Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z światłami awaryjnymi Dl 1000 K3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 10:17, 22 Kwi 2010    Temat postu: Problem z światłami awaryjnymi Dl 1000 K3

Mam pytanko odnośnie świateł awaryjnych jw. tzn. mam taką sytuację, że kiedy włączam przełącznikiem te światła to widzę tylko krótkie mignięcie na kierunkach i lampkach i na tym koniec. Wcześniej było tak, że działały ale tylko chyba przy wyłączonym zapłonie, przy włączonym sytuacja jw. teraz już nie działają, czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją, ewentualnie może ktoś powie od czego zacząć szukać problemu? Z góry dzięki za wszelki podpowiedzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 7:40, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Ja osobiście miałem podobny problem ze światłami głównymi, pomogło przeczyszczenie zaśniedziałych styków w kostkach (a dokładnie znalazłem to zjawisko w tej jednej).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 8:01, 23 Kwi 2010    Temat postu:

A czy do kierunkowskazów i do świateł awaryjnych są osobne przerywacze czy jest tylko jeden wspólny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 8:36, 23 Kwi 2010    Temat postu:

A kierunkowskazy działają normalnie ?bo u mnie znów jest taki problem że kierunki strasznie szybko działają (mam na myśli częstotliwość mignięć) a awaryjne normalnie.
Po południu postaram się poszukać jak wygląda sprawa z przerywaczem ,czy jest jeden (jak być powinno na logikę) czy może dwa, osobno do awaryjnych i do kierunku. Faktycznie może sprawdzisz czy coś przy przełączniku nie styka lub nie ma jakiegoś syfu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 8:58, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Pietia czy częstotliwość mignięć jest szybsza w obydwóch kierunkach czy tylko w jednym, sprawdzałeś żarówki czy może któraś nie padła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:00, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Jeżeli żarówki ok, to przetrzyj styki na nich albo popatrz czy przewody na kostkach nie wypięły się.
Wg serwisówki w 650 jest wspólny przerywacz od kierunków i awaryjnych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Pią 9:06, 23 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Pią 9:02, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Pietia napisał:
A kierunkowskazy działają normalnie ?bo u mnie znów jest taki problem że kierunki strasznie szybko działają (mam na myśli częstotliwość mignięć) a awaryjne normalnie.

Dziać sie tak może jeśli przerywacz jest za mało obciążony tzn. żarówki są mniejszej mocy niż oryginalnie powinno być...Jesli masz oryginalne kierunki to moc żarówki w kierunku jest 21W Arrow przy włączonym kierunku palą sie 2 żarówy co daje 42W...
U mnie po wymianie z przodu kierunków na akcesoryjne gdzie była mniejsza 10W żarówa czasem migały prawidłowo a czasem za szybko Arrow po wymianie na prawidlową moc jest znowu OK...
Na awaryjnych nawet z 10W było OK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 11:59, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Faktycznie teraz sprawdziłem, jakiś "wariat"pozakładał 10W żarówki. Dziękuję kolegom za poradę. Bonus a Tobie życzę powodzenia w poszukiwaniu usterki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 12:26, 23 Kwi 2010    Temat postu:

Mam nadzieję, że w weekend uda się zlokalizować i usunąć chochlika Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DRUID
A2



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 20:12, 16 Cze 2010    Temat postu:

no i jak tam Bonus walka z awaryjnymi, ja u siebie mam identyczny problem dl1000 2003 rok jedno krótkie mrugnięcie, a później przez 5 sekund też kierunki nie działają. Po czym wszystko wraca do "normy". dziwne rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 9:33, 17 Cze 2010    Temat postu:

a ustaliliście ile tych przerywaczy jest i gdzie sie znajdują, pytanie z ciekawości? u mnie wszystko OK czestotliwośc mrugnięć kierunków i awaryjnych jest taka sama.
zdarzyło mi sie natomiast ze kabelki od kierunków przedniech sie odłaczały (styki)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 11:38, 17 Cze 2010    Temat postu:

Wydaje mi się, że przerywacz jest tylko jeden i niestety nie udało mi się z tym problemem nic zrobić. możliwe, że uszkodzony jest obwód odpowiadający za światła awaryjne i tyle. Mam jeszcze jeden typ, który postaram się dziś sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonus dnia Czw 11:39, 17 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 11:44, 17 Cze 2010    Temat postu:

ja ci radze sprawdzić przerywacz, jesli to jakiś standardowy to mozna go zastąpić przerywaczem np od MZ-ki, cena pewnie ze 20zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 19:38, 17 Cze 2010    Temat postu:

no i udało się znaleźć przycznę - banał a utrudniał życie. Jakiś czas temu zmieniałem kierunki na białe ale nie oryginalne suzuki (chodziło o małe tak aby po glebie były całe) - co się okazało owe kierunki miały żarówki o mocy 23W każda. Objaw taki, że kierunki mrygały normalnie a awaryjne jeden krótki błysk i koniec. Po założeniu żarówek 21W wszystko wróciło do normy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonus dnia Czw 19:39, 17 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 7:11, 18 Cze 2010    Temat postu:

dziwne bo u mnie są z przodu 23W a z tyłu 21W i działa. za to jak zmieniłem z tyłu na 10W to juz sie stroboskop zaczął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 8:02, 18 Cze 2010    Temat postu:

u mnie wszystkie były 23W, różnica może niewielka ale jednak była...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 17:24, 25 Mar 2012    Temat postu:

Panowie u mnie to samo kierunki mrugają normalnie a awaryjne jedno mrugnięcie i koniec jakaś przerwa i dopiero działają kierunki. Awaryjne tylko mrugnięcie. Sprawdzę moc żarówek:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:09, 25 Mar 2012    Temat postu:

Może masz 4x10W?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:22, 25 Mar 2012    Temat postu:

Nie mam pojęcia motocyklem zrobiłem dopiero 300 km i go dopiero poznaje. Ale przy najbliższej okazji sprawdzę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Wto 11:37, 27 Mar 2012    Temat postu:

maikpl napisał:
Panowie u mnie to samo kierunki mrugają normalnie a awaryjne jedno mrugnięcie i koniec jakaś przerwa i dopiero działają kierunki. Awaryjne tylko mrugnięcie. Sprawdzę moc żarówek:/


Nie wiem czy piszesz też o 1000 ale należy pamiętać, że litry 2002-2003 miały przerywacz i żarówki 4 x 10W (inny bardziej kwadratowy klosz). Jeśli masz włożone żarówki 21/23W (bo takie wejdą) to kierunki lewa/praw będą działały ale jeśli spróbujesz wszystkich (awaryjne) to przerywacz nie wytrzymuje takiego obciążenia i protestuje dając sygnał jednym szybkim mrugnięciem.

Masz dwa wyjścia:
1. wymienić żarówki na bańki 10W - koszt około 20 pln
2. wymienić przerywacz na 4x 21W - koszt w ASO 375 pln (za takie gówno)

Też to przerabiałem. Miałem przerywacz 4x10W i wszystko było ok do momentu kiedy zrezygnowałem z led z przodu (przód led / tył 23W) i założyłem normalne kierunki z przodu). Ja akurat skorzystałem z uprzejmości Kastora30, który miał akcesoryjne kierunki 4x10W i jemu mrugały za szybko. Wymiana przerywaczy i po sprawie u mnie i u niego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 13:45, 27 Mar 2012    Temat postu:

Mówię tylko o 650 z 2008 roku bo takiego posiadam. Jeszcze nie zaglądałem do żarówek bo jest daleko i mam ostęp tylko na weekendy. A przypadkiem żarówki standardowe nie mają 21W takie jak montujemy do samochodu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Śro 9:18, 28 Mar 2012    Temat postu:

maikpl napisał:
Mówię tylko o 650 z 2008 roku bo takiego posiadam. Jeszcze nie zaglądałem do żarówek bo jest daleko i mam ostęp tylko na weekendy. A przypadkiem żarówki standardowe nie mają 21W takie jak montujemy do samochodu??


Mają być właśnie takie jak w samochodzie.
Sprawdź:
1. Jaki masz przerywacz - bo może masz 4x10W lub akcesoryjny przeznaczony dla led
2. Jakie są żarówki


A potem melduj co stwierdziłeś i będziemy dalej szukać przyczyny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 7:44, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Witam
Więc się wszystko wyjaśniło Smile
Miałem z przodu żarówki 23W i do tego jeszcze mam przerywacz 4x10 :/

Teraz pytanie czy na tym przerywaczu będą chodziły żarówki ledowe??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Nie 9:46, 01 Kwi 2012    Temat postu:

do LEDow musisz miec specjalny przerywacz, na oryginalnym beda glupiec podobnie jak teraz glupialy Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodman
A



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Kutno

PostWysłany: Nie 11:33, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Floydoo napisał:
do LEDow musisz miec specjalny przerywacz, na oryginalnym beda glupiec podobnie jak teraz glupialy Idea


np. taki jak ten:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maikpl
A



Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 20:54, 01 Kwi 2012    Temat postu:

to lipa pozostają mi tylko żarówki 10W!!
Chyba szkoda zachodu z przerywaczem awaryjne i tak prawie wcale się nie używa w motocyklu:/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maikpl dnia Nie 20:55, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pon 20:37, 02 Kwi 2012    Temat postu:

maikpl napisał:
to lipa pozostają mi tylko żarówki 10W!!
Chyba szkoda zachodu z przerywaczem awaryjne i tak prawie wcale się nie używa w motocyklu:/


Kolego, tak sądziłem (kilka postów wcześniej) że masz niewłaściwy przerywacz. Ktoś ostro kombinował zakładając taki przerywacz. Tak jak pisałem takie ustrojstwo było w 1000 K2 i K3. Teraz śmigaj do giełdy i może ktoś się chce wymienić z przerywacza 4x10W na 4x21W.

Ewentualnie tak jak pisałem załóż żarówki mała bańka 10W i awaryjne powrócą. Ja mam takie na pozbyciu więc jeśli chcesz to na pw - dostaniesz je ode mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin