VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Predkosc na DL-u ...prawdziwa
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Predkosc na DL-u ...prawdziwa
PostWysłany: Pon 18:16, 08 Kwi 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Dla tych co sie podniecaja predkoscia na ... enduro
http://www.youtube.com/watch?v=9llvA7Mn05I
i wybaczcie jesli temat byl jesli tak to prosze admina o przeniesienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:57, 08 Kwi 2013
HERMAN
Motonita

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 544
Przeczytał: 57 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Prawie wszystkie prędkościomierze zawyżają prędkość w stosunku do GPS o ok.6 do 10km.Sprawdź w puszce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:07, 08 Kwi 2013
ArturS
A2

 
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zabrze





W niektórych serwisówkach jest nawet podane przekłamanie (procentowe). Normalna sprawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:31, 08 Kwi 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Co nie zmienia faktu, że dziś na nowym DL650 na chwilę pojawił się wynik 196km/h, co przy przekłamaniu nawet 10% daje całkiem niezły wynik jak na małego turystyka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:46, 08 Kwi 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mój lata 230 bez problemu. A jak jest z góry to nawet 240.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:12, 08 Kwi 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





cynek-suuper-dawaj film


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:14, 08 Kwi 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Tylko co to za jazda przy tej prędkości. Nawet największa chęć szczera, nie zrobi Hayabusy z DL'a.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:59, 09 Kwi 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Remigiusz napisał:
cynek-suuper-dawaj film


Nie mam kamery. Poza tym przy takiej prędkości drzewa migają szybciej niż klatki w kliszy, więc wydaje się, że wszystko stoi w miejscu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:55, 09 Kwi 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





cynek-Nie ma problemu podaj na priva adres wpadne do ciebie z moją kamerą to nagramy tak samo jak nagrywałem na mojej byłej Hondzie CBRFireblade (jest na youtube)-
Chodzi mi o to w moim poście że każdy motocykl ma odchylenia predkosciomierza jaki to by nie był a Suzuki ma zawyżoną prędkość o 20 kilometrów na godzinę wydaje mi sie ze to sporo,no może jakiś inny model ma z 50 to Ok......Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:58, 16 Kwi 2013
cartman
A1

 
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: mojżeszuf





swoją drogą GPS też potrzebuje kilka dziesiątek sekundy aby aktualizować pozycję więc prędkość podawana też nie jest "ta" właściwa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cartman dnia Wto 22:00, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:51, 17 Kwi 2013
hubwarka
A

 
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 195
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warka





Każdy pojazd: moto czy auto ma około 10 % więcej na liczniku niż na GPSie.
Sprawdzone na kilku auatach i kilku nawigacjach
A czym większa prędkość większy bład pomiaru Laughing
pozd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:04, 18 Kwi 2013
torchio
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia





ja zaobserwowałem że nawigacje tez różnie pokazują prędkość. Tzn. w tym samym samochodzie na 3 nawigacjach były różne przekłamania. Największe różnice miałem na mio 200 (ale to może kwestia generacji sprzętu).
pytanie o ile przekłamuje sam licznik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:20, 20 Kwi 2013
tomek...
A1

 
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





U mnie przekłamanie wynosi od 6 do 8 procent na minus.
Zmierzone Garminem Zumo przy szybkościach licznikowych 50-130 km/h

Pozdrawiam
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:00, 22 Kwi 2013
Maroski
A2

 
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Praszka





Potwierdzam przekłamanie 6-8% względem GPS (SpeedGauge na Andku)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:41, 29 Kwi 2013
kedzip
A1

 
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Cytat:
Każdy pojazd: moto czy auto ma około 10 % więcej na liczniku niż na GPSie.
Sprawdzone na kilku auatach i kilku nawigacjach
A czym większa prędkość większy bład pomiaru
pozd


Skoro napisales ze na 'kilku' tzn ze nie na 'kazdym'. Predkosciomierz w moim aucie wskazuje tyle samo co pomiar gps, w moto jeszcze nie sprawdzalem ale wydaje mi sie ze ocena predkosci maksymalnej moze roznic sie nieznacznie zwazywszy na opor powietrza (wiatr, ustawiona owiewke, wysokosc i szerokosc motocyklisty Smile, nachylenie terenu itd).
Moj DL smignal poki co 180 km/h ale nie krecilem manetki do konca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:58, 30 Kwi 2013
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





U mnie też jak na razie 180 km/h z łatwością wprawiającą w zakłopotanie Smile a było jeszcze co odkręcać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:13, 30 Kwi 2013
tomekuza
A

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: B-Z





U mnie dzisiaj sprawdzone ok. 10% na minus GPS kontra Licznik. Jak jest naprawde może powiedzieć chyba tylko suszarka - laserówka ( może ktoś ma znajomego). Oni chyba mają to wyskalowane i z homologacją itd. itd....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:01, 06 Maj 2013
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





10% licznik optymistycznie zawyża jak nic. Jadę sobie przyzwoite 130km/h, zerkam na nawigację a tam tylko 118km/h...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:21, 06 Maj 2013
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 157 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Zauwazylem ze w malym dl-u na 6 biegu predkosc obrotowa x 2 daje nam predkosc motocykla.
Znaczy jak krece np 7000 to jade 140 km/h , 5500 obr/min to 110 km/h
Mozna sie tym poslugiwac przy lataniu bez nawigacji, obok radarow Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:28, 15 Maj 2013
HERMAN
Motonita

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 544
Przeczytał: 57 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





jotes,
ciekawe spostrzeżenie,muszę to jutro sprawdzić Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:27, 21 Maj 2013
mararg
A1

 
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





u mnie jest standardowo na liczniku 180, na gps 163, szybciej nie miałem odwagi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:38, 21 Maj 2013
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 131 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





jotes napisał:
Zauwazylem ze w malym dl-u na 6 biegu predkosc obrotowa x 2 daje nam predkosc motocykla.
Znaczy jak krece np 7000 to jade 140 km/h , 5500 obr/min to 110 km/h
Mozna sie tym poslugiwac przy lataniu bez nawigacji, obok radarow Wink


hmm, a nie lepiej spojrzec na predkosciomierz zamiast na obrotomierz i przeliczac? Very Happy


btw, ja tez szybciej niz licznikowe 180 km/h nie jezdzilem po miescie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:58, 21 Maj 2013
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Czyli standard w DL-u 650,w poprzednich motocyklach CBR Fireblade i Hornet miałem przekłamania w pierwszym 170 mph licznik- GPS 160 a w drugim 155mph licznik -GPS145mph


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:57, 21 Maj 2013
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 157 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Szuja napisał:
jotes napisał:
Zauwazylem ze w malym dl-u na 6 biegu predkosc obrotowa x 2 daje nam predkosc motocykla.
Znaczy jak krece np 7000 to jade 140 km/h , 5500 obr/min to 110 km/h
Mozna sie tym poslugiwac przy lataniu bez nawigacji, obok radarow Wink


hmm, a nie lepiej spojrzec na predkosciomierz zamiast na obrotomierz i przeliczac? Very Happy


btw, ja tez szybciej niz licznikowe 180 km/h nie jezdzilem po miescie


szuja to pewnie zazdrosci ze w 1000 ma nadbieg i pewnie to sie nie sprawdzi Laughing
to ciekawostka miala byc Wink
no i jak ktos nie chce jezdzic ponad 10 % wolniej niz dopuszczono , a mnozenie mu latwiej przychodzi niz procenty i dodawanie Wink
miej bieglym w matmie polecam jednak tacho Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:15, 21 Maj 2013
null
A2

 
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Szuja napisał:
jotes napisał:
Zauwazylem ze w malym dl-u na 6 biegu predkosc obrotowa x 2 daje nam predkosc motocykla.
Znaczy jak krece np 7000 to jade 140 km/h , 5500 obr/min to 110 km/h
Mozna sie tym poslugiwac przy lataniu bez nawigacji, obok radarow Wink


hmm, a nie lepiej spojrzec na predkosciomierz zamiast na obrotomierz i przeliczac? Very Happy
To akurat jest przydatne, jak chciałem leciec idealnie 130 to łatwiej mi bylo trzymac obrotomierz na 6.5k niż predkosciomierz "troszke ponad 140" czy patrzeć na gps.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:21, 06 Lip 2013
czarnuch
A1

 
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zwierzyniec





No dobrze, a przerabiał ktoś problem, że prędkościomierz wskazuje prędkość o około 20km za niską?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:15, 11 Lip 2013
wiewiór
A1

 
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Na V-Stromie 650 sprawdzałem podczas testu i przekłamanie licznika względem GPS-a wynosi ok. 8-10% powyżej 100 km/h oraz ok. 5% do 100 km/h. Im wyższa prędkość, tym przekłamanie większe. Ale to zupełnie normalne.
Jakbyście zobaczyli jakie przekłamania są w Junakach, jedziesz autobaną, masz 200 km/h na zegarze a mija Cię ciągnik z naczepą Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:33, 11 Lip 2013
gieneknowy2012
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 70
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdów





Ja ostatnio leciałem 185km/h (licznikowo) a nawigacja pokazywała 162,5km/h

trasa z prędkością pod linkiem http://www.trasser.pl/trasa/2508/obj


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:17, 29 Lip 2013
piole
A

 
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Ja jechałem 195km/h ale już pochylony redukując opory,niestety bez gps!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:12, 21 Sie 2013
Bart4s
A1

 
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Tomyśl





czarnuch napisał:
No dobrze, a przerabiał ktoś problem, że prędkościomierz wskazuje prędkość o około 20km za niską?


ale przy każdej prędkości? Ja mam u siebie urwany jeden z ząbków tego elementu, który jest na zębatce zdawczej i zamiast 4 impulsów na obrót generuje 3, a więc jest przekłamanie prędkości i z GPSem jak sprawdzałem to dla prędkości:

50 na liczniku 60 na GPSie
100 na liczniku 120 na GPSie
140 na liczniku około 170 na GPSie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Predkosc na DL-u ...prawdziwa
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin