Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie obroty na biegu jałowaym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maksimmarcin
A1



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pon 18:19, 25 Lip 2011    Temat postu: Jakie obroty na biegu jałowaym

Hej, jakie powinny byc obroty na biegu jałowym?(i gdzie moze byc sruba do ich regulacji? dzieki za odpowiedz i pozdro Wink Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pon 18:35, 25 Lip 2011    Temat postu:

wolne obroty to około 1200rpm, a śróbe masz po lewej pod bakiem dostępną z zewnątrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maksimmarcin
A1



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pon 18:42, 25 Lip 2011    Temat postu:

Floydoo napisał:
wolne obroty to około 1200rpm, a śróbe masz po lewej pod bakiem dostępną z zewnątrz.


a dzieki dzieki :)ps czyli dostanie sie bez rozkrecania/podnoszenia baku?Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pon 18:45, 25 Lip 2011    Temat postu:

Maksimmarcin napisał:
Floydoo napisał:
wolne obroty to około 1200rpm, a śróbe masz po lewej pod bakiem dostępną z zewnątrz.


a dzieki dzieki :)ps czyli dostanie sie bez rozkrecania/podnoszenia baku?Very Happy


tak dostaniesz sie, przynajmniej w K7 Idea Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maksimmarcin
A1



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pon 18:46, 25 Lip 2011    Temat postu:

Floydoo napisał:
Maksimmarcin napisał:
Floydoo napisał:
wolne obroty to około 1200rpm, a śróbe masz po lewej pod bakiem dostępną z zewnątrz.


a dzieki dzieki :)ps czyli dostanie sie bez rozkrecania/podnoszenia baku?Very Happy


tak dostaniesz sie, przynajmniej w K7 Idea Idea



dobra dzieki jutro zerkne mam dl 650- 2010 wiec moze nie bedzie takiej roznicy ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maksimmarcin dnia Pon 19:10, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:51, 26 Lip 2011    Temat postu:

DL 650 L0 nie ma śruby do regulacji wolnych obrotów! Reguluje je ECU sterując przepustnicami.
Dla niedowiarków - łatwo to zauwazyć lekko podnosząc obroty, sterownik za chwile to skoryguje (do zadanych) a po odpuszczeniu manetki obroty spadną ponizej minimalnych (ustawionych) i po adaptacji ECU wrócą do ustawionych. Jak chcesz zmienić obroty biegu jałowego to tylko sterownikiem OBD.
Oczywiscie założyłem że linki rolgazu masz własciwie wyregulowane.
Według Service Manual-a obroty biegu jałowego to 1300rpm +- 100rpm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maksimmarcin
A1



Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Wto 9:10, 26 Lip 2011    Temat postu:

skalar napisał:
DL 650 L0 nie ma śruby do regulacji wolnych obrotów! Reguluje je ECU sterując przepustnicami.
Dla niedowiarków - łatwo to zauwazyć lekko podnosząc obroty, sterownik za chwile to skoryguje (do zadanych) a po odpuszczeniu manetki obroty spadną ponizej minimalnych (ustawionych) i po adaptacji ECU wrócą do ustawionych. Jak chcesz zmienić obroty biegu jałowego to tylko sterownikiem OBD.
Oczywiscie założyłem że linki rolgazu masz własciwie wyregulowane.
Według Service Manual-a obroty biegu jałowego to 1300rpm +- 100rpm



Heh własnie szukałem i nie moge tego cholerstwa znalesc i sie domysliłem ze tak jest mam motocykl salonowy ale juz kilka tysiecy przejechał oczywiscie był na przegladach gwarancyjnych i mam ustawione 1500rpm moze tak ustawili w serwisie .Mam FZ6 i tam mam ustawione 1000rpm myslalem ze tez tyle powinno byc w DL-u


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin