Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanie o wrażliwość DL650 na marną jakość paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jędrek
A1



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WA-WA

PostWysłany: Pią 11:31, 25 Sty 2008    Temat postu: Pytanie o wrażliwość DL650 na marną jakość paliwa

Witam wszystkich
Pierwszy raz się uzewnętrzniam na tym forum
Moje pytanie jest takie czy ma ktoś doświadczenia jak reaguje silnik Małego dl na paliwa o niższej liczbie oktanowej.
Mam w planach wycieczki po dalszym wschodzie stąd pytanie.
Moj dl anno domini 2005.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pią 12:46, 25 Sty 2008    Temat postu:

z tego co wiem, to tam raczej paliwo lepsze niz u nas... i tansze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jędrek
A1



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WA-WA

PostWysłany: Pią 14:33, 25 Sty 2008    Temat postu:

tańsze napewno ,
ale byłem w okolicach Moskwy i jest nagminne na stacjach paliwo o liczbie oktanowej coś koło 85 a wiem że im dalej na wschód tym samym dalej od cywilizacji liczba oktanowa spada.
Jak ma ktoś jakieś doświadczenia jak wogóle reaguje wtryski z całą elktroniką na inne paliwa to proszę o informacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:58, 25 Sty 2008    Temat postu:

paliwo jest marnej jakości, nie tyle chodzi tu o ilość oktanową, która być powinna w paliwie ale o oszustwa pośredników, stacji benzynowych, przestarzałe zbiorniki itd. dl daje radę na paliwie z mniejszą ilością oktanową ale po roku eksploatacji samochodu ca 20tys w Moskwie czysciłem wtryski bo prychało kaszlafo itd. podkreślam, że tankowałem w róznych stacjach z przewagą tych markowych - światowych jak BP itp warto zaopatrzyc się w dodatki usuwające wodę ! Nie wiem jak dleko jedziesz na wschód od Moskwy ale czym dalej tym lepiej lecieć samolotem. dalej myślę o Nowosybirsku, Irkucku itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jędrek
A1



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WA-WA

PostWysłany: Pią 15:12, 25 Sty 2008    Temat postu:

dobra może inaczej
wydaje mi się że elktronika powinna sobie poradzić ze spalaniem stukowym i tym podobnymi jeśli nie to mnie poprawcie,
w takim razie czy jest możliwość i sens montażu jakiegoś dodatkowego filtra paliwa?
ja ze swoich doświadczeń powiem szczerze że złe paliwo raczej objawiało się stratą mocy i nic po za tym, przy przebiegu po Rosji , Ukrainie , Białorusi ok 5000 km ,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Nie 11:15, 27 Sty 2008    Temat postu:

W zbiorniku paliwa masz już filtr.Drugiego montować nie musisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Nie 14:40, 27 Sty 2008    Temat postu:

Buber dl 1000 napisał:
paliwo jest marnej jakości, nie tyle chodzi tu o ilość oktanową, która być powinna w paliwie ale o oszustwa pośredników, stacji benzynowych, przestarzałe zbiorniki itd.


moj kolega byl tigerem (na wstrysku) nad Bajkalem i nie slyszalem specjalnie o problemach z waha u kolegow ze wschodu. Reszta wiadomo jak sie trafi, jak w okolicy duzo Polakow to i wieksza szansa na wode, rozpuszczalniki i inne ulepszacze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Nie 14:43, 27 Sty 2008    Temat postu:

vpawel napisał:
W zbiorniku paliwa masz już filtr.Drugiego montować nie musisz.

z dodatkowymi filtrami to wrecz odwrotnie mozna sobie balaganu narobic - nie wiesz jak do konca bedzie Ci sie ten filtr spisywal za 2 tys km i potem dwa krotsze wezyki w jeden wystaczajaco dlugi to ciezej jest polaczyc. Ten w zbiorniku jest dos dobry i powinien wystarczyc, moto masz nowe i jak syfu nie nalewasz i na zime pod korek zalejesz to chyba nic sie nie powinno zluszczyc w srodku i zatykac

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Nie 18:58, 27 Sty 2008    Temat postu:

jeśli koniecznie chcesz filtr wykombinuj koncówki od instalacji wtryskowj z samochodu 2 szt połącz je przewodem paliwowym i zamontuj filtr od samochodu jeśli sie nie myle ten sam sposób montazu przewodów paliwowych ma opel filtr np od astry jest stosunkowo mały podłącz przewód zrobiony pod końcówke ze zbiornika potem filtr i do filtra końcówke orginalnego przewodu w wypadku problemów całe ustrojstwo odpinasz i podłaczasz orgonalny przewód na swoje mjejsce bez kłopotów co w drodze jest wazne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 21:07, 27 Sty 2008    Temat postu:

dzięki śliczne za odpowiedź
jeszcze jedno zasadnicze pytanie
jakie macie handbary tz jakie konkretnie pasują bez większych przeróbek oczywiście pomijając oryginalne
niestety chociaż temat był to mało konkretnie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jędrek
A1



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WA-WA

PostWysłany: Pon 9:29, 28 Sty 2008    Temat postu:

To byłem ja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin