Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Praca silnika DL / KLV 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wuja80
A1



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 13:46, 23 Kwi 2011    Temat postu: Praca silnika DL / KLV 1000

Panowie,

Przymierzam sie wlasnie do zakupu, ogladalem fajnego KLV sprowadzonego z Anglii. Przebieg 43000 km, potwierdzony dokumentacja i stan moto wskazuje ze chyba prawdziwy.

Niepokoi mnie natomaist jedna rzecz. Po odpleniu silnik pracuje wzorowo, bardzo cicho, sprzeglo ciche, zadnych niepokojacych dziekow. Po rozgrzaniu pojawia sie metaliczny, wysoki dzwiek w okolicach glowic zarowno przedniego jak i tylnego cylindra. Slychac go najwyrazniej na wolnych obrotach, po doddaniu gazu nie jest specjalnie slyszalny. Podczas wolnej jazdy kiedy nie odkreca sie mocno gazu i nie ma pedu powietrza tez czasem to slychac. Nie sa to jakies przerazajace dzwieki. Z mojego doswiadczenia wyglada mi to na odglos pracy rozrzadu (nie lancuchow a samych zaworow), cos jak zbyt duze luzy zaworowe.
Gdyby to byl silnik z przebiegiem 80 000 km to bym sie tym zupelnie nie przejal natomiast niepokoi mnie ze slychac to przy 43 000 km. Byc moze ten silnik tak ma ze nie jest najcichszy, nie mam niestety doswidczenia z tym modelem. No i teraz pytanie do Was - czy Wasze sprzety z takim przebiegiem wykazuja podobne objawy?

Moze ktos z Krakowa ma DL / KLV o zblizonym przebiegu i bylby sklonny pozwolic osluchac swoje moto?

Pozdr
wuja80


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Nie 10:53, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Mam 1000 i podobny efekt po rozgrzaniu silnika. Moim zdaniem to nic innego tylko kosz sprzęgłowy dudni. (efekt - kij stukający wewnątrz wiadra - nie wiem jak to lepiej zwizualizować).
To jest normalny objaw w motocyklach Dl 1000 2002-2003 i nic z tym nie zrobisz - chyba że go wymienisz - koszt około 1400 - 1600 pln. Ja się przyzwyczaiłem i przejechałem już około 15.000 i nic się nie dzieje.
Luzy zaworowe? Raczej nie ponieważ wraz z przebiegiem kasują się a nie zwiększają. Lecz przy tym przebiegu trzeba je sprawdzić (co 24.000 koszt około 300 pln).
Z okolic Krakowa masz Pietię z 1000 rocznik 2003 więc napisz do niego na pw na 100% pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 11:14, 24 Kwi 2011    Temat postu:

To moga byc luzy zaworowe bo jezeli moto ma ok 40tys km przebiegu, a nikt nigdy zaworow sie nie czepil to musza stukac, kosz przestaje dudnic jak wcisniesz klamke sprzegla, a zawory bedzie slychac.
Poprostu jezeli na zimnym silniku jest cisza a cieply halasuje, to jedynie wychodzi wyregulowac luzy zaworowe, a lancuchy rozrzadu to jeszcze beda smigac przynajmniej drugie tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 21:18, 24 Kwi 2011    Temat postu:

marlon777 napisał:

Luzy zaworowe? Raczej nie ponieważ wraz z przebiegiem kasują się a nie zwiększają. Lecz przy tym przebiegu trzeba je sprawdzić (co 24.000 koszt około 300 pln). .

Tu masz tylko połowiczna prawde bo faktycznie zawory ssące się kasują natomiast wydechy luzują.

Pytanie ile te moto ma przebiegu prawdziwego (teraz jest moda taka ze motor ma 40 tys przebiegu po dwoch, pieciu i dziesieciu latach).
Na pocieche powiem ze sprawdzenie luzu na przednim cylindrze to 30 min na spokojnie, a silniki suzuki brzydko pracuja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pszczurkow
A2



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 8:12, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Nie ma powodu do obaw. Ten typ tak ma, że jak jedzie to najpierw słychać zawory, potem wydech a na końcu widać motocykl. Wink Mój KLV ma 56tys i też to słychać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pszczurkow dnia Pon 8:12, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin