VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Kontrolka 0/D na dwójce
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Kontrolka 0/D na dwójce
PostWysłany: Nie 22:03, 09 Cze 2013
papciu
A2

 
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Witam

Od jakiegoś czasu na drugim biegu co jakiś czas zapala mi się kontrolka od nadbiegu 0/D. Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Poza tym że się zapala to 0/D wszystko jest ok na skrzynię i silnik nie narzekam.

Na 6 biegu zapala się prawidłowo.

DL 1000 K5

Ma ktoś jakiś pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Kontrolka 0/D na dwójce
PostWysłany: Pon 11:37, 10 Cze 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





papciu napisał:
Witam

Od jakiegoś czasu na drugim biegu co jakiś czas zapala mi się kontrolka od nadbiegu 0/D. Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Poza tym że się zapala to 0/D wszystko jest ok na skrzynię i silnik nie narzekam.

Na 6 biegu zapala się prawidłowo.

DL 1000 K5

Ma ktoś jakiś pomysł?


Czujnik zapiętego biegu ze skrzyni do wymiany, względnie do wyczyszczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:01, 10 Cze 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





miałem tak samo - czyszczenie - pomogło Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:57, 10 Cze 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





rommel napisał:
miałem tak samo - czyszczenie - pomogło Smile


Czyszczenie pomaga ale na krótko...
Podobnie jak na krótko pomaga czyszczenie impulsatora prędkościomierza czy czujnika poziomu paliwa.
Jak zaczynają się problemy to znak że pora zacząć się rozglądać za innym, nawet używanym ale innym.;


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:21, 10 Cze 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





roadrunner - czyszczenie było 16 tys km temu - na razie się nie odzywa Smile Ale oczywiście masz racje. Polska biedny kraj i nasze druciarstwo jest na porzadku dziennym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Pon 15:22, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:29, 10 Cze 2013
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





Ja miałem problemy z prędkościomierzem czyszczony z 2 razy i po paruset kilosach znów zwiecha, niestety tylko wymiana pomogła.

Przydałby się stworzyć temat "Błędy dzieciństwa V-strom'a" i zrobić listę takich rzeczy jak właśnie to wspomniane powyżej, poza tym kostka regulacji przepustnic w sztormiakach do k7, kosz sprzęgłowy w litrach itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:53, 10 Cze 2013
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





denver napisał:
Ja miałem problemy z prędkościomierzem czyszczony z 2 razy i po paruset kilosach znów zwiecha, niestety tylko wymiana pomogła.

Przydałby się stworzyć temat "Błędy dzieciństwa V-strom'a" i zrobić listę takich rzeczy jak właśnie to wspomniane powyżej, poza tym kostka regulacji przepustnic w sztormiakach do k7, kosz sprzęgłowy w litrach itp.


Impulsator prędkościomierza, czujnik skrzyni, czujnik poziomu paliwa itp. zdecydowanie nie są typowymi przypadłościami DL-a. Zdarzają się raz na kilkadziesiąt-kilkaset przypadków, aczkolwiek rzeczywiście się zdarzają. Mi na ten przykład padła sonda lambda, a poza mną słyszałem o jeszcze 1 takim przypadku. Zdecydowana większość użytkowników DL-i nigdy nie słyszała o problemach z sondą lambda czy którymś z wspomnianych czujników...
Dlatego też dobrym i stosunkowo niedrogim rozwiązaniem jest wymiana na inną /używaną sztukę...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 18:05, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:00, 10 Cze 2013
papciu
A2

 
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





roadrunner wielkie dzięki za odpowiedź, zajmę się tym i dam znać jaki efekt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:00, 10 Cze 2013
denver
A

 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: RZESZÓW





[quote="roadrunner"]
denver napisał:
Zdecydowana większość użytkowników DL-i nigdy nie słyszała o problemach z sondą lambda czy którymś z wspomnianych czujników...


Na mój chłopski rozum to 30-40 % z nich na pewno o tym usłyszy. Dlatego w k7 je już wymieniono.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kontrolka 0/D na dwójce
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin