VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Opinie o sprzęcie.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Opinie o sprzęcie.
PostWysłany: Śro 15:40, 30 Lip 2008
Gość

 





Witam Was serdecznie jako nowy użytkownik forum.


Na przywitanie miałbym do wszystkich serdeczną prośbe, mianowicie kupiłem (jeszcze tylko ostatnia wpłata) Suzi DL 650 a narazie nie do końca sie na tym znam (pierwsza własna maszyna) więc prosiłbym Was o fachowa rade co sądzicie o kupowanej przeze mnie maszynie:

allegro.pl/item407408780_suzuki_dl_650_v_storm_2005r_dodatki_40_zdjec.html


Jedyne czego ja się dopatrzyłem to rdza (ta widoczna na zdjęciach, przy podnóżku pasażera) oraz dookoła otworów wentylujących w tarczach plus na kilku śrubach, z tym że jest on sprowadzony z UK a tam to podobno norma ze względu na wysoką wilogtność. Myśle że rdza nie jest problemem bo planuje popsikać ją czymś i polakierować. Z tego co patrzyłem wszystkie spawy ramy wyglądają na oryginalne.? Co o nim sądzicie? Question

....I mam jeszcze pytanie, czym różnią sie poszczególne wersje (K?)i jak je rozpoznać?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 15:46, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Re: Opinie o sprzęcie.
PostWysłany: Czw 16:29, 31 Lip 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jeśli to jest wersja angielska to ma 8500 mil a nie km (czyli powinien miec 3 wpisy - przeglądy?).
Lampa angielska jest niezgodna z polskimi przepisami.
Oryginalny kufer jak w tym przypadku wymusza zastąpienie bagażnika paskudnym stelażem.

mniej więcej było tak (od 2004):
K4 - srebrna rama, srebrny bagażnik
K5 - czarna rama, srebrny bagażnik, naklejka - piorun - na baku
k6 - jak w k5
k7 - czarna rama, czarny bagażnik, inna naklejka na baku (jodełka), inne przełączniki na kierownicy, opcjonalnie ABS, dłuższy wahacz, 4 świece

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Czw 16:43, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:02, 31 Lip 2008
Gość

 





Dziękuje za odpowiedź. Czy lampe będe musiał wymienić? Wpisy ma faktycznie 2 , tak jakby w 2007 nie został wykonany przegląd. Najpierw w 2006 a później w 2008 pojawia się wpis. Czy mogę mieć przez to problemy z przeglądem w PL?
PostWysłany: Czw 20:31, 31 Lip 2008
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Lampy powinieneś wymienić, w przeciwnym razie będziesz świecił po oczach, a pobocze możesz mieć niedoświetlone. Zdaje się, że nie dostaniesz samych odłyśników do reflektorów, tylko pewnie cała lampa do wymiany.
Moto wygląda pieknie na zdjęciach, życzę frajdy z jazdy, ja ją mam - też pierwsze własne moto i też DL650A. Co do ceny - w porównaniu do ogłoszeń innych na alledrogo nie jest zła, ale... mój Sztormik z 2007 po ślizgu po wymianie kilku drobnych elementów i z serwisem wyniósł mnie ok.15000... Sprowadzony ze Szwajcarii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:09, 31 Lip 2008
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Thomashg napisał:
Dziękuje za odpowiedź. Czy lampe będe musiał wymienić? Wpisy ma faktycznie 2 , tak jakby w 2007 nie został wykonany przegląd. Najpierw w 2006 a później w 2008 pojawia się wpis. Czy mogę mieć przez to problemy z przeglądem w PL?


"musiał" pewnie nie bo na przeglądzie pewnie nie będą mieli pojęcia o tym że jest "odwrotna" ale niestety na naszych drogach jeździ coraz więcej świecących po oczach jadącym z przeciwka zamiast oświetlać znaki...

brak wpisów tez nie jest żadnym problemem przy przeglądzie w Polsce poniewaz tego wogóle nikt nie sprawdza - to ma znaczenie tylko do gwarancji, która tu już się skończyła

co do moto to wg. mnie przebieg jest realny - szukając dla siebie obejrzałem parę dl1000 z anglii i przy przebiegach 20-25tys. mil już miały korozję na pokrywach bocznych silnika doodkoła w miejscy przylegania do karterów a ten raczej jeszcze tam jej nie ma, zdjęcia z tego co widać były robione 2008.07.23 jeszcze w UK czyli raczej nie był "reanimowany" w PL, jak to anglik ma trochę dodatków (jest też centralna stopka) - to wszystko na plus ale np. ja bym się bardzo zastanawiał czy wydać 15tys.zł na 3 letni sprzęt który koroduje - no i gwarantuję, że na żywo niestety te wszystkie ogniska (oprócz wymienionych wszystko co aluminiowe) będa wyglądać trochę gorzej + "lewa" lampa i licznik w milach (wiem że km też są) - tak wiem jak Ktoś chce ideał to niech kupuje nowy w salonie - dlatego skoro już go kupiłeś to na pewno nie będziesz żałował Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:38, 02 Sie 2008
Gość

 





Myśle że ze rdza jakoś sobie poradze, jeśli ją zeszklifuje i zamaluje miejsca w których występuje to problem będzie rozwiany. Czyli nie moge kupić samego odbłyśnika tylko od razu cała lampe? Na allegro widze ze nikt nie ma. Wiecie gdzie moge dostac używke i ile około mnie to będzie kosztowało?
PostWysłany: Sob 14:51, 02 Sie 2008
peri84
A1

 
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Sztum





Witam lampa używana do dl to koszt 500-600 zł, nowa ponad 1200 zł. Wiem bo ostatni musiałem wymienić bo kupiłem dl z rozbitą lampą. Ja swoją kupiłem za 350 zł ale ma lekkie pęknięcie ok 2 cm na szczęście szczelne. I jak szukasz lampy to wpisuj też dl 1000 bo to ta sama lampa, sprawdzone w serwisie suzuki.
Pozdrawiam !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:34, 02 Sie 2008
Gość

 





Witam. To troche będe musiał wydać, no ale może uda mi sie tamta sprzedac na ebayu, chociaz za połowe ceny.
PostWysłany: Sob 9:03, 04 Kwi 2009
Gość

 





To mój pierwszy post, więc WITAM WSZYSTKICH!

Od kilku dni zaliczam się do szczęśliwych posiadaczy V-stroma DL100 z 2002 roku. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze kilka detali, między innymi pierwszy przegląd. Z racji tego, że jest to anglik również mam problem z lampą.

Ale w V-stromie oprócz pionowej, jest przecież także pozioma regulacja snopu światła. Czy to nie załatwia problemu?

Zdaję sobie sprawę, że snop nawet przy maksymalnej regulacji w prawo nie będzie taki jak przepisowa lampa do poruszania sie w ruchu prawostronnym, ale na przeglądzie chyba powinno wystarczyć.

Czy ktoś kasował w ten sposób problem "lewej" lampy? Śrubkę już zlokalizowałem, ale w którą stronę trzeba kręcić.
PostWysłany: Wto 16:39, 07 Kwi 2009
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





V0yteck napisał:
Zdaję sobie sprawę, że snop nawet przy maksymalnej regulacji w prawo nie będzie taki jak przepisowa lampa do poruszania sie w ruchu prawostronnym, ale na przeglądzie chyba powinno wystarczyć.


Też mam anglika, nic nie zmieniałem, nic nie regulowałem, na przeglądzie nawet się nie zająknęli na temat ustawienia lamp - zero problemów.

Później w trakcie jazdy nocnej, kilka razy mrugnęli mi, że oślepiam - lekka korekta w dół i po sprawie. Drogę oświetla bardzo dobrze, nie narzekam.

Mój też miał zaczątki rdzy na ramie pomocniczej. Zimą dałem ją wraz z kierownicą (obita od kluczyków między mocowaniami) do piaskowania i malowania proszkowego, wygląda jak nowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:47, 08 Kwi 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





V0yteck napisał:
......
Czy ktoś kasował w ten sposób problem "lewej" lampy? Śrubkę już zlokalizowałem, ale w którą stronę trzeba kręcić.


Hmm... najlepiej podjechać blisko ściany lub szyby, raz w jedną raz drugą i patrzeć w którą stronę światło się przesuwa;) Metoda organoleptyczna króluje;))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:23, 21 Kwi 2009
Gość

 





Dzięki za rady. Przegląd załatwiłem. Jedynym problemem było dostarczenie wszystkich danych motocykla, bo nie mieli go w bazie. Poza tym bezproblemowo.

Na razie obniżyłem po prostu lewy reflektor, nawet chyba trochę przesadziłem bo świecą mi za nisko. Do śrub regulacji poziomej jest trudniejszy dostęp, ale pobawię się kiedyś na spokojnie.

Teraz mam jeszcze sprzęgło do roboty, bo przy dynamicznym ruszaniu mocno szarpie, mam nadzieję że kosz jeszcze da radę, ale tarcze na pewno do wymiany Sad
Opinie o sprzęcie.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin