Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kablologia/kostkologia K2/K3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Wto 16:01, 25 Sty 2011    Temat postu: Kablologia/kostkologia K2/K3

Moi mili pomyślałem, że zapyatm bo zanim na wiosne zacznę w moto grzebać (gdyż na parkingu upału nie ma) to chiałby w miarę możliwości czegoś sie dowiedzieć od ewentualnie bardziej wtajemniczonych.
Mianowicie czy ktoś sie orienuje czy zmieniła się jakoś wiązka elektryczna pomiędzy modelem K2 i K3?
Chodzi mi konkretnie o to czy uda mi sie do mojego K3 podpiąć prawy przełącznik z kierownicy od K2, w ktorym jest magiczny przełącznik świateł (ktorego nie ma w modelach poźniejszych) i co wiecej, czy on będzie działał??.

Joł! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:02, 06 Lut 2011    Temat postu:

Z pewnym opóźnieniem postaram Ci się pomóc. Skoro K3 nie ma wyłącznika, to nie posiada podciągniętych przewodów od lampy. Tzn ma tylko przewód od świateł mijania/drogowych, nie ma postojowych. Jest on tam w takim celu aby wyłączać światła jak naciskasz rozrusznik (postojowe świecą). Możesz więc znaleść owy przewód i założyć na nim wyłącznik (ale postojowych i tak nie wyłączysz nigdy). Opcja nr dwa to rozcięcie przewodów zasilania lub lepiej sterowania postojowymi + drugi obwód od mijania/drogowych. Niestety to już trochu zabawy jest. Tutaj masz foto relację, jak pewien Węgier zrobił to w swoim DL'u - co prawda 650 ale idea ta sama.

[link widoczny dla zalogowanych]

P.S. czy na prawdę, tak Ci przeszkadza brak wyłącznika? Jeżeli robisz coś przy motocyklu i musisz mieć włączony zapłon a nie chcesz, żeby Ci światła zżerały akumulator to wyciągasz bezpiecznik. Ja miałem kiedyś Bandita 600, który ów włącznik posiadał i zawsze był ustawiony w pozycji włączonej. W DL'u nie odczuwam jakiegoś dyskomfortu z non-stop włączonych świateł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin