VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Kablologia/kostkologia K2/K3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Kablologia/kostkologia K2/K3
PostWysłany: Wto 17:01, 25 Sty 2011
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





Moi mili pomyślałem, że zapyatm bo zanim na wiosne zacznę w moto grzebać (gdyż na parkingu upału nie ma) to chiałby w miarę możliwości czegoś sie dowiedzieć od ewentualnie bardziej wtajemniczonych.
Mianowicie czy ktoś sie orienuje czy zmieniła się jakoś wiązka elektryczna pomiędzy modelem K2 i K3?
Chodzi mi konkretnie o to czy uda mi sie do mojego K3 podpiąć prawy przełącznik z kierownicy od K2, w ktorym jest magiczny przełącznik świateł (ktorego nie ma w modelach poźniejszych) i co wiecej, czy on będzie działał??.

Joł! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:02, 07 Lut 2011
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Z pewnym opóźnieniem postaram Ci się pomóc. Skoro K3 nie ma wyłącznika, to nie posiada podciągniętych przewodów od lampy. Tzn ma tylko przewód od świateł mijania/drogowych, nie ma postojowych. Jest on tam w takim celu aby wyłączać światła jak naciskasz rozrusznik (postojowe świecą). Możesz więc znaleść owy przewód i założyć na nim wyłącznik (ale postojowych i tak nie wyłączysz nigdy). Opcja nr dwa to rozcięcie przewodów zasilania lub lepiej sterowania postojowymi + drugi obwód od mijania/drogowych. Niestety to już trochu zabawy jest. Tutaj masz foto relację, jak pewien Węgier zrobił to w swoim DL'u - co prawda 650 ale idea ta sama.

https://picasaweb.google.com/registr1234/HeadlampSwitch#

P.S. czy na prawdę, tak Ci przeszkadza brak wyłącznika? Jeżeli robisz coś przy motocyklu i musisz mieć włączony zapłon a nie chcesz, żeby Ci światła zżerały akumulator to wyciągasz bezpiecznik. Ja miałem kiedyś Bandita 600, który ów włącznik posiadał i zawsze był ustawiony w pozycji włączonej. W DL'u nie odczuwam jakiegoś dyskomfortu z non-stop włączonych świateł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kablologia/kostkologia K2/K3
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin