VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Praca silnika DL / KLV 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Praca silnika DL / KLV 1000
PostWysłany: Sob 14:46, 23 Kwi 2011
wuja80
A1

 
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Panowie,

Przymierzam sie wlasnie do zakupu, ogladalem fajnego KLV sprowadzonego z Anglii. Przebieg 43000 km, potwierdzony dokumentacja i stan moto wskazuje ze chyba prawdziwy.

Niepokoi mnie natomaist jedna rzecz. Po odpleniu silnik pracuje wzorowo, bardzo cicho, sprzeglo ciche, zadnych niepokojacych dziekow. Po rozgrzaniu pojawia sie metaliczny, wysoki dzwiek w okolicach glowic zarowno przedniego jak i tylnego cylindra. Slychac go najwyrazniej na wolnych obrotach, po doddaniu gazu nie jest specjalnie slyszalny. Podczas wolnej jazdy kiedy nie odkreca sie mocno gazu i nie ma pedu powietrza tez czasem to slychac. Nie sa to jakies przerazajace dzwieki. Z mojego doswiadczenia wyglada mi to na odglos pracy rozrzadu (nie lancuchow a samych zaworow), cos jak zbyt duze luzy zaworowe.
Gdyby to byl silnik z przebiegiem 80 000 km to bym sie tym zupelnie nie przejal natomiast niepokoi mnie ze slychac to przy 43 000 km. Byc moze ten silnik tak ma ze nie jest najcichszy, nie mam niestety doswidczenia z tym modelem. No i teraz pytanie do Was - czy Wasze sprzety z takim przebiegiem wykazuja podobne objawy?

Moze ktos z Krakowa ma DL / KLV o zblizonym przebiegu i bylby sklonny pozwolic osluchac swoje moto?

Pozdr
wuja80


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:53, 24 Kwi 2011
marlon777
Motonita

 
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kostrzyna /WWA





Mam 1000 i podobny efekt po rozgrzaniu silnika. Moim zdaniem to nic innego tylko kosz sprzęgłowy dudni. (efekt - kij stukający wewnątrz wiadra - nie wiem jak to lepiej zwizualizować).
To jest normalny objaw w motocyklach Dl 1000 2002-2003 i nic z tym nie zrobisz - chyba że go wymienisz - koszt około 1400 - 1600 pln. Ja się przyzwyczaiłem i przejechałem już około 15.000 i nic się nie dzieje.
Luzy zaworowe? Raczej nie ponieważ wraz z przebiegiem kasują się a nie zwiększają. Lecz przy tym przebiegu trzeba je sprawdzić (co 24.000 koszt około 300 pln).
Z okolic Krakowa masz Pietię z 1000 rocznik 2003 więc napisz do niego na pw na 100% pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:14, 24 Kwi 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





To moga byc luzy zaworowe bo jezeli moto ma ok 40tys km przebiegu, a nikt nigdy zaworow sie nie czepil to musza stukac, kosz przestaje dudnic jak wcisniesz klamke sprzegla, a zawory bedzie slychac.
Poprostu jezeli na zimnym silniku jest cisza a cieply halasuje, to jedynie wychodzi wyregulowac luzy zaworowe, a lancuchy rozrzadu to jeszcze beda smigac przynajmniej drugie tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:18, 24 Kwi 2011
magrafb
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 387
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





marlon777 napisał:

Luzy zaworowe? Raczej nie ponieważ wraz z przebiegiem kasują się a nie zwiększają. Lecz przy tym przebiegu trzeba je sprawdzić (co 24.000 koszt około 300 pln). .

Tu masz tylko połowiczna prawde bo faktycznie zawory ssące się kasują natomiast wydechy luzują.

Pytanie ile te moto ma przebiegu prawdziwego (teraz jest moda taka ze motor ma 40 tys przebiegu po dwoch, pieciu i dziesieciu latach).
Na pocieche powiem ze sprawdzenie luzu na przednim cylindrze to 30 min na spokojnie, a silniki suzuki brzydko pracuja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:12, 25 Kwi 2011
pszczurkow
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Nie ma powodu do obaw. Ten typ tak ma, że jak jedzie to najpierw słychać zawory, potem wydech a na końcu widać motocykl. Wink Mój KLV ma 56tys i też to słychać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pszczurkow dnia Pon 9:12, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Praca silnika DL / KLV 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin