Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Luzy zaworowe po 25 tys. km

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 19:53, 14 Maj 2009    Temat postu: Luzy zaworowe po 25 tys. km

Pytanko do tych kórzy robili konrolę luzów. Czy wymagały regulacji, czy luz mieścił się w tolerancji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomekW
A2



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 20:56, 14 Maj 2009    Temat postu: Re: Luzy zaworowe po 25 tys. km

roadrunner napisał:
Pytanko do tych kórzy robili konrolę luzów. Czy wymagały regulacji, czy luz mieścił się w tolerancji?


mieścił sie ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin2
A



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin

PostWysłany: Czw 21:19, 14 Maj 2009    Temat postu:

dzisiaj odebrałem z serwisu po 24 tys. i się nie mieścił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 22:15, 14 Maj 2009    Temat postu:

No to jesem spokojny na następne 25 tys.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 6:50, 17 Maj 2009    Temat postu:

Ile tak mniej wiecej kosztowala regulacja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 10:26, 17 Maj 2009    Temat postu:

Zwykle 150 -200 zeta sobie życzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilk stepowy
A1



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: małopolska

PostWysłany: Czw 15:19, 08 Paź 2009    Temat postu:

Co ile robi się regulację luzów zaworowych w DL 1000?
I co ile nastepuje związana z tym wymiana większości podzespołów: napinacze, łańcuszki, slizgacze itp...?

Dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 21:24, 08 Paź 2009    Temat postu:

W 1000-cu kontrola co 24000km .Mój 1000 ma 63000km i po 48000 jeszcze sie miescił.Niestety już czasem słychać łancuszek i w ta zimę będę wymieniał.Sezon jeszcze dojeżdżę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 13:47, 09 Paź 2009    Temat postu:

u mnie po 24000 wymieniono mi 6 płytek, reszta ok, spokoj na nastepne 24000km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:41, 11 Paź 2009    Temat postu:

nie chce zakladac nowego tematu, a mam pytania do kolegow, ktorzy sami robili regulacje zaworow w malym DLu:
1. czy jest to trudne Razz
2. jaki szczelinomierz najlepiej kupic (ile listkow, jaki zakres)
3. czy trzeba demontowac chlodnice
4. jaki klucz sluzy do obracania walu (w ktora strone obracamy)
5. czy wystarczy ustawic w okienku odpowiednia literke czy trzeba cos jeszcze kombinowac
6. jak to wyglada "krok po kroku" (mam serwisowke, ale moze ktos umie ladnie wytlumaczyc, albo wzorem BMW nagrac filmik przy okazji swojej regulacji Wink)

tlumacze po co mi to zeby nie bylo, ze serwis bierze 50 pln za to i nie warto sie bawic Wink. A no po to, ze lubie sie bawic, a przy okazji wymiany swiec przy 30kkm i wiekszym przegladzie po/przed sezonowym zajrzalbym do zaworow (przy 24kkm nie byly robione).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 19:55, 12 Paź 2009    Temat postu:

Nie chcę poddawać w wątpliwość twoich zdolności, bo ja też lubię "podłubać", ale regulacja zaworów to skomplikowany, trudny i b. precyzyjny proces, więc sam się za to nigdy nie brałem i Tobie też nie polecam. Namęczysz się bardzo i wcale nie ma pewności, że dobrze ustawisz, zwłaszcza, że luzy reguluje się płytkami, a kosekwencje źle ustawionych luzów mogą być opłakane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:59, 12 Paź 2009    Temat postu:

spoko, juz doszedlem do wniosku, ze jednak oddam na regulacje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pon 20:00, 12 Paź 2009    Temat postu:

roadrunner napisał:
Namęczysz się bardzo i wcale nie ma pewności, że dobrze ustawisz, zwłaszcza, że luzy reguluje się płytkami, a kosekwencje źle ustawionych luzów mogą być opłakane.

Kto bogatemu zabroni Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Czw 13:14, 05 Lis 2009    Temat postu:

Czy ktos wie jakiej srednicy sa plytki do Sztorma 650? Czy podejda mi plytki jakimi sie posluguje serwis Hondy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Czw 14:38, 05 Lis 2009    Temat postu:

9,48 mm
jesli dobrze pamiętam to tak samo jest w Varadero


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Nie 2:13, 08 Lis 2009    Temat postu:

Dzieki Bialy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidoff
A2



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Wielkopolski

PostWysłany: Czw 12:35, 04 Mar 2010    Temat postu:

a może ktos podpowie jakie płytki są do klv 1000??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
Motocyklista



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 12:54, 04 Mar 2010    Temat postu:

regulacja luzów zaworowych to nie jest żaden skomplikowany proces ani trudny a tym bardziej w DL gdzie są luzy na płytkach. Większa dłubanina jest w małych intruderach bo tam trzeba śrubkami krecic i kontrować. W płytkach to się jedynie sprawdza luz szczelinomierzem. Potem się patrzy w tabele i jak jest zły to zamawia odpowiednia płytkę i wymienia i ot cala filozofia. Jedyne co trzeba mieć to cierpliwość. Ja mam zamiar się za to zabrać w moim DL w przyszłym tygodniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 18:43, 04 Mar 2010    Temat postu:

Tak, tylko żeby wyjąć płytki trzeba zdjąć wałki rozrząduw głowicy DOHC, klawiaturę w głowicy OHC albo i to i to. Raczej prościej jest odkręcić pokrywkę zaworów abo pokrywę głowicy i tylko śrubkami pokręcić...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 18:45, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Czw 19:26, 04 Mar 2010    Temat postu:

Hehehe odradzam wam to robic samemu.. naprawde. Ja to robilem z kolega,ktory jest zawodowym (bardzo dobrym) mechanikiem motocyklowym i jak zobaczylem ile to roboty to sie naprawde cieszylem,ze go zatrudnilem do tej fuchy.. trzeba sciagac walki i jest kiepski dostep do dolnego cylindra i upewnijcie sie,ze macie wszystkie plytki Wink w razie ''w''

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 19:50, 04 Mar 2010    Temat postu:

Dokładnie tak!!
Generalnie wszystko w swoim sprzęcie robię sam ale to jest jedna z czynności które lepiej zlecić fachowcowi i nie radzę podchodzić do motocykla bez klucza dynamometrycznego. Ewentualna pomyłka przy składaniu tego co się rozebrało może mieć opłakane skutki...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 19:57, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Czw 21:49, 04 Mar 2010    Temat postu:

Twisted Evil Chyba jednak prościej pokręcić srubkami niż płytki robić.
Ja też staram sie wszsytko sam robić, jak narazie sie udaje Cool Właśnie zrobiłem zaworki w 1000-cu i powiem że tutaj to sie robi zajeb.....e, rzędówka na płytkach przy tym to masakra, VFR też do d... choć zawsze się kończyło na sprawdzeniu no i bez łańcucha ;] . w DL-u miód malina dzięki napędzaniu przez koło pośrednie z łańcuchem, każdy wałek można spokojnie sobie osobno wyjąć, ustawić, fakt że najlepiej odkręcić jak najwięcej-chłodnice ..itp.. Co do zakupu płytek to najpierw spróbować je poprzekłądać po pomiarze, dzięki temu można zaoszczędzić bo podpasują do innego zaworu, a kupować tylko tam gdzie będą za cienkie. Jak są nadwymiarowe-znaczy za grube(mały luz) to można dać specom na magnesówke żeby odchudzili troche-choć takich speców mało jest. Dzieki żonglerce zostały mi 3 zawory gotowe a przeszlifowałem 5 płytek w cenie 30zł Twisted Evil - lepiej to niż dać za wszystkie nowe 120zł a te wrzucić do zupy. Wink Klucz dynamometryczny oczywiście w dłoń, no i sprawdzić pare razy czy sie tłok z zaworami nie spotyka Very Happy. Filozofią jest nie wymienić płytki dobrane wg książki tylko złożyć to tak żeby potem tej strasznej szkody nie było, i maszyna ożyła Wink

PS. w KLV są takie same jak w DL, czyli średnica ~9.5mm (prawie Wink)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jenes dnia Czw 21:55, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Czw 21:56, 04 Mar 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:

Generalnie wszystko w swoim sprzęcie robię sam (...)

o tototo- ja do tej pory też Razz
ale do zaworów się nie zabierałem nigdy i na razie nie zamierzam Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 22:16, 04 Mar 2010    Temat postu:

Szacun kolego Jenes!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Czw 22:19, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Czw 22:24, 04 Mar 2010    Temat postu:

Dzieki Very Happy nie wierze serwisom i większości mechaników-poza kumplem Wink , dlatego auto daje jemu a moto robie sam, żeby się bardziej zintegrować z maszyną Cool a i wiedzieć co w trawie piszczy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
Motocyklista



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 23:09, 04 Mar 2010    Temat postu:

już miałem przyjemność w innym moto wymieniać płytki. Nie przemądrzam się ale zasada jest prosta. Wystarczy trochę cierpliwości i zdolności manualnych. Jak wczesniej napisałem może się za luzy zabiore w przyszłym tygodniu. Jedyna rzecz jaka mnie odstrasza to fakt że jak napisał Polsky jest to na prawdę dużo roboty, bardzo dużo. Jednak skłania mnie ku temu fakt, że póki co mój DL i tak jest w kawałkach więc dojście mam teraz idealne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Czw 23:27, 04 Mar 2010    Temat postu:

Jenes napisał:
Co do zakupu płytek to najpierw spróbować je poprzekłądać po pomiarze, dzięki temu można zaoszczędzić bo podpasują do innego zaworu, a kupować tylko tam gdzie będą za cienkie.


Przekladac mozna ale nie rozumiem slowa ''cienkie'' bo w DL-u regulujac zawory w zasadzie zmieniasz plytki grubsze na ciensze od tak sie ma sprawa Wink Poprostu podczas pracy zawor zaczyna wycierac gniazdo i zaczyna wchodzic glebiej,dlatego potrzebujemy ciensze plytki zeby skasowac luz Idea


Edit:

Dobra mniejsza o to co napisalem wyzej,czepiam sie detali Jenes wie o co chodzi ale czepie sie jeszcze jednej rzeczy: Magnesowka!
Dla tych co nie wiedza,magnesowka to precyzyjna szlifirka przemyslowa, ktora ma dokladnosc do jednej setnej mm
Problem w tym,ze plytki DL-a sa magneso odporne Laughing dlatego polecam zaopatrzyc sie w nie a nie pozniej lamentowac i szukac...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez polsky dnia Czw 23:45, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pią 10:52, 05 Mar 2010    Temat postu:

polsky napisał:

Przekladac mozna ale nie rozumiem slowa ''cienkie'' bo w DL-u regulujac zawory w zasadzie zmieniasz plytki grubsze na ciensze od tak sie ma sprawa Wink Poprostu podczas pracy zawor zaczyna wycierac gniazdo i zaczyna wchodzic glebiej,dlatego potrzebujemy ciensze plytki zeby skasowac luz Idea

Edit:
Dobra mniejsza o to co napisalem wyzej,czepiam sie detali Jenes wie o co chodzi ale czepie sie jeszcze jednej rzeczy: Magnesowka!
Dla tych co nie wiedza,magnesowka to precyzyjna szlifirka przemyslowa, ktora ma dokladnosc do jednej setnej mm
Problem w tym,ze plytki DL-a sa magneso odporne Laughing dlatego polecam zaopatrzyc sie w nie a nie pozniej lamentowac i szukac...


Smile chyba jednak są magnetyczne Wink bo jakoś gość mi to zrobił, nawet z dokładnością do setki, a nawet sam magnesem wyciągałem z moto - to przecież zwykła(albo prawie) utwardzona stal Wink
A co do tej cienkości to chodziło mi o to że po szaradzie może zostać płytka która będzie za cienka do przeszlifowania i sie kupuje grubszą.

Wonsky, jak masz wszystko na wierzchu to robota jest naprawde przyjemna, tylko korzystać z takiej sytuacji Cool i jak piszesz troche cierpliwości i zamiłowania do grzebania. Powodzenia, ja sie uciesze jak odpale dopiero Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iktorn79
A2



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WWL

PostWysłany: Pią 13:16, 05 Mar 2010    Temat postu:

A mnie taniej wychodzi oddanie do serwisu niż wybudowanie garażu (ocieplanego), zakupienie wyposażenia warsztatowego i uczenie się na błędach Smile Może kiedyś będę się bawił w dłubaninę, czas pokaże... Nie powiem, chciałbym Smile gdyż 1) tak bo tak, 2) też serwisom średnio ufam, nie robią połowy czynności, za które wystawiają rachunek, a niekiedy jak zrobią to.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:27, 05 Mar 2010    Temat postu:

dlatego dobrze zapytac czy pozwola Ci patrzec jak mechanik "robi" Ci sprzeta... jezeli serwis pozwoli to nawet jak sie za bardzo nie znasz (nie dawaj znac po sobie Wink) to mechanik pewnie sie troche zepnie i zrobi te czynnosci troche solidniej.
a jak nie pozwoli to coz... w Warszawie jest duzo serwisow Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 13:37, 05 Mar 2010    Temat postu:

Bibop, a w którym serwisie pozwalają patrzeć bez robienia wielkiej łaski? Ja serwisuję w 3fun i tak średnio jestem zadowolony. PP na tutaj dość dobre opinie. Jaskłowski nie bardzo.
DL'a kupiłem w 3fun i tak mi zostało mimo że mam daleko. Ale w sumie to jeszcze najwyżej dwa przeglądy. Gwarancja wygasa w grudniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:20, 05 Mar 2010    Temat postu:

ktos pisal, ze w PP pozwalaja patrzyc na rece, ale nie wiem, nie serwisuje u nich... nie mam gwarancji wiec aso omijam z daleka... chociaz po ostatnim serwisie moj mechanik tez mi podpadl Evil or Very Mad coraz trudniej o dobrych fachowcow Wink dlatego najlepiej samemu wiekszosc robic, a na regulacje luzow oddac do mechanika.

ja do Jasklowskiego sie juz nie przekonam... podejscie maja do klienta srednie, a moze nawet "olewcze", dodatkowo jak mi powiedzieli, ze na wymiane opon musze zostawic motocykl na jeden dzien to sie zastanawiam co oni tam chcieliby wykrecic Wink (albo maja duze braki kadrowe).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Pią 14:23, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iktorn79
A2



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WWL

PostWysłany: Pią 15:28, 05 Mar 2010    Temat postu:

Jeśli o Jaskłowskiego chodzi, to ja nie miałem z serwisem nic wspólnego i nie chce mieć po tym jaką "profesjonalną" mają obsługę w salonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pią 16:14, 05 Mar 2010    Temat postu:

Wracajac do tematu, moje plytki sie magnesu nie imaly :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pią 23:10, 05 Mar 2010    Temat postu:

polsky napisał:
Wracajac do tematu, moje plytki sie magnesu nie imaly :p

Może to był magnes odpychający Very Happy bo mój na teleskopie firmy Yato przyciągał, i nawet miska magnetyczna też je łapała Wink a może na wyspach jest inne pole co sie stali nie łapie Wink
Ogólnie mówiąć robota nie jest ciężka ani fest skomplikowana, dla chcącego nic trudnego, choć oczywiście innym dać zarobić też dobrym uczynkiem jest - trzeba sie dzielić dobrem Wink
Nie ma też co przesadzać z ogrzewanym garażem i kto wie jakimi kluczami itp, też nie ogrzewam, mróz w nim taki jak na zewnąrz, ale żeby swój własny moto zrobić to nie trzeba tam siedzieć całą zimę tylko wykorzystać okazję lepszej aury, albo lepiej zrobić wcześniej przed zimą Twisted Evil Ciężko też znaleźć serwis żeby klient sie plątał jak chce po warsztacie i na ręce mechanikom patrzył - potem sie może zacząć zastanawiać za co tyle płaci Twisted Evil
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 13:22, 06 Mar 2010    Temat postu:

Ja się kiedyś wziąłem za wymianę tarcz sprzęgłowych XJ-cie... wydawać by się mogło, banalna sprawa i dla kogoś kto ma chociaż trochę pojęcia nic trudnego a jednak...
Nie dość że źle złożyłem i trzeba było rozbierać i składać jeszcze raz, to jeszcze zniszczeń narobiłem.
Ja widać nie wszystko jest takie proste i oczywiste jak by się mogło wydawać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Sob 22:40, 20 Mar 2010    Temat postu:

roadrunner napisał:
Ja się kiedyś wziąłem za wymianę tarcz sprzęgłowych XJ-cie... wydawać by się mogło, banalna sprawa i dla kogoś kto ma chociaż trochę pojęcia nic trudnego a jednak...
Nie dość że źle złożyłem i trzeba było rozbierać i składać jeszcze raz, to jeszcze zniszczeń narobiłem.
Ja widać nie wszystko jest takie proste i oczywiste jak by się mogło wydawać.

Zgadza się, czasem lepiej zrezygnować, ale jak sie ktoś czuje na siłach to czemu nie zrobić samemu. Ja właśnie przeprowadziłem testa odpalenia po moich amatorskich regulacjach i... Twisted Evil ulga, od strzała maszyna zagadała, a i jakiś zdrowszy dzwięk się teraz z niego wydobywa, znaczy to chyba że nic nie popsułem Wink a ile sie dowiedziałem to moje Exclamation
PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 8:15, 21 Mar 2010    Temat postu:

Tymbardziej, jeszcze raz wielki szacunek Kolego!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszczurkow
A2



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 18:04, 19 Maj 2010    Temat postu:

Panowie jaki jest dopuszczalny luz zaworowy na zimnym silniku dla DL 1000 `06 (w moim przypadku KLV)? Pomoże, ktoś bo nie mogę znaleźć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:31, 20 Maj 2010    Temat postu:

kiepsko szukasz... sciagnij serwisowke i sprawdz... dostepne w dziale Linki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin