VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> nowy DL 650 - spalanie Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
nowy DL 650 - spalanie
PostWysłany: Nie 14:40, 16 Gru 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





w różnych testach na temat nowego modelu DL 650 piszą, że nowy DL jest sporo oszczędniejszy od starego (mój DL AK& pił 4.3-4.6L/100) i pali poniżej 4L/100, nawet do 3,7/100. Tyle testy a jak jest naprawdę?

Chciałbym zapytać posiadaczy nowego modelu o średnie spalanie ich maszyn - żeby wyniki dało się jakoś porównać załóżmy ekonomiczną jazdę w tempie do 100km/h.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 14:40, 16 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:35, 16 Gru 2012
marcin2
A

 
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 171
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin





Średnie spalanie wychodzi mi 4,2, jak latam spokojnie 3,8.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:45, 16 Gru 2012
Jacq
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa





że tak powiem... WOW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:09, 16 Gru 2012
maikpl
A

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





To powiem że stary Dl 650 pali poniżej 4/100 przy jeździe do 100km/h
Przez ten sezon przejeździłem i ani razu nie spalił mi powyżej 4 litrów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maikpl dnia Nie 23:11, 16 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:16, 17 Gru 2012
kiwi
A1

 
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bogatynia/Opolno Zdrój





Średnie spalanie 3.8l/100km.Po zamontowaniu kufra centralnego spalanie 4,2l.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:25, 26 Gru 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





A mój spala na mieście 6,2. Może coś nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:23, 02 Sty 2013
kedzip
A1

 
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Minimalne spalanie jakie mi się udało uzyskać to 3.7 L/100km jadąc ok. 80 km/h.
Średnio po każdym przejeździe spalanie wynosi ok. 4.1-4.5 litra (trasa-miasto).
Na autostradzie przy prędkości ok. 140++ km/h spalanie rośnie już do ok. 5.5 litrów.
Na nierozgrzanym silniku przy ostrej szarży widziałem nawet 17 litrów Smile
W mieście wydaję się być bardzo oszczędny (max 4.2 l)
Natomiast wszystko zależy z jakimi opory powietrza przyjdzie Ci walczyć, jak owiewkę masz ustawioną i oczywiście Twój wzrost (mój to powyżej 186 cm więc wiatr często 'rąbie' mnie po głowie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 2:16, 08 Sty 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Na Szkocje traska (Glenmorangie)oraz po Szkocji na kacyku 50-65 mil/h +- komputer pokazał 78 a raz 80 mil na galon byłem baaaardzo zaskoczony i zadowolony to bardzo pomaga w nieznanej trasie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:27, 12 Sty 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Mój ile wleje tyle spali .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:58, 13 Sty 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Żeby nie być gołosłownym, 250km, autostradą, prędkość 100-110km/h:



Jak po okraj lataliśmy, a po tym powrót do Wrocka przy dość mocnym katowaniu sprzęta, spalania osiągnęło 4.9L. Nie jest źle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:33, 13 Sty 2013
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Jest dobrze .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:08, 13 Sty 2013
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Co raz bardziej mi się nowy DL podoba Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:21, 13 Sty 2013
MANOS
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Mi starym udało się w trybie "eko emeryt" Wink czyli do 110km/h osiągnąć wynik 3,8-3,9l na 100km ale nie 3,7, wow!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:02, 13 Sty 2013
jasio
A

 
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ej, no. Stary też potrafi być ekonomiczny... przynajmniej mój.
Najniższe spalanie jakie mi wyszło to 3,58:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:34, 14 Sty 2013
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Rajd o kropelce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:24, 15 Sty 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Jest GITES!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:30, 24 Sty 2013
seb
A1

 
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: sosnowiec





Każdy pisze ile najmniej pali , wiec ja dorzucam swoje 3 grosze autostrada a4 katowice -wrocław 2 osoby z kuframi przy silny przeciwnym wietrze i predkości 130+ wyszło 8,2 (-:
ale średnie 4,7


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:31, 27 Lut 2013
Aro61
A

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 104
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Janowice





To prawda jest oszczędniejszy od poprzedniego modelu ale jak się mu da w palnik tez potrafi spalić . Na poprzednim przejechałem 50000 km. i wiem że potrafi być oszczędny ,na nowym już 2000 km. i już widzę że jest oszczędny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:53, 13 Mar 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





na trasie w Bieszczady w dwie osoby z kuframi miałem 4,4 jadąc spokojnie.... normalnie ok 4,2

stary DL na autostradach z prędkością ok 160 i więcej z kuframi w dwie osoby spalił ok 6,4. Wraz z ze spadkiem prędkości 110-130 spalanie było przyzwoite


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez torchio dnia Śro 13:56, 13 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:07, 13 Mar 2013
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





ANDRZEJ napisał:
Jest dobrze .


looooooooooooooool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:59, 13 Mar 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Z tym spalaniem to ciężko określić . Wszystko zależy od akcesoriów DL'a (kufry , deflektor, handbary) i wagi kierowcy. Mi po mieście pali od 4,8 do 5,5 (zależy od nastroju kierowcy) a na trasie zamykam się w 4,5 (przy średniej prędkości około 100-120).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:42, 13 Mar 2013
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Dużo zależy też od ciężaru kierownika i/lub plecaka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:04, 13 Mar 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





tak samo od tego czy są kufry boczne etc.
jednakże nawet w dwie osoby jadąc relaksacyjnie można otrzymać przyzwoite wyniki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:11, 14 Mar 2013
marekstolarski@op.pl
A1

 
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: katowice





Też mam DL'a ale żeby 3,7L/100??? Może jeżdżę zbyt często pod wiatr:)) Uważam, że uczciwa średnia to 5L/100km. Do 4 to udało mi się zejść jak zaczął mi napęd nawalać, łańcuch wyraźnie się wyciągnął i wówczas z racji chęci jeżdżenia a niemożności szybkiej wymiany jeździłem max 90km/h. Najmocniej przepraszam ale podobnie jak ze chwaleniem się spalaniem w samochodach, czy też jak to często bywa u mężczyzn z organem do prokreacji to wyniki są lekko naciągane na korzyść chwalącego się. Rzeczowo podchodząc do tematu, po przejechaniu 50kkm wynik 3,7 wydaje się nieco niemożliwy. Bez urazy dla przedmówcy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:34, 14 Mar 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





marekstolarski@op.pl napisał:
Też mam DL'a ale żeby 3,7L/100??? Może jeżdżę zbyt często pod wiatr:)) Uważam, że uczciwa średnia to 5L/100km. Do 4 to udało mi się zejść jak zaczął mi napęd nawalać, łańcuch wyraźnie się wyciągnął i wówczas z racji chęci jeżdżenia a niemożności szybkiej wymiany jeździłem max 90km/h. Najmocniej przepraszam ale podobnie jak ze chwaleniem się spalaniem w samochodach, czy też jak to często bywa u mężczyzn z organem do prokreacji to wyniki są lekko naciągane na korzyść chwalącego się. Rzeczowo podchodząc do tematu, po przejechaniu 50kkm wynik 3,7 wydaje się nieco niemożliwy. Bez urazy dla przedmówcy.


Da się . Tylko jaka wtedy frajda z jazdy motocyklem . Mnie nie kręci jazda równym tempem 100 km/h , ale każdy lubi coś innego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:12, 14 Mar 2013
*jacek*
A2

 
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom





3,7 da się zrobić, ale co to za jazda-delikatnie z gazem, szybka zmiana na wyższy bieg-lipa
jadąc licznikowo ok. 140/h, wyprzedzając z redukcją , solo, tylko z topcase- mój pali ok.5.5


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:51, 14 Mar 2013
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Wiecie co nie czytałem co napisaliście ale jak komuś zależy na małym spalaniu to nich sobie skuter kupi singiel zawsze mniej pali


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:27, 15 Mar 2013
robimal
A1

 
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chrzanów





baltex napisał:
Wiecie co nie czytałem co napisaliście ale jak komuś zależy na małym spalaniu to nich sobie skuter kupi singiel zawsze mniej pali


Ja uważam, że palanie w motocyklu turystycznym jest równie istotne co wygodna pozycja. Tu zacytuje jednego z kolegów - Chyba, że chcesz napisać przewodnik po stacjach benzynowych. Ale kto już co lubi zwiedzać.
Liczę na dalsze konkretne odpowiedzi komu ile spalił i w jakich warunkach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robimal dnia Pią 7:32, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:03, 15 Mar 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





spalanie jest ważne. sam wybrałem DLa m.in ze względu na uniwersalność, prostą konstrukcję oraz spalanie.
Ponadto DL może palić 3,7 dla mistrza ekonomii a jak ktoś go pociśnie to ok 6 co jest i tak dobrym osiągiem. Znam moto które normalnie palą 7 a jak się poszaleje to ponad dychę lekko spalą.

Przy czym nie należy się pogubić jak w innym wątku koledzy chcą montować ledy i wyłączać normalne światła mijania w dzień. Bezpieczeństwo też jest ważne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:33, 15 Mar 2013
Corab
A

 
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otrębusy





mój nowy 4,8 , ale nie starałem się jeździć oszczędnie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:32, 15 Mar 2013
SRafal
A1

 
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Mysiadło





troszkę może poza tematem spalania nowego DLa, na codziennie jeżdżę skuterem Gilerra 125 na gaźniku i spalanie mam 4 litry przy wadze 120kg.
Jeszcze raz szacunek dla spalania 3,7 - nigdy takiego nie miałem, a wiele razy wlokłem się turystycznie poza miastem.
Dodatkowe wyposażenie ma swoją wagę, szyba wyciągnięta ma maxa do góry sprawiają, że nie ma szans konkurować z golasem.
Rafał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:07, 15 Mar 2013
Breit
A2

 
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk





jak mojego pocisne to spali 8,5 przy trasie 100 km, a jak lightowo to to 3,5-3,7 i tak to jest z pytaniami ile pali Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:38, 15 Mar 2013
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





właśnie spalane jest uzależnione od opon stylu jazdy wagi kierowcy wiatru drogi wysokości szyby itp.
Nie sposób jest ustalić który dl ile pali można na tomista zrobić ranking kto ile przejechał na pełnym baku.
Wyniki mogę być bardzo interesujące. Okaże się kto jest mistrzem w spokojnej jeździe
W ogóle można by taki ranking zrobić kto jest mistrzem oszczędności.
Albo nowy temat ile się da przejechać na jednym baku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:24, 15 Mar 2013
Roli
Motonita

 
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 719
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Wyjazd 5000km - 2osoby, 3pełne kufry --- średnia 4,3l/100km
Maksymalnie na autostradzie na odcinku 200km 7,5l/100km (komputer pokazywał momentami 8,1l/100km).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:38, 17 Mar 2013
nats
A2

 
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: duze miasto





Po wykonaniu kilku dzialan matematycznych wyszlo 4.44, na dotarciu, zgodnie
z ograniczeniem, kufer centralny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:21, 21 Maj 2013
Tomala1975
A1

 
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Pierwsze 2tys km i spalanie od 4,5 do 5 litrów waga ponad 100 i kufer centralny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:47, 21 Maj 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





4.5l/100km przy jeździe turystycznej na polskich drogach poza autostradą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:13, 21 Maj 2013
Lapi
A1

 
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





6.5l/100km jak wracałem z Ułęża i się śpieszyłem. Cała trasa w trybie gaz/hamulec (kolumny samochodów).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:42, 22 Maj 2013
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Lapi napisał:
6.5l/100km jak wracałem z Ułęża i się śpieszyłem. Cała trasa w trybie gaz/hamulec (kolumny samochodów).


To by się zgadzało. Jeżdżąc w mieście takim jak Poznań tylko w korkach potrafił spalić 6.2 mimo że w sumie nie gazowałem jak szalony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:22, 22 Maj 2013
m4lin1
A1

 
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Witam
U mnie podobnie jak u reszty tempo EMERYTA spalanie 3.5 do 3.7 ale przy normalne jeździe średnio 4.3 litra a autostrada tak do 160 km/h to srednie wychodzi ponad 5-6 litrow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:04, 22 Maj 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Ostatnio jazda po Walii z ekipa kolesie sie zdziwili bo cala trasa tam i z powrotem wyniosla 298 mil - na jednym zbiorniku (bylem zapakowany z kuframi i namiotem)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:18, 22 Maj 2013
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 510
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Mój rekord to 2,8l/100km.
Ze stałą prędkością ok 100km/h.

Polską autostradą bez stacji paliw.
Na głębokiej rezerwie.
Jechałem nie za blisko ale i nie za daleko tira Smile

A tak normalnie to 4,5-5,5.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:32, 23 Maj 2013
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Oczywiscie ze w tego typu motocyklu spalanie ma znaczenie! Prosty przyklad: bedac 100lat temu w Szkocji z dwoma kolegami (bandit600 i fazer600) im zaczelo sie konczyc paliwo i mielismy przymusowy nocleg. Oczywiscie od tego zalezala tez pojemnosc baku ale wychodzi na to samo. Hayabusa tez jest turystyczna...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:21, 12 Sie 2013
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





robimal napisał:
Ja uważam, że palanie w motocyklu turystycznym jest równie istotne co wygodna pozycja. Tu zacytuje jednego z kolegów - Chyba, że chcesz napisać przewodnik po stacjach benzynowych. Ale kto już co lubi zwiedzać.
Liczę na dalsze konkretne odpowiedzi komu ile spalił i w jakich warunkach.


uważam podobnie. Motocykle niestety nie mają dużych baków i spalanie ma istotny wpływ na zasięg motocykla. Ania Jackowska w jednym z wywiadów stwierdziła, że największym problemem w jej podróży po Ameryce Płd. były właśnie kłopoty z dostępnością paliwa. Inaczej się człowiek czuje wjeżdżając w nieznany teren wiedząc, że ma zapasu na 500km bo mu moto mało pije, a inaczej jak tylko na 250km. No i koszty - paliwo to połowa ceny całego wyjazdu.

Jeśli nowy DL650 przy ekonomicznej jeździe pali poniżej 4L to wydaje się być w czołówce wśród tego typu motocykli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 11:22, 12 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:10, 12 Sie 2013
wachu666
A1

 
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





marekstolarski@op.pl napisał:
Też mam DL'a ale żeby 3,7L/100??? Może jeżdżę zbyt często pod wiatr:)) Uważam, że uczciwa średnia to 5L/100km. Do 4 to udało mi się zejść jak zaczął mi napęd nawalać, łańcuch wyraźnie się wyciągnął i wówczas z racji chęci jeżdżenia a niemożności szybkiej wymiany jeździłem max 90km/h. Najmocniej przepraszam ale podobnie jak ze chwaleniem się spalaniem w samochodach, czy też jak to często bywa u mężczyzn z organem do prokreacji to wyniki są lekko naciągane na korzyść chwalącego się. Rzeczowo podchodząc do tematu, po przejechaniu 50kkm wynik 3,7 wydaje się nieco niemożliwy. Bez urazy dla przedmówcy.



Jak sie jezdzi jak emeryt to sie ma. Dazenie do wynikow typu 3..cos tam to jak jezdzenie autem a nie motocyklem. Przy sredniej jezdzie moj DL pali od 4.8 do 5.2. Kiedys na trasie udalo mi sie osiagnac wynik 4.5 przy jezdzie okolo 100-130km/h. Ale no nie przesadzajmy... Jesli producent podaje 4.0 w standardzie WMTC czyli w okolicznosciach jakie sa ciezko dostepne na jakichkolwiek drogach, to rozumiem ze wiekszosc z Was do swoich testow rozpedza motocykl i potem na 6 biegu robi pomiar toczac sie z najwiekszej gorki chyba Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:32, 12 Sie 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





I powrocilem z trasy po Europie,zapakowany na maxa ze stala predkoscia 75 mil na godzine srednia z trasy wyszla mi 68mil/g zatrzymywalem sie tylko na stacjach benzynowych co 200-220 mil tak aby kontrolka pokazywala mi tylko jeden migajacy kwadrat.Super wygodny motocykl lecz i tak dupa bolala bo nigdy nie mialem pojazdu ktory by na jednym zatankowaniu przejechal taki dystans.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:42, 16 Sie 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





http://img32.imageshack.us/img32/1453/gpeo.jpg
Z dzisiejszej spokojnej jazdy na luzaku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 3:47, 24 Sty 2014
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Po zmianie wydechu i jazda w zimne dni na pełnym gazie (120 mil/h) 33MPG- czyli 4.5 litra na 53 kilometry hmmmmm czekam na PC aby zmienić ustawienia i wyregulować pojazd bo jest nie za ciekawie (9litra na 100 kilometrów )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:53, 24 Sty 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Remi- a wrzuciles chociaz 4 bieg z 6 mozliwych? Czy dzidowales na 3? Wink
A tak na powaznie, to koniecznie wyregulowac i nowe mapy pod wydech. Niecale 9l/100 to o wiele za duzo nawet jezdzac z predkosciami zblizonymi do maksymalnych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:00, 26 Sty 2014
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Wiem,dowiedziałem sie w firmie w której zamówiłem PC ze dostanę pod koniec miesiąca towar ale model bedzie bez map i będę musiał sam pod siebie ustawić wszystko na hamowni..słyszałem cos takiego lecz nie wiem w praktyce o co chodzi..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nowy DL 650 - spalanie
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin