Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poziom płynu chłodniczego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Śro 11:46, 17 Lut 2010    Temat postu: Poziom płynu chłodniczego

Zauważyłem przypadkiem, że w zbiorniczku wyrównawczym poziom płynu u mnie jest ponizej kreski "Low" (oczywiście sprawdzane na zimnym silniku i moto idealnie w pionie) - zastanawiam sie gdzie "wyparował" i czy mogę dolać brakującą ilość czy raczej wymienić cały, bo nie wiem co tam było wlane Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 11:59, 17 Lut 2010    Temat postu:

Dolej wody destylowanej i olej temat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:02, 17 Lut 2010    Temat postu:

u mnie tez byl przez dlugi czas ponizej low. jak zdejmowalem bak to dolalem plynu chlodniczego. gdzie to ucieka to nie wiem bo jak spusiclem caly plyn z ukladu to w zbiorniczku dalej byl Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DICTUS
A



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:01, 18 Lut 2010    Temat postu:

Witam

Mam podobny problem, w zbiorniczku poniżej poziomu minimum po sezonie i przejechanych 12500 km.
Poza tym przy odpaleniu moto po dłuższym zimowym "snie" prawie się zagotował po 15 min na wolnych obrotach - nic z tego nie rozumiem????
Dodam, że jak silnik zagrzał się nieco, poziom w zbiorniczku wyrównawczym podniósł się do stanu pomiędzy max i min.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 0:43, 19 Lut 2010    Temat postu:

DICTUS napisał:
Witam

Mam podobny problem, w zbiorniczku poniżej poziomu minimum po sezonie i przejechanych 12500 km.
Poza tym przy odpaleniu moto po dłuższym zimowym "snie" prawie się zagotował po 15 min na wolnych obrotach - nic z tego nie rozumiem????
Dodam, że jak silnik zagrzał się nieco, poziom w zbiorniczku wyrównawczym podniósł się do stanu pomiędzy max i min.

Pozdrawiam


U mnie też silnik dziwnie mocno się rozgrzał, jak ostatnio go odpaliłem (z miesiąc temu) - do trzech kresek dojść to dziwne. Dodam, że wystawiłem go z ciepłego garażu.

A ze zbiorniczkiem to normalne, przy rozgrzaniu silnika podnosi się poziom. Głowy nie dam, ale w instrukcji jest coś napisane o sprawdzaniu poziomu płynu chłodniczego - chyba tak samo jak oleju, czyli po rozgrzaniu silnika i odczekaniu 2 czy 3 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pią 9:31, 19 Lut 2010    Temat postu:

V-Told napisał:
A ze zbiorniczkiem to normalne, przy rozgrzaniu silnika podnosi się poziom. Głowy nie dam, ale w instrukcji jest coś napisane o sprawdzaniu poziomu płynu chłodniczego - chyba tak samo jak oleju, czyli po rozgrzaniu silnika i odczekaniu 2 czy 3 minut.

V-Told zanim napisałem posta looknąłem do manuala i nic tam nie piszą, żeby na gorącym silniku poziom płynu sprawdzać- każą jedynie dolać do górnej kreski jeśli jest poniżej; zobaczę na ile się podniesie przy najbliższym odpaleniu moto- z tego co DICTUS pisze po rozgrzaniu osiąga poziom między L a H wiec niby OK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 11:59, 19 Lut 2010    Temat postu:

Sprawdziłem i piszą tylko, że ZAWSZE ma być między "F" a "L". Wiadomo, że ZAWSZE, to zawsze w takim razie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Sob 21:03, 20 Lut 2010    Temat postu:

Podgrzałem wodę w czajniku Mr. Green i zaobserwowałem, że poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym podniósł się ok. 1cm jednak nadal był pod kreską "L" wiec uzupełniłem brakującą ilość wodą destylowaną i jest OK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar_LBN
Motocyklista



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 21:34, 20 Lut 2010    Temat postu:

u mnie w samochodzie jest analogiczna sytuacja nie ma co się przejmować... dzisiaj dolałem koncentratu płynu chłodniczego i tez jest OK. PO rozgrzaniu ciśnienie jakie się wytworzy podnosi poziom płynu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Sob 21:40, 20 Lut 2010    Temat postu:

Cezar_LBN napisał:
PO rozgrzaniu ciśnienie jakie się wytworzy podnosi poziom płynu

Myslałem, że to rozszerzalność termiczna cieczy tak działa...zresztą nieważne Smile faktem jest, że w K7 dolanie płynu bez demontażu zbiornika paliwa to karkołomna sztuka- nieźle się musiałem nagimnastykować i nakombinować aby to obejść Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cezar_LBN
Motocyklista



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 21:41, 20 Lut 2010    Temat postu:

mówiłem o samochodzie Wink w moto powinno to chyba działać podobnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DICTUS
A



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:46, 22 Lut 2010    Temat postu:

Właśnie kombinuje jak się dobrać do zbiornika wyrównawczego aby dolać płyn chłodzący bez podnoszenia zbiornika paliwa. Mam nadzieje, że mi się uda za pomocą cienkiego wężyka i uzupełnię płyn do właściwego poziomu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 0:20, 23 Lut 2010    Temat postu:

hmm, moze to jakos malo oryginalnie, ale zamiast szukac jakiejs dlugasnej rurki mozesz sprobowac uzyc zwyklego kieliszka do wodki. Najwyzej machniesz 6 kielonkow ze swoim moto, oczywiscie ty Smirnoffa a moto odpowiedni plyn do chlodnicy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 9:19, 23 Lut 2010    Temat postu:

mozna tez strzykawka probowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bober
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa i okolice

PostWysłany: Wto 22:30, 23 Lut 2010    Temat postu:

Witam,

Ja do ewentualnej dolewki płynu chłodniczego używam rurki która jest zamontowana w naszych moto do odprowadzania nadmiaru płynu chłodniczego. Jej koniec widac przy prawym podnóżku. Trzeba wyciągnąć tą rurke do góry nad poziom korka wlewowego płunu chłodniczego i strzykawką uzupełnić płyn. Dobrze jest tylko lekko korek wlewowy poluzować żeby płyn szybciej spływał. Po całej operacji docisnąć korek i umiescic rurkę na swoim miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gęsty
A



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno/ Józefosław

PostWysłany: Śro 16:29, 24 Lut 2010    Temat postu:

Koleś w serwisie jak mi dolewał to miał butelkę z "wmontowaną słomką" do korka i nią dolewał, ale pozostaje harcerska sprawność Korkowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Sob 0:59, 27 Lut 2010    Temat postu:

Szuja napisał:
hmm, moze to jakos malo oryginalnie, ale zamiast szukac jakiejs dlugasnej rurki mozesz sprobowac uzyc zwyklego kieliszka do wodki. Najwyzej machniesz 6 kielonkow ze swoim moto, oczywiscie ty Smirnoffa a moto odpowiedni plyn do chlodnicy Smile

Szuja, w K7 z kieliszkiem nie da rady chyba, że do gardła Laughing
Korek jest tak umiejscowiony, że nie da sie go praktycznie wyciągnąć bez zdjęcia baku Confused
Ja odchyliłem go tylko i przy użyciu cienkiej rórki od atomizera po perfumach i butelki po jakimś płynie wtłoczyłem brakującą ilość- sporo się nagimnastykowałem z korkiem przy tym Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DICTUS
A



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:09, 28 Lut 2010    Temat postu:

Panowie

W DL z 2009 roku bez podniesienia zbiornika paliwa nie ma szans na wyjęcie korka ze zbiorniczka płynu chłodzącego Sad
Podniosłem zbiornik paliwa, wyjąłem korek i przy pomocy wężyka i małego lejka uzupełniłem straty.... Smile.
Propozycja kolegi bober`a wydała mi się interesująca na wstępie ale jak zobaczyłem zapaskudzoną rurkę odpływową to uznałem, że wraz z dolewanym płynem mogę wtłoczyć trochę piachu lub innego paskudztwa.
Wobec powyższego poświęciłem 10-15 minut i jak już napisałem powyżej rozwiązałem problem.

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
Motocyklista



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Wto 13:32, 09 Mar 2010    Temat postu:

interesuje mnie taka rzecz. Mianowicie w ksiązce piszą zeby wymieniac płyn chłodniczy co 2 lata. Czy stosujecie się do tych zaleceń? Trochę mi się to wydaje bez sensu, bo przecież w samochodzie jakoś nie wymieniam płynu co 2 lata a jezdze znacznie wiecej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 21:59, 09 Mar 2010    Temat postu:

Płyn ma właściwości antykorozyjne i myjące, podejrzewam że chodzi o to żeby cały czas układ chłodzenia był w czystości, nie osadzał sie szlam w chłodnicy itp...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:31, 10 Mar 2010    Temat postu:

tez o tym myślałem, układ w DL-u jest mniejszy niz w samochodzie, ale jak bym miał sie babrac w srodku lata to bym olał sprawe i po 3 latach zmienil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Śro 23:23, 10 Mar 2010    Temat postu:

wonski napisał :interesuje mnie taka rzecz. Mianowicie w ksiązce piszą zeby wymieniac płyn chłodniczy co 2 lata. Czy stosujecie się do tych zaleceń? Trochę mi się to wydaje bez sensu, bo przecież w samochodzie jakoś nie wymieniam płynu co 2 lata a jezdze znacznie wiecej.
a który z nas ma serwisówke do samochodu i poświęca mu tyle czasu i pracy, i robi wszystko tak jak napisane w manualu ,tak samo jak w motocyklu???????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
Motocyklista



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pszczyna

PostWysłany: Czw 1:34, 11 Mar 2010    Temat postu:

PETER napisał:
wonski napisał :interesuje mnie taka rzecz. Mianowicie w ksiązce piszą zeby wymieniac płyn chłodniczy co 2 lata. Czy stosujecie się do tych zaleceń? Trochę mi się to wydaje bez sensu, bo przecież w samochodzie jakoś nie wymieniam płynu co 2 lata a jezdze znacznie wiecej.
a który z nas ma serwisówke do samochodu i poświęca mu tyle czasu i pracy, i robi wszystko tak jak napisane w manualu ,tak samo jak w motocyklu???????


co wnosi ten post??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkaczor
A



Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:23, 08 Gru 2011    Temat postu:

Mam (chyba) głupie pytanie. W moim DL'u kreski wyznaczające poziom płynu są nachylone względem samego poziomu cieczy (motocykl w pionie)... czy u Was też tak jest i poziom trzeba odczytywać przy prawej krawędzi zbiorniczka? Czy to tylko u mnie coś jest nie halo...

Może to naiwne, ale myślałem, że jak się robi takie dłuuugie znaczniki przez cały zbiorniczek, to do czegoś mają służyć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweł1111
A1



Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wyszków

PostWysłany: Śro 20:43, 04 Sty 2012    Temat postu:

Witam . Może ktoś wie jak wymienić płyn chłodniczy w Dl650? Jak spuścić stary z układu żeby cały spłynął? Przyglądałem się silnikowi od spodu, czy tam nie ma jakiejś śruby po odkręceniu której płyn spływa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:56, 04 Sty 2012    Temat postu:

W linkowni masz serwisówkę a tam odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące obsługi DLa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Pią 12:31, 16 Mar 2012    Temat postu:

mam problem ze sciągnieciem tej serwisówki a dzis bede zmieniał płyn i podłącze sie do pytania gdzie sie spuszcza płyn ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 12:52, 16 Mar 2012    Temat postu:

Ten [link widoczny dla zalogowanych] działa - przed chwilą sprawdziłem i jest w wątku o manualach od conajmniej roku Razz

A płyn chłodniczy spuszczasz odkręcając śrubę 10mm na pompie wody.
Pod śruba jest podkładka więc nie zgub jej po odkręceniu śruby.
Musisz też otworzyć korek chłodnicy i zbiorniczek wyrównawczy (ze zbiorniczka płyn odsysałem strzykawką 50ml zakończona wężykiem).
Poczytaj w serwisówce o napełnianiu układu i odpowietrzaniu bo za dużo pisania i mi się już nie chce Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Pią 13:09, 16 Mar 2012    Temat postu:

spoko o napełnianiu juz wszystko przeczytałem,dziekuje za pomoc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Sob 18:33, 05 Kwi 2014    Temat postu:

podczepię się do tematu jakiego płynu używacie lub koncentratu do chłodnic w swoich dlach ??? przymierzam się do zmiany i jest tego tyle( w rożnych cenach) ze nie mogę się zdecydować:/ Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:30, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Ja w swoim leję ten sam co w samochodzie żeby nie mnożyć butelek w piwnicy bo i tak jest tam ciasno. Wink
W samochodzie chłodnica ALU wytrzymała 14 lat i korozja ją rozszczelniła od zewnątrz więc własności anykorozyjne sprawdziłem empirycznie. Very Happy
W moim przypadku to ogólnodostępny i tani G12 grupy VW/AUDI/SKODA/SEAT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil.Olkusz
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie 8:04, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Również stosuje koncentrat G12. W miarę tani, a sprawdzony Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Nie 9:47, 06 Kwi 2014    Temat postu:

pewnie zastosuje tez g 12 bo sumie do auta taki leje jeszcze po głowie mi chodzi gotowy płyn Dynagel 2000 tez ponoć sprawdzony z tego co wyczytałem w necie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas_83
A1



Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 14:48, 02 Cze 2014    Temat postu:

a G11 nada się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Śro 16:14, 04 Cze 2014    Temat postu:

pomyłka Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Creed dnia Śro 16:17, 04 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ksiądz
A2



Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 18:12, 04 Cze 2014    Temat postu:

Ja w tamtym m-cu przy okazji regeneracji pompy zalałem koncentratem Prestone w proporcji 60/40 aby trochę podnieść temp wrzenia. Jest ok nic niepokojącego się nie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grabol
A



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Czw 20:02, 12 Cze 2014    Temat postu:

Ja również zrobiłem wymiankę przy przebiegu 25,5 kkm na Prestone (ten gotowy do zalania) i jak na razie jestem zadowolony. A wcześniej miałem Castrol'a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
duzypawel
A2



Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Nie 19:11, 27 Mar 2016    Temat postu:

Przy okazji demontażu zbiornika paliwa przyjrzałem się zbiorniczkowi płynu chłodzącego i okazuje się, że

mam poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym powyżej poziomu MAX.
Na zimnym silniku.

Odlać nadmiar płynu czy zostawić tak jak jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Książe
Motocyklista



Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 19:58, 27 Mar 2016    Temat postu:

Jak będzie za dużo to wyleci.
Według mnie olać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Książe dnia Nie 20:26, 27 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pinek
A1



Dołączył: 03 Sie 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:23, 28 Sie 2016    Temat postu:

Witam , ja tak na koniec płyn chłodniczy ciepły ledwo podnosi poziom płynu zimny opada , ok 0,5 do 1 cm, dolewka zdjąc kanape odkręcić śrubke z czarnego plastiku i zdjąc, pod spodem jest zbiornik wyrównawczy, korek bez gwintu , dolejcie do max na zimno jak sie zagrzeje najwyrzej odprowadzi przelewem pare kropel i tyle problem poziomu jest po wymianie poniewarz trzeba zagrzac silnik tak aby powietrze przepompowała pompa do zbiornika jak sie ustabilizje i ostygnie dopiero dolewajcie wymiana przez korek chłodnicy odkręcamy korek chłodnicy i na dole śrube na pompie płynu ja sie przeleje śrubę zakrecamy , zagrzewamy silnik , po ostygneciu jak wyżej dolac do zbiorniczka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin