VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Regulacja sprzęgła DL/KLV 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulacja sprzęgła DL/KLV 1000
PostWysłany: Śro 11:48, 03 Mar 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Czy istniej możliwości regulacji sprzęgła hydraulicznego (takie w którym jest płyn zamiast linki) w dużym DL/KLV ? Nie chodzi mi o regulacje klamki - z tym to sobie radze. Dla czego pytam? moje sprzęgło bierze na samym końcu zn. muszę wciskać klamkę do końca (na niższych biegach) a osobiście to wolałbym żeby już gdzieś w połowie brało - da się to wyregulować, a może mam problem z sprzęgłem? Proszę znawców tematu o podpowiedz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:51, 03 Mar 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Za mało danych do odpowiedzi.
Co z płynem,jaki poziom,czy był wymieniany,co z pompą,może masz nieszczelności,czy nie zapowietrzony układ.Najpierw to posprawdzaj.Po tym pujdziemy dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:24, 03 Mar 2010
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





Jaki przebieg?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:03, 03 Mar 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Kilka podpowiedzi: płyn jest, wycieków brak. Czy zapowietrzony raczej nie - działa i to całkiem dobrze tylko ze na końcówce. Przebieg będzie z 32000km.. prawdziwego przebiegu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:55, 03 Mar 2010
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





hmmm, jak ktos go katowal, to moga byc po prostu tarcze do wymiany.... tak tylko mysle


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:25, 03 Mar 2010
Pietia
Motonita

 
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





proponował bym dokładnie sprawdzić płyn w zbiorniczku,podczas wyjazdu miałem to samo i się okazało że brakowało odrobinki płynu w zbiorniczku,po dolaniu jak "ręką odjoł" .Musiałem to zrobić zachowując pewna "procedurę" a instruował mnie cały czas telefonicznie mechanik z serwisu. To wyłącznie moja opinia - może coś w tym jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:14, 04 Mar 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Wymienię płyn i przy okazji go odpowietrzę. KLV-ka maleństwa mojego nikt nie katował jeżdżę nim od 7000tys.. Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:33, 04 Mar 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Może jest dobrze tylko jesteś przewrażliwiony. Ja miałem podobnie miałem wrażenie ze jakoś dziwnie to działa , jak zmieniałem płyn okazało się ze był już czarny, postanowiłem przepłukać układ. Nalałem benzyny do zbiorniczka i po kilku naciśnięciach klamki zawinął się gumowy tłoczek w pompce i rozerwał. Koszt zastawu naprawczego o ile dobrze pamiętam ok 120 zł w intermoto. Po zregenerowaniu pompki i wlaniu nowego płynu na pewno się poprawiło ale nie potrafię powiedzieć czy pomógł płyn czy regeneracja pompki. Moje moto ma przejechane 62 tys km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:46, 04 Mar 2010
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





ludzie nie pukajcie układów hydraulicznych BENZYNĄ bo się źle skończy{hamulce} benzyna najpierw spulchnia a potem rozpuszcza uszczelki gumowe i nie jest to natychmiastowe może się zdazyc że po takiej PŁUKANCE hamulce wysiada za tydzień albo dwa, bez ostrzeżenia jeżeli już musicie to robić czyli płukać myć używajcie spirytusu ,lub płynu jaki występuje w danym układzie hydraulicznym sa jeszcze odpowiednie środki chemiczne do płukania takich układów a i tak samo działają środki penetrujące typu WD-40 po uzyciu w/w {benzyna ,rozpuszczalniki, środki penetrujące } należy wymienić wszelkie elementy gumowe występujące w danym siłowniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:54, 04 Mar 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





trzeba powtarzać- jeśli benzyna to tylko Ekstrakcyjna...lub nafta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:12, 06 Mar 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Póki co wymienię płyn hamulcowy zobaczę czy to pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:29, 08 Mar 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





masakryczny pomysł z benzyną! pompki hamulcowe i sprzęgła płucze sie płynem hamulcowym, bo co - silnik tez benzyna przepłuczesz, jasne że nie (olejem owszem), benzyna słuzy do lania do zbiornika jesli coś czyścic to ropą, (benzyną sie czysciło gaźniki w sprzetach gaźnikowych)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:13, 09 Mar 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





I zrobione płyn wymieniony tylko kurnaaa śnieg spad i niema jak przetestować Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:59, 09 Mar 2010
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Zgadzam sie z tym że nie był to najlepszy pomysł z tym płukaniem:) ale czasem cos sie zrobi zanim sie to przemysli..... Dlatego o tym napisałęm ku przestrodze innym......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:26, 22 Mar 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





No to Panowie sytuacja wygada następująco: wymieniłem płyn i odbyłem jazdy testowe no jakieś 300km będzie. Sytuacja wygląda następująco sprzęgiełko bierze jakby wyżej - minimalnie za to w klamkę muszę jeszcze więcej siły wkładać - tak mi się wydaje. Czy zostaje mi tylko siłownia? Na trasie to nie dokucza ale w mieście - średnio


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:25, 23 Mar 2010
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





Bandit napisał:
za to w klamkę muszę jeszcze więcej siły wkładać - tak mi się wydaje. Czy zostaje mi tylko siłownia? Na trasie to nie dokucza ale w mieście - średnio


Mam to samo, po całodziennej wyprawie, wracając do domu wachluje biegami bez sprzęgła, bo już siły nie mam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:34, 23 Mar 2010
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 564
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Przemol napisał:
Bandit napisał:
za to w klamkę muszę jeszcze więcej siły wkładać - tak mi się wydaje. Czy zostaje mi tylko siłownia? Na trasie to nie dokucza ale w mieście - średnio


Mam to samo, po całodziennej wyprawie, wracając do domu wachluje biegami bez sprzęgła, bo już siły nie mam.


No to mnie uspokoiłeś, a propos pozdrawiam bo coś mnie się zdaje ze w niedzielę się mijaliśmy na drodze do Obornik Śląski Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulacja sprzęgła DL/KLV 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin