VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Silnik z przebiegiem ponad 60tys.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Silnik z przebiegiem ponad 60tys.
PostWysłany: Śro 17:40, 16 Maj 2012
victorw
A1

 
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Witam,

szukam dl650ki i jedna którą mam na oku z 2005 roku ma ponad 66tys. przebiegu. Conajmniej do 48tys. był serwisowany w ASO, potem już nie wiem. Zakładając regularną eksploatację i serwis, czy znane są jakieś problemy z silnikiem przy tak dużym (jak na moto) przebiegu? Na co należy zwracać szczególną uwagę oglądając taki silnik?

Wiem, że wszystko zależy od użytkowania serwisowanoa konretnego modelu, ale być może jest coś powszechnie znanego na co warto zwrócić uwagę przy takim przebiegu? Czy w waszej subiektywnej ocenie warto w coś takiego wchodzić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:27, 16 Maj 2012
tomeczek151
A1

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Czemu wszyscy macie jakieś problemu z tymi przebiegami? 66k km to silnik dobrze dotarty i tyle. Jeżeli był dobrze serwisowany i normalnie jeżdżony to powinien śmigać lepiej niż nówka z salonu.

Jedyne co to linki mogą strzelać i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:48, 16 Maj 2012
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Mój dobił "pięćdziesiątki", oleju bierze tyle co na początku, zaworów jeszcze nie ruszałem łańcucha rozrządu też. Leję wachę oliwę i dbam. Kuniec. Jeździ tak że nie mam mu ni do zarzucenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:57, 17 Maj 2012
Songo
A1

 
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





W Polsce ponad połowa motocykli ma pewnie przebieg powyżej 100 tysięcy i jeżdżą i mają się dobrze. Także nie masz się co przejmować przebiegiem(i nie jest on wcale duży).

A że był serwisowany w ASO przez 48 tysięcy to też nie musi być jakaś wielka zaleta....w internecie pełno jest przypadków niekompetencji mechaników ASO.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:00, 17 Maj 2012
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





mój ma już ok 94 tyś i pięknie śmiga, fakt faktem sporo mu już wymieniłem rzeczy a powoli zbliża się wymiana stacyjki coś czuję ale jeśli chodzi o silnik do tej pory bez zarzutu. Niebawem profilaktyczny remont generalny ale potem mam nadzieję długo się nim cieszyć bezstresowo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:39, 17 Maj 2012
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Mój ma 54kkm stan licznika, przy próbie regulacji luzów zaworowych okazało się, że na ssących nie ma nic do roboty a na wydechowych jest niewielki luz do skasowania, nie wiem przy jakim przebiegu była robiona wcześniejsza regulacja. Niestety okazało się, że łańcuchy rozrządu a do wymiany ale np ślizgi bez śladów zużycia. Pozostałe elementy widoczne po ściągnięciu dekli i pokryw głowic wyglądają idealnie i nie ma się do czego przyczepić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:24, 17 Maj 2012
victorw
A1

 
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





dzięki za odpowiedz. generalnie rozwialiście moje obawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:26, 18 Maj 2012
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





gregorio napisał:
Mój ma 54kkm stan licznika, przy próbie regulacji luzów zaworowych okazało się, że na ssących nie ma nic do roboty a na wydechowych jest niewielki luz do skasowania, nie wiem przy jakim przebiegu była robiona wcześniejsza regulacja. Niestety okazało się, że łańcuchy rozrządu a do wymiany ale np ślizgi bez śladów zużycia. Pozostałe elementy widoczne po ściągnięciu dekli i pokryw głowic wyglądają idealnie i nie ma się do czego przyczepić.



Nie wierze ze łańcuch rozżądu w 1000-cu jest do wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:31, 18 Maj 2012
gregorio
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz





Wiem wiem, już były głosy zdziwienia w innym wątku, mnie też to zaskoczyło, jednak dźwięki wydawane przez łańcuchy i ich stan po zdjęciu pokryw nie pozostawił złudzeń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:42, 18 Maj 2012
jawa
A

 
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





U mnie DL 650 K4 ma już ponad 50k km (30k moje) i również nic się nie dzieje. Regularne przeglądy i wymiany to wszystko, co trzeba robić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:01, 18 Maj 2012
miccal
Motocyklista

 
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 204
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce





osoby martwiące sie o silnik w swojej maszynie informuje ze mam na sprzedaż takowy z przebiegiem 18 tysięcy:) wymieńcie - będziecie spać spokojniej:)Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:44, 18 Maj 2012
paszczak1hdw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom





04 650cm 68 tys w tym roku pukłow i żadnego stukania w silniku;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:27, 19 Maj 2012
pegaso88
A1

 
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Mazury





Ja kupowałem z przebiegiem 59 tys. km, teraz mam już prawie 85 tys. km i jeżeli chodzi o silnik, to poza regularnymi czynnościami serwisowymi nic nie robiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:20, 20 Maj 2012
Adam211
A1

 
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: krasnystaw





Kolego chodzi Ci o ten motocykl z bielska białej 2005r czarny z kuframi??
Ja go oglądałem, strasznie zmęczony i praca silnika to tak jakby łańcuch rozrządu ocierał. Oglądałem trzy inne to mam porównanie. Zresztą podjedź z kimś kto się zna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:39, 12 Cze 2012
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-Suzuki-SV650S-P-X-/270994196662?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f188348b6


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:31, 13 Cze 2012
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-Suzuki-SV650S-P-X-/270994196662?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f188348b6


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:41, 13 Cze 2012
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Coliniak napisał:
lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-Suzuki-SV650S-P-X-/270994196662?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f188348b6


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


przywiozą, zrobią "lifting licznika", wystawią w okazyjnej cenie i napiszą że ma przejechane 29 tys Smile Smile Smile I na pewno znajdzie się kupiec zadowolony że udało się tak tanio dostać okazyjny motor.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:44, 13 Cze 2012
Siodemka
A2

 
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc





Bo u nas większość chce kupić 10-15 letni motocykl z 15 tyś km. Jeżdżonego przez starszego pana z Niemiec, który marzy o tym żeby za bezcen sprzedać go Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:46, 13 Cze 2012
cinek
Motocyklista

 
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żmigród





tdm napisał:
Coliniak napisał:
lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-Suzuki-SV650S-P-X-/270994196662?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f188348b6


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


przywiozą, zrobią "lifting licznika", wystawią w okazyjnej cenie i napiszą że ma przejechane 29 tys Smile Smile Smile I na pewno znajdzie się kupiec zadowolony że udało się tak tanio dostać okazyjny motor.

aaa, i jeszcze będzie przyszły właściciel zadowolony jak silnik pracuje - nie tak jak w tych z przebiegiem 50 tys Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:46, 13 Cze 2012
Darayavahus
A2

 
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Skąd się bierze u ludzi przekonanie, ze 60000 km w motocyklu to jest dużo? Very Happy
Jak srzedawałem VFR to też marudzili, że to chyba dużo, te 60000...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:55, 23 Cze 2012
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





cinek napisał:
tdm napisał:
Coliniak napisał:
lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

http://www.ebay.co.uk/itm/2006-Suzuki-SV650S-P-X-/270994196662?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f188348b6


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


przywiozą, zrobią "lifting licznika", wystawią w okazyjnej cenie i napiszą że ma przejechane 29 tys Smile Smile Smile I na pewno znajdzie się kupiec zadowolony że udało się tak tanio dostać okazyjny motor.

aaa, i jeszcze będzie przyszły właściciel zadowolony jak silnik pracuje - nie tak jak w tych z przebiegiem 50 tys Wink


http://allegro.pl/suzuki-sv-650-k-6-2006r-bandit-k4-k5-r6-hornet-i2441678096.html

No i rodzynek jest już na allegro Laughing Nie mogłem się powstrzymać, dzwoniłem do handlarza. Gość twierdzi, że motocykl ma 30tys przebiegu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Sob 19:04, 23 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:59, 24 Cze 2012
victorw
A1

 
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





ale jaja. kolo sprzedaje też maszynę do prostowania ram motocykli. strach jeździć tym co do tej pory sprzedał...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:05, 24 Cze 2012
monty
A1

 
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Zwróćcie uwagę na sprowadzane v-stromy sprzedawane w Polsce przez handlarzy. Roczniki 2004 - 2005: wszystkie (WSZYSTKIE !) z przebiegiem 40 tyś. +- 3 tyś. Wiem coś o tym, bo w tamtym roku kursowałem przez miesiąc od handlarza do handlarza. Większość sprzętów lśniła jak psu jajca, a po odpaleniu jeden grzechot, do tego wyrypane łożyska i tarcze o grubości żyletki. Wiadomo, że motor może się położyć. Wolę widzieć ślady szlifów, niż pięknie zaszpachlowaną lśniącą powypadkową ramę.
Miałem już dość szukania i wybrałem jednego z tych czterdziesto tysięcznych v-stromów. Zewnętrznie wyglądał kiepsko, ale przynajmniej w silniku pracowały oba cylindry i jeździł prosto Wink Niestety, zawsze przy kupnie moto używanego trzeba się liczyć z wydatkami, mimo zapewnień sprzedawcy, że "sprzęt przygotowany do sezonu".
Jeśli chodzi o silnik - w moim przypadku ograniczyło się do regulacji zaworów, o reszcie nie będę się rozpisywał, bo bawię się w mechanika od września, ale to normalne czynności serwisowe przy takich przebiegach. Przypomnę, że przy kupnie mój licznik wskazywał 37000. Według mojej oceny ma 70-80 tyś. i tak naprawdę "piec" to moje najmniejsze zmartwienie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez monty dnia Nie 23:08, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:44, 25 Cze 2012
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





Najlepsze jest to że większość ma świadomość tego cofania liczników, ale i tak wszyscy z uporem maniaka chcą moto z przebiegiem 30kkm Wink Potem jest wielkie rozczarowane i tworzenie bajek że moto przy 40tyś do remontu bo sie sypie. Prawde mówiąc sprzedać teraz moto z orginalnym przebiegiem, bez grzebologi cofania, powyżej 50tyś to jak granie w totka Twisted Evil Wolałbym taki co ma 80tyś pewne i jak trzeba zmienić łańcuchy, czy mały remont za mniejszą kase niż z 30kkm za większą i też robić ten remont Smile W sumie sam chce sprzedać 1000-ke, ale 48tyś jest jakieś stresujące, więc jak nie pójdzie to zostanie na wieki, bo maszyna daje radoche z jazdy potężną Cool
Kumpel był oglądać w komisie gs800, moto 3-4 lata, wyglądał jak po 10-ciu, a handlarza zaskoczyli bo nie zdąrzył jeszcze licznika założyć Very Happy -cena jak za salonowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jenes dnia Pon 8:45, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:58, 25 Cze 2012
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jenes napisał:
Kumpel był oglądać w komisie gs800, moto 3-4 lata, wyglądał jak po 10-ciu, a handlarza zaskoczyli bo nie zdąrzył jeszcze licznika założyć Very Happy -cena jak za salonowy


ale chyba nie tego bo cena jeszcze nie jak za salonowy Smile
http://otomoto.pl/bmw-gs-2008-bmw-f800-gs-798cc-M3254547.html

ps. 60 tys. na silnik DL normalnie użytkowany to nie jest dużo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:28, 26 Cze 2012
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





No nie, ten już jest u nas, cena ok 34tyś zł, ale tego za 12 tyś to pewnie bym wziął sam Wink przynajmniej by było wiadomo co było przed zakupem, na plastikach sie nie jeździ jak resta prosta i sprawna Cool .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Silnik z przebiegiem ponad 60tys.
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin