Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przebieg na jednym zestawie napędowym.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pon 13:39, 01 Wrz 2014    Temat postu:

bartek666 napisał:
U mnie wymiana po 29500km.Łańcuch naciągany 1 raz,równomiernie rozciągnięty nie odchodził od zębatki.Wszystko pięknie tylko oringi zaczęły wyłazić.


Singlem tyle zrobiłeś? O to pytałem głównie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 19:13, 01 Wrz 2014    Temat postu:

Marulin napisał:
bartek666 napisał:
U mnie wymiana po 29500km.Łańcuch naciągany 1 raz,równomiernie rozciągnięty nie odchodził od zębatki.Wszystko pięknie tylko oringi zaczęły wyłazić.


Singlem tyle zrobiłeś? O to pytałem głównie.


A to temat o napedach singli ? zapytaj na na forum XT, dostaniesz precyzyjne odpowiedzi .
Ja liberalny jestem ale nie mieszajmy w technicznych tematach DLa

45 tys zrobione na oryginalnym. nie odstaje, lekko naciagniety. zobaczymy co dalej Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pon 19:16, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pon 20:12, 01 Wrz 2014    Temat postu:

No dobra... Jak już mowa o DL. W 650 na oryginale dobiega 30tys. km i jeszcze kilka tys pojeździ. Ostatnie 5tys na olejarce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:21, 03 Wrz 2014    Temat postu:

Olejarkę polecam zakładać na nowy napęd. Jak stary dostaje stałego smarowania, to się ciągnie jak gumka w gaciach.
Ja najwięcej zrobiłem (i robię ciągle) około 40 000km, oryginalny wymieniłem podczas przeglądu 18kkm. Teraz mam 54 2xx km przy czym kilka setem jeździłem z padniętym przewodem/ślimakiem prędkościomierza. Łańcuch odstaje znacznie od zębatki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Czw 7:28, 11 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinM
Motocyklista



Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 12:33, 10 Wrz 2014    Temat postu:

U mnie wytrzymał oryginał coś koło 28 tysięcy. Wymiana konieczna ze względu na nierównomierne wyciągniecie się łańcucha. Zobaczymy ile nowy zestaw wytrzyma. Tym razem sprawdzę go w swoich rękach, bo na starym przejechałem tylko 4,5 tysiąca km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin