Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja zaworów DL1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 23:14, 14 Lut 2008    Temat postu: Regulacja zaworów DL1000

Hejas. No właśnie mam pytanie czy robiliście już regulacje zaworów w swoich DLach ?? Jeśli tak to po ilu km i czy korekty były konieczne i ewentualnie które zawory nie mieściły się w tolerancji. Pytam, bo u mnie już pyknęło 24 tys km i wedle wskazań producenta należałoby sprawdzić luzy...ale... z doświadczenia wiem, że po tym przebiegu z reguły luzy mieszczą się w tolerancji.. miałem kiedyś TL1000R i po 24 tys żaden zawór nie wymagał korekty, wszystkie luzy mieściły się w założonej przez producenta tolerancji... ostatnio kolega miał na warsztacie DLa z nawiniętymi 54 tys km i nawet po tym przebiegu zawory nie wymagały korekty... tak więc wtym sezonie jeszcze nie zaglądam do zaworów i myślę że spokojnie można to będzie zrobić dopiero na następny sezon ... Jakie macie w tej materii doświadczenia ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:57, 15 Lut 2008    Temat postu:

u mojedo dl ka po 24 nic nie tykali ale sprawdzić warto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Nie 19:23, 09 Mar 2008    Temat postu:

JESZCZE RAZ: W 1000cu kontrola zaworów co 24000.Jesli jesteś pewny przebiegu to nie wnikaj.Jesli kupiłeś bez dokumentacji to sprawdź.Silniki w 1000cach są trwałe i przebieg 100000 przy serwisowanym motocyklu jeszcze pociągną drugie tyle.Mój ma 45000 a pracuje jak by wyjechał wczoraj z salonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciewek
A1



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tczew

PostWysłany: Pią 11:10, 02 Sty 2015    Temat postu:

Cześć,
A ja mam 96000km i też wszystko chodzi idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:55, 02 Sty 2015    Temat postu:

Patrzyłeś na datę ostatniego postu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin