Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja zawieszenia tył v strom 650 2008

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skonio
A1



Dołączył: 20 Kwi 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 6:32, 28 Mar 2020    Temat postu: Regulacja zawieszenia tył v strom 650 2008

Witam .
Chcialem,pobawić się twardoscia zawieszenia a tu lipa. Pokrętło regulacji nie obraca się w żadną stronę. Moto mam ustawiony na bocznej nodz bo nie mam centralnej
Napiszczcie proszę co robię źle lub może coś trzeba przesmarowac by ruszyło.
Dzięki POZDR
Skonio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wolfcbr
A1



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Świdwin

PostWysłany: Sob 10:02, 28 Mar 2020    Temat postu:

Sprawdź czy widać jakiekolwiek podziałki na wskaźniku ustawienia twardości. Jeśli ten jest całkowicie schowany, to możliwe, że olej z regulatora dawno wyciekł i tłoczek się zapiekł. Regeneracje nie jest trudna, o ile nie ma wżerów. Jeśli widać podziałki to po prostu pokrętło się zacięło - kombinuj z WD40.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wolfcbr dnia Sob 10:03, 28 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skonio
A1



Dołączył: 20 Kwi 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:34, 28 Mar 2020    Temat postu:

Dzięki.Sprawdzilem , jest 4 kreski...Będę próbował z wd40...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 21:10, 29 Mar 2020    Temat postu:

Uważaj by nie obruszyć plastikowego pokrętła przy użyciu większej siły. Jest osadzone na sześciokątnej śrubie i może się obrobić. Odupkać, jeśli by się tak stało, to regulację można przeprowadzić za pomocą płaskiego klucza. Aczkolwiek nie jest to elegancki sposób. Może jeśli bardzo się zapiekło, to od razu zdejm pokrętło i spróbuj dobrym kluczem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 21:15, 29 Mar 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 17:55, 30 Mar 2020    Temat postu:

Musisz wciągnąć tą regulację razem z amortyzatorem, rozebrać to wyczyścić, nasmarować i wymienić płyn. Oczywiście również demontaż sprężyny i tej góry gdzie widać kreski. Robiłem to u siebie, bo zaczęło ciężko chodzić, nie mogłem ręką ukręcić. Teraz kręci się lekko.
Tam nie ma żadnego odpowietrznika, dlatego trzeba zalać układ "pod korek" i skręcić tak aby jak najwięcej płynu było w układzie.
Kręcenie na siłę może tylko narobić kłopotów...

Mogę ci pomóc to zrobić zdalnie, albo możesz wysłać mi cały zespół ( pokrętło z amortyzatorem) i ci to zrobię.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pon 18:04, 30 Mar 2020, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1Marek1
A1



Dołączył: 14 Paź 2017
Posty: 43
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków/Krzeszowice

PostWysłany: Pon 9:38, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Mam pytanie w temacie tylnego zawieszenia- w jeszcze świeżym DL 650 z 2017r przy przebiegu 24 kkm ewidentnie słabo trzyma tylnY amortyzator. Pomimo skrecenia gałki na max, troche nim buja. Nie ma jeszcze dramatu ale jest znacznie gorzej jak w nowym. Skrecilem gałe na max ale i tak troche buja. Jezdze przy obciążeniu 100 kg. Czy nie za szybko na zużycie amora? Nie jezdze w terenie poza asfaltem. Jaki koszt wymiany amora?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 1Marek1 dnia Pon 9:50, 27 Kwi 2020, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:56, 29 Kwi 2020    Temat postu:

To jeszcze spróbuj do klikać zawias, z dołu masz śrubę na płaski śrubokręt dodaj najpierw z jeden obrót jakbyś chciał ja wkręcić. Jak dalej będzie bujać to kolejny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 533
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Czw 11:05, 30 Kwi 2020    Temat postu:

Śruba na dole to najlepiej wkręcić na maks a potem wykręcić o pół do jednego obrotu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin