Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ślady oleju w komorze filtru powietrza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Pon 21:52, 11 Maj 2009    Temat postu: Ślady oleju w komorze filtru powietrza

Cześć
Dziś podczas czyszczenia filtra powietrza (nawinięte 12tyś. i według serwisówki trzeba przedmuchać) zauważyłem ślady oleju na spodzie wewnątrz komory. Nie było tego dużo, takie niewielkie plamy ale zastanawia mnie czy to coś poważnego ?
Druga sprawa: czy zdarzyło się wam że musieliście wymienić filtr powietrza przy 12tyś ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djfender
A2



Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 22:21, 11 Maj 2009    Temat postu:

swojego dl 650 kupilem z przebiegiem 17k i wg ksiazki serwisowej mial ten filtr wymieniony wlasnie przy 12k (choc teoria podaje chyba 18k)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez djfender dnia Pon 22:22, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 23:41, 11 Maj 2009    Temat postu:

Wszystko zalezy w jakich warunkach jest moto uzywane , jesli wchodza w gre szutrówki to wiadomo ze okresy od wymiany sie skroca....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:37, 12 Maj 2009    Temat postu:

ja zmieniłem po 12kkm na K&N ale w airboxie sucho bylo, z tym ze moj ten olej raczej wciąga niz wypluwa Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 11:18, 12 Maj 2009    Temat postu:

pytanie troche "z boku"... duzo zabawy z wyjeciem/czyszczeniem tego filtra? Wydaje nie sie, ze trzeba demontowac zbiornik paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Wto 12:01, 12 Maj 2009    Temat postu:

No jest trochę kręcenia. Pierwsza sprawa to zdjęcie siedzenia Smile boczne plastikowe owiewki okrywające tank bag też trzeba zdjąć, choć w serwisówce nie ma o tym mowy- przynajmniej ja nie zauważyłem takiej informacji. Uwaga na plastikowe zatrzaski przy owiewkach- można łatwo ułamać. jak zdejmiesz boczne plastiki to już tylko bak- 2 śruby, od spodu wężyk do paliwa, wężyk drenowy, rozłączyć białą wtyczkę- i juz masz plastikową puszkę z filtrem w środku. Tak więc zabawy jest przy tym trochę, bez zdjęcia baku filtra nie wyciągniesz.

Wszystko jest w serwisówce, mi to zajęło około 2 godz. czyli- demontaż, czyszczenie i montaż.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wiśnia dnia Wto 12:03, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:04, 12 Maj 2009    Temat postu:

no dobra, moze sie pobawie Razz ja mam jeszcze gmole do odkrecenia... jeszcze pytanie jak czysciles filtr, no i pytanie co z paliwem w zbiorniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Wto 12:23, 12 Maj 2009    Temat postu:

Hej

Jeśli masz gmole Givi to zdejmować nie musisz, tylko ostrożnie przy zdejmowaniu trochę ciasno ale da radę bez problemów. Jak juz zdejmiesz owiewki to unieś lekko bak do góry i pod wężyk od paliwa podłóż kawał szmaty przy wyciągnięciu wężyka troszkę paliwa wycieknie ale nie dużo. W miejscu łączenia węzyk paliwa-metalowa rurka pompy jest taki biały zatrzask musisz go odblokować (ścisnąć) i dopiero zsunąć z metalowej rurki.

Czyszczenie zrobiłem pod silnym strumieniem sprężonego powietrza od wewnętrznej strony - tam gdzie ta stalowa siatka jest, lecz mimo to trochę paprochów od zewnątrz zostało, więc i tu trochę dmuchnąłem powietrzem ale nie mocno. W serwisówce jest napisane żeby dmuchac tylko od środka inaczej można uszkodzic filtr. Nie wiem na ile w tym prawdy, ale zastosowałem się do tych zaleceń.
.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:37, 12 Maj 2009    Temat postu:

dzieki, poprobuje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jędrek
A1



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WA-WA

PostWysłany: Wto 13:59, 12 Maj 2009    Temat postu:

Apropo oleju w airboxie ,
udało mi się położyć dl na lewym boku pod górkę tz koła były lekko wyżej niż reszta , poleżał tak może z minutę oczywiście zgaszony , po postawieniu na koła i odpaleniu jeszcze przez jakieś 5km dymił jak dwusów ,
po powrocie z wycieczki postanowiłem zbadać temat po otwarciu puszki filtra powietrza wylałem z niego ok 100ml oleju . Jeszcze jedno po postawieniu moto na koła i odpaleniu nie zgasła kontrolka ciśnienia i tu czarna rozpacz 2000 km do domu a smarowania brak po trzech próbach odpalenia to samo . W końcu po trzech browarach na odwagę odpaliłem i przegazowałem pompa przewaliła powietrze kontrolka zgasła.
Takie małe ostrzeżenie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Wto 14:07, 12 Maj 2009    Temat postu:

Możliwe że stąd te ślady oleju u mnie. Moto w posiadaniu poprzedniego właściciela mogło poleżeć na boczku i się trochę nalało do komory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 22:06, 12 Maj 2009    Temat postu:

Ja tak miałem w poprzednim moto i było tak jak piszecie tyle ze XJ-tka ma w airboxie na spodzie otwor z wezykiem ktorym olej sie wydostał, Po rozebraniu airboxa wystarczyło przetrzec szmatka do sucha...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin