VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Rodzina V-strom się powiększa!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Rodzina V-strom się powiększa!
PostWysłany: Sob 11:32, 31 Paź 2015
misiek76
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 432
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy





najmniejszy V-strom 250 już wkrótce!

http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=924


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:54, 31 Paź 2015
Creed
Motonita

 
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 552
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl





dziwnie z ty silnikiem R2 wygląda Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:53, 31 Paź 2015
Jurand
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 217
Przeczytał: 95 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury





http://www.vstromclub.fora.pl/na-wesolo,3/v-strom-250,21756.html

Też mi się to już przewineło tylko na motovoyager.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 5:26, 01 Lis 2015
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 596
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





Mogliby DL'a 800cm3 wprowadzić, a nie jakieś zabawki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:35, 01 Lis 2015
swistak
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 251
Przeczytał: 36 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mińsk Mazowiejski





luzikseba dokładnie to samo pomyślałem 250 to takie nie wiadomo co już na B nie można a znowu jak ktoś zrobi A to za małe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:13, 02 Lis 2015
m.adam
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 448
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Święte słowa...
Jakaś 800 w DL-u to byłby ciekawy pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:27, 02 Lis 2015
mily9ser
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 219
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie





Tak,250-tka to raczej taka zabawka,troszkę mocniejsza od kosiarki....Nie wiem dlaczego producent Suzuki nie idzie w drugą stronę-tak jak koledzy wyżej pisali 800ccm lub więcej.Moja 650-tka na początku powalała mnie mocą na kolana a obecnie zbyt często zdarza mi się odkręcać manetkę na maxa,czyli litr by się na pewno przydał.Pożyjemy zobaczymy,jak się sprawy potoczą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:17, 02 Lis 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Zawsze mówiłem że dl,owi brakuje silnika 800cc, a dodatkowo powinna to być rzędówka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:58, 02 Lis 2015
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Top Gun napisał:
Zawsze mówiłem że dl,owi brakuje silnika 800cc, a dodatkowo powinna to być rzędówka.


Z rzędówką będzie R-Strom. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:09, 02 Lis 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





800ccm to chyba pod twinpacka, bo na jedną osobę 650 w zupełności starcza Smile , ale to moja opinia Wink . Za to o wiele bardziej bym wolał enduropodróżnika, czyli koło z przodu 21", zawieszenia pod 220mm i mocna rama, a nie grzbietówka. A tak mamy kolejny dowód, że Europę i Stany producenci traktują z przymrużeniem oka, bo prawdziwe pieniądze są w krajach rozwijających się, jak Indie itd... Tam się to może całkiem dobrze przyjąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:07, 02 Lis 2015
rafput
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 323
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / łódzkie





Ludzie na prostych, małych 250cc świat objeżdżają. Chociażby w Ameryce Południowej pełno tego. Małe, zwinne, lekkie. Jak widać zapotrzebowanie na rynku jest skoro Suzuki idzie w tą stronę. I swoje na pewno sprzedadzą. Jaki wybór mają ludzie rozpoczynający przygodę z motocyklizmem i chcący podróżować (nawet jeśli "daleko" jest dla nich inne niż dla większości weteranów) ? Jest nisza, trzeba zapełnić Smile
Nam bliżej do zachodniej kultury mocnych BMW Wink

PS. A propos małych, zwinnych...szukam czegoś mocniejszego, ktoś coś? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafput dnia Pon 11:07, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:25, 02 Lis 2015
g88
A

 
Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Mnie to nie dziwi wcale, moja bratowa kupiła Kawaski Ninje 300 (ma kat. A2) więc silnik podobny i powiem wam, że wcale to tak słabo nie jedzie jak może się wydawać. Jak ktoś zaczyna przygodę z motocyklem to nawet 650ccm w małym V-stromie może go przerażać, do tego gabaryty też ma spore.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:32, 02 Lis 2015
Luki
A2

 
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 94
Przeczytał: 57 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





m.adam napisał:
Święte słowa...
Jakaś 800 w DL-u to byłby ciekawy pomysł.

Mam dziwne wrażenie, że mocno uderzyłoby to w sprzedaż 1000...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:17, 02 Lis 2015
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 596
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





kto by miał kupić 1000 to by kupił, chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:25, 02 Lis 2015
m.adam
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 448
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





luzikseba napisał:
kto by miał kupić 1000 to by kupił, chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p


Dobrze gadasz... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:53, 02 Lis 2015
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





luzikseba napisał:
chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p


A po co? Liter wystarczająco dobrze jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:27, 03 Lis 2015
odyniec
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 219
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





Jeset 650, jest 1000 - na europę wystarczy. 250-400 - te produkty dedykowane są na rynki daleko wschodnie oraz południowo amerykańskie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:35, 04 Lis 2015
Mati!
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 342
Przeczytał: 108 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





A moze 125? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:51, 05 Lis 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





125 ccm na rynek polski na pewno byłby lepszym strzałem niż 250 ccm, ale rynek polski w porównaniu z azjatyckim to nie jest nawet kropelka, a tam 250 ccm jest popularną pojemnością.
Co do Vstrom 1200 to pytanie czy po dodaniu kolejnych kg wagi i kolejnych cyfr w cenie na pewno byliby na niego chętni - w kategorii 1200 jest ciasno, w kategorii 1000 konkurencja jest mniejsza.
Osobiście się cieszę, że jest V1000 ważący 228, a nie kolejny mastodont V1200 pod 300 kg, ale "jeden lubi jogging a drugi jak mu buty śmierdzą"...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:07, 07 Lis 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





MaG napisał:
125 ccm na rynek polski na pewno byłby lepszym strzałem niż 250 ccm, ale rynek polski w porównaniu z azjatyckim to nie jest nawet kropelka, a tam 250 ccm jest popularną pojemnością.
Co do Vstrom 1200 to pytanie czy po dodaniu kolejnych kg wagi i kolejnych cyfr w cenie na pewno byliby na niego chętni - w kategorii 1200 jest ciasno, w kategorii 1000 konkurencja jest mniejsza.
Osobiście się cieszę, że jest V1000 ważący 228, a nie kolejny mastodont V1200 pod 300 kg, ale "jeden lubi jogging a drugi jak mu buty śmierdzą"...Smile


Tak jak pisałeś. Nikt nie będzie projektował moto pod polski rynek.
Jeszcze trochę nam brakuje do... https://www.facebook.com/shanghaiist/videos/10153788984286030/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:45, 07 Lis 2015
mily9ser
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 219
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie





Cytat:
Jeszcze trochę nam brakuje do... https://www.facebook.com/shanghaiist/videos/10153788984286030/


Ja pierdzie...le ile tych kosiarek Shocked
Przecież tam nikt nie kupi V-stroma bo ,,dwójki,,by nie wrzucił Laughing
i było by tak jak jeden dziadek sprzedawał ,,malucha,,-panie samochód prawie nówka trójka i czwórka wcale nie używane.... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:29, 07 Lis 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Wbrew pozorom, w Azji kierowcy jednośladów radzą sobie niezwykle sprawnie w ruchu ulicznym. A mnogość zastosowań i kreatywność tych ludków czasem zwala z nóg. A jak kierowcy tuk-tuków popisują się przed turystami i zaczynają ścigać, to czasem jest hardkorowo Smile

Mnie tylko zawsze dziwiło, że 99% kierowników nie używa jakichkolwiek okularów..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:58, 07 Lis 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





biblo napisał:
Wbrew pozorom, w Azji kierowcy jednośladów radzą sobie niezwykle sprawnie w ruchu ulicznym. A mnogość zastosowań i kreatywność tych ludków czasem zwala z nóg. A jak kierowcy tuk-tuków popisują się przed turystami i zaczynają ścigać, to czasem jest hardkorowo Smile

Mnie tylko zawsze dziwiło, że 99% kierowników nie używa jakichkolwiek okularów..


Aż tak daleko na wschodzie nie byłem, ale w tym roku we Lwowie chyba ze 3km ścigałem się z jednym pierdzipędem... Gość, bez kasku... bez okularów... chodnikiem Wink . Co kraj to obyczaj Smile.

Ciekawe więc, czy wyjdzie też V-Strom 50ccm Razz Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:31, 15 Sty 2016
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





spalanie niewiele mniejsze niż w 650, zupełnie nieproporcjonalnie do pojemności. Głównym atutem chyba ma być cena, inazuma kosztuje 17.9 tys. Czy silniki są aż takie drogie, że po zmianie na mnieszy cena spada o połowę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:01, 15 Sty 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2917
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Sam silnik to pewnie tylko część kosztów, ale mniejsza moc zespołu napędowego pozwala zastosować lub wręcz zmusza do zastosowania słabszych i lżejszych pozostałych elementów pojazdu: ramy, hamulców, skrzyni biegów, kół, itd. I tak ziarnko do ziarnka trochę oszczędności zapewne się zbierze.

Osobną sprawą może być planowana wielkość sprzedaży takiego motocykla: jak ma być duża, to i koszty produkcji będą niskie... Dodatkowo, bardziej masowe produkty są z reguły obciążone mniejszą marżą.

A to wszystko razem ma wpływ na cenę Smile

I jeszcze jedno: producenci różnych dóbr materialnych mają generalnie zarabiać kasę, ale czasem potrzebują wypchnąć na rynek określoną ilość sztuk lub uzyskać (czyli po prostu kupić) założony udział w rynku. Te dwa ostatnie elementy mogą też powodować znaczące obniżki cen.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 17:21, 15 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Rodzina V-strom się powiększa!
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin