VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Pomocy!!! Potrzebny mechanik do diagnostyki.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pomocy!!! Potrzebny mechanik do diagnostyki.
PostWysłany: Śro 17:29, 29 Wrz 2010
dareka15
A1

 
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 27
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Witam. Mam DL1000 z 2002r. i potrzebuje mechanika ze sprzętem do diagnostyki elektroniki najlepiej z Wawy. Mój problem polega na tym że motor wchodzi w tryb serwisowy nawet po wykasowaniu problem sie powtarza, i przez to pali 10L na setke. Wszelka pomoc mile widziana.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dareka15 dnia Śro 17:37, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:50, 29 Wrz 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Brzo wspominał, że ma kompa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:17, 29 Wrz 2010
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





Próbowałeś z pstryczkiem elektryczkiem z użyciem którego moto pokazuje co go boli ???? Kody błędów można zczytać bez podpinania pod komputer ..... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:37, 30 Wrz 2010
dareka15
A1

 
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 27
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Patrzyłem, i pokazuje dwa zera.Sad Problem polega na tym ze jest dostępny sprzęt do diagnostyki tego motoru ale dopiero po 2004r. a ja mam 2002r.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:31, 30 Wrz 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





jak dwa zera to chyba nic go nie boli?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:36, 30 Wrz 2010
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





Kiedy pokazuje zera? FI świeci sie wtedy? Listę kodow umiesciłem na forum


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:31, 30 Wrz 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Napisz do naszego admin brzo - - ma kompa do diagnostyki DL-a podłączanego do kości serwisowej. 650 sczytuje na pewno to 1000 chyba też.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:23, 30 Wrz 2010
Basmanek
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki





stare tysiące mają inną wtyczkę, ale powinna wystarczyc auto diagnostyka. Oczywiście pod warunkiem ze aktualnie wyświetlane jest FI inaczej bedzie C00


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:51, 30 Wrz 2010
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 387
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





przed C00 musi byc jeszcze kreseczka polozenia przepustnicy.
-C00 wlasciwie.
Jak kreseczka jest u gory lub u dolu trzeba regulowac. Czy to powoduje zapalenie Fi to nie wiem, wzrost spalanie chyba moze. Fi jak zapala sie na stale to nie mozna uruchomic silnika. Jak pulsuje to uklad dziala w trybie awaryjnym i mozna jechac. Wez serwisowke wypinaj czujniki sprawdzaj kody bledow czy sie zgadzaja. Jak wykluczysz wszystkie czujniki to pewnie modul padl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:11, 30 Wrz 2010
dareka15
A1

 
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 27
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Dzięki za pomoc.Kreseczka przy zerach jest na środku. FI zapal sie nie raz w czasie jazdy i to tylko na chwile. Ale może spróbuje to jakoś sprowokować.No właśnie diagnoza jest możliwa przy nowszych modelach. Od 2004r. A apropo modułu to czy może jakiś klubowicz z Wawy był by skłonny wypożyczyć mi moduł od 1000 na chwile do sprawdzenia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:27, 01 Paź 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Napisałeś kolego że komp wchodzi Ci "sam" w tryb serwisowy a to jest właśnie tryb autodiagnozy(wyświetla się "-C" i kod błędu lub "00" jeżeli błędów brak)! Nie bardzo rozumiem co się dzieje w twoim przypadku, bo jeżeli zapala Ci się tylko "FI" i to na krótko, to oznacza że któryś z czujników ma zły kontakt, lub coś z nim jest nie w porządku, ale nie jest uszkodzony (stawiam na zaśniedziałą lub lekko rozpiętą kostkę. Jeżeli tak jest, to rzeczywiście, komp, nie dostając danych z któregoś czujnika, optymalizuje dawkę paliwa i mapę zapłonu, tak, aby nie wystąpiło spalanie stukowe lub przeciążenie silnika, przez co tracimy na osiągach i spalanie wzrasta. Wykluczam raczej uszkodzenie kompa, bo wtedy "wariacje" są reguły dużo poważniejsze. Jeżeli natomiast, faktycznie masz włączony tryb serwisowy, to najprawdopodobniej jest jakieś zwarcie w instalacji lub masz włożoną zworkę w złączkę diagnostyczną.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 0:31, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:09, 01 Paź 2010
dareka15
A1

 
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 27
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





No właśnie ja też nie bardzo rozumiem co się dzieje. Wszystko jest przeregulowane, synchronizacja przepustnic, i wszystko co tylko jest możliwe. Robiłem to u mechanika.Sprawdził wszystkie czujniki i nic nie znalazł. Trzymał motor 1,5miesąca i się poddał.Sad A FI sie i tak zapala, i pali dychacza bez względu czy sie jeździ wolno czy szybko.Byłem nawet w serwisie suzuki, i pan mechanik powiedział że one tyle pałą.Smile Motor kupiłem na wiosne i podejrzewam że już nabyłem go z taką usterką. I teraz jestem bez radny. Wszyscy tylko ręce rozkładają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:39, 01 Paź 2010
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





dareka15 napisał:
No właśnie ja też nie bardzo rozumiem co się dzieje. Wszystko jest przeregulowane, synchronizacja przepustnic, i wszystko co tylko jest możliwe. Robiłem to u mechanika.Sprawdził wszystkie czujniki i nic nie znalazł. Trzymał motor 1,5miesąca i się poddał.Sad A FI sie i tak zapala, i pali dychacza bez względu czy sie jeździ wolno czy szybko.Byłem nawet w serwisie suzuki, i pan mechanik powiedział że one tyle pałą.Smile Motor kupiłem na wiosne i podejrzewam że już nabyłem go z taką usterką. I teraz jestem bez radny. Wszyscy tylko ręce rozkładają.


a probowales podmienic modul ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:01, 01 Paź 2010
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





nie wiem dlaczego ale najczęściej szukamy jakiś poważnych awarii i kosztownych napraw a zazwyczaj sa to minimalne awarie, zacznij od sprawdzenia połączeń wszystkich mas i wszystkich złącz elektrycznych a jeśli grzebałeś coś pod bakiem sprawdź ułożenie wiązek elektrycznych wokół wtrysków ,zdarzył mi się spotkać z taką awaria że wiązka czujnika temperatury przechodziła zbyt blisko cięgiel pierwszych przepustnic i silniczek krokowy nie dawał rady regulować a co za tym idzie komputer wywalał błąd regulacji obrotów i składu mieszanki więc sonda lambda niby do wymiany proste uszkodzenia a ile błędów na ecu a i ważna informacja elektronika nie daje sobie rady z mechaniką więc warto sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych zanim będziemy wymieniali drogie elementy elektroniczne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:05, 01 Paź 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dobrze gada Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:25, 08 Paź 2010
dareka15
A1

 
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 27
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa





Chciałbym ponowić pytanie,Smile czy któryś z klubowiczów był by skłonny pożyczyć moduł, lub udostępnił motor żebym mógł podpiąć swój moduł i sprawdzić czy to przypadkiem nie on szwankuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pomocy!!! Potrzebny mechanik do diagnostyki.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin