VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Jakiego rocznika DL1000 najlepiej szukać?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jakiego rocznika DL1000 najlepiej szukać?
PostWysłany: Pon 21:58, 15 Sty 2018
maciej9100
A1

 
Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Witam jak w temacie poszukuję DL1000 budżet dopasowany do egzemplarza i zastanawiam się jakie usterki były w poszczególnych latach produkcji tzn jakiego rocznika najlepiej szukać, na co uważać. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:50, 15 Sty 2018
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2228
Przeczytał: 92 tematy

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





jak budżet dopasowany do egzemplarza to kup rocznik 2018 . Bedzie mial gwarancje i nie bedziesz sie musial nad usterkami zastanawiac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Jakiego rocznika DL1000 najlepiej szukać?
PostWysłany: Pon 22:54, 15 Sty 2018
Żółwik z Galapagos
A

 
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WM Gdańsk





maciej9100 napisał:
Witam jak w temacie poszukuję DL1000 budżet dopasowany do egzemplarza i zastanawiam się jakie usterki były w poszczególnych latach produkcji tzn jakiego rocznika najlepiej szukać, na co uważać. Pozdrawiam

Hej!!! Cool
Albo ostatni model ze "starych" czyli K-9, albo jak napisał przedmówca NOWY A'LA 2018r. Razz
Zresztą tak bardziej bliżej realiom życia to modele od K-7 do K-9!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:17, 16 Sty 2018
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 869
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





szukaj bieżącego rocznika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:22, 18 Sty 2018
maciej9100
A1

 
Dołączył: 08 Gru 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Przepraszam, za szybko pisałem. Chodziło o motocykle z tego starszego modelu tzn do 2009 bodajże były produkowane? bo tam chodziło coś o sprzęgło?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:33, 18 Sty 2018
chrzanek
Motocyklista

 
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 411
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Pierwsze roczniki 2002-2003 przed liftingiem (stare zegary inna szyba) miały coś ze sprzęgłem, ale i te późniejsze od 2004 wzwyż też mają sprzęgło dalekie od ideału.
Jeżeli będziesz planował dłuższą przygodę z DL1000 to polecam od razu przeprowadzić regenerację kosza sprzęgłowego u Michała Szramy.
Jest to regeneracja połączona z pewnymi przeróbkami które niwelują fabryczne niedociągnięciai efekt jest naprawdę bardzo dobry.
Koszt około 600pln.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:15, 16 Mar 2018
robert_skc
A1

 
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 17
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: skierniewice





ja posiadam dl 03r.
wada fabryczna kosze sprzęglowe<--warto na to zwrocic uwage podczas kupna Smile
poza tą jedna wadą moto moge polecić w 1000%Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:38, 16 Mar 2018
Śliwa
A1

 
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 45
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Ja mam dl 1000 z 2002 roku i o sprzegle nic nie wiem, nie daje żadnych oznak zużycia, a poprzedni właściciel z nim nic nie robił. Chyba trafiłem na jakiś popsuty egzemplarz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:47, 16 Mar 2018
Pepo
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 462
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów





Wszystko zależy od budżetu.... Jak Cię stać to kupuj jak najnowszy uwzględniając zużycie.
Ja trafiłem na Tysiąca z 2007 roku z przebiegiem 16 tyś. i w dziewiczym stanie. Poza akumulatorem wszystko było oryginalne jak japońce zmontowały. Więc: filtry wszystkie do wymiany, świece, opony, płyn sprzęgłowy, olej w lagach - bo po prostu się zestarzały i sparciały lub stęchły. Regulacje bo moto stało 5 lat w garażu podziemnym. No i golasek ... ubieram go pomalutku. Ale rzadki i z małym przebiegiem. Pomarańczowe KLV1000 Kawasaki. Kilkanaście po Polsce biega.
Wszystko zależy od zasobności Twojego portfela. Podejdź zdroworozsądkowo. Cena adekwatna do stanu i przebiegu oraz zużycia. Szukaj swojej perełki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jakiego rocznika DL1000 najlepiej szukać?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin