VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Nowy DL 1000 Silnik
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowy DL 1000 Silnik
PostWysłany: Nie 20:05, 06 Wrz 2015
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Pytanie do tych którzy go mają. Czy faktycznie czuć, że nowy silnik ma mocniejszy dół i lepiej ciągnie od starego czy to tylko kosmetyczna poprawka na silniku. Pytam bo poważnie się zastanwiam się nad nim a nie miałem okzji się przejechać niestety Sad
Po sprawdzeniu rynku widzę, że waga i inne cechy przemawiają za tym aby go kupił. Muszę mieć potocykl uniwersalny do pracy i na wypad w alpy a na dwa sprzęty nie mam miejsca. Więc tak jak stary DL świetnie się spisuje to nowy też godnie go zastąpi Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:11, 06 Wrz 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Zapraszamy na zlot, prawdopodobnie będzie testowy nowy DL-1000 do jazd testowych dla każdego chętnego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:28, 06 Wrz 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1263
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Moim zdaniem ma: mocny dół, tylko dobre średnie i słabe wysokie.
Dla mnie ok i nie zamieniłbym nawet na mocne średnie. Ale każdy ma inaczej. Musisz pojeździć. Ja lubię mieć od razu moc potem na wysokich już nie jeżdżę zbyt często.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:28, 06 Wrz 2015
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Kusząca propozycja myslę, że wpadnę na chwilkę Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:59, 07 Wrz 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Nie jeździłem starym 1000-cem.
Natomiast nowy na 100% ma mocny dół. Nie wkręca się na obroty jak MAŁY Dl650, ciężko mu to idzie, jednakże prędkość nabiera dość szybko.
Ja zawsze jeździłem dołem i średnimi obr, sporadycznie wykraczałem poza 7tys, a 90% moich jazd było i jest w zakresie 3-5tys/rpm.

Także jak jeździsz w podobnym stylu to możesz brać go w ciemno - ja tak zrobiłem, nie żałuję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:57, 07 Wrz 2015
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Matt napisał:
Nie wkręca się na obroty jak MAŁY Dl650, ciężko mu to idzie, jednakże prędkość nabiera dość szybko.


Zobacz do jakich obrotów kreci się 1000 a do jakich 650.
1000 (Stary) ma początek czerwonego na 9500 a 650 na 10500 obr/min.
1000 i 650 to także różne przełożenia (zarówno skrzynia jak i przełożenie końcowe). 1000 to znacząco większy moment obrotowy więc nie musi sie tak szybko kręcić, żeby szybko jechać.
Stąd pewnie wrażenie, że nie wkręca się na obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:13, 08 Wrz 2015
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 344
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Nie jeździłem starym dl-em ale nowy wg mnie ma fajny dół, przeważnie i tak jeżdze pomiedzy 4 a 8 tys bo jakoś nizej nie potrafie a po drugie troche dziwnie brzmi silnik na niskich obrotach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:26, 08 Wrz 2015
geniusz
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 281
Przeczytał: 46 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Dziś jeździłem nowyn DL-em 1000.
Na wolnych obrotach miałem wrażenie jakby chcia łzgasnąć ale to się nie stało. Dół faktycznie bardzo dobry mozna się kulać prawie do 2 tyś. Hamulce bardzo dobre w stosunku do poprzednika. Zawieszenie dobre przód był jak dla mnie twardy. Jedyne co na minus to ochrona przed wiatrzem ta szybka przednia wąska i niska i dość mocno wiało nawet regulacja nie wiele dawała. A co najngorsze to kreski od pliwa znikały jak szalone pewnie spalanie wychodzi ponad 5 litrów w moim stylu jazdy a bliżej 6.
Ogólna ocena "dobry" muszę poważnie przemysleć decyzję czy jego wybrać czy coś innego poszukać chodzi mi po głowie Super Tenere tez nią jechałem i było super lepiej chroni przed wiatrem silnik też super. Osobiście męczy mnie ten świst silnika jest dość specyfinczy tak samo miała Honda Varadero.
Powyżej 80 km/h przestaje być dopiero męczący. Jedna wielka zaleta to, że jest w miarę uniwersalny Suzuki do miasta i w trasę a jak się ma miejsce na jeden motocykl to jest to istotne Yamaha jest dość ciężkawa ale też sie da jeździć po mieście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy DL 1000 Silnik
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin