VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Na co zwracac uwage przy zakupie dl-a.nowy!!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Na co zwracac uwage przy zakupie dl-a.nowy!!!
PostWysłany: Czw 22:17, 07 Kwi 2011
oltom2
A1

 
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





Witam.jestem tu nowy przeglądałem forum i nie znalazłem wiec dlatego zakładam nowy temat.Bardzo proszę o uświadomienie mnie na co zwracać uwage przy zakupie dl??? Oglądałem allegro czy otomoto i byłem w rzeszowie w komisie ma 2 sztuki i kwota którą chce przeznaczyć to około 14tyś napewno chce 650tke mam 178cm wzrostu i 90kg wagi.Proszę starych wyjadaczy o konkretny opis na co zwracać uwagę a może gdzie sie wybrać z dl-ką żeby ją sprawdzić.Z góry dziękuje i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez oltom2 dnia Czw 22:18, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:26, 08 Kwi 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Było już o tym, użyj szukajki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:12, 08 Kwi 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





a ja prosiłbym o jakiś link do strony gdzie opisane są poszczególne wersja 650-tki z kolejnych roczników w sensie K5, K6, K7 itp. Nie mogę nigdzie tego znaleźć.

Czym one się różnią, kiedy dokonano ważnych modernizacji i które wersje są bardziej godne zakupu od innych. Myślałem o motocyklu 650 z rocznika 2005 wzwyż.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:15, 08 Kwi 2011
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Proszzzz...
http://vstrom.com.pl/cms/index.php?page=dl-650


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:15, 08 Kwi 2011
routerek
Motonita

 
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW





Nasza Very Happy
http://vstrom.com.pl/cms/index.php?page=dl-650
Very Happy

Edit: Otzi był szybszy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez routerek dnia Pią 9:16, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:24, 08 Kwi 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





routerek napisał:
Nasza Very Happy
http://vstrom.com.pl/cms/index.php?page=dl-650
Very Happy


czyli z tego wynika że w 2007 r. dodano 2 świece na cylinder zamiast 1, automatyczną regulację wolnych obrotów i w niektórych modelach ABS.

Czy uważacie że te zmiany są na tyle ważne by za nie dopłacać? Patrzę sobie że od 2007 aż do dziś 650 utrzymuje się w niezmienionym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:42, 08 Kwi 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Świece dołożyli ze względu na normy europejskie spalin, przy okazji "skasowano" jakieś tam konie w tabunie Smile Za to nie warto dopłacać.
Za ABS to już jak kto czuje - temat ABS w motocyklu jest stary i nieujarzmiony jak o wyższości dl650 nad dl1000...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:51, 08 Kwi 2011
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





No właśnie... ten ABS, dopłacać czy nie? Niby to nie jest motocykl to ulicznych szaleństw, wyścigów itp, to jest motocykl do przyjemnego przemieszczania się, do kulturalnej jazdy. Walczę z tą myślą od kilku ładnych dni czy brać z czy bez.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:59, 08 Kwi 2011
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W

Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:01, 08 Kwi 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja byłem przeciwnikiem ABSu ale zobaczyłem ten filmik i kupiłem wersję z ABSem. Teraz nie chce moto bez tego systemu, z resztą ponoć ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:21, 08 Kwi 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





skalar napisał:
Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W

Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju..


co to ECU?

Czyli Waszym zdaniem zmiany od 2007 (K7) były spore i jednak warto inwestować w nowszy model i to z abs - tak?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 10:21, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:38, 08 Kwi 2011
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja bym dopłacił.
ECU Enżin kontrol junit Smile
jednostka sterująca- komputer


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 10:39, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:08, 08 Kwi 2011
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Niestety nie mam porównania z ABS lub nie. W mojej Zuzannie nie ma tego ustrojstwa i do tej pory tylko raz miałem jej za złe że go nie posiada ale to były początki mojej przygody i wielka biała strzałka do skrętu w lewo podczas deszczu. Teraz już wiem i pamiętam o takich rzeczach i narzekać na brak ABS'u nie mogę ale kto wie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:11, 08 Kwi 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





konra.dzik napisał:
ponoć [ABS] ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach.


I to mi się podoba!

Za ABS byłbym gotów dużo dopłacić, choć jeżdżę bez i póki co nie leżę przy każdym hamowaniu. Mimo wszystko kupując następny motocykl też będzie to dla mnie jeden z najważniejszych punktów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:40, 08 Kwi 2011
Blazimir
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź





W kwietniowym "Motocyklu" jest artykuł dot. zakupu motoora z wyszczegolnionymi 65 punktami, traktujacymi o tym co i w jaki sposob nalezy spawdzic. Moge zeskanowac jesli beda chetni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:42, 08 Kwi 2011
oltom2
A1

 
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





Ja jestem chcetny bo szukalem na calym forum jak w temacie i bylo i owszem pytanie ale zaraz zmienili temat i zero odpowiedzi wiec prosze o skan moze wreszcie sie dowiem bo nie chce kupic byle gowna.dzieki i pozdrawiam oltom2@interia.pl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez oltom2 dnia Pią 19:42, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:48, 08 Kwi 2011
Blazimir
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz/Łódź





Ku potomnosci:

https://picasaweb.google.com/blazejpatora/Artyku?authkey=Gv1sRgCJGflrfpxtKuCw&feat=directlink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:09, 08 Kwi 2011
oltom2
A1

 
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krosno





Fajna lektura troszke sie dowiedzialem dziekuje bardzo.jeden ktory pomogl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:11, 09 Kwi 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





skalar napisał:
Zmiany w wersji K7 były większe, poza 2 świecami na cylinder zmieniono:
1) ECU silnika
2) Wydłużono wahacz tylny
3) Zamiast 1 sensora IAP (dane dla ECU tylko z 1 cylindra) zastosowano 2 czujniki (każdy na własny cylinder) w celu dokładniejszego sterowania wtryskiem
4) Zmieniono procedurę synchronizacji przepustnic (de facto utrudniono bez Suzuki Diagnostic System)
5) Pojawił sie katalizator i sonda lambda
Dla K8 zwiększono o 25W wydajność alternatora do 400W

Co do ABS to pewnie się niektórzy nie zgodzą ale moim zdaniem warto mieć - mnie już uratował skórę i zapobiegł uślizgowi przodu na plamce oleju..


Sonda lambda i katalizator jest od modelu k4, czyli od początku DL650, natomiast ABS był dostępny już od modelu k6.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:04, 09 Kwi 2011
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





roadrunner napisał:


Sonda lambda i katalizator jest od modelu k4, czyli od początku DL650, natomiast ABS był dostępny już od modelu k6.


poprawka: od modelu K7, który był dostępny w 2006


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:06, 09 Kwi 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Być może ale pewny na 100% nie jestem... Znam moto z 2006 marzec-kwiecień, który ma ABS.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 10:07, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:10, 09 Kwi 2011
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dziekuję za uświadomienie co do kodeli K4-K6.
Przyznam że tego nie zweryfikowałem w serwisówce,
przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Ale rozumiem że reszta jest OK?

Cały czas się człowiek czegoś uczy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:35, 14 Lis 2011
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





Odświeżę temat, bo nie mogę znaleźć tego na forum.
Czy oprócz zmian w silniku dokonano innych modyfikacji (zawieszenie, nadwozie) ?
Czy jest serwisówka do nowszych DL'ek to nie mogę znaleźć innej niż do K4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:53, 14 Lis 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja mam serwisówkę do k5 z suplementami k6-k9. Mogę wrzucić na forum tylko nie wiem jak...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:05, 14 Lis 2011
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





Patent kolegi Sheyk'a świetnie się sprawdza:

Plik mozna pobrac bezposrednio lub przeslac na wlasne konto ze skrzynki

vstrompomoc@wp.pl


login: vstrompomoc
password: DupaDupa

Aby zapisac bezposrednio z wiadomosci nalezy otworzyc wiadomosc od 'sheyk' a potem zapisać załączniki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:09, 14 Lis 2011
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





OK. Wrzuciłem serwisówkę i instrukcję montażu orginalnych manetek przy okazji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:18, 14 Lis 2011
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





Dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:29, 19 Gru 2011
pboy
A

 
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





konra.dzik napisał:
Ja byłem przeciwnikiem ABSu ale zobaczyłem ten filmik i kupiłem wersję z ABSem. Teraz nie chce moto bez tego systemu, z resztą ponoć ma się stać tak obowiązkowy w motocyklach jak w samochodach.


na tym filmiku dokładnie widać, że abs jest zastępowalny przez boczne kółka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Na co zwracac uwage przy zakupie dl-a.nowy!!!
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin