VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> Ślady oleju w komorze filtru powietrza
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ślady oleju w komorze filtru powietrza
PostWysłany: Pon 22:52, 11 Maj 2009
wiśnia
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa





Cześć
Dziś podczas czyszczenia filtra powietrza (nawinięte 12tyś. i według serwisówki trzeba przedmuchać) zauważyłem ślady oleju na spodzie wewnątrz komory. Nie było tego dużo, takie niewielkie plamy ale zastanawia mnie czy to coś poważnego ?
Druga sprawa: czy zdarzyło się wam że musieliście wymienić filtr powietrza przy 12tyś ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:21, 11 Maj 2009
djfender
A2

 
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra





swojego dl 650 kupilem z przebiegiem 17k i wg ksiazki serwisowej mial ten filtr wymieniony wlasnie przy 12k (choc teoria podaje chyba 18k)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez djfender dnia Pon 23:22, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:41, 12 Maj 2009
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Wszystko zalezy w jakich warunkach jest moto uzywane , jesli wchodza w gre szutrówki to wiadomo ze okresy od wymiany sie skroca....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:37, 12 Maj 2009
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





ja zmieniłem po 12kkm na K&N ale w airboxie sucho bylo, z tym ze moj ten olej raczej wciąga niz wypluwa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:18, 12 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





pytanie troche "z boku"... duzo zabawy z wyjeciem/czyszczeniem tego filtra? Wydaje nie sie, ze trzeba demontowac zbiornik paliwa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:01, 12 Maj 2009
wiśnia
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa





No jest trochę kręcenia. Pierwsza sprawa to zdjęcie siedzenia Smile boczne plastikowe owiewki okrywające tank bag też trzeba zdjąć, choć w serwisówce nie ma o tym mowy- przynajmniej ja nie zauważyłem takiej informacji. Uwaga na plastikowe zatrzaski przy owiewkach- można łatwo ułamać. jak zdejmiesz boczne plastiki to już tylko bak- 2 śruby, od spodu wężyk do paliwa, wężyk drenowy, rozłączyć białą wtyczkę- i juz masz plastikową puszkę z filtrem w środku. Tak więc zabawy jest przy tym trochę, bez zdjęcia baku filtra nie wyciągniesz.

Wszystko jest w serwisówce, mi to zajęło około 2 godz. czyli- demontaż, czyszczenie i montaż.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wiśnia dnia Wto 13:03, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:04, 12 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





no dobra, moze sie pobawie Razz ja mam jeszcze gmole do odkrecenia... jeszcze pytanie jak czysciles filtr, no i pytanie co z paliwem w zbiorniku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:23, 12 Maj 2009
wiśnia
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa





Hej

Jeśli masz gmole Givi to zdejmować nie musisz, tylko ostrożnie przy zdejmowaniu trochę ciasno ale da radę bez problemów. Jak juz zdejmiesz owiewki to unieś lekko bak do góry i pod wężyk od paliwa podłóż kawał szmaty przy wyciągnięciu wężyka troszkę paliwa wycieknie ale nie dużo. W miejscu łączenia węzyk paliwa-metalowa rurka pompy jest taki biały zatrzask musisz go odblokować (ścisnąć) i dopiero zsunąć z metalowej rurki.

Czyszczenie zrobiłem pod silnym strumieniem sprężonego powietrza od wewnętrznej strony - tam gdzie ta stalowa siatka jest, lecz mimo to trochę paprochów od zewnątrz zostało, więc i tu trochę dmuchnąłem powietrzem ale nie mocno. W serwisówce jest napisane żeby dmuchac tylko od środka inaczej można uszkodzic filtr. Nie wiem na ile w tym prawdy, ale zastosowałem się do tych zaleceń.
.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:37, 12 Maj 2009
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





dzieki, poprobuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:59, 12 Maj 2009
Jędrek
A1

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WA-WA





Apropo oleju w airboxie ,
udało mi się położyć dl na lewym boku pod górkę tz koła były lekko wyżej niż reszta , poleżał tak może z minutę oczywiście zgaszony , po postawieniu na koła i odpaleniu jeszcze przez jakieś 5km dymił jak dwusów ,
po powrocie z wycieczki postanowiłem zbadać temat po otwarciu puszki filtra powietrza wylałem z niego ok 100ml oleju . Jeszcze jedno po postawieniu moto na koła i odpaleniu nie zgasła kontrolka ciśnienia i tu czarna rozpacz 2000 km do domu a smarowania brak po trzech próbach odpalenia to samo . W końcu po trzech browarach na odwagę odpaliłem i przegazowałem pompa przewaliła powietrze kontrolka zgasła.
Takie małe ostrzeżenie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:07, 12 Maj 2009
wiśnia
A1

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa





Możliwe że stąd te ślady oleju u mnie. Moto w posiadaniu poprzedniego właściciela mogło poleżeć na boczku i się trochę nalało do komory.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:06, 12 Maj 2009
zlociutki
A2

 
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce





Ja tak miałem w poprzednim moto i było tak jak piszecie tyle ze XJ-tka ma w airboxie na spodzie otwor z wezykiem ktorym olej sie wydostał, Po rozebraniu airboxa wystarczyło przetrzec szmatka do sucha...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ślady oleju w komorze filtru powietrza
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin