Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Na co zwracac uwage przy zakupie dl-a.nowy!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oltom2
A1



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Czw 21:17, 07 Kwi 2011    Temat postu: Na co zwracac uwage przy zakupie dl-a.nowy!!!

Witam.jestem tu nowy przeglądałem forum i nie znalazłem wiec dlatego zakładam nowy temat.Bardzo proszę o uświadomienie mnie na co zwracać uwage przy zakupie dl??? Oglądałem allegro czy otomoto i byłem w rzeszowie w komisie ma 2 sztuki i kwota którą chce przeznaczyć to około 14tyś napewno chce 650tke mam 178cm wzrostu i 90kg wagi.Proszę starych wyjadaczy o konkretny opis na co zwracać uwagę a może gdzie sie wybrać z dl-ką żeby ją sprawdzić.Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez oltom2 dnia Czw 21:18, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 6:26, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Było już o tym, użyj szukajki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:12, 08 Kwi 2011    Temat postu:

a ja prosiłbym o jakiś link do strony gdzie opisane są poszczególne wersja 650-tki z kolejnych roczników w sensie K5, K6, K7 itp. Nie mogę nigdzie tego znaleźć.

Czym one się różnią, kiedy dokonano ważnych modernizacji i które wersje są bardziej godne zakupu od innych. Myślałem o motocyklu 650 z rocznika 2005 wzwyż.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:15, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Proszzzz...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
routerek
Motonita



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW

PostWysłany: Pią 8:15, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Nasza Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]
Very Happy

Edit: Otzi był szybszy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez routerek dnia Pią 8:16, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:24, 08 Kwi 2011    Temat postu:

routerek napisał:
Nasza Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]
Very Happy


czyli z tego wynika że w 2007 r. dodano 2 świece na cylinder zamiast 1, automatyczną regulację wolnych obrotów i w niektórych modelach ABS.

Czy uważacie że te zmiany są na tyle ważne by za nie dopłacać? Patrzę sobie że od 2007 aż do dziś 650 utrzymuje się w niezmienionym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 8:42, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Świece dołożyli ze względu na normy europejskie spalin, przy okazji "skasowano" jakieś tam konie w tabunie Smile Za to nie warto dopłacać.
Za ABS to już jak kto czuje - temat ABS w motocyklu jest stary i nieujarzmiony jak o wyższości dl650 nad dl1000...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nelson_20
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice

PostWysłany: Pią 8:51, 08 Kwi 2011    Temat postu:

No właśnie... ten ABS, dopłacać czy nie? Niby to nie jest motocykl to ulicznych szaleństw, wyścigów itp, to jest motocykl do przyjemnego przemieszczania się, do kulturalnej jazdy. Walczę z tą myślą od kilku ładnych dni czy brać z czy bez.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:59, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W

Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:01, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Ja byłem przeciwnikiem ABSu ale zobaczyłem ten filmik i kupiłem wersję z ABSem. Teraz nie chce moto bez tego systemu, z resztą ponoć ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 9:21, 08 Kwi 2011    Temat postu:

skalar napisał:
Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W

Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju..


co to ECU?

Czyli Waszym zdaniem zmiany od 2007 (K7) były spore i jednak warto inwestować w nowszy model i to z abs - tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 9:21, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:38, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Ja bym dopłacił.
ECU Enżin kontrol junit Smile
jednostka sterująca- komputer


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 9:39, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 10:08, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Niestety nie mam porównania z ABS lub nie. W mojej Zuzannie nie ma tego ustrojstwa i do tej pory tylko raz miałem jej za złe że go nie posiada ale to były początki mojej przygody i wielka biała strzałka do skrętu w lewo podczas deszczu. Teraz już wiem i pamiętam o takich rzeczach i narzekać na brak ABS'u nie mogę ale kto wie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:11, 08 Kwi 2011    Temat postu:

konra.dzik napisał:
ponoć [ABS] ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach.


I to mi się podoba!

Za ABS byłbym gotów dużo dopłacić, choć jeżdżę bez i póki co nie leżę przy każdym hamowaniu. Mimo wszystko kupując następny motocykl też będzie to dla mnie jeden z najważniejszych punktów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blazimir
Motocyklista



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź

PostWysłany: Pią 17:40, 08 Kwi 2011    Temat postu:

W kwietniowym "Motocyklu" jest artykuł dot. zakupu motoora z wyszczegolnionymi 65 punktami, traktujacymi o tym co i w jaki sposob nalezy spawdzic. Moge zeskanowac jesli beda chetni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oltom2
A1



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pią 18:42, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Ja jestem chcetny bo szukalem na calym forum jak w temacie i bylo i owszem pytanie ale zaraz zmienili temat i zero odpowiedzi wiec prosze o skan moze wreszcie sie dowiem bo nie chce kupic byle gowna.dzieki i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez oltom2 dnia Pią 18:42, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blazimir
Motocyklista



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź

PostWysłany: Pią 19:48, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Ku potomnosci:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oltom2
A1



Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pią 20:09, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Fajna lektura troszke sie dowiedzialem dziekuje bardzo.jeden ktory pomogl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 23:11, 08 Kwi 2011    Temat postu:

skalar napisał:
Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W

Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju..


Sonda lambda i katalizator jest od modelu k4, czyli od początku DL650, natomiast ABS był dostępny już od modelu k6.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Sob 7:04, 09 Kwi 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:


Sonda lambda i katalizator jest od modelu k4, czyli od początku DL650, natomiast ABS był dostępny już od modelu k6.


poprawka: od modelu K7, który był dostępny w 2006


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 9:06, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Być może ale pewny na 100% nie jestem... Znam moto z 2006 marzec-kwiecień, który ma ABS.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 9:07, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:10, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Dziekuję za uświadomienie co do kodeli K4-K6.
Przyznam że tego nie zweryfikowałem w serwisówce,
przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Ale rozumiem że reszta jest OK?

Cały czas się człowiek czegoś uczy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siodemka
A2



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc

PostWysłany: Pon 9:35, 14 Lis 2011    Temat postu:

Odświeżę temat, bo nie mogę znaleźć tego na forum.
Czy oprócz zmian w silniku dokonano innych modyfikacji (zawieszenie, nadwozie) ?
Czy jest serwisówka do nowszych DL'ek to nie mogę znaleźć innej niż do K4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 9:53, 14 Lis 2011    Temat postu:

Ja mam serwisówkę do k5 z suplementami k6-k9. Mogę wrzucić na forum tylko nie wiem jak...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siodemka
A2



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc

PostWysłany: Pon 10:05, 14 Lis 2011    Temat postu:

Patent kolegi Sheyk'a świetnie się sprawdza:

Plik mozna pobrac bezposrednio lub przeslac na wlasne konto ze skrzynki

[link widoczny dla zalogowanych]


login: vstrompomoc
password: DupaDupa

Aby zapisac bezposrednio z wiadomosci nalezy otworzyc wiadomosc od 'sheyk' a potem zapisać załączniki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 12:09, 14 Lis 2011    Temat postu:

OK. Wrzuciłem serwisówkę i instrukcję montażu orginalnych manetek przy okazji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siodemka
A2



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc

PostWysłany: Pon 12:18, 14 Lis 2011    Temat postu:

Dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pboy
A



Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 7:29, 19 Gru 2011    Temat postu:

konra.dzik napisał:
Ja byłem przeciwnikiem ABSu ale zobaczyłem ten filmik i kupiłem wersję z ABSem. Teraz nie chce moto bez tego systemu, z resztą ponoć ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach.


na tym filmiku dokładnie widać, że abs jest zastępowalny przez boczne kółka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin