Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja sprzęgła DL/KLV 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Śro 10:48, 03 Mar 2010    Temat postu: Regulacja sprzęgła DL/KLV 1000

Czy istniej możliwości regulacji sprzęgła hydraulicznego (takie w którym jest płyn zamiast linki) w dużym DL/KLV ? Nie chodzi mi o regulacje klamki - z tym to sobie radze. Dla czego pytam? moje sprzęgło bierze na samym końcu zn. muszę wciskać klamkę do końca (na niższych biegach) a osobiście to wolałbym żeby już gdzieś w połowie brało - da się to wyregulować, a może mam problem z sprzęgłem? Proszę znawców tematu o podpowiedz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Śro 12:51, 03 Mar 2010    Temat postu:

Za mało danych do odpowiedzi.
Co z płynem,jaki poziom,czy był wymieniany,co z pompą,może masz nieszczelności,czy nie zapowietrzony układ.Najpierw to posprawdzaj.Po tym pujdziemy dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Śro 19:24, 03 Mar 2010    Temat postu:

Jaki przebieg?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Śro 21:03, 03 Mar 2010    Temat postu:

Kilka podpowiedzi: płyn jest, wycieków brak. Czy zapowietrzony raczej nie - działa i to całkiem dobrze tylko ze na końcówce. Przebieg będzie z 32000km.. prawdziwego przebiegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Śro 21:55, 03 Mar 2010    Temat postu:

hmmm, jak ktos go katowal, to moga byc po prostu tarcze do wymiany.... tak tylko mysle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:25, 03 Mar 2010    Temat postu:

proponował bym dokładnie sprawdzić płyn w zbiorniczku,podczas wyjazdu miałem to samo i się okazało że brakowało odrobinki płynu w zbiorniczku,po dolaniu jak "ręką odjoł" .Musiałem to zrobić zachowując pewna "procedurę" a instruował mnie cały czas telefonicznie mechanik z serwisu. To wyłącznie moja opinia - może coś w tym jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Śro 23:14, 03 Mar 2010    Temat postu:

Wymienię płyn i przy okazji go odpowietrzę. KLV-ka maleństwa mojego nikt nie katował jeżdżę nim od 7000tys.. Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 10:33, 04 Mar 2010    Temat postu:

Może jest dobrze tylko jesteś przewrażliwiony. Ja miałem podobnie miałem wrażenie ze jakoś dziwnie to działa , jak zmieniałem płyn okazało się ze był już czarny, postanowiłem przepłukać układ. Nalałem benzyny do zbiorniczka i po kilku naciśnięciach klamki zawinął się gumowy tłoczek w pompce i rozerwał. Koszt zastawu naprawczego o ile dobrze pamiętam ok 120 zł w intermoto. Po zregenerowaniu pompki i wlaniu nowego płynu na pewno się poprawiło ale nie potrafię powiedzieć czy pomógł płyn czy regeneracja pompki. Moje moto ma przejechane 62 tys km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Czw 19:46, 04 Mar 2010    Temat postu:

ludzie nie pukajcie układów hydraulicznych BENZYNĄ bo się źle skończy{hamulce} benzyna najpierw spulchnia a potem rozpuszcza uszczelki gumowe i nie jest to natychmiastowe może się zdazyc że po takiej PŁUKANCE hamulce wysiada za tydzień albo dwa, bez ostrzeżenia jeżeli już musicie to robić czyli płukać myć używajcie spirytusu ,lub płynu jaki występuje w danym układzie hydraulicznym sa jeszcze odpowiednie środki chemiczne do płukania takich układów a i tak samo działają środki penetrujące typu WD-40 po uzyciu w/w {benzyna ,rozpuszczalniki, środki penetrujące } należy wymienić wszelkie elementy gumowe występujące w danym siłowniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
Motonita



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Czw 21:54, 04 Mar 2010    Temat postu:

trzeba powtarzać- jeśli benzyna to tylko Ekstrakcyjna...lub nafta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Sob 10:12, 06 Mar 2010    Temat postu:

Póki co wymienię płyn hamulcowy zobaczę czy to pomoże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 21:29, 08 Mar 2010    Temat postu:

masakryczny pomysł z benzyną! pompki hamulcowe i sprzęgła płucze sie płynem hamulcowym, bo co - silnik tez benzyna przepłuczesz, jasne że nie (olejem owszem), benzyna słuzy do lania do zbiornika jesli coś czyścic to ropą, (benzyną sie czysciło gaźniki w sprzetach gaźnikowych)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Pon 23:13, 08 Mar 2010    Temat postu:

I zrobione płyn wymieniony tylko kurnaaa śnieg spad i niema jak przetestować Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 0:59, 09 Mar 2010    Temat postu:

Zgadzam sie z tym że nie był to najlepszy pomysł z tym płukaniem:) ale czasem cos sie zrobi zanim sie to przemysli..... Dlatego o tym napisałęm ku przestrodze innym......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Pon 21:26, 22 Mar 2010    Temat postu:

No to Panowie sytuacja wygada następująco: wymieniłem płyn i odbyłem jazdy testowe no jakieś 300km będzie. Sytuacja wygląda następująco sprzęgiełko bierze jakby wyżej - minimalnie za to w klamkę muszę jeszcze więcej siły wkładać - tak mi się wydaje. Czy zostaje mi tylko siłownia? Na trasie to nie dokucza ale w mieście - średnio

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Wto 7:25, 23 Mar 2010    Temat postu:

Bandit napisał:
za to w klamkę muszę jeszcze więcej siły wkładać - tak mi się wydaje. Czy zostaje mi tylko siłownia? Na trasie to nie dokucza ale w mieście - średnio


Mam to samo, po całodziennej wyprawie, wracając do domu wachluje biegami bez sprzęgła, bo już siły nie mam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Wto 8:34, 23 Mar 2010    Temat postu:

Przemol napisał:
Bandit napisał:
za to w klamkę muszę jeszcze więcej siły wkładać - tak mi się wydaje. Czy zostaje mi tylko siłownia? Na trasie to nie dokucza ale w mieście - średnio


Mam to samo, po całodziennej wyprawie, wracając do domu wachluje biegami bez sprzęgła, bo już siły nie mam.


No to mnie uspokoiłeś, a propos pozdrawiam bo coś mnie się zdaje ze w niedzielę się mijaliśmy na drodze do Obornik Śląski Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roni
A1



Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:41, 30 Lis 2022    Temat postu:

Witajcie , odkopię temat , u mnie w dl 1000 z 2014 roku sprzęgło łapie a w zasadzie puszcza przy ruszaniu pod sam koniec puszczania klamki . mocno niewygodnie jak masz klamkę wciśniętą stojąc na światłach i chcesz ruszyć trzeba puszczać klamkę przez cały zakres ruchu żeby moto ruszał przy prawie odpuszczonej klamce. Czy to jest normalne czy można jakoś to wyregulować żeby moto ruszało niżej . Suzi mam kilka dni i jakoś tak dziwnie jest , mam też DL650 i tam ruszam przy klamce sprzęgła między połową a 3/4 nacisku /odpuszczenia klamki .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 11:04, 05 Gru 2022    Temat postu:

Roni napisał:
Witajcie , odkopię temat , u mnie w dl 1000 z 2014 roku sprzęgło łapie a w zasadzie puszcza przy ruszaniu pod sam koniec puszczania klamki . mocno niewygodnie jak masz klamkę wciśniętą stojąc na światłach i chcesz ruszyć trzeba puszczać klamkę przez cały zakres ruchu żeby moto ruszał przy prawie odpuszczonej klamce. Czy to jest normalne czy można jakoś to wyregulować żeby moto ruszało niżej . Suzi mam kilka dni i jakoś tak dziwnie jest , mam też DL650 i tam ruszam przy klamce sprzęgła między połową a 3/4 nacisku /odpuszczenia klamki .

Witam avatarowego brata Smile
Ja już DL-a nie mam, ale w moim DL1000 2013 czyl;i ten sam rok modelowy (2014) co Twój było identycznie odkąd go kupiłem (20 Kkm przebiegu) do momentu sprzedaży (czyli 80 Kkm). Po krótkim czasie (przesiadka z DL650) się przyzwyczaiłem i nie szukałem już innych opcji. Zaletą jest że również rozłącza napęd przy wciśnięciu klamki może 10-15%, więc w czasie jazdy minimalny ruch palcem i biegi zmieniają się jak w maśle:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roni
A1



Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:13, 05 Gru 2022    Temat postu:

Elo, ja zamówiłem klamki akcesoryjne i powinno być dobrze, zobaczymy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin