VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Powitanie i pierwsze pytania
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Powitanie i pierwsze pytania
PostWysłany: Wto 17:26, 22 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Witam wszystkich serdecznie. Z racji tego, ze od dwoch dni jestem posiadaczem DL1000 z 2003 roku (29300km) naturalnie znalazlem sie na tym forum podobnie jak wiekszosc z Was. Moto przywiozlem sam od zachodnich sasiadow, cena ciut nizsza od gieldowej (3,62 za euro jeszcze mi sie udalo) ale mam wieksza pewnosc, ze moto jest unfallfrei. Martwi mnie jednak praca silnika a konkretnie dzwiek dochodzacy ze sprzegla. Po wcisnieciu klamki jest cicho i przyjemnie tak jak w hondzie Wink . Jakie sa wasze obserwacje dotyczace pracy sprzegla? Nie wiem, moze suzuki tak ma i nie powinienem sie na wyrost martwic. Do sezonu jeszcze troche czasu zostalo i moge zrzucic prawa kape odkrecic sprzegla i zobaczyc czy nie ma nadmiernych luzow. W najlepszym wypadku koszt uszczelki pod kape - olej i tak bede zmienial przed sezonem.
Jak sprawdzic poziom plynu chlodniczego i jaki ewentualnie dolac?
Jak spisuje sie sprzeglo hydrauliczne sa z nim jakies problemy?
Czy uszczelniacze na lagach zaworowych maja na zewnetrznej wardze widoczne sprzezynki? Bo moje maja - zastanawiam sie czy koles nie mial jakis problemow z uszczelnieniem i czegos nie kombinowal.

Jak sie dostac do filtra powietrza, zeby go wyczyscic i przy tym za duzo nie narozbierac?

pozdrawiam
Coliniak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:10, 22 Sty 2008
Gość

 





mówią suzuki stuki jaki dzwięk niewiem bo nie słyszałem ale czesto praca sprzęgła jest głośna ale nie przeszkadza to w jezdzie zawsze lepiej jest jak jest cicho , w moim sprzęgło tez troche dzwieczy taki sam objaw jak u ciebie po wcisnieciu odgłosy zanikają suzuki wymieniało kosze sprzegła podobno pomagało ja swim zrobiłem ok 20tus km i nic sie nie zmienia przywykłem ,pokusiłem sie o rozebeanie i szczerze nie było się do czego przyczepic ,co do płynu w chłodnicy najlepiej jesli nie wiesz jaki wymienić ,troche gimnastyki korek od chłodnicy jest pod prawym wypełnieniem ,koreczek do spustu masz przy pompie wody ,lać do chłodnicy do pełna do zbiorniczka między min a max uruchomic poczekac az ostygnie zgasić ,uzupełnic w chłodnicy.Sprzęgło hydrałliczne bezobsługowo ja zmieniam zawsze przed sezonem płyn i 0 problemów .Uszczelniacze masz normalne takie są stosowane ale z doswiadczenia warto przed zimą podnieść uszczelniacze te pierwsze (przeciw kurzowe)izakropli troche oleju lubi sie tam zbierac woda i nic o tym nam niewiadomo mozna to zrobić bez jakiegokolwiek demontazu.niestety dostęp do filtra masz dopiro po zdjęciu baku a to troszke wumaga popracowac ale jest to możliwe do zrobienia samodzielnie zresztą to twje moto a to sama radość jeśli filtr do wymiany polecam K&N niewiele droższy a starczy na kilka sezonów jesli masz pytania to chetnie odpowiem jak bede znał odpowiedz cudów nie wymagaj pozdro
PostWysłany: Wto 19:12, 22 Sty 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





wylogowało mnie peter(gość}


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:20, 23 Sty 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jak nie masz pewności to wymień wszystkie płyny jesli dobrze pamiętam to zgodnie z instrukcja wymiana co 2 latka
sprzęgło podobnno we wcześniejszych modelach działa głośno - kosz ma się rozumieć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:21, 23 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





dzieki Peter, po prostu malo usmiecha mi sie wymiana koszyka sprzeglowego na dzien dobry. W najgorszym ukladzie moge moto zwrocic dealerowi - mam gwarancje na wady ukryte na 12 m-cy. W praktyce nie wiem jak by to jednak wygladalo ;-(.

jaki plyn do chlodnicy i do sprzegla?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:58, 23 Sty 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





do chłodnicy nie zamarzający do aluminiowych układów u mnie działa shel do sprzęgła taki jak do hamulców DOT-4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:20, 25 Sty 2008
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Taka praca sprzęgła jest normalna.Niczym sie nie przejmuj.Nie musisz nic robić.Ten typ tak ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:13, 25 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





Dzieki za info

mam pytanie jak w tych silnikach jest z podbieraniem oleju? Rzedowe Suzuki lubily olej szczegolnie Bandziory jak jest tutaj?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:25, 25 Sty 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





nawet przy ostrym uzytkowaniu niema problemów, od serwisu do serwisu wystarcza, tzn. ciut połyka u mnie wychodzi max. do 100 - ki na 6 tysi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:46, 25 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





eee to mila niespodzianka jezeli chodzi o Suzuki (kolejna mam nadzieje, ze bedzie ich wiecej) Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:00, 25 Sty 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





zaznaczam, że przebieg mam niewielti tj 30 tysi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:48, 25 Sty 2008
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





nawet przebiegi mamy podobne Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:10, 04 Kwi 2009
Gość

 





Siema!

W mojej świeżo zakupionej DL100 (2002r.) też mnie niepokoi sprzęgło. Oprócz dziwnych szumów i chrobotań są dziwne wibracje przy ostrzejszym ruszaniu i zmianie biegów. Tak jakby ktoś wsypał nakrętki do skrzyni biegów. Nie podoba mi się to.

W przyszłym tygodniu odstawiam do mechanika, do wymiany napęd, przy okazji zajrzy do sprzęgła i będę wiedział dokładnie co jest grane.

Ewentualnie orientujecie się jaki jest koszt kosza sprzęgła? Jakby trzeba było wymienić na ile się szykować? Może sa jakieś typowe usterki, które można jakoś wyeliminować?
PostWysłany: Nie 9:15, 05 Kwi 2009
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





ja mam z 2003r mały przebieg 9000 nie wiem czy sprzegło słychac bo słucham dźwieku z Leovince'ów Very Happy Moze troche słychac ale to nic takiego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:32, 08 Kwi 2009
Gość

 





Witam wszystkich!
Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem DL 1000, objawy w moim moto są podobne do tych jakie ma V0yteck w swoim sprzęcie. Mój DLek jest z 2003r z przebiegiem 23000km, sprzęgło oczywiście hałasuje a po wciśnięciu klamki milknie, co do ostrego przyśpieszania podobna reakcja (sprzęgło) jak u kolegi wyżej. Myślę że to jest normalna reakcja!! przecież 101Nm to potężny moment i musi dać jakoś o sobie znać! W sumie to bym był zdziwiony gdyby było inaczej:) Mimo tych dziwnych odgłosów ze sprzęgłem jest OK (odważyłem się odkręcić na jedynce do końca i przy 6000 obrotów koło poszybowało w góręSmile znaczy że pod obciązeniem daje radę więc musi być sprawne)
PostWysłany: Śro 22:13, 08 Kwi 2009
adi-049
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





cześć
Umnie jest dokładnie tak samo Dl1000 z 2003r tyle że mam 57 000 km przejechane i kupiłem z Włoch niedawno- mechanik powiedział abym się przyzwyczaił nic się tam nie dzieje (ale i tak zajrzę przed zimą do sprzęgła).
Czy jest ktoś na forum z Lublina z DL1000 aby móc sie zobaczyć i porównać "odgłosy''moto??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:12, 09 Kwi 2009
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Ja jestem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:41, 09 Kwi 2009
adi-049
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





ok a jak możemy się spotkać? moje GG 7921826 lub telefon 604627917 Very Happy Very Happy Very Happy jestem z osiedla bazylianówki obok galerii olimp i pracuję w reno przy zamku
Adam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Powitanie i pierwsze pytania
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin