Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik z przebiegiem ponad 60tys.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
victorw
A1



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 16:40, 16 Maj 2012    Temat postu: Silnik z przebiegiem ponad 60tys.

Witam,

szukam dl650ki i jedna którą mam na oku z 2005 roku ma ponad 66tys. przebiegu. Conajmniej do 48tys. był serwisowany w ASO, potem już nie wiem. Zakładając regularną eksploatację i serwis, czy znane są jakieś problemy z silnikiem przy tak dużym (jak na moto) przebiegu? Na co należy zwracać szczególną uwagę oglądając taki silnik?

Wiem, że wszystko zależy od użytkowania serwisowanoa konretnego modelu, ale być może jest coś powszechnie znanego na co warto zwrócić uwagę przy takim przebiegu? Czy w waszej subiektywnej ocenie warto w coś takiego wchodzić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomeczek151
A1



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 18:27, 16 Maj 2012    Temat postu:

Czemu wszyscy macie jakieś problemu z tymi przebiegami? 66k km to silnik dobrze dotarty i tyle. Jeżeli był dobrze serwisowany i normalnie jeżdżony to powinien śmigać lepiej niż nówka z salonu.

Jedyne co to linki mogą strzelać i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 20:48, 16 Maj 2012    Temat postu:

Mój dobił "pięćdziesiątki", oleju bierze tyle co na początku, zaworów jeszcze nie ruszałem łańcucha rozrządu też. Leję wachę oliwę i dbam. Kuniec. Jeździ tak że nie mam mu ni do zarzucenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Songo
A1



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:57, 17 Maj 2012    Temat postu:

W Polsce ponad połowa motocykli ma pewnie przebieg powyżej 100 tysięcy i jeżdżą i mają się dobrze. Także nie masz się co przejmować przebiegiem(i nie jest on wcale duży).

A że był serwisowany w ASO przez 48 tysięcy to też nie musi być jakaś wielka zaleta....w internecie pełno jest przypadków niekompetencji mechaników ASO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Czw 8:00, 17 Maj 2012    Temat postu:

mój ma już ok 94 tyś i pięknie śmiga, fakt faktem sporo mu już wymieniłem rzeczy a powoli zbliża się wymiana stacyjki coś czuję ale jeśli chodzi o silnik do tej pory bez zarzutu. Niebawem profilaktyczny remont generalny ale potem mam nadzieję długo się nim cieszyć bezstresowo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 8:39, 17 Maj 2012    Temat postu:

Mój ma 54kkm stan licznika, przy próbie regulacji luzów zaworowych okazało się, że na ssących nie ma nic do roboty a na wydechowych jest niewielki luz do skasowania, nie wiem przy jakim przebiegu była robiona wcześniejsza regulacja. Niestety okazało się, że łańcuchy rozrządu a do wymiany ale np ślizgi bez śladów zużycia. Pozostałe elementy widoczne po ściągnięciu dekli i pokryw głowic wyglądają idealnie i nie ma się do czego przyczepić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
victorw
A1



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 19:24, 17 Maj 2012    Temat postu:

dzięki za odpowiedz. generalnie rozwialiście moje obawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pią 6:26, 18 Maj 2012    Temat postu:

gregorio napisał:
Mój ma 54kkm stan licznika, przy próbie regulacji luzów zaworowych okazało się, że na ssących nie ma nic do roboty a na wydechowych jest niewielki luz do skasowania, nie wiem przy jakim przebiegu była robiona wcześniejsza regulacja. Niestety okazało się, że łańcuchy rozrządu a do wymiany ale np ślizgi bez śladów zużycia. Pozostałe elementy widoczne po ściągnięciu dekli i pokryw głowic wyglądają idealnie i nie ma się do czego przyczepić.



Nie wierze ze łańcuch rozżądu w 1000-cu jest do wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregorio
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 6:31, 18 Maj 2012    Temat postu:

Wiem wiem, już były głosy zdziwienia w innym wątku, mnie też to zaskoczyło, jednak dźwięki wydawane przez łańcuchy i ich stan po zdjęciu pokryw nie pozostawił złudzeń.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
A



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 7:42, 18 Maj 2012    Temat postu:

U mnie DL 650 K4 ma już ponad 50k km (30k moje) i również nic się nie dzieje. Regularne przeglądy i wymiany to wszystko, co trzeba robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccal
Motocyklista



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: tk kielce

PostWysłany: Pią 11:01, 18 Maj 2012    Temat postu:

osoby martwiące sie o silnik w swojej maszynie informuje ze mam na sprzedaż takowy z przebiegiem 18 tysięcy:) wymieńcie - będziecie spać spokojniej:)Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paszczak1hdw
A2



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 18:44, 18 Maj 2012    Temat postu:

04 650cm 68 tys w tym roku pukłow i żadnego stukania w silniku;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pegaso88
A1



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Mazury

PostWysłany: Sob 21:27, 19 Maj 2012    Temat postu:

Ja kupowałem z przebiegiem 59 tys. km, teraz mam już prawie 85 tys. km i jeżeli chodzi o silnik, to poza regularnymi czynnościami serwisowymi nic nie robiłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam211
A1



Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: krasnystaw

PostWysłany: Nie 8:20, 20 Maj 2012    Temat postu:

Kolego chodzi Ci o ten motocykl z bielska białej 2005r czarny z kuframi??
Ja go oglądałem, strasznie zmęczony i praca silnika to tak jakby łańcuch rozrządu ocierał. Oglądałem trzy inne to mam porównanie. Zresztą podjedź z kimś kto się zna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto 9:39, 12 Cze 2012    Temat postu:

Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 6:31, 13 Cze 2012    Temat postu:

lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:41, 13 Cze 2012    Temat postu:

Coliniak napisał:
lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


przywiozą, zrobią "lifting licznika", wystawią w okazyjnej cenie i napiszą że ma przejechane 29 tys Smile Smile Smile I na pewno znajdzie się kupiec zadowolony że udało się tak tanio dostać okazyjny motor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siodemka
A2



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk/Mlc

PostWysłany: Śro 8:44, 13 Cze 2012    Temat postu:

Bo u nas większość chce kupić 10-15 letni motocykl z 15 tyś km. Jeżdżonego przez starszego pana z Niemiec, który marzy o tym żeby za bezcen sprzedać go Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinek
Motocyklista



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żmigród

PostWysłany: Śro 14:46, 13 Cze 2012    Temat postu:

tdm napisał:
Coliniak napisał:
lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


przywiozą, zrobią "lifting licznika", wystawią w okazyjnej cenie i napiszą że ma przejechane 29 tys Smile Smile Smile I na pewno znajdzie się kupiec zadowolony że udało się tak tanio dostać okazyjny motor.

aaa, i jeszcze będzie przyszły właściciel zadowolony jak silnik pracuje - nie tak jak w tych z przebiegiem 50 tys Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darayavahus
A2



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzkowice

PostWysłany: Śro 15:46, 13 Cze 2012    Temat postu:

Skąd się bierze u ludzi przekonanie, ze 60000 km w motocyklu to jest dużo? Very Happy
Jak srzedawałem VFR to też marudzili, że to chyba dużo, te 60000...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Sob 17:55, 23 Cze 2012    Temat postu:

cinek napisał:
tdm napisał:
Coliniak napisał:
lasooch napisał:
Taka mała ciekawostka odnośnie silników z większym przebiegiem... Smile
SV650S, rocznik 2006, przebieg 115638 mil czyli jakieś 185tys km Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


ale takie do Polszy przeca nie przywoza.... u nas tylko te od 15 do 29 tysiecy Laughing


przywiozą, zrobią "lifting licznika", wystawią w okazyjnej cenie i napiszą że ma przejechane 29 tys Smile Smile Smile I na pewno znajdzie się kupiec zadowolony że udało się tak tanio dostać okazyjny motor.

aaa, i jeszcze będzie przyszły właściciel zadowolony jak silnik pracuje - nie tak jak w tych z przebiegiem 50 tys Wink


[link widoczny dla zalogowanych]

No i rodzynek jest już na allegro Laughing Nie mogłem się powstrzymać, dzwoniłem do handlarza. Gość twierdzi, że motocykl ma 30tys przebiegu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Sob 18:04, 23 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
victorw
A1



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 10:59, 24 Cze 2012    Temat postu:

ale jaja. kolo sprzedaje też maszynę do prostowania ram motocykli. strach jeździć tym co do tej pory sprzedał...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
monty
A1



Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:05, 24 Cze 2012    Temat postu:

Zwróćcie uwagę na sprowadzane v-stromy sprzedawane w Polsce przez handlarzy. Roczniki 2004 - 2005: wszystkie (WSZYSTKIE !) z przebiegiem 40 tyś. +- 3 tyś. Wiem coś o tym, bo w tamtym roku kursowałem przez miesiąc od handlarza do handlarza. Większość sprzętów lśniła jak psu jajca, a po odpaleniu jeden grzechot, do tego wyrypane łożyska i tarcze o grubości żyletki. Wiadomo, że motor może się położyć. Wolę widzieć ślady szlifów, niż pięknie zaszpachlowaną lśniącą powypadkową ramę.
Miałem już dość szukania i wybrałem jednego z tych czterdziesto tysięcznych v-stromów. Zewnętrznie wyglądał kiepsko, ale przynajmniej w silniku pracowały oba cylindry i jeździł prosto Wink Niestety, zawsze przy kupnie moto używanego trzeba się liczyć z wydatkami, mimo zapewnień sprzedawcy, że "sprzęt przygotowany do sezonu".
Jeśli chodzi o silnik - w moim przypadku ograniczyło się do regulacji zaworów, o reszcie nie będę się rozpisywał, bo bawię się w mechanika od września, ale to normalne czynności serwisowe przy takich przebiegach. Przypomnę, że przy kupnie mój licznik wskazywał 37000. Według mojej oceny ma 70-80 tyś. i tak naprawdę "piec" to moje najmniejsze zmartwienie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez monty dnia Nie 22:08, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Pon 7:44, 25 Cze 2012    Temat postu:

Najlepsze jest to że większość ma świadomość tego cofania liczników, ale i tak wszyscy z uporem maniaka chcą moto z przebiegiem 30kkm Wink Potem jest wielkie rozczarowane i tworzenie bajek że moto przy 40tyś do remontu bo sie sypie. Prawde mówiąc sprzedać teraz moto z orginalnym przebiegiem, bez grzebologi cofania, powyżej 50tyś to jak granie w totka Twisted Evil Wolałbym taki co ma 80tyś pewne i jak trzeba zmienić łańcuchy, czy mały remont za mniejszą kase niż z 30kkm za większą i też robić ten remont Smile W sumie sam chce sprzedać 1000-ke, ale 48tyś jest jakieś stresujące, więc jak nie pójdzie to zostanie na wieki, bo maszyna daje radoche z jazdy potężną Cool
Kumpel był oglądać w komisie gs800, moto 3-4 lata, wyglądał jak po 10-ciu, a handlarza zaskoczyli bo nie zdąrzył jeszcze licznika założyć Very Happy -cena jak za salonowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jenes dnia Pon 7:45, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:58, 25 Cze 2012    Temat postu:

Jenes napisał:
Kumpel był oglądać w komisie gs800, moto 3-4 lata, wyglądał jak po 10-ciu, a handlarza zaskoczyli bo nie zdąrzył jeszcze licznika założyć Very Happy -cena jak za salonowy


ale chyba nie tego bo cena jeszcze nie jak za salonowy Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. 60 tys. na silnik DL normalnie użytkowany to nie jest dużo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenes
A2



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie

PostWysłany: Wto 7:28, 26 Cze 2012    Temat postu:

No nie, ten już jest u nas, cena ok 34tyś zł, ale tego za 12 tyś to pewnie bym wziął sam Wink przynajmniej by było wiadomo co było przed zakupem, na plastikach sie nie jeździ jak resta prosta i sprawna Cool .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin