Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

powitanie raz drugi i pare pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 20:57, 05 Kwi 2009    Temat postu: powitanie raz drugi i pare pytań

witam jeszcze raz, ostatnim razem jak się logowałem byłem w fazie zakupów. Obecnie jestem już szczęśliwym posiadaczem DL 650 K6.
Przejechałem już ze 150 km:) i mam co najmniej 2 pytania po pierwsze czy reguluje się tu jakoś dzwignię sprzęgla bo muszę bardzo dokładnie ja nacisnąć żeby bezszelestnie właczyć bieg. A po drugie czy naprawia się opony - udało mi sie w trakcie tych 150 km przbić oponę gwoździem albo ostrym kamieniem a może założyć dętkę? Dodam że opona ma 2 tyś przebiegu:(((
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 21:04, 05 Kwi 2009    Temat postu:

To nie jest motocykl wyczynowy i możesz śmiało dać zalepić o ile się da(nie wiem jak wielką masz dziurę)
Opona jest tak skonstruowana, że wciągnięcie kołka nic jej nie zaszkodzi.
Mało kto z nas jest tak rozrzutny że przy złapaniu gwoździa po przebiegu 2 tys km kupi sobie nową gumę.

Ale to jest moje zdanie i nie musicie sie z nim zgadzać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 21:08, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki za słowa otuchy, nawe nie wiesz jak chętnie zgadzam się z tym zdaniem:) Dziurka nie widoczna tylko czuć gdzie schodzi powietrze. A co z pomysłem kołka i dętki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 21:16, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Jak zakołkują dobrze to dętka jest niepotrzebna. Tak się składa że ja pracuję w tym zawodzie i mam bardzo dużo młodych klientów których nie stać na wymianę opony przy każdym przebiciu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 21:22, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Ok bo już nie tyle chodzi o kasę co o rozsadek i bezpieczeństwo. Dziurka mało widoczna i trochę szkoda wyrzucić prawie nową oponę a z drugiej strony jakie jest ryzyko załatania takiej opony? Zejście powietrza czy możliwe jest ze podczas jazdy się rozpadnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 21:39, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Nie znam takiego przypadku żeby się rozpadła, ale może inni uzytkownicy sie wypowiedzą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 21:43, 05 Kwi 2009    Temat postu:

ja też jestem kompletni zielony jeśli chodzi o moto:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pon 1:02, 06 Kwi 2009    Temat postu:

"- po zalozeniu naprawionej opony nalezy przez, co najmniej, nastepne 24 h nie jezdzic szybciej niz 80 km/h. Unika sie w ten sposob nadmiernego nagrzania sie opony, co mogloby doprowadzic do ponownego naruszenia naprawianego miejsca i w nastepstwie do spadku cisnienia w oponie,
-motocykl z naprawiana opona nie powinien przekraczac predkosci 130 km/h, gdyz moze spowodowac to efekt opisany powyzej"

Tyle na ten temat w serwisowce. Mnie tam przy 160 km/h ciagle by chodzilo po glowie, czy aby na pewno opona wytrzyma Smile

edited

zajrzyj jeszcze tutaj...

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Pon 1:15, 06 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
driv
A2



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 14:10, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki już wiem co mam zrobić. Dziurka ma średnicę (nacięcie 2mm maks) więc spróbuję, a szybkość 130 km/h na razie mnie nie interesuje:)
Ale dzięki za opinie.
Jeszcze tylko pytanko co zrobić z linka sprzęgła żeby lepiej brało w połowie zakresu a nie przy samej kierownicy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Pon 22:31, 06 Kwi 2009    Temat postu:

witaj w gronie, podpowiem, że mając Horneta i latając więcej jak 130 miałem naprawiane opony, a kiedyś tylną to chyba ze trzy razy. Różnica w formie naprawy wyglądała, że nie kołkowałem opony, tylko kleiłem na ciepło i zawsze działało. Jak zakołkujesz, będziesz czuł kołek podczas jazdy co może psuć całościowy efekt i przyjemność śmigania moto Smile
a linke da się wyregulować, tak mi teraz nic nie przychodzi kreatywnego do głowy, ale pokręć dwa obroty w prawo, dwa w lewo i będziesz widział jak się zmienia położenie działania sprzęgła. Popsuć się nie da kręcąc regulacją linki Smile

pzdr 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtala
A2



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 6:15, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Zwróć uwagę, czy przypadkiem po zmianie biegu nie napierasz dalej delikatnie butem na dźwignie zmiany biegów. Pierwsze moje jazdy na DL-u po przesiadce z innego motocykla tak miałem. I biegi nie chciały perfekcyjnie wchodzić Very Happy Dopiero jak zdałem sobie z tego sprawę, to okazało się, że to ja jestem winien problemom ze sprzęgłem. Dźwignia musi po zmianie wrócić sama do położenia neutralnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin