Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa, a może regulator?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gzub
A2



Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 17:41, 01 Paź 2016    Temat postu: Pompa, a może regulator?

Witam !

Mam takie pytanie dotyczące małego DL z 2013 roku. Moto po długiej trasie nie chce odpalić, zasilanie działa, prąd dochodzi z akumulatora natomiast po włączeniu prawego przełącznika pompa w ogóle się nie uruchamia. Na co to może wskazywać, na wspomnianą pompę czy regulator napięcia? Nadmienię, że żadna z kontrolek nie wskazuje na jakąkolwiek awarię.

Jakieś sugestie mile widziane oraz pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:54, 01 Paź 2016    Temat postu:

W dużym DL-u jest przekaźnik od pompy paliwowej zakłądam, że analogicznie w małym też powinien być.
1. Włącz stacyjke i zobacz czy dochodzi na jeden styk roboczy jeśli tak to zmostkuj kawałkiem przewodu i zobacz czy pompa się załączy wystarczy jeśli pompa się załączy.
2. Jeśli się załączy to zmierz czy jest napięcie na cewce po załączeniu pewnie prze 2-3 sekundy powinno się pokazać napięcie jeśli będzie to znaczy, że cewka na przekaźniku się spaliła i trzeba kupić nowy przekaźnik.
3. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gzub
A2



Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 19:44, 01 Paź 2016    Temat postu:

Wystarczyło zacząć od punktu 3 czyli bezpieczników. Jeden do wymiany, a moto chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 22:38, 01 Paź 2016    Temat postu:

To git bezpieczniki, żadko się przepalają a jeśli to się stało to ile miał amper bezpiecznik?
Warto zmierzyć prąd jaki płynie przez układ i sprawdzić bo sytuacja może się powtórzyć gorzej jak to się stanie podczas wyprzedzania.
Zima idzie czas na przegląd instalacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Nie 12:59, 02 Paź 2016    Temat postu:

Miałem podobny przypadek na ostatnim wyjeździe. Po tankowaniu chciałem jechać dalej, motocykl odpalił i po kilku sekundach zgasł. Wskazówki po przekręceniu zapłonu chodzą, żadnych błędów nie ma, a pompa nie chce chodzić. Padł bezpiecznik "ignition" który powinien mieć wartość 10A jak wynika z serwisówki, a był wsadzony 30A.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gzub
A2



Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:02, 02 Paź 2016    Temat postu:

Dobrze, że to nie pompa ani regulator. Bo wymiana to już niestety, ale droższa zabawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin