VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Minimalny wzrost na dl 650 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Minimalny wzrost na dl 650
PostWysłany: Pon 13:44, 31 Gru 2012
mario3784
A1

 
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swarzędz





Witam,sorki za tak banalny temat lecz nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na powyższe pytanie.Chcę kupić dl 650 lecz nie mam możliwości sprawdzenia czy sięgnę do niego,mam 173 cm wzrostu.Czytam na forach różne opinie lecz trafiam na ludzi znacznie wyższych.Czy ktoś z Was ma podobny wzrost jak ja?Czy abym mógł jeździć dl-em muszę kupić szczudła? :oops: Proszę o odpowiedź .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:17, 31 Gru 2012
kalina
Motonita

 
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 617
Przeczytał: 97 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork





mam tak samo jak ty.... Razz


Spoko bez problemu kupuj nie będziesz miał żadnego problemu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:22, 31 Gru 2012
mario3784
A1

 
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swarzędz





O kurcze,dzięki,nawet nie wiesz jak mi ulżyło :lol: .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:32, 31 Gru 2012
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





tylko o koturnach nie zapomnij... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Pon 15:33, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:33, 31 Gru 2012
kiuksu
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 340
Przeczytał: 171 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śl.





Ja mam tylko 2cm. więcej ale na dl-u wielki się czuję Wink nie jest taki strasznie wysoki jak go rysują z twoim wzrostem spokojnie.
Ciut wyższy chyba jest nowy dl ale nie dużo .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:34, 31 Gru 2012
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





.... zartowalem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:41, 31 Gru 2012
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Gdy przesiadałem się z armatury na gsx 650 f wydawał mi się bardzo wysoki, aż sie bałem. Wówczas w życiu nie przyszło mi do głowy kupować coś w rodzaju DLa, F 650GS czy Trampka. Gdy wykonałem jazde próbną na nowym Dl'u stwierdziłem, że jest zej..... ście świetny i nie ma mowy o braku możliwości dosięgnięcia gruntu. A dodam, że mam 170cm. W Volusi siedzenie było na wysokości 700mm, w GSXF 790mmm a w DL 835mm. Wszystko kwestia przyzwyczajenia. Natomiast na F 800 GS to już naprawdę miałem za wysoko:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:35, 31 Gru 2012
caro
A2

 
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 90
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: opolskie





Dasz radę ,ja mam 172cm i spoko.Wszystko kwestia opanowania sprzetu ,jak juz jeżdziłeś czymś i masz jakieś pojęcie to sie nie zastanawiaj.Bmw f 650 sprzedałem chłopakowi który miał 165cm i śmiga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:38, 31 Gru 2012
lyko
A

 
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Sprawdź sobie tutaj: http://cycle-ergo.com/ . Fajna stronka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:09, 31 Gru 2012
mario3784
A1

 
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swarzędz





Dziękuję za tak szybką odpowiedź.Miałem spory dylemat czy wogóle myśleć o DLu z uwagi na swój wzrost ale dzięki Wam już wszystko jest jasne.Mam nadzieję że w roku 2013 spotkamy się gdzieś i osobiście będę mógł podziękować.Szczęśliwego Nowego Roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:31, 31 Gru 2012
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





I wzajemnie!
Będzie szczęśliwy gdy szybko przyjdzie wiosna!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:41, 31 Gru 2012
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 104 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Ja jestem podobnego wzrostu i dla mnie DL jest OK. Ale chciałbym zwrócić uwagę, że nie tylko sam wzrost jest istotny... najważniejsza jest długość nóg, a ona może być różna mimo tego samego wzrostu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Minimalny wzrost na dl 650
PostWysłany: Pon 20:03, 31 Gru 2012
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





mario3784 napisał:
Witam,sorki za tak banalny temat lecz nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na powyższe pytanie.Chcę kupić dl 650 lecz nie mam możliwości sprawdzenia czy sięgnę do niego,mam 173 cm wzrostu.Czytam na forach różne opinie lecz trafiam na ludzi znacznie wyższych.Czy ktoś z Was ma podobny wzrost jak ja?Czy abym mógł jeździć dl-em muszę kupić szczudła? Embarassed Proszę o odpowiedź .


Nie szczudła, tylko koturny. A tak na serio, to ja mam 180 cm wzrostu i to jest w sam raz. Jakk staje na swiatłach to z trudem sięgam płaską stopą do ziemu. A jak stanę na wybrzuszeniu asfaltu pomiędzy koleinami, to już tylko na paluszkach jak baletnica. Przy Twoim wzroście proponowałbym obniżenie zawieszenia i siodła, ale pewnie i tak się nie raz na parkingu umęczysz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:25, 31 Gru 2012
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Bo ja wiem czy się umęczy? Gdy miałem armaturę i 280kg wagi motocykla to była męczarnia a jak jeszcze stanąłem w dół to ciężko było wycofać. I nic z tego że srodek ciążkości nisko był. W Dl'u środek ciężkości wyżej ale waga około 220kg nie stanowi już takiego problemu. Więc jeżeli kolega jeździł wcześniej cięższymi a i niskimi poczuje ulgę na lżejszym chociaż wyzszym. Fakt, że technika obsługi tego i tego moto na parkingu też jest trochę inna.
W cięzkich moto mamy tak, że jeszcze nie dojechałem na miejsce a już myślę jak tam zaparkujęSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:28, 31 Gru 2012
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





lyko napisał:
Sprawdź sobie tutaj: http://cycle-ergo.com/ . Fajna stronka.






Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:33, 01 Sty 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





U mnie 178cm wzrostu, standardowy zawias i kanapa i nie siegam plasko stopa. Polstopa tylko (chociaz czuje sie w pelni bezpiecznie). Moje buty to Dainese TRQ Tour Gore-Tex o plaskiej podeszwie moze to dla tego. Kupuje teraz w styczniu Sidi Adventure Gore-Tex wiec powinno byc lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:35, 01 Sty 2013
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 162 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





3-4 cm nie jest miarodajne przy prownaniu wzrostu kierownikow. jedni maja dluzszy tulow inni nogi.
Jak pisal biblo, wazna jest dlugosc nog, albo jak to okresla BMW " dlugosc luku krokowego " Very Happy

Gdybys czul sie niepewnie, mozesz lekko obnizyc i zwezic kanape oraz zakupic takie buty Daytona M-Star GTX

http://www.daytona.de/index.php?page=801


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:38, 01 Sty 2013
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





lukaszt2 napisał:
U mnie 178cm wzrostu, standardowy zawias i kanapa i nie siegam plasko stopa. Polstopa tylko (chociaz czuje sie w pelni bezpiecznie). Moje buty to Dainese TRQ Tour Gore-Tex o plaskiej podeszwie moze to dla tego. Kupuje teraz w styczniu Sidi Adventure Gore-Tex wiec powinno byc lepiej.


Ja mam dokładnie tyle samo wzrostu i dosięgam całymi stopami na płasko. Buty modeka donington notabene tragiczne http://www.scigacz.pl/Modeka,Donington,2010,za,wysokie,progi,13374.html

Bardzo ważny jest też kształt kanapy. Np. triumph tiger 955i wysokość kanapy 850 mm. czyli 3 cm. wyżej niż w małym dl a dotykam do ziemi ledwo palcami. Jest inaczej wyprofilowana http://www.motocykl-online.pl/testy/Triumph_Tiger_uzywany

R 1200 GS http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_R_1200_GS/dane_techniczne.html kanapa w wyższym położeniu 870 mm stawiam na ziemi pół stopy tak samo jak w TA XL 600 V http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Transalp który ma wysokość kanapy 850 mm.

Coś jest w tej długości łuku krokowego Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MANOS dnia Śro 14:07, 02 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:16, 02 Sty 2013
Blunio
Gość

 





Przy moim 170 cm normalnie dosięgam do ziemi połową podeszwy. Muszę się pilnować, żeby nie stanąć motocyklem pomiędzy koleinami, bo miałbym ZONK. Ale idzie ogarnąć, tylko jak wspomniałem, trzeba uważać gdzie się staje, nie lubię też pochyłości bocznych i nachylenia do przodu. A dlaczego nie lubię do przodu ? Raz to że potem trzeba najczęściej wycofać, co wymaga trochę wysiłku (a po co się szarpać ?), dwa - to stopka boczna otwiera się pod dość małym kątem i podczas zsiadania boję się żeby się nie złożyła do tyłu. Dlatego też staram się gasić na biegu i zsiadając lekko przytrzymywać klamkę hamulca.
Jeżeli naprawdę ten wzrost 170 (a raczej długość nóg) będzie ci przeszkadzać, możesz nabyć (cena nader korzystna) u kolegi Letko "kości" obniżające motocykl. Ja nabyłem, ale jeszcze nie montowałem.
Powodzenia Cool
PostWysłany: Śro 21:54, 02 Sty 2013
leszek4x4
A2

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żywiec





mam 172cm i sobie radzę, początkowo miałem obawy teraz często mam go utwardzonego na max co przy mojej piórkowej wadze daje jeszcze większy odstęp od podłoża.
ile można obniżyć na kościach od Letko bo żonie szukam moto, a co dwa dl to nie jeden w garażu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:12, 03 Sty 2013
Blunio
Gość

 





Zadzwoń do niego. On też 170cm Smile
PostWysłany: Czw 11:04, 03 Sty 2013
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





mario3784 Dasz radę ! Jak przy 169cm ja daję radę.. Fakt że mam te Daytony i bardzo dużo dają, oprócz tego mam obniżony na kościach. Najbardziej mnie wkurzył koleś mojego wzrostu jak siadł na moim jeszcze nie obniżonym DL'u i dostawał swobodnie całą stopą do ziemi. Już miałem ochotę skrócić mu nóżki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Czw 11:04, 03 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:20, 04 Sty 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





A czy nie wydaje się wam, że zależy to też od grubości ud? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:29, 04 Sty 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jak nie dasz rady to zmienisz siedzisko .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:43, 10 Sty 2013
Marcin.BB
A

 
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 170
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





mario3784, pamiętaj, że nie rozmiar jest ważny a technika Wink
Skoro ten na poniższym filmie daje rady to jak Ty zechcesz to również Sztormiaka ogarniesz - dużo mniejsi dają rady na dużo większych i wyższych motocyklach.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kRFyw57o_Ic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Czw 15:45, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:57, 10 Sty 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Super gostek , zero kompleksów .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:34, 10 Sty 2013
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





http://www.youtube.com/watch?v=ZLaPqbURxOQ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:17, 10 Sty 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Nie psujcie w głowie mario3784. Wygoda i wygoda psychiczna to cos innego. Niech ten mały zapakuje na full, zabierze plecaczka i jedzie przez Europę nie sięgając do ziemi. Marnie to widzę. Taka przejażdżka dla filmiu to inna sprawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:31, 11 Sty 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





ANDRZEJ napisał:
Jak nie dasz rady to zmienisz siedzisko .



A czy ktoś się orientuje czy oryginalne obniżone siedzenie oferowane do nowego DLa niższe o 20mm traci dużo na komforcie w stosunku do oryginalnego. Wszyscy mówia, że siedzenie w DLu jest bardzo komfortowe ale czy to obniżone też?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:00, 11 Sty 2013
Blunio
Gość

 





Inspektor napisał:
Nie psujcie w głowie mario3784. Wygoda i wygoda psychiczna to cos innego. Niech ten mały zapakuje na full, zabierze plecaczka i jedzie przez Europę nie sięgając do ziemi. Marnie to widzę. Taka przejażdżka dla filmiu to inna sprawa.
Mario ma 173 a ja 170. Zapakowałem na full, obleciałem Europę i jest OK. Jak zapakujesz plecaczka to masz bliżej do ziemi bo moto obsiada. I zawsze może obniżyć na kościach ... tak już jest że populacja idzie w górę i za nimi podążają motocykle. Konusy mają problemy, bo do takiej Tenerki to nawet nie próbują dosiąść się. Wink
A najlepsza rada to wziąć moto od dilera, przejechać się nim i zdecydować co jest dobre Idea
PostWysłany: Pią 12:42, 11 Sty 2013
kreft
A2

 
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Blunio napisał:
Inspektor napisał:
Nie psujcie w głowie mario3784. Wygoda i wygoda psychiczna to cos innego. Niech ten mały zapakuje na full, zabierze plecaczka i jedzie przez Europę nie sięgając do ziemi. Marnie to widzę. Taka przejażdżka dla filmiu to inna sprawa.
Mario ma 173 a ja 170. Zapakowałem na full, obleciałem Europę i jest OK. Jak zapakujesz plecaczka to masz bliżej do ziemi bo moto obsiada. I zawsze może obniżyć na kościach ... tak już jest że populacja idzie w górę i za nimi podążają motocykle. Konusy mają problemy, bo do takiej Tenerki to nawet nie próbują dosiąść się. Wink
A najlepsza rada to wziąć moto od dilera, przejechać się nim i zdecydować co jest dobre Idea


Ja równiez mam 170 cm i jestem z mojej Suzi bardzo zadowolony. Kupuj , spoko dasz radę. Pamiętaj na moto sie jeździ a nie stoi Smile. Nad obniżeniem moto przy pomocy kości bym sie poważnie zastanowił... traci sie jednak charakterystykę tego moto. Jest iina opcja która ja zastosowałem. Przerobiłem kanapę. Zmieniony jest jej profil, została lekko obnizona , dla utrzymania komfortu dodany został żel ....efekt - zawieszenie nie ruszone, obnizone siedzenie+ zmiana profilu kanapy daje pełna wygodę i wystarczojaco stabilne podparcie nóg .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:55, 11 Sty 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





No właśnie takie wypowiedzi jak powyżej są ok. Natomiast przykład z filmu to tak jak ja wsiadłem na ktm i moto trzymali bo nie dostałem do gruntu:) a mam 170cm. Uważam, że do długich podróży jest nieodpowiedni.
Natomiast pojeździłem na jeździe próbnej nowym DLem i stwierdzam, że jest (z takim wzrostem) w 100% do opanowania:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:25, 11 Sty 2013
mario3784
A1

 
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Swarzędz





Gościu jest niesamowity,dzięki za filmik-wyleczył mnie z kompleksów :oops:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:20, 11 Sty 2013
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





mario3784 napisał:
Gościu jest niesamowity,dzięki za filmik-wyleczył mnie z kompleksów Embarassed


Mówisz o:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLaPqbURxOQ

Niezły Very Happy
A tak poważnie to po prostu przymierz się do moto i już.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:38, 12 Sty 2013
Blunio
Gość

 





Inspektor napisał:
pojeździłem na jeździe próbnej nowym DLem i stwierdzam, że jest (z takim wzrostem) w 100% do opanowania:)
Należy pamiętać, że "nowy" DL jest od "starego" wyższy w siodle o parę centymetrów. Mogą mieć one decydujące znaczenie Exclamation
PostWysłany: Sob 21:36, 12 Sty 2013
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Kiedyś na parkingu obserwowałem dwóch motocyklistów przy Gold Wingu. Kończyli właśnie przerwę w podróży i zbierali się powoli do odjazdu. Pierwszy, normalny człowiek, tak ze 185 cm wzrostu i słusznej postury. A drugi, to taki mniejszy człowieczek. A potem szczęka mi opadła. Ten niższy wsiadł na maszynę i odpalił. Większy załadował się z tyłu, na podwyższoną część kanapy i z pełnym luzem wystartowali. Zostałem pełen podziwu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:15, 13 Mar 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





no filmik genialny.... to się nazywa samozaparcie...
moj kuzyn odpuścił i sprawił sobie małego monstera.. wygląda na nim na kawał chłopa... aż nie podjedzie obok coś normalnych rozmiarów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:25, 25 Mar 2013
jurek
A1

 
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Ja też jakoś sobie daję rady.
Jak już doskoczysz to pojedziesz.
Pozdrawiam. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jurek dnia Pon 23:30, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DL1000 a 175 cm wzrostu
PostWysłany: Czw 22:07, 30 Maj 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:27, 01 Cze 2013
sowa.ps
A1

 
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Witam,

zastanawiam się nad zakupem motocykla jak w tytule i zastanawiam się jak przy moim wzroście będzie się go użytkowało. Proszę o jakieś podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:43, 31 Maj 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:27, 01 Cze 2013
Benek
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 254
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Ja właśnie mam 175 cm i bez problemu użytkuję DL 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:18, 31 Maj 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:27, 01 Cze 2013
sowa.ps
A1

 
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Dzięki za odpowiedź, od dłuższego czasu jeżdżę mniejszym motocyklem (GS500) i cały czas w głowie była DL-ka czy jakoś specjalnie obniżałeś ją, są na to jakieś sposoby?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:31, 31 Maj 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:27, 01 Cze 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Sowa, są na to sposoby - niższa kanapa (np. od DL 650) oraz kości obniżające tył. Do tego jeśli ustawisz tylne zawieszenie na najbardziej miękko, to też będziesz miał niżej (zauważalnie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:13, 31 Maj 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:28, 01 Cze 2013
sowa.ps
A1

 
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





No właśnie coś mój mechanik mi mówił, że można tył normalnie obniżyć i będzie spoko a dla ścisłości co to są te "kości obniżające" ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:55, 31 Maj 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:28, 01 Cze 2013
sowa.ps
A1

 
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Dzięki za link, nie mogłem namierzyć podobnego posta, podobno 1000-ki są trochę wyższe od 650-tek (2-3 cm?)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:13, 31 Maj 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:28, 01 Cze 2013
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3135
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





roznica na kanapie, tak jak juz wczesniej V-Told wspomnial


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:42, 01 Cze 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:29, 01 Cze 2013
Mario-Awario
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 226
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





mam dokładnie 175 cm i wcale nie jest tak kolorowo
trzeba na mieście uważać bu nie stanąć na grzebiecie koleiny
i aby pod stopą nie było piasku żwirku oleju;
przy "pustym" baku przód idzie w góre i tez trzeba o tym pamietać,
ruszanie pod górkę + zakręt także, manewrowanie na parkingu
dosyć kłopotliwe zdecydowanie lepiej mi idzie będąc obok moto niż na nim Smile
kanapa oryginalna nie obniżany...
zdecydowanie polecam jazdę z "plecakiem"
-------------------
przepraszam nie doczytałem ze dyskusja tyczy sie 650...
moja opinia tyczy sie dl1000 04`


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mario-Awario dnia Nie 22:54, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:47, 01 Cze 2013
PRZENIESIONY
Sob 12:29, 01 Cze 2013
sowa.ps
A1

 
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Mario-Awario ale czy to znaczy, że byś nie kupił DL-a gdybyś wiedział to wszystko o czym piszesz?

Rzeczywiście jest wysoki, byłem ostatnio oglądać DL-a z 07r. i w moich butach (Wolf) dosięgałem palcami tylko niestety ale ta pozycja lepiej niż w fotelu w domu Smile no i po ruszeniu prowadzi się łatwo i przyjemnie. Przeżyłem szook zupełnie nie porównywalny motocykl do mojego wysłużonego bzyczka Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sowa.ps dnia Sob 10:51, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:08, 02 Cze 2013
jardek
A

 
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SND (100-lica)





Mam 172 cm i L2 bez mechanicznego obniżania.
Zakupiłem akcesoryjną kanapę (-2 cm).
W butach na moto dotykam pełną stopą do gruntu.

Początkowo miałem na oku TDM900 ale że okazała się naprawiana to odpuściłem i wcale nie żałuję, że kupiłem DLka.
Do niskich moto nie należy ale tragedii też nie ma, są też wyższe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:49, 02 Cze 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Moje spostrzeżenia....
Wzrost jest ważny ale ważniejsze są inne parametry. Przede wszystkim parametry nóg. Ja mam 170 cm i nie miałem problemu na jazdach testowych. Ale wiem, że są tacy co mają 175 i narzekają. Więc nie wszyscy mamy takie same długie nogi przy takim samym wzroście:). To po pierwsze. A po drugie: ja mam akurat nogi szczupłe ale "zbudowane" powodują relatywne zmniejszenie długości nogi. Wówczas nie tylko niższa kanapa pomoże ale przede wszystkim węższa. Dlatego najważniejsza jest jazda próbna gdy ktoś ma obawy, bo jazda na moto ma być komfortowa i sprawiać fun bez kompleksów kolein i takich tam:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:47, 02 Cze 2013
Mario-Awario
Motocyklista

 
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 226
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





sowa.ps napisał:
Mario-Awario ale czy to znaczy, że byś nie kupił DL-a gdybyś wiedział to wszystko o czym piszesz?

.....

kupiłbym go jeszcze raz Very Happy
1ka i troszkę gazu rekompensuje wszystkie moje "ale"
do ktorych się przyzwyczaiłem i o nich pamiętam.

dzisiaj miałem okazje polatać 650 05`
czułem sie jak na psie, nogi w kolanach po uginane, sprzęgła nie idzie opanować ale in plus jest regularne oddawanie mocy,i cisza przy 6-8 tys.
dokonałem także analizy kanapy z 650 i jest po prostu troszkę węższa
i chyba cm niższa co dawało odczucie ze spokojnie dostaje do ziemi
czyli te 2-3 cm rozwiazują sprawę, no i łatwiej mi sie manewrowało po parkingu ( 650 ką )
Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mario-Awario dnia Nie 22:57, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Minimalny wzrost na dl 650
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin