VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Konserwacja filtru powietrza K&N
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Konserwacja filtru powietrza K&N
PostWysłany: Czw 20:48, 14 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Sezon się rozpoczyna i pytania się pojawiają.
Co ile serwisujecie swoje filtry powietrza?
Bo pewnie nikt nie czeka do 30 000 mil aby zrobić mu serwis Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:09, 14 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





czyszczenie co ok. 6000 km, po prostu oprocz wymiany oleju silnikowego i filtru oleju rowniez dochodzila konserwacja K&N

Ale to tylko moje widzimisie, pewnie mozna duzo rzadziej przeprowadzac taka czynnosci, bez negatywnego wplywu na serducho motka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:53, 14 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Ja też tak robię bo jak zobaczyłem ile śmieci jest w nim to rzadziej grozi wykończeniem silnika
Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:59, 14 Kwi 2016
swoop
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mazury





geniusz napisał:
Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść Sad


miałem to samo w tym roku. Taka budowa... ale jaka frajda przy tym Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:34, 14 Kwi 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





geniusz napisał:
Najbardziej mnie dobija przy tej czynności, że muszę gumole za każdym razem odkręcać bo bak nie chce wyjść Sad


Co ty masz za motocykl/gmole? Przy wysokich gmolach GIVI, da się wyjąć boczne plastiki baku- trzeba chwile pokombinować ale się da. Przy gmolach head powinno być tak samo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:42, 14 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Raz mi się udało bez demontażu ale jak widziałem, że owiewki trzeszczą to nie czułem się z tym komfortowo. Teraz wolę po prostu je odkręcić.
Tak sobie myślę, że będę teraz czyścić filtr co dwie wymiany oleju czyli co 12 tyś km razem ze świecami zapłonowymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 2:35, 15 Kwi 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





geniusz napisał:
Raz mi się udało bez demontażu ale jak widziałem, że owiewki trzeszczą to nie czułem się z tym komfortowo. Teraz wolę po prostu je odkręcić.
Tak sobie myślę, że będę teraz czyścić filtr co dwie wymiany oleju czyli co 12 tyś km razem ze świecami zapłonowymi.


Z tego co piszesz wynika, że nie wyciągasz plastików tylko odkręcasz i drzesz od razu zbiornik, tak? Najpierw wyciągnij boczne plastiki, a później zdejmuj zbiornik. Nic nie będzie trzeszczeć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 4:39, 15 Kwi 2016
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





hmm, zbiornik paliwa zdejmuje bez demontazu boczkow, one sa na tyle elastyczne, ze nic im sie nie dzieje. Zeby nie trzeszczalo mozna troche poluzowac srubki. Jest troche mniej wygodnie samemu potem wkladac zzbiornik ale da rade.

Inna sprawa - jakie masz gmole (a nie gumole - no chyba, ze to tak dla zartu napisales Smile ), ze do wyciagnieca boczkow musisz je demontowac? Ja mam givi i boczki wychodza bez demontazu 1/3 motocykla Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:49, 15 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Mam gumole GIVI śrubki też luzowałem ale nie lubię tak brutalnie się obchodzić ze sprzętem ma już 10 lat i plastyk robi się kruchy a nie chcę aby pękły. Druga kwestia to jak piszesz robiąc samemu wyciągasz ale o wiele gorzej jest zbiornik włożyć raz tak zrobiłem ale nie chcę się tak męczyć kolejny raz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:00, 15 Kwi 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





Jak masz gmole GIVI to tak jak wcześniej wspomniałem chwile trzeba pokombinować, ale plastikowe moczki da się wyjąć bez demontowania gmoli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:59, 15 Kwi 2016
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 283
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków aby zbiornik wyjąć ten kto ma 650-tkę to jest szczęściarzem w tym momencie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:16, 15 Kwi 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





geniusz napisał:
W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków aby zbiornik wyjąć


Niestety prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:56, 15 Kwi 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





geniusz napisał:
W 1000-cu w boczkach są imitacje crash pad i one znacznie zmniejszają możliwość rozszerzenia boków


To zmienia rację bytu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:22, 16 Kwi 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Bez problemu wyciągam zbiornik w litrze po odkręceniu wszystkich śrubek od plastików.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Konserwacja filtru powietrza K&N
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin