Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konserwacja filtru powietrza K&N

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:48, 14 Kwi 2016    Temat postu: Konserwacja filtru powietrza K&N

Sezon się rozpoczyna i pytania się pojawiają.
Co ile serwisujecie swoje filtry powietrza?
Bo pewnie nikt nie czeka do 30 000 mil aby zrobić mu serwis Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 20:09, 14 Kwi 2016    Temat postu:

czyszczenie co ok. 6000 km, po prostu oprocz wymiany oleju silnikowego i filtru oleju rowniez dochodzila konserwacja K&N

Ale to tylko moje widzimisie, pewnie mozna duzo rzadziej przeprowadzac taka czynnosci, bez negatywnego wplywu na serducho motka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:53, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Ja też tak robię bo jak zobaczyłem ile śmieci jest w nim to rzadziej grozi wykończeniem silnika
Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kizashi
Motocyklista



Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury

PostWysłany: Czw 20:59, 14 Kwi 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść Sad


miałem to samo w tym roku. Taka budowa... ale jaka frajda przy tym Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lompi
Motonita



Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 21:34, 14 Kwi 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść Sad


Co ty masz za motocykl/gmole? Przy wysokich gmolach GIVI, da się wyjąć boczne plastiki baku- trzeba chwile pokombinować ale się da. Przy gmolach head powinno być tak samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:42, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Raz mi się udało bez demontażu ale jak widziałem, że owiewki trzeszczą to nie czułem się z tym komfortowo. Teraz wolę po prostu je odkręcić.
Tak sobie myślę, że będę teraz czyścić filtr co dwie wymiany oleju czyli co 12 tyś km razem ze świecami zapłonowymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pią 1:35, 15 Kwi 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
Raz mi się udało bez demontażu ale jak widziałem, że owiewki trzeszczą to nie czułem się z tym komfortowo. Teraz wolę po prostu je odkręcić.
Tak sobie myślę, że będę teraz czyścić filtr co dwie wymiany oleju czyli co 12 tyś km razem ze świecami zapłonowymi.


Z tego co piszesz wynika, że nie wyciągasz plastików tylko odkręcasz i drzesz od razu zbiornik, tak? Najpierw wyciągnij boczne plastiki, a później zdejmuj zbiornik. Nic nie będzie trzeszczeć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 3:39, 15 Kwi 2016    Temat postu:

hmm, zbiornik paliwa zdejmuje bez demontazu boczkow, one sa na tyle elastyczne, ze nic im sie nie dzieje. Zeby nie trzeszczalo mozna troche poluzowac srubki. Jest troche mniej wygodnie samemu potem wkladac zzbiornik ale da rade.

Inna sprawa - jakie masz gmole (a nie gumole - no chyba, ze to tak dla zartu napisales Smile ), ze do wyciagnieca boczkow musisz je demontowac? Ja mam givi i boczki wychodza bez demontazu 1/3 motocykla Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:49, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Mam gumole GIVI śrubki też luzowałem ale nie lubię tak brutalnie się obchodzić ze sprzętem ma już 10 lat i plastyk robi się kruchy a nie chcę aby pękły. Druga kwestia to jak piszesz robiąc samemu wyciągasz ale o wiele gorzej jest zbiornik włożyć raz tak zrobiłem ale nie chcę się tak męczyć kolejny raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lompi
Motonita



Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 11:00, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Jak masz gmole GIVI to tak jak wcześniej wspomniałem chwile trzeba pokombinować, ale plastikowe moczki da się wyjąć bez demontowania gmoli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 14:59, 15 Kwi 2016    Temat postu:

W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków aby zbiornik wyjąć ten kto ma 650-tkę to jest szczęściarzem w tym momencie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 16:16, 15 Kwi 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków aby zbiornik wyjąć


Niestety prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lompi
Motonita



Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 21:56, 15 Kwi 2016    Temat postu:

geniusz napisał:
W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków


To zmienia rację bytu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:22, 16 Kwi 2016    Temat postu:

Bez problemu wyciągam zbiornik w litrze po odkręceniu wszystkich śrubek od plastików.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin