VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Jak sprawdzic prawdziwy przebieg DL1000 ??
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jak sprawdzic prawdziwy przebieg DL1000 ??
PostWysłany: Pią 11:16, 10 Cze 2011
pecha
A

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice





Czy mozna jakos ustalic prawdziwy przebieg DL1000?
Czy informacja taka jest zawarta w pamieci licznika czy w komputerze?
Jakies specjalne urzadzenie do tego?
Czy serwis moze to zrobic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:59, 10 Cze 2011
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wolisz 10kkm "na kole" i bez przeglądów czy 40kkm z prawidłowa obsługą używany turystycznie? Wiem że to prowokacyjne pytanie. Very Happy
Jak chcesz mieć 100% pewności to nowy/od przyjaciela który kupił w salonie, w każdym innym przypadku tylko stan sprzętu się liczy i na tym bym się skupił.
Z mojej wiedzy nie ma żadnych dodatkowych zapisów przebiegu poza zegarami, zresztą jaki to problem ECU podmienić/skorygować gdyby była taka konieczność?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skalar dnia Pią 12:00, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:48, 10 Cze 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





chyba jedynym sposobem na ustalenie prawdziwego przebiegu pozostaje dokładne obejrzenie różnych elementów motocykla. Tarcze hamulcowe, podnóżki, zębatki, manetki, a nawet opony niejedno mogą powiedzieć. Nawet jak część była wymieniana celem wprowadzenia w błąd to wszystkiego nie da się wymienić. Cena też swoje robi, jak ktoś zna wartość swojego sprzętu i wie że to pewniak to nie odda go za pół darmo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:39, 10 Cze 2011
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 386
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





tdm napisał:
chyba jedynym sposobem na ustalenie prawdziwego przebiegu pozostaje dokładne obejrzenie różnych elementów motocykla. Tarcze hamulcowe, podnóżki, zębatki, manetki, a nawet opony niejedno mogą powiedzieć. Nawet jak część była wymieniana celem wprowadzenia w błąd to wszystkiego nie da się wymienić. Cena też swoje robi, jak ktoś zna wartość swojego sprzętu i wie że to pewniak to nie odda go za pół darmo.

No tak powodzenia w ogladaniu, w moim manetki sa nowe (podgrzewane) zebatki-naped ma 17 tys wiec wyglada swiezo, opony świeże, podnóżki nie wiem czemu ale zdrowo wygladają, tarcze przod jak nowe tyl leciutki rant. Moto ma wedle licznika ....
100tys km.
W Polsce mentalnosc w cofaniu liczników jest taka ze motor 40tys ma trzy razy po 3,6 i 9 latach. Liczy sie stan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:38, 12 Cze 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





magrafb napisał:
No tak powodzenia w ogladaniu, ... Liczy sie stan


a jak chcesz ustalić ten "stan" skoro odradzasz nawet obejrzenie motocykla Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:19, 12 Cze 2011
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





kup nówkę sztukę i po kłopocie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:38, 12 Cze 2011
pecha
A

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice





moto juz jest
chodzi o to zeby mniej wiecej wiedziec za jakie sprawy serwisowe sie wziac najpierw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:51, 12 Cze 2011
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak kupujesz moto to na dzień dobry wymień olej i filtr oleju, płyn chłodniczy i hamulcowy. Koszt operacji to jakieś 200-250 zł, ale masz pewność, że wszystko jest świeże.
Zobacz co jest w filtrze powietrza i jaki stan klocków i tarcz (jeżeli tego nie sprawdzałeś przy oględzinach przy kupnie). Dokręć śruby i w drogę. Reszta wyjdzie w praniu.
Jak masz jeszcze trochę luźnych $$$, a moto ma w okolicach 24kkm lub powyżej i właściciel nie miał książki serwisowej lub nie wie co było robione to w niedalekiej przyszłości zrób też regulację luzów zaworowych i przy okazji wymiana świec.

To ja bym zrobił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:03, 12 Cze 2011
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





bibop napisał:
Jak kupujesz moto to na dzień dobry wymień olej i filtr oleju, płyn chłodniczy i hamulcowy. Koszt operacji to jakieś 200-250 zł, ale masz pewność, że wszystko jest świeże.
Zobacz co jest w filtrze powietrza i jaki stan klocków i tarcz (jeżeli tego nie sprawdzałeś przy oględzinach przy kupnie). Dokręć śruby i w drogę. Reszta wyjdzie w praniu.
Jak masz jeszcze trochę luźnych $$$, a moto ma w okolicach 24kkm lub powyżej i właściciel nie miał książki serwisowej lub nie wie co było robione to w niedalekiej przyszłości zrób też regulację luzów zaworowych i przy okazji wymiana świec.

To ja bym zrobił.

a jak już się schylisz żeby tarcze i klocki oglądnąć w tylnym kole, to popatrz też na łańcuch i zębatkę, no i na zakres regulacji koła Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:33, 13 Cze 2011
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ooo... właśnie... coś mi umknęło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jak sprawdzic prawdziwy przebieg DL1000 ??
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin