/watch?v=h3lGo7MZsYU

Tak jak piszą koledzy V-Strom to nie jest motocykl do jazdy wyścigowej - co nie oznacza ze nie ma wystarczającej dynamiki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:16, 27 Kwi 2015
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





No i masz... Będą Cię teraz ścigać jak Forga... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:02, 28 Kwi 2015
LUQ-u
A2

 
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





j23j23j23 napisał:
No i masz... Będą Cię teraz ścigać jak Forga... Very Happy


HIHI Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:07, 28 Kwi 2015
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





j23j23j23 napisał:
No i masz... Będą Cię teraz ścigać jak Forga... Very Happy

Przecież widać że to zamknięty tor wyścigowy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:05, 22 Maj 2015
McLer88
A1

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swindon (UK) / LKR





Ja ostatnio miałem okazje ścigać sie z Audi S8 D3 V10 450KM, Nie dał mi rady Smile Od świateł do świateł, ramię w ramię, rozpędziliśmy sie do 110?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:22, 27 Wrz 2015
bodzioz
A1

 
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam wszystkich , panowie kolega spytał się o konkretną sprawę i co totalna kicha , tyle odpowiedzi i żadnej konkretnej tylko jaja sobie robicie , myślałem że to poważne forum pozdrawiam .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:49, 27 Wrz 2015
LUQ-u
A2

 
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Jeśli wrzucony przezemnie film jest dla ciebie mało konkretny to nie wiem co jest konkretne? Poza tym tak banalna informacje można znaleźć w Google w 2 sek.
V-strom 650 pierwszą setkę robi w ok 4,2 - 4,5 sek ale to zależy od masy czynników przede wszystkim od jeźdźca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:59, 28 Wrz 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





bodzioz napisał:
Witam wszystkich , panowie kolega spytał się o konkretną sprawę i co totalna kicha , tyle odpowiedzi i żadnej konkretnej tylko jaja sobie robicie , myślałem że to poważne forum pozdrawiam .


No właśnie to jest poważne forum i ile do setki dla ludzi jeżdżących tego typu motocyklami nie ma żadnego znaczenia???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:59, 19 Paź 2015
musty
A1

 
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dlatego, że mały Dl powyżej 120 nie jedzie, można sobie kupić GSX 1250 FA i nie trzeba zmieniać często biegów. Zapinasz 6 i jedziesz od 60 do 260...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:43, 19 Paź 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





musty napisał:
Dlatego, że mały Dl powyżej 120 nie jedzie, można sobie kupić GSX 1250 FA i nie trzeba zmieniać często biegów. Zapinasz 6 i jedziesz od 60 do 260...


Zależy na czym komu zależy. Jak na moje potrzeby jedzie bardzo dobrze. Na trasie spokojnie i bezpiecznie można wyprzedzać. Poza tym wydawało mi się że jeżdżę w miarę szybkim autem, a jak wsiadam za kierownicę po przejażdżce na moto to mam wrażenia jakbym prowadził Żuka Smile
Tak więc wszystko zależy od punku widzenia. Jeżeli ktoś lubi zap..ć to faktycznie V-Strom nie jest dobrym wyborem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:54, 20 Paź 2015
musty
A1

 
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Święte słowa ,wszystko zależy na czym komu zależy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:19, 23 Paź 2015
m.adam
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 448
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tylko że DL 650 nie jest typem zapier... . Dla mnie to po prostu wygodne moto do miasta i na trasę gdzie po 300 km plecy ani d... nie boli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:34, 08 Lis 2015
*RoBi*
A1

 
Dołączył: 30 Paź 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Nie mam jeszcze V stroma ale liżę temat turystyki na Bmw . Oglądałem porownania 1000&650 do odejścia, ale to nie ten typ motoru ... temat tematem , ale odpowiedzi są kozackie,,, widzę ze klimat na forum dość lajtowy... Już was lubie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ile do setki...odwieczne, kontrowersyjne pytanie.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin