Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ssanie - zbyt szybkie wyłączanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:20, 29 Wrz 2008    Temat postu: Ssanie - zbyt szybkie wyłączanie

Cześć kochani,
Trochę mnie nie było bo uczyłam się jeździć Vką bo jak to powiedzieli moi koledzy Vką tża umieć jeździć... Laughing ale nie o tym chciałam pisać. Mam problem, otóż moja DL 1000 05' nadal choruje na obroty. Gdy ją uruchamiam i jest zimna to wchodzi na 2,5tyś obrotów i trzyma tak ok 1,5 min potem następuje natychmiastwe odcięcie automatomatycznego ssania obroty spadają i gaśnie. Nie chce odpalić bez dodania gazu. Jak odpali to muszę trzymać manetkę na 2ch tyś obrotów aż temp. silnika wzrośnie na 2 kreseczki wtedy wszystko jest ok. Wyprzedzę kolegów którzy napiszę że ma DLa za małe obroty. W momencie regulacji obrotów po dosłownie dotknięciu krzyżakiem śrubki wskakują obroty na 3 tyś i nie chcą opaść...
Może któś z was miał podobny problem w swojej DLuni.
Pozdrawiam
Asia


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 16:03, 29 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Pon 20:22, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Miałem podobne objawy ale sam sobie to zafundowałem prz przegladzie z wymiana filtra iregulacja
[synchro } wtrysku jaks wiazka przewodów elektrycznych opierała o dzwignie przepustnic {tych wyzej} i objawy były takie same + czasami zapalała się kontrolka fi moze i u ciebie jest podobnie wypadałoby zdjąć obudowe filtra i sprawdzic może być ze jakaś zaslepka lub rurka podcisnieniowa spadła u mnie kiedys wyleciała zaslepka od krócca do regulacj wtrysku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Nie 20:33, 05 Paź 2008    Temat postu:

Dokładnie tak może być.Trza rozebrać i zobaczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:37, 06 Paź 2008    Temat postu:

Dzięki chłopaki mam teraz dodatkowy problem który uziemnił mnie na amen a babie lato idzie i temperatury mają być do 25 stopni. Wczoraj coś się dtało pod skrzynią i wyciekł mi olej. Najgorsze jest to że wycieka tylko jak jest motocykl odpalony i na biegu zaraz po uruchomieniu... Co za fatum jakieś...
Pozdrawiam
Asia
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:03, 06 Paź 2008    Temat postu:

Dużo wycieka? Napewno olej a nie płyn chłodniczy? A może sprzęgłowy płyn ponoć z w 1000 potrafi wyciekać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin