Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rodzina V-strom się powiększa!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek76
Motonita



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy

PostWysłany: Sob 10:32, 31 Paź 2015    Temat postu: Rodzina V-strom się powiększa!

najmniejszy V-strom 250 już wkrótce!

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Creed
Motonita



Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Sob 12:54, 31 Paź 2015    Temat postu:

dziwnie z ty silnikiem R2 wygląda Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand
Motocyklista



Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury

PostWysłany: Sob 22:53, 31 Paź 2015    Temat postu:

http://www.vstromclub.fora.pl/na-wesolo,3/v-strom-250,21756.html

Też mi się to już przewineło tylko na motovoyager.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Nie 4:26, 01 Lis 2015    Temat postu:

Mogliby DL'a 800cm3 wprowadzić, a nie jakieś zabawki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistak
Motocyklista



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mińsk Mazowiejski

PostWysłany: Nie 9:35, 01 Lis 2015    Temat postu:

luzikseba dokładnie to samo pomyślałem 250 to takie nie wiadomo co już na B nie można a znowu jak ktoś zrobi A to za małe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:13, 01 Lis 2015    Temat postu:

Święte słowa...
Jakaś 800 w DL-u to byłby ciekawy pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily9ser
Motocyklista



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie

PostWysłany: Pon 7:27, 02 Lis 2015    Temat postu:

Tak,250-tka to raczej taka zabawka,troszkę mocniejsza od kosiarki....Nie wiem dlaczego producent Suzuki nie idzie w drugą stronę-tak jak koledzy wyżej pisali 800ccm lub więcej.Moja 650-tka na początku powalała mnie mocą na kolana a obecnie zbyt często zdarza mi się odkręcać manetkę na maxa,czyli litr by się na pewno przydał.Pożyjemy zobaczymy,jak się sprawy potoczą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon 8:17, 02 Lis 2015    Temat postu:

Zawsze mówiłem że dl,owi brakuje silnika 800cc, a dodatkowo powinna to być rzędówka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 8:58, 02 Lis 2015    Temat postu:

Top Gun napisał:
Zawsze mówiłem że dl,owi brakuje silnika 800cc, a dodatkowo powinna to być rzędówka.


Z rzędówką będzie R-Strom. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pon 9:09, 02 Lis 2015    Temat postu:

800ccm to chyba pod twinpacka, bo na jedną osobę 650 w zupełności starcza Smile , ale to moja opinia Wink . Za to o wiele bardziej bym wolał enduropodróżnika, czyli koło z przodu 21", zawieszenia pod 220mm i mocna rama, a nie grzbietówka. A tak mamy kolejny dowód, że Europę i Stany producenci traktują z przymrużeniem oka, bo prawdziwe pieniądze są w krajach rozwijających się, jak Indie itd... Tam się to może całkiem dobrze przyjąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafput
Motocyklista



Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / łódzkie

PostWysłany: Pon 10:07, 02 Lis 2015    Temat postu:

Ludzie na prostych, małych 250cc świat objeżdżają. Chociażby w Ameryce Południowej pełno tego. Małe, zwinne, lekkie. Jak widać zapotrzebowanie na rynku jest skoro Suzuki idzie w tą stronę. I swoje na pewno sprzedadzą. Jaki wybór mają ludzie rozpoczynający przygodę z motocyklizmem i chcący podróżować (nawet jeśli "daleko" jest dla nich inne niż dla większości weteranów) ? Jest nisza, trzeba zapełnić Smile
Nam bliżej do zachodniej kultury mocnych BMW Wink

PS. A propos małych, zwinnych...szukam czegoś mocniejszego, ktoś coś? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafput dnia Pon 10:07, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
g88
A



Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 12:25, 02 Lis 2015    Temat postu:

Mnie to nie dziwi wcale, moja bratowa kupiła Kawaski Ninje 300 (ma kat. A2) więc silnik podobny i powiem wam, że wcale to tak słabo nie jedzie jak może się wydawać. Jak ktoś zaczyna przygodę z motocyklem to nawet 650ccm w małym V-stromie może go przerażać, do tego gabaryty też ma spore.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luki
A



Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:32, 02 Lis 2015    Temat postu:

m.adam napisał:
Święte słowa...
Jakaś 800 w DL-u to byłby ciekawy pomysł.

Mam dziwne wrażenie, że mocno uderzyłoby to w sprzedaż 1000...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Pon 20:17, 02 Lis 2015    Temat postu:

kto by miał kupić 1000 to by kupił, chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:25, 02 Lis 2015    Temat postu:

luzikseba napisał:
kto by miał kupić 1000 to by kupił, chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p


Dobrze gadasz... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 21:53, 02 Lis 2015    Temat postu:

luzikseba napisał:
chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p


A po co? Liter wystarczająco dobrze jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
odyniec
Motonita



Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 23:27, 02 Lis 2015    Temat postu:

Jeset 650, jest 1000 - na europę wystarczy. 250-400 - te produkty dedykowane są na rynki daleko wschodnie oraz południowo amerykańskie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 7:35, 04 Lis 2015    Temat postu:

A moze 125? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 16:51, 05 Lis 2015    Temat postu:

125 ccm na rynek polski na pewno byłby lepszym strzałem niż 250 ccm, ale rynek polski w porównaniu z azjatyckim to nie jest nawet kropelka, a tam 250 ccm jest popularną pojemnością.
Co do Vstrom 1200 to pytanie czy po dodaniu kolejnych kg wagi i kolejnych cyfr w cenie na pewno byliby na niego chętni - w kategorii 1200 jest ciasno, w kategorii 1000 konkurencja jest mniejsza.
Osobiście się cieszę, że jest V1000 ważący 228, a nie kolejny mastodont V1200 pod 300 kg, ale "jeden lubi jogging a drugi jak mu buty śmierdzą"...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Sob 0:07, 07 Lis 2015    Temat postu:

MaG napisał:
125 ccm na rynek polski na pewno byłby lepszym strzałem niż 250 ccm, ale rynek polski w porównaniu z azjatyckim to nie jest nawet kropelka, a tam 250 ccm jest popularną pojemnością.
Co do Vstrom 1200 to pytanie czy po dodaniu kolejnych kg wagi i kolejnych cyfr w cenie na pewno byliby na niego chętni - w kategorii 1200 jest ciasno, w kategorii 1000 konkurencja jest mniejsza.
Osobiście się cieszę, że jest V1000 ważący 228, a nie kolejny mastodont V1200 pod 300 kg, ale "jeden lubi jogging a drugi jak mu buty śmierdzą"...Smile


Tak jak pisałeś. Nikt nie będzie projektował moto pod polski rynek.
Jeszcze trochę nam brakuje do... [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily9ser
Motocyklista



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie

PostWysłany: Sob 7:45, 07 Lis 2015    Temat postu:

Cytat:
Jeszcze trochę nam brakuje do... [link widoczny dla zalogowanych]


Ja pierdzie...le ile tych kosiarek Shocked
Przecież tam nikt nie kupi V-stroma bo ,,dwójki,,by nie wrzucił Laughing
i było by tak jak jeden dziadek sprzedawał ,,malucha,,-panie samochód prawie nówka trójka i czwórka wcale nie używane.... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 9:29, 07 Lis 2015    Temat postu:

Wbrew pozorom, w Azji kierowcy jednośladów radzą sobie niezwykle sprawnie w ruchu ulicznym. A mnogość zastosowań i kreatywność tych ludków czasem zwala z nóg. A jak kierowcy tuk-tuków popisują się przed turystami i zaczynają ścigać, to czasem jest hardkorowo Smile

Mnie tylko zawsze dziwiło, że 99% kierowników nie używa jakichkolwiek okularów..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 11:58, 07 Lis 2015    Temat postu:

biblo napisał:
Wbrew pozorom, w Azji kierowcy jednośladów radzą sobie niezwykle sprawnie w ruchu ulicznym. A mnogość zastosowań i kreatywność tych ludków czasem zwala z nóg. A jak kierowcy tuk-tuków popisują się przed turystami i zaczynają ścigać, to czasem jest hardkorowo Smile

Mnie tylko zawsze dziwiło, że 99% kierowników nie używa jakichkolwiek okularów..


Aż tak daleko na wschodzie nie byłem, ale w tym roku we Lwowie chyba ze 3km ścigałem się z jednym pierdzipędem... Gość, bez kasku... bez okularów... chodnikiem Wink . Co kraj to obyczaj Smile.

Ciekawe więc, czy wyjdzie też V-Strom 50ccm Razz Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 14:31, 15 Sty 2016    Temat postu:

spalanie niewiele mniejsze niż w 650, zupełnie nieproporcjonalnie do pojemności. Głównym atutem chyba ma być cena, inazuma kosztuje 17.9 tys. Czy silniki są aż takie drogie, że po zmianie na mnieszy cena spada o połowę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 16:01, 15 Sty 2016    Temat postu:

Sam silnik to pewnie tylko część kosztów, ale mniejsza moc zespołu napędowego pozwala zastosować lub wręcz zmusza do zastosowania słabszych i lżejszych pozostałych elementów pojazdu: ramy, hamulców, skrzyni biegów, kół, itd. I tak ziarnko do ziarnka trochę oszczędności zapewne się zbierze.

Osobną sprawą może być planowana wielkość sprzedaży takiego motocykla: jak ma być duża, to i koszty produkcji będą niskie... Dodatkowo, bardziej masowe produkty są z reguły obciążone mniejszą marżą.

A to wszystko razem ma wpływ na cenę Smile

I jeszcze jedno: producenci różnych dóbr materialnych mają generalnie zarabiać kasę, ale czasem potrzebują wypchnąć na rynek określoną ilość sztuk lub uzyskać (czyli po prostu kupić) założony udział w rynku. Te dwa ostatnie elementy mogą też powodować znaczące obniżki cen.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 16:21, 15 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin